Nou hier dus ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde deze post in NWS maken maar dat wordt daar vast niet zo op prijs gesteld
Throwback naar 1998quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom is het geluid bij dit soort persco's altijd VOLKOMEN ruk. Het is 2018 verdomme.
Dan moet je zelfs dwang aantonen, en als er geen bv. blauwe plekken te vinden zijn kan het ook zijn dat Nikki er van genoot.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
moord wel maar iets van verkrachting moet toch wel kunnen toch?
Het moet de rechter aannemelijk worden gemaakt dat de theorie klopt met behulp van steunbewijzen. Je hoeft iets niet 100% uit te sluiten, als de alternatieve theorie gewoon te raar is hoeft de rechter deze niet te behandelen. Denk aan dat de verdediging zegt ja er waren 50 grote negers die die gast compleet in elkaar sloegen, hij is overleden en ik heb met mijn necrofilie nog even mijn piemel erin gehangen. Dat soort dingen hoeft de rechter niet volledig te onderzoeken/beargumenteren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat juridisch zit, misschien dat nap daar iets over kan vertellen. Maar als hij niks zegt moet het wel aangetoond worden. Soit, als er sperma op dat ventje is gewonnen geeft dat natuurlijk heel erg te denken. Maar Jos kan zich ook even achter een boompje hebben staan rukken, afgedaan met een zakdoekje en met dat zakdoekje heeft Nicky zijn gezicht schoongemaakt. Erg unlikely, maar het kan, toch?
Dat soort dingen zullen 100% uitgesloten moeten worden. Nou, ga er maar aan staan als onderzoeksteam
Dank voor de duidingquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan moet je zelfs dwang aantonen, en als er geen bv. blauwe plekken te vinden zijn kan het ook zijn dat Nikki er van genoot.
[..]
Het moet de rechter aannemelijk worden gemaakt dat de theorie klopt met behulp van steunbewijzen. Je hoeft iets niet 100% uit te sluiten, als de alternatieve theorie gewoon te raar is hoeft de rechter deze niet te behandelen. Denk aan dat de verdediging zegt ja er waren 50 grote negers die die gast compleet in elkaar sloegen, hij is overleden en ik heb met mijn necrofilie nog even mijn piemel erin gehangen. Dat soort dingen hoeft de rechter niet volledig te onderzoeken/beargumenteren.
Er was nooit een duidelijke doodsoorzaak, wel aanwijzingen van seksueel misbruik want zijn broek zat binnenstebuiten, zijn lichaam was versleept, een wond aan zijn hoofd en een roze gloed over zijn gezicht.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan moet je zelfs dwang aantonen, en als er geen bv. blauwe plekken te vinden zijn kan het ook zijn dat Nikki er van genoot.
[..]
Het moet de rechter aannemelijk worden gemaakt dat de theorie klopt met behulp van steunbewijzen. Je hoeft iets niet 100% uit te sluiten, als de alternatieve theorie gewoon te raar is hoeft de rechter deze niet te behandelen. Denk aan dat de verdediging zegt ja er waren 50 grote negers die die gast compleet in elkaar sloegen, hij is overleden en ik heb met mijn necrofilie nog even mijn piemel erin gehangen. Dat soort dingen hoeft de rechter niet volledig te onderzoeken/beargumenteren.
Dan zou ik als raadsman volhouden dat hij hem slechts heeft verkracht als je dat vast staat.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Er was nooit een duidelijke doodsoorzaak, wel aanwijzingen van seksueel misbruik want zijn broek zat binnenstebuiten, zijn lichaam was versleept, een wond aan zijn hoofd en een roze gloed over zijn gezicht.
Geen idee waar op het lichaam dat spoor zat van Joske.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan zou ik als raadsman volhouden dat hij hem slechts heeft verkracht als je dat vast staat.
het is wel te hopen dat ze een goeie zaak hebben want de man is eigenlijk al veroordeeldquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan zou ik als raadsman volhouden dat hij hem slechts heeft verkracht als je dat vast staat.
Je mertk dat het weer zondag is geweest maatjesquote:Top 100 van zondag 26 augustus 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1300 Persoon die liever automatisch gegenereerde posts het forum opslingert middels een postbot
22. 0201 onlogisch
36. 0145 Ajacied422
43. 0133 Sked
49. 0122 JR-Style-93
50. 0120 N1ek-
51. 0119 GGMM
56. 0105 Wereldgozer
61. 0099 Doublepain
70. 0090 Drizzt_DoUrden
88. 0067 Buitendam
92. 0064 kapiteintje
96. 0062 Jojoortje
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor meer stats
Ik wat minder, aangezien ik de weg op moest.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed. Ik geniet van het herfstweer.
Daarom zei ik gister ook al dat ik stiekem hoop dat deze man er dus niets mee te maken heeft. Dan kan Peter R c.s. zijn spaargeld alvast overmakenquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wel te hopen dat ze een goeie zaak hebben want de man is eigenlijk al veroordeeld
20 jaar geleden zei hij als toevallige passant dat hij daar toevallig liep. Nu er DNA op Nicky van hem is gevonden gaat die vlieger natuurlijk niet meer op. Het zal heel raar moeten lopen zal hij niet de dader zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom zei ik gister ook al dat ik stiekem hoop dat deze man er dus niets mee te maken heeft. Dan kan Peter R c.s. zijn spaargeld alvast overmaken
Ik heb wel eens een theorie gelezen dat een insect het DNA had overgeplaatst naar een lijk vanaf een levend persoon.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
20 jaar geleden zei hij als toevallige passant dat hij daar toevallig liep. Nu er DNA op Nicky van hem is gevonden gaat die vlieger natuurlijk niet meer op. Het zal heel raar moeten lopen zal hij niet de dader zijn.
Lekker knus, ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed. Ik geniet van het herfstweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |