beetje anticlimax wel in deze zaak hij is veel te snel gepakt, attente Telegraaflezers schijn je overal te hebbenquote:
10 jaar te laat bedoel jequote:Op maandag 27 augustus 2018 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje anticlimax wel in deze zaak hij is veel te snel gepakt, attente Telegraaflezers schijn je overal te hebben
Kan er niks aan doen maar het poppetje lijkt alsof hij nep gitaar speelt met z’n been.quote:
er was van meer personen dna aangetroffen en alleen dna is niet voldoendequote:Op maandag 27 augustus 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
1-op-1 DNA-match toch, lijkt mij wel dan.
Dat zegt geen kut. Als hij zich beroept op zijn zwijgrecht moet justitie maar aantonen hoe zijn DNA op het lichaam van Nicky Verstappen is gekomen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
1-op-1 DNA-match toch, lijkt mij wel dan.
hangt ook een beetje af wat ze hebben gevonden, als er sperma is aangetroffen met zijn dna bijvoorbeeldquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zegt geen kut. Als hij zich beroept op zijn zwijgrecht moet justitie maar aantonen hoe zijn DNA op het lichaam van Nicky Verstappen is gekomen.
Dan nog, als hij niks zegt moet justitie het maar aantonen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt ook een beetje af wat ze hebben gevonden, als er sperma is aangetroffen met zijn dna bijvoorbeeld
moord wel maar iets van verkrachting moet toch wel kunnen toch?quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan nog, als hij niks zegt moet justitie het maar aantonen.
quote:Op zondag 26 augustus 2018 12:34 schreef Masterminded het volgende:
Het hoogtepunt van de dag is Sevilla v Villarreal om 22:15.
Geen idee hoe dat juridisch zit, misschien dat nap daar iets over kan vertellen. Maar als hij niks zegt moet het wel aangetoond worden. Soit, als er sperma op dat ventje is gewonnen geeft dat natuurlijk heel erg te denken. Maar Jos kan zich ook even achter een boompje hebben staan rukken, afgedaan met een zakdoekje en met dat zakdoekje heeft Nicky zijn gezicht schoongemaakt. Erg unlikely, maar het kan, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
moord wel maar iets van verkrachting moet toch wel kunnen toch?
Een wedstrijd zonder veel kansen en spektakel kan ook boeiend zijn. Meen ik oprecht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een wedstrijd zonder veel kansen en spektakel kan ook boeiend zijn. Meen ik oprecht.that hurtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord heeft inderdaad een lager niveau dan Ajax.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:
AD-columnisten hakken volledig in op FC Emmen terwijl Heerenveen, Heracles en what's in a name NAC Breda net zo slecht waren tegen ploegen van een lager niveau dan Ajax.
Dag Stijn.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:00 schreef Masterminded het volgende:
Even de verklaring van het OM over Jos kijken (lol).
quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dag Stijn.
Ik kreeg vannacht een push bericht dat jij getweet had
zal ik ze tweeten dat het binnen de EU overleveren heet en niet uitleveren?quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:00 schreef Masterminded het volgende:
Even de verklaring van het OM over Jos kijken (lol).
Doe ff normaal en rustig alsjeblieft. Het is maandagmorgen, iedereen heeft het wat lastig en is net wakker en dan kom jij de hele boel bij elkaar schreeuwen.quote:
Sorry, ik wilde deze post in NWS maken maar dat wordt daar vast niet zo op prijs gesteldquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff normaal en rustig alsjeblieft. Het is maandagmorgen, iedereen heeft het wat lastig en is net wakker en dan kom jij de hele boel bij elkaar schreeuwen.
Precies.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zegt geen kut. Als hij zich beroept op zijn zwijgrecht moet justitie maar aantonen hoe zijn DNA op het lichaam van Nicky Verstappen is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |