Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
dat schijtmuziek mag wel weg van OP
eensquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Eensquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Goed topic weer hemaatjesdans!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
Hier kunnen jullie schijtmuziek plaatsen
ONZ / Schijtmuziek
Het is poeponquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
ONZ / Schijtmuziek
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
ONZ / Schijtmuziek
niet echt neequote:Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen
bedankt rabbitjesdans!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed topic weer hemaatjesdans!
Daar is die hard mee bezig, maar gaat wel moeizaam.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Goede opmerking weer devzerodans!
krijg je met die ajax supportersquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar is die hard mee bezig, maar gaat wel moeizaam.
devjesdans voor jou, vlegel.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Goede opmerking weer devzerodans!
jeweetzquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:40 schreef markdeajaxfan het volgende:
niks mis met mijn spelling morgen met de jufrouw bespreken
Iets met Flippie en NSB praktijkenquote:
Het is Flippieequote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met Flippie en NSB praktijken
Thanks voor de feedback devjesdans!quote:
oh dat ga ik tegen der zeggenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met Flippie en NSB praktijken
Dank je. Pilsje?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks voor de feedback devjesdans!
Daar zeg ik bijna nooit nee tegenquote:
Als ik aan het werk ben mag ik geen alcohol drinkenquote:
Back to School coma zuip partyquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga heel lang droog staan van alcohol. Moet nog een keer goed dronken worden voor school begint eigenlijk
Ongelooflijk dat dit zomaar kan in Nederland!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben mag ik geen alcohol drinken
Coma zou wel zonde zijn, heb ik die boeken voor niks aangeschaft.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Back to School coma zuip party
Ik vind het ook niet kunnen. Paar biertjes tijdens het acclimatiseren op de WC moet prima kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dit zomaar kan in Nederland!
Net niet coma zuip party danquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Coma zou wel zonde zijn, heb ik die boeken voor niks aangeschaft.
Gebrek aan doorzettingsvermogen heet zoietsquote:
Ben sowieso niet zo fan van comasquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gebrek aan doorzettingsvermogen heet zoiets
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben sowieso niet zo fan van comas![]()
Wat ik me wel afvraag, als je nou coma zuipt en weer wakker wordt, krijg je dan alsnog de kater?
Je kunt niet drinken in een schooljaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga heel lang droog staan van alcohol. Moet nog een keer goed dronken worden voor school begint eigenlijk
En dat in Limburgquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben mag ik geen alcohol drinken
Ik niet hoor, zodra school begint gaat alle focus op school en ga ik voor het hoogst haalbare.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt niet drinken in een schooljaar?
Wat is er gebeurd met de 6jes cultuur in Nederlandquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, zodra school begint gaat alle focus op school en ga ik voor het hoogst haalbare.
Bedrijfsadministratie/boekhouding. Maar wil bedrijfseconomie doen dus probeer alles door te doen. Als ik slaag met 9 en 10en heb ik een goede kans op verkort schooljaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de 6jes cultuur in Nederland
goed bezig verder, wat voor school doe je?
Zit je op de hoogste verdieping? hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, zodra school begint gaat alle focus op school en ga ik voor het hoogst haalbare.
Toevallig welquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zit je op de hoogste verdieping? haha
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
eerste de beste bekende die ik tegenkom vraagt hoe het met mijn vriendin is toen ben ik naar huis gegaan
"vriendin heb ik al een tijdje niet meer gesproken, maar je zusje was weer vanouds lekker."
Verkort schooljaar is altijd een goede reden. Hoewel er niets mis is met langer studerenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bedrijfsadministratie/boekhouding. Maar wil bedrijfseconomie doen dus probeer alles door te doen. Als ik slaag met 9 en 10en heb ik een goede kans op verkort schooljaar.
Klopt maar ik zit nogal onder mn niveau dus ik vind het vrij onzinnig, maar het is niet andersquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Verkort schooljaar is altijd een goede reden. Hoewel er niets mis is met langer studeren
Je doet HBO of MBO? Dan even tanden op elkaar bijten zodat je verder kunt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Klopt maar ik zit nogal onder mn niveau dus ik vind het vrij onzinnig, maar het is niet anders![]()
Dan raas ik er liever doorheen om vervolgens een opleiding te doen waar ik wat mee kan.
MBO nuquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Je doet HBO of MBO? Dan even tanden op elkaar bijten zodat je verder kunt.
Zover ik weet kun je alleen in Utrecht terecht als je voor dierenarts wil studeren, maar je zult nog even door moeten werken om van MBO naar de Uni te gaan. Er is vast wel een HBO opleiding voor medisch laboratoriumonderzoek, dus daar kun je wel naar kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
MBO nuMaar ik moet sowieso nog een definitieve keuze maken. Het liefst zou ik iets met dieren doen, dierenarts is ontzettend lastig maar onderzoek doen naar hoe we bv kanker kunnen genezen in katten lijkt me ook heel dankbaar en fijn werk. Maar misschien hou ik het ook wel bij cijfers en ga ik voor een modaal leven
Gewoon denken aan wat pluspunten en je hebt het weer (te) warmquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
wat is het opeens koud geworden
Ja plus het gaat via lootjes. Gezien mn verleden val ik er al gauw buiten.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover ik weet kun je alleen in Utrecht terecht als je voor dierenarts wil studeren, maar je zult nog even door moeten werken om van MBO naar de Uni te gaan. Er is vast wel een HBO opleiding voor medisch laboratoriumonderzoek, dus daar kun je wel naar kijken.
Maar geen zin in bedrijfsadministratie?
Ik doe mijn ogen dicht en verbeeld me dat het 32C is en lekker zonnigquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje nat hier, maar dat is bij jou ook dan
leuk programma is dat.quote:
doe pics danquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon denken aan wat pluspunten en je hebt het weer (te) warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:33 schreef HPLC het volgende:
Een hele collectie pluspuntenhubba hubba
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar krijg ik het niet warm vanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
owquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
daar krijg ik het niet warm van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:40 schreef Driepink het volgende:
GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een mooie naakte vrouw
echt vies
Ook niet terug gevonden zekerquote:
Je bent wel erg kritischquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
daar krijg ik het niet warm van
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:40 schreef Driepink het volgende:
Waarom een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijke palmbomenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel erg kritisch
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker goedkope apk dan
ga maar met Haags afsprekenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gadverdammeeen mooie naakte vrouw
echt vies
Nopequote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet terug gevonden zeker
beterquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel erg kritisch
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ga maar met Haags afspreken
over 2 maanden gaan we meetenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch leuke jongen. Beetje biertje doen
Ik ben echt benieuwd wat de mijne word hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:04 schreef I. het volgende:
[..]
ZekerAlleen een lampje vervangen en bandenspanning bijgesteld.. Dikke prima.
Haags drinkt alleen in het weekend.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch leuke jongen. Beetje biertje doen
bacosquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags drinkt alleen in het weekend.
Ja, beetje kut roepen en liedjes zingen over Sylvie Meisquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig naar een oefenwedstrijd van ADO?
Hallo hallo pinkieboyquote:
Echt? Wat verstandigquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags drinkt alleen in het weekend.
Misschien wel. Ik drink als ik zin heb en niet als ik geen zin heb, niet drinken omdat het nog geen weekend is vind ik maar raar. Maar haags is dan ook een stukje volwassener dan ik denk ik.quote:
Ja die is al aan het aftellenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:16 schreef devzero het volgende:
Waar is haags eigenlijk? Zat hij al op zijn 1100 posts vandaag?
heb je die van tong al?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:22 schreef HPLC het volgende:
zou wel mooi zijn als Haags over 2 maanden tong heeft ingehaald. Dan kan ik meteen zijn handtekening vragen.
Die heb ik allang. Als je er eentje hebt voor hij eeuwige eer heeft is het 450 keer zoveel waard.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:22 schreef HPLC het volgende:
zou wel mooi zijn als Haags over 2 maanden tong heeft ingehaald. Dan kan ik meteen zijn handtekening vragen.
maar 450 keer 0 blijft 0quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik allang. Als je er eentje hebt voor hij eeuwige eer heeft is het 450 keer zoveel waard.
Ja dat had ik met Iwanius' handtekeningquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:25 schreef devzero het volgende:
Wat nou als tong besluit om zijn account op te heffen? Dan is het is net of tong80 nooit heeft bestaan en is die handtekening ineens waardeloos
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-08-2018 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
hij telt niet meequote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe kan haags nou niet in die lijst staan
Haags telt mee als een moeder man!quote:
oke man!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags telt mee als een moeder man!
dan heeft ie nog steeds heelveel hierquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:34 schreef devzero het volgende:
Wat nou als murp per ongeluk alle posts in MEN verwijdert? Dan zou haags ook maar 15K posts hebben. Bummer.
Voor dit topic had ik iets van 12K post, en nu ook ietsjes meerquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan heeft ie nog steeds heelveel hier
ik zou waarschijnlijk ook maar 3k post hebben zonder dit![]()
Bedankt voor de mededeling hans!quote:
Zit Hans Kraaij eigenlijk bij Veronica?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling hans!
Geen idee, ik kijk bijna geen tv.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zit Hans Kraaij eigenlijk bij Veronica?
homorquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:51 schreef markdeajaxfan het volgende:
Een homor topic is ook wel leuk
whut?quote:
Wat ben je doen dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
wat is hier iedereen vroeg weg vandaag in het gebouw, volgens mij ben ik zo'n beetje alleen hier
Waarschijnlijk is hij iemands zusje aan het doenquote:
ookquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij iemands zusje aan het doen
Word vaak te ongemakkelijk als je moeder en dochter tegelijk doetquote:
Ervaring?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word vaak te ongemakkelijk als je moeder en dochter tegelijk doet
Zomerstudie? of wacht wat studeer je?quote:
Snap ikquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij iemands zusje aan het doen
Bestuurskundequote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zomerstudie? of wacht wat studeer je?
[..]
Snap ik
Eerlijk dat is heerlijkquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word vaak te ongemakkelijk als je moeder en dochter tegelijk doet
Je moeder het ook niet met je eigen moeder en zusje doenquote:
Ik dacht dat iedereen dat gewoon deedquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moeder het ook niet met je eigen moeder en zusje doen
Dat is een herkenbaar gevoelquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eerst wel, nu wil ik het alleen maar afronden
wat voor studie had je gedaan en ook langer gedaan?quote:
Doet iedereen datquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat gewoon deed
Goeie ouwe tijdenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het net nog gedaan met je oma en moeder
Zolang je ze er maar van laat genietenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het net nog gedaan met je oma en moeder
Ik heb economie gestudeerd en ook langer over gedaan. Na een tijdje ben je er echt wel klaar meequote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor studie had je gedaan en ook langer gedaan?
Zeker dat ze niet oost Indisch doof zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mn ouders beginnen echt doof te worden
te veel gemasturbeerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mn ouders beginnen echt doof te worden
Ja begrijpelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb economie gestudeerd en ook langer over gedaan. Na een tijdje ben je er echt wel klaar mee
Haha nee, ze praten echt fking hard en dat hebben ze zelf niet eens meer doorquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker dat ze niet oost Indisch doof zijn
Word hoog tijd om op jezelf te gaan wonen dan!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee, ze praten echt fking hard en dat hebben ze zelf niet eens meer door![]()
Ook als ze snachts dingen pakken dan trilt het halve huis en zijn ze er van overtuigt dat ze toch zachtjes doen
Sinds wanneer zitten we op 3?quote:NIET SPAMMEN! Hoe meer jullie het zelf verneuken hoe sneller deze reeks ten einde is.Waarschuwing 3/10
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Eerst maar eens opleiding afmaken. Het is niet heel erg alleen afentoe houden ze echt schreeuw wedstrijden en dan heb ik zoiets van wat is er nou weer en dan zijn ze gewoon in gesprekquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word hoog tijd om op jezelf te gaan wonen dan!
vroeg ik me ook af, heel recentelijk, maar kan geen spamsessies herinneren. is het niet gewoon een trollmod of een heethoofd die weinig tolereertquote:
Ik was direct na VWO het huis uit. Dat was voor iedereen het bestequote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Eerst maar eens opleiding afmaken. Het is niet heel erg alleen afentoe houden ze echt schreeuw wedstrijden en dan heb ik zoiets van wat is er nou weer en dan zijn ze gewoon in gesprek
Wel herkenbaar trouwens. Was vorige week twee dagen in mijn ouderlijk huis blijven slapen en ik kon aan de andere kant van het huis alle gesprekken volledig meekrijgenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Eerst maar eens opleiding afmaken. Het is niet heel erg alleen afentoe houden ze echt schreeuw wedstrijden en dan heb ik zoiets van wat is er nou weer en dan zijn ze gewoon in gesprek
Aloa zeker weer.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gister een yt filmpjes spam.
Ja ik word er altijd een beetje zenuwachtig vanquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel herkenbaar trouwens. Was vorige week twee dagen in mijn ouderlijk huis blijven slapen en ik kon aan de andere kant van het huis alle gesprekken volledig meekrijgen
Hier hetzelfde, al sliep ik het laatste half jaar van mijn middelbare school nog maar 2 a 3 nachten per week thuisquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was direct na VWO het huis uit. Dat was voor iedereen het beste
Mark, aloa en haags zijn meestal wel de aanstichters van het spammenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik maak een grapje.
Nog iemand anders ook maar die zaten echt om de 10 sec filmpjes te postenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik maak een grapje.
Het eerste half jaar van VWO 6 paste ik op iemands huis (met 4 katten) die op "even" op vakantie was. Dat was een ramp om de laatste 6 maanden weer thuis te wonen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, al sliep ik het laatste half jaar van mijn middelbare school nog maar 2 a 3 nachten per week thuis
Ja, dat was pas echte spam.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
Moet je eens naar de oude delen kijken, dat was pas spam. Pagina's lang alleen smileys
Niet aan beginnen tochquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
ex doet net een hele klaagzang over der werk enzo![]()
en ik reageer ook nog
Mja, dat moet je wel even duidelijk maken, dat je niet haar klaagmuur meer bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
ex doet net een hele klaagzang over der werk enzo![]()
en ik reageer ook nog
Kan ik me voorstellen. Heb vorig jaar nog een paar maanden 'thuis' gewoond omdat dat met mijn werk makkelijker was qua vervoer. Alleen maar dramaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Het eerste half jaar van VWO 6 paste ik op iemands huis (met 4 katten) die op "even" op vakantie was. Dat was een ramp om de laatste 6 maanden weer thuis te wonen.
Ik mis het altijd als mijn hond weg is. Zo stil in huis.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan ga je de geluiden toch wel missen enz
Wat? Liever alleen dan bij mijn oudersquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik was wel 2 weken alleen dat was wel sad eig
Dan zet je de muziek maar wat harderquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan ga je de geluiden toch wel missen enz
Je deelt voogdij met je ex?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mis het altijd als mijn hond weg is. Zo stil in huis.
Ik had mn katten nog wel erbij maar die waren de 1ste week ook alleen maar in paniekquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja je moet er tegen kunnen, ik ben toch wel iets socialer op die manier denk ik. Niet zozeer dat ik wil praten maar mensen om mij heen hebben is dan toch wel fijnquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat? Liever alleen dan bij mijn ouders
[..]
Dan zet je de muziek maar wat harder
wat voor hond heb je?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het blijven gewoonte dierenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik had mn katten nog wel erbij maar die waren de 1ste week ook alleen maar in paniek
Het is wel heel hip tegenwoordig om dat soort dingen te regelen voor honden ook. Wat ik best wel begrijpquote:
Een labrador.quote:
De hond is nu hierquote:
ja kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, dat moet je wel even duidelijk maken, dat je niet haar klaagmuur meer bent.
Mijn buurman heeft ook een labrador, komt allemaal wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, met deze informatie weet ik nu waar ze woont
Omygod. Ik vergeet af en toe wat ik hier allemaal deel. Zou misschien wel eens wat meer moeten opletten.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, met deze informatie weet ik nu waar ze woont
Je hoeft nergens bang voor te zijn hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omygod. Ik vergeet af en toe wat ik hier allemaal deel. Zou misschien wel eens wat meer moeten opletten.
We zullen het niet verder vertellen hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omygod. Ik vergeet af en toe wat ik hier allemaal deel. Zou misschien wel eens wat meer moeten opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |