Wrs is de kans dat pedo's tegen de lamp lopen in een levensbeschouwelijk neutrale omgeving groter en dus komen ze daar minder vaak voor? RK-kerk heeft er natuurlijk altijd alles aan gedaan om of te negeren of met de mantel der liefde bedekken, zodat er geen smet op hun naam kwam. Daarnaast heeft het leerstuk van het celibaat icm de scheiding der seksen ook geen goed gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn zonen, ja volwassen nu, zijn vroeger 7 jaar lang misdienaar geweest. Inclusief jaarlijks efteling reisje.
Nooit iets voorgevallen. Kon ook niet, want niemand was ooit alleen met een kind.
Ik denk dat je wel een punt hebt met je opmerking. Plekken waar veel kinderen zijn, trekken pedo's aan. Hier in 't zuiden werd veel geregeld vanuit het geloof. Scholen, verenigingen, hadden allemaal de naam RK.
Neemt niet weg dat het op openbare scholen en verenigingen net zo goed voorkomt. Maar ja, dan zijn het gewoon zieke mensen en heeft het tenminste niets te maken met het geloof.
Plausibele verklaring.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs is de kans dat pedo's tegen de lamp lopen in een levensbeschouwelijk neutrale omgeving groter en dus komen ze daar minder vaak voor? RK-kerk heeft er natuurlijk altijd alles aan gedaan om of te negeren of met de mantel der liefde bedekken, zodat er geen smet op hun naam kwam. Daarnaast heeft het leerstuk van het celibaat icm de scheiding der seksen ook geen goed gedaan natuurlijk.
Maar goed, wat je zegt, niet achter ieder hoekje zit een pedofiel natuurlijk.
Precies, en dat is bij alle pedo's hetzelfde.quote:
Plus het constante hameren op het feit dat de vrouw door de duivel is verleid en het leerstuk over de original sin...quote:
Celibaat geldt alleen voor priesters, niet voor scoutingleiders, of voetbaltrainers. Clubs waren/zijn verder alleen in naam RK. De kerk heeft er niets (meer) mee te maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs is de kans dat pedo's tegen de lamp lopen in een levensbeschouwelijk neutrale omgeving groter en dus komen ze daar minder vaak voor? RK-kerk heeft er natuurlijk altijd alles aan gedaan om of te negeren of met de mantel der liefde bedekken, zodat er geen smet op hun naam kwam. Daarnaast heeft het leerstuk van het celibaat icm de scheiding der seksen ook geen goed gedaan natuurlijk.
Maar goed, wat je zegt, niet achter ieder hoekje zit een pedofiel natuurlijk.
Schiet je nu ineens in de verdediging?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Celibaat geldt alleen voor priesters, niet voor scoutingleiders, of voetbaltrainers. Clubs waren/zijn verder alleen in naam RK. De kerk heeft er niets (meer) mee te maken.
Pedo's lopen hier, volgens mij, juist sneller tegen de lamp.
Want volgens mij gebeurt het overal evenveel.
Een beetje wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schiet je nu ineens in de verdediging?.
In ieder geval niet meer dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog even en er zijn helemaal geen misstanden in de RK kerk, en nooit geweest ook.
Die zijn er wel. Gelukkig is dat bekend. Neemt niet weg dat het overal voorkomt. Want pedo's zijn gewoon ziek, en die ziekte beperkt zich niet tot gelovigen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog even en er zijn helemaal geen misstanden in de RK kerk, en nooit geweest ook.
Misschien kunnen niet-gelovigen het stiekemer doen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
In ieder geval niet meer dan gemiddeld.
De praktijk verteld helaas een anders verhaal.
Maar ja, een omgeving waarbij een pedofiel min of meer zijn gang kan gaan, trekt wel pedofielen aan hè. En bovendien werden pedofielen zo'n beetje gekweekt op die internaten van hen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Gelukkig is dat bekend. Neemt niet weg dat het overal voorkomt. Want pedo's zijn gewoon ziek, en die ziekte beperkt zich niet tot gelovigen.
Wat voor uitkering dan? Of zeg je zomaar iets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 09:54 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Gewoon uitkering vanuit nederland toch!
que?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar ja, een omgeving waarbij een pedofiel min of meer zijn gang kan gaan, trekt wel pedofielen aan hè. En bovendien werden pedofielen zo'n beetje gekweekt op die internaten van hen.
Zag het toen ik terug las.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien kunnen niet-gelovigen het stiekemer doen?
Ik geloof er niet in dat het op rijks/openbare clubs en scholen minder voorkomt.
Vertelt is overigens met een -t
Is gewoon blaat, nog niets bekend over zijn bron(nen) van inkomsten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat voor uitkering dan? Of zeg je zomaar iets.
Een veroordeelde die op de opsporingslijsten staat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:09 schreef superniger het volgende:
Heb een paar delen gemist.
Wie is Tommy van der Sommen?
Veel pedofielen zijn zelf als kind misbruikt, dat de grote misbruikschandalen in internaten dus niet alleen slachtoffers gemaakt hebben maar van die slachtoffers ook weer nieuwe daders is niet heel vreemd.quote:
En een poll waar hij gevonden wordt. Ik heb het gevoel dat ie ergens in Russische bossen zit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 01:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd voor een 'in welke deel is Jos gearresteerd' poll voor de OP.
Hij kan idd overal zitten, zeker nu het nog vrij warm is, en hij zijn talen waarschijnlijk prima spreekt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:26 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
En een poll waar hij gevonden wordt. Ik heb het gevoel dat ie ergens in Russische bossen zit.
Als we alle tips serieus nemen, zit hij nu in drie landen tegelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan idd overal zitten, zeker nu het nog vrij warm is, en hij zijn talen waarschijnlijk prima spreekt.
Je quote spreekt mijn post niet tegen, lees beide nog eens svp.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:42 schreef Greys het volgende:
Je had het hier al eerder over en toen heb ik het volgende geantwoord op je.Dus kennelijk mag het in diverse gevallen wel gewoon naar de media:
Naar Vaals dan maar snelquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als we alle tips serieus nemen, zit hij nu in drie landen tegelijk.
Zijn Engels is wel belabberd hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan idd overal zitten, zeker nu het nog vrij warm is, en hij zijn talen waarschijnlijk prima spreekt.
Nee als je alle tips serieus neemt heb je 3 mogelijke locaties om te zoekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als we alle tips serieus nemen, zit hij nu in drie landen tegelijk.
Dat is van de meeste Europeanen buiten het VK en Ierland zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:34 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zijn Engels is wel belabberd hoor.
En een vlugge google search leert dat er best veel jongens vermist worden in Polen vanaf 2006. Niet waarschijnlijk dat Jos hier wat mee te maken heeft natuurlijk, maar ik vind het geen prettig idee dat hij 20 jaar als 'loner' na waarschijnlijk twee zedendelicten blijkbaar zonder enig berouw vrij rond heeft kunnen lopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:44 schreef Voszje het volgende:
'Jos Brech vorig jaar nog in scoutingkamp in Polen'
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)ngkamp-in-polen.html
Edit: Had het topic niet helemaal doorgelezen, was al genoemd. My bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |