Dank je. Pilsje?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks voor de feedback devjesdans!
Daar zeg ik bijna nooit nee tegenquote:
Als ik aan het werk ben mag ik geen alcohol drinkenquote:
Back to School coma zuip partyquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga heel lang droog staan van alcohol. Moet nog een keer goed dronken worden voor school begint eigenlijk
Ongelooflijk dat dit zomaar kan in Nederland!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben mag ik geen alcohol drinken
Coma zou wel zonde zijn, heb ik die boeken voor niks aangeschaft.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Back to School coma zuip party
Ik vind het ook niet kunnen. Paar biertjes tijdens het acclimatiseren op de WC moet prima kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dit zomaar kan in Nederland!
Net niet coma zuip party danquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Coma zou wel zonde zijn, heb ik die boeken voor niks aangeschaft.
Gebrek aan doorzettingsvermogen heet zoietsquote:
Ben sowieso niet zo fan van comasquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gebrek aan doorzettingsvermogen heet zoiets
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben sowieso niet zo fan van comas![]()
Wat ik me wel afvraag, als je nou coma zuipt en weer wakker wordt, krijg je dan alsnog de kater?
Je kunt niet drinken in een schooljaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga heel lang droog staan van alcohol. Moet nog een keer goed dronken worden voor school begint eigenlijk
En dat in Limburgquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben mag ik geen alcohol drinken
Ik niet hoor, zodra school begint gaat alle focus op school en ga ik voor het hoogst haalbare.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt niet drinken in een schooljaar?
Wat is er gebeurd met de 6jes cultuur in Nederlandquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, zodra school begint gaat alle focus op school en ga ik voor het hoogst haalbare.
Bedrijfsadministratie/boekhouding. Maar wil bedrijfseconomie doen dus probeer alles door te doen. Als ik slaag met 9 en 10en heb ik een goede kans op verkort schooljaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de 6jes cultuur in Nederland
goed bezig verder, wat voor school doe je?
Zit je op de hoogste verdieping? hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, zodra school begint gaat alle focus op school en ga ik voor het hoogst haalbare.
Toevallig welquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zit je op de hoogste verdieping? haha
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
eerste de beste bekende die ik tegenkom vraagt hoe het met mijn vriendin is toen ben ik naar huis gegaan
"vriendin heb ik al een tijdje niet meer gesproken, maar je zusje was weer vanouds lekker."
Verkort schooljaar is altijd een goede reden. Hoewel er niets mis is met langer studerenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bedrijfsadministratie/boekhouding. Maar wil bedrijfseconomie doen dus probeer alles door te doen. Als ik slaag met 9 en 10en heb ik een goede kans op verkort schooljaar.
Klopt maar ik zit nogal onder mn niveau dus ik vind het vrij onzinnig, maar het is niet andersquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Verkort schooljaar is altijd een goede reden. Hoewel er niets mis is met langer studeren
Je doet HBO of MBO? Dan even tanden op elkaar bijten zodat je verder kunt.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Klopt maar ik zit nogal onder mn niveau dus ik vind het vrij onzinnig, maar het is niet anders![]()
Dan raas ik er liever doorheen om vervolgens een opleiding te doen waar ik wat mee kan.
MBO nuquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Je doet HBO of MBO? Dan even tanden op elkaar bijten zodat je verder kunt.
Zover ik weet kun je alleen in Utrecht terecht als je voor dierenarts wil studeren, maar je zult nog even door moeten werken om van MBO naar de Uni te gaan. Er is vast wel een HBO opleiding voor medisch laboratoriumonderzoek, dus daar kun je wel naar kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
MBO nuMaar ik moet sowieso nog een definitieve keuze maken. Het liefst zou ik iets met dieren doen, dierenarts is ontzettend lastig maar onderzoek doen naar hoe we bv kanker kunnen genezen in katten lijkt me ook heel dankbaar en fijn werk. Maar misschien hou ik het ook wel bij cijfers en ga ik voor een modaal leven
Gewoon denken aan wat pluspunten en je hebt het weer (te) warmquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
wat is het opeens koud geworden
Ja plus het gaat via lootjes. Gezien mn verleden val ik er al gauw buiten.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover ik weet kun je alleen in Utrecht terecht als je voor dierenarts wil studeren, maar je zult nog even door moeten werken om van MBO naar de Uni te gaan. Er is vast wel een HBO opleiding voor medisch laboratoriumonderzoek, dus daar kun je wel naar kijken.
Maar geen zin in bedrijfsadministratie?
Ik doe mijn ogen dicht en verbeeld me dat het 32C is en lekker zonnigquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje nat hier, maar dat is bij jou ook dan
leuk programma is dat.quote:
doe pics danquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon denken aan wat pluspunten en je hebt het weer (te) warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |