quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:33 schreef HPLC het volgende:
Een hele collectie pluspuntenhubba hubba
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar krijg ik het niet warm vanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
owquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
daar krijg ik het niet warm van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:40 schreef Driepink het volgende:
GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een mooie naakte vrouw
echt vies
Ook niet terug gevonden zekerquote:
Je bent wel erg kritischquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
daar krijg ik het niet warm van
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:40 schreef Driepink het volgende:
Waarom een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijke palmbomenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel erg kritisch
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker goedkope apk dan
ga maar met Haags afsprekenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gadverdammeeen mooie naakte vrouw
echt vies
Nopequote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet terug gevonden zeker
beterquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel erg kritisch
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ga maar met Haags afspreken
over 2 maanden gaan we meetenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch leuke jongen. Beetje biertje doen
Ik ben echt benieuwd wat de mijne word hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:04 schreef I. het volgende:
[..]
ZekerAlleen een lampje vervangen en bandenspanning bijgesteld.. Dikke prima.
Haags drinkt alleen in het weekend.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch leuke jongen. Beetje biertje doen
bacosquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags drinkt alleen in het weekend.
Ja, beetje kut roepen en liedjes zingen over Sylvie Meisquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan jullie gezellig naar een oefenwedstrijd van ADO?
Hallo hallo pinkieboyquote:
Echt? Wat verstandigquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags drinkt alleen in het weekend.
Misschien wel. Ik drink als ik zin heb en niet als ik geen zin heb, niet drinken omdat het nog geen weekend is vind ik maar raar. Maar haags is dan ook een stukje volwassener dan ik denk ik.quote:
Ja die is al aan het aftellenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:16 schreef devzero het volgende:
Waar is haags eigenlijk? Zat hij al op zijn 1100 posts vandaag?
heb je die van tong al?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:22 schreef HPLC het volgende:
zou wel mooi zijn als Haags over 2 maanden tong heeft ingehaald. Dan kan ik meteen zijn handtekening vragen.
Die heb ik allang. Als je er eentje hebt voor hij eeuwige eer heeft is het 450 keer zoveel waard.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:22 schreef HPLC het volgende:
zou wel mooi zijn als Haags over 2 maanden tong heeft ingehaald. Dan kan ik meteen zijn handtekening vragen.
maar 450 keer 0 blijft 0quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik allang. Als je er eentje hebt voor hij eeuwige eer heeft is het 450 keer zoveel waard.
Ja dat had ik met Iwanius' handtekeningquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:25 schreef devzero het volgende:
Wat nou als tong besluit om zijn account op te heffen? Dan is het is net of tong80 nooit heeft bestaan en is die handtekening ineens waardeloos
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-08-2018 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
hij telt niet meequote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe kan haags nou niet in die lijst staan
Haags telt mee als een moeder man!quote:
oke man!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags telt mee als een moeder man!
dan heeft ie nog steeds heelveel hierquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:34 schreef devzero het volgende:
Wat nou als murp per ongeluk alle posts in MEN verwijdert? Dan zou haags ook maar 15K posts hebben. Bummer.
Voor dit topic had ik iets van 12K post, en nu ook ietsjes meerquote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan heeft ie nog steeds heelveel hier
ik zou waarschijnlijk ook maar 3k post hebben zonder dit![]()
Bedankt voor de mededeling hans!quote:
Zit Hans Kraaij eigenlijk bij Veronica?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling hans!
Geen idee, ik kijk bijna geen tv.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zit Hans Kraaij eigenlijk bij Veronica?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |