Ja natuurlijk ?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cola light
De tering JC. Drink je dat echt?
waarom nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cola light
De tering JC. Drink je dat echt?
???????????????????quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Whiskey met Pepsi vond ik wat minder dan met Cola
Baco cola?quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou dat ook zo met Bacardi zijn??
@Haags
Ik pleurde weleens Amaretto door de sinaasappelsap bij mama thuis als er niets te zuipen in de hut was, maar als alleen deze optie over was, dan liet ik het staan en bleef nuchter.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dronk dit vroeger.
Tering zeg. Dat was echt bocht.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dronk dit vroeger.
Waarom geen Ginger ale? Smaakt veel beter bij whisky.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Whiskey met Pepsi vond ik wat minder dan met Cola
Ja. De eerste keer toen ik bij m’n vriend sliep. Z’n ouders waren op vakantie en hij had speciaal ‘mijn drankje’ gehaald.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tering zeg. Dat was echt bocht.
Ooit gekotst na flink wat van deze meuk? Bijzondere kleur komt er dan uit.
Ik ook. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net genottelijk zitten kakken
quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. De eerste keer toen ik bij m’n vriend sliep. Z’n ouders waren op vakantie en hij had speciaal ‘mijn drankje’ gehaald.
Dat ging niet goed en heb in zijn slaapkamer in z’n kleine prullenbakje zitten nekken.
Lag daar ook een volgespoten condoom in, of hebben jullie die avond niet geneukt?quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. De eerste keer toen ik bij m’n vriend sliep. Z’n ouders waren op vakantie en hij had speciaal ‘mijn drankje’ gehaald.
Dat ging niet goed en heb in zijn slaapkamer in z’n kleine prullenbakje zitten nekken.
Ik weet het niet meer, maar kon de volgende dag niet meer zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lag daar ook een volgespoten condoom in, of hebben jullie die avond niet geneukt?
Ik vraag dit voor iemand anders.
Ja, zie je wel. Snollensap.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar kon de volgende dag niet meer zitten.
quote:
Met 7upquote:Op zondag 26 augustus 2018 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dronk dit vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |