Ja, dat was pas echte spam.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
Moet je eens naar de oude delen kijken, dat was pas spam. Pagina's lang alleen smileys
Niet aan beginnen tochquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
ex doet net een hele klaagzang over der werk enzo![]()
en ik reageer ook nog
Mja, dat moet je wel even duidelijk maken, dat je niet haar klaagmuur meer bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
ex doet net een hele klaagzang over der werk enzo![]()
en ik reageer ook nog
Kan ik me voorstellen. Heb vorig jaar nog een paar maanden 'thuis' gewoond omdat dat met mijn werk makkelijker was qua vervoer. Alleen maar dramaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Het eerste half jaar van VWO 6 paste ik op iemands huis (met 4 katten) die op "even" op vakantie was. Dat was een ramp om de laatste 6 maanden weer thuis te wonen.
Ik mis het altijd als mijn hond weg is. Zo stil in huis.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan ga je de geluiden toch wel missen enz
Wat? Liever alleen dan bij mijn oudersquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik was wel 2 weken alleen dat was wel sad eig
Dan zet je de muziek maar wat harderquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan ga je de geluiden toch wel missen enz
Je deelt voogdij met je ex?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mis het altijd als mijn hond weg is. Zo stil in huis.
Ik had mn katten nog wel erbij maar die waren de 1ste week ook alleen maar in paniekquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja je moet er tegen kunnen, ik ben toch wel iets socialer op die manier denk ik. Niet zozeer dat ik wil praten maar mensen om mij heen hebben is dan toch wel fijnquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat? Liever alleen dan bij mijn ouders
[..]
Dan zet je de muziek maar wat harder
wat voor hond heb je?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het blijven gewoonte dierenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik had mn katten nog wel erbij maar die waren de 1ste week ook alleen maar in paniek
Het is wel heel hip tegenwoordig om dat soort dingen te regelen voor honden ook. Wat ik best wel begrijpquote:
Een labrador.quote:
De hond is nu hierquote:
ja kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, dat moet je wel even duidelijk maken, dat je niet haar klaagmuur meer bent.
Mijn buurman heeft ook een labrador, komt allemaal wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, met deze informatie weet ik nu waar ze woont
Omygod. Ik vergeet af en toe wat ik hier allemaal deel. Zou misschien wel eens wat meer moeten opletten.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, met deze informatie weet ik nu waar ze woont
Je hoeft nergens bang voor te zijn hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omygod. Ik vergeet af en toe wat ik hier allemaal deel. Zou misschien wel eens wat meer moeten opletten.
We zullen het niet verder vertellen hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omygod. Ik vergeet af en toe wat ik hier allemaal deel. Zou misschien wel eens wat meer moeten opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |