Wie?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:20 schreef napoleonfour het volgende:
Die Nathalie is nog steeds niet gevonden
was gezellig net zoals vorige weekquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland! Hoe was het in de kerk vandaag?
moet wel uitkijken voor catfishes heb ik gehoordquote:
Je bent op het goede pad.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was gezellig net zoals vorige week
had wel weinig zondes deze week
Zolang Insta erbij zit dan moet goed zijnquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet wel uitkijken voor catfishes heb ik gehoord
beetje bang, maar gaat goed komen
Heb je Rens gezien?? #PRAYFORRENSquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
koekoek willem 2 vandaag
nondeju
Heerlijk ja.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
koekoek willem 2 vandaag
nondeju
Als Heerenveen de 4-4 had gemaakt zou datquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je Rens gezien?? #PRAYFORRENS
Solvrouwquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heerlijk ja.
Ik had echt geen idee wat ik kon verwachten. Kon alle kanten op gaan. Puur genot dus.
SolGod
Schijnt dat ze al geraakt is, ze is zwanger en wil daarom blijven.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je raken?
[ afbeelding ]
Dan is Twente - Roda leuker denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Vrijdag weer een leuk potje
Emmen - De Graafschap.
Daar blijf je voor thuis.
Ze kan de charmes van Tilburg waarderen. En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat ze al geraakt is, ze is zwanger en wil daarom blijven.
Madrid Jeugd hequote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef KingRoland het volgende:
ow hij is uitgekomen voor Spanje -19
dan maakt het niet uit geloof ik, gaat om A-interlands.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:36 schreef KingRoland het volgende:
ow hij is uitgekomen voor Spanje -19
Als zijn vrouw in Nederland wilt blijven dan kan dat van grote invloed zijn ouwe reus.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze kan de charmes van Tilburg waarderen. En terecht natuurlijk.
Ben wel echt benieuwd wat het gaat worden. We hebben geen backup spits, wat wel gevaarlijk is.
Ik dacht dat het om ''kanker'' ging.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef Wereldgozer het volgende:
ONZ / [ronde 11] Het dodetopicspel #2281 m1st1g was here -> Waterpolo
Mods die het verboden woordje gebruiken. Hypocriete crew genot.
Zeker. Heb je het interview gezien? Hij bedankt ook nog even God.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als zijn vrouw in Nederland wilt blijven dan kan dat van grote invloed zijn ouwe reus.
De afkorting van keuken kampioen wordt bij mij ook altijd weggemodquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om ''kanker'' ging.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om ''kanker'' ging.
Jij verzorgt wel vaker de muzikale deuntjes hier?quote:
DJ DPquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij verzorgt wel vaker de muzikale deuntjes hier?
Muziek is levenquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
wat voor liedjes luister jij graag naar danquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Muziek is leven
Als je verzoekjes hebt, ben van vele markten thuis wb muziek
True.. denk dat we ongeveer wel dezelfde muzieksmaak hebben, als ik kijk naar de linkjes in de sc van gister.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Muziek is leven
Als je verzoekjes hebt, ben van vele markten thuis wb muziek
Latin invloeden.. ambient..GOA.. reggae.. best wel breed eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor liedjes luister jij graag naar dan
Nou DP is nog vrijgezellig dus omg een match in de VBL SC. De tweede al!quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
True.. denk dat we ongeveer wel dezelfde muzieksmaak hebben, als ik kijk naar de linkjes in de sc van gister.
Goa, leuk. Zit je ook regelmatig in een verkapte kleermakerszit met je dikke tenen in je vagijn?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Latin invloeden.. ambient..GOA.. reggae.. best wel breed eigenlijk
is dat al breedquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Latin invloeden.. ambient..GOA.. reggae.. best wel breed eigenlijk
Heb je Spotify?quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
True.. denk dat we ongeveer wel dezelfde muzieksmaak hebben, als ik kijk naar de linkjes in de sc van gister.
Ja, net als jou.quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:04 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Goa, leuk. Zit je ook regelmatig in een verkapte kleermakerszit met je dikke tenen in je vagijn?
DM maarquote:Op zondag 26 augustus 2018 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je Spotify?
Ik heb een zelfgemaakte lijst die ik al een lange tijd telkens update, zitten prima nummers tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |