Zeker dat ze niet oost Indisch doof zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mn ouders beginnen echt doof te worden
te veel gemasturbeerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mn ouders beginnen echt doof te worden
Ja begrijpelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb economie gestudeerd en ook langer over gedaan. Na een tijdje ben je er echt wel klaar mee
Haha nee, ze praten echt fking hard en dat hebben ze zelf niet eens meer doorquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker dat ze niet oost Indisch doof zijn
Word hoog tijd om op jezelf te gaan wonen dan!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee, ze praten echt fking hard en dat hebben ze zelf niet eens meer door![]()
Ook als ze snachts dingen pakken dan trilt het halve huis en zijn ze er van overtuigt dat ze toch zachtjes doen
Sinds wanneer zitten we op 3?quote:NIET SPAMMEN! Hoe meer jullie het zelf verneuken hoe sneller deze reeks ten einde is.Waarschuwing 3/10
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Eerst maar eens opleiding afmaken. Het is niet heel erg alleen afentoe houden ze echt schreeuw wedstrijden en dan heb ik zoiets van wat is er nou weer en dan zijn ze gewoon in gesprekquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word hoog tijd om op jezelf te gaan wonen dan!
vroeg ik me ook af, heel recentelijk, maar kan geen spamsessies herinneren. is het niet gewoon een trollmod of een heethoofd die weinig tolereertquote:
Ik was direct na VWO het huis uit. Dat was voor iedereen het bestequote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Eerst maar eens opleiding afmaken. Het is niet heel erg alleen afentoe houden ze echt schreeuw wedstrijden en dan heb ik zoiets van wat is er nou weer en dan zijn ze gewoon in gesprek
Wel herkenbaar trouwens. Was vorige week twee dagen in mijn ouderlijk huis blijven slapen en ik kon aan de andere kant van het huis alle gesprekken volledig meekrijgenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Eerst maar eens opleiding afmaken. Het is niet heel erg alleen afentoe houden ze echt schreeuw wedstrijden en dan heb ik zoiets van wat is er nou weer en dan zijn ze gewoon in gesprek
Aloa zeker weer.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gister een yt filmpjes spam.
Ja ik word er altijd een beetje zenuwachtig vanquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel herkenbaar trouwens. Was vorige week twee dagen in mijn ouderlijk huis blijven slapen en ik kon aan de andere kant van het huis alle gesprekken volledig meekrijgen
Hier hetzelfde, al sliep ik het laatste half jaar van mijn middelbare school nog maar 2 a 3 nachten per week thuisquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was direct na VWO het huis uit. Dat was voor iedereen het beste
Mark, aloa en haags zijn meestal wel de aanstichters van het spammenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik maak een grapje.
Nog iemand anders ook maar die zaten echt om de 10 sec filmpjes te postenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ik maak een grapje.
Het eerste half jaar van VWO 6 paste ik op iemands huis (met 4 katten) die op "even" op vakantie was. Dat was een ramp om de laatste 6 maanden weer thuis te wonen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, al sliep ik het laatste half jaar van mijn middelbare school nog maar 2 a 3 nachten per week thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |