Dank je. Pilsje?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks voor de feedback devjesdans!
Daar zeg ik bijna nooit nee tegenquote:
Als ik aan het werk ben mag ik geen alcohol drinkenquote:
Back to School coma zuip partyquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga heel lang droog staan van alcohol. Moet nog een keer goed dronken worden voor school begint eigenlijk
Ongelooflijk dat dit zomaar kan in Nederland!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben mag ik geen alcohol drinken
Coma zou wel zonde zijn, heb ik die boeken voor niks aangeschaft.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Back to School coma zuip party
Ik vind het ook niet kunnen. Paar biertjes tijdens het acclimatiseren op de WC moet prima kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dit zomaar kan in Nederland!
Net niet coma zuip party danquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Coma zou wel zonde zijn, heb ik die boeken voor niks aangeschaft.
Gebrek aan doorzettingsvermogen heet zoietsquote:
Ben sowieso niet zo fan van comasquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gebrek aan doorzettingsvermogen heet zoiets
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben sowieso niet zo fan van comas![]()
Wat ik me wel afvraag, als je nou coma zuipt en weer wakker wordt, krijg je dan alsnog de kater?
Je kunt niet drinken in een schooljaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga heel lang droog staan van alcohol. Moet nog een keer goed dronken worden voor school begint eigenlijk
En dat in Limburgquote:Op donderdag 23 augustus 2018 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben mag ik geen alcohol drinken
Ik niet hoor, zodra school begint gaat alle focus op school en ga ik voor het hoogst haalbare.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt niet drinken in een schooljaar?
Wat is er gebeurd met de 6jes cultuur in Nederlandquote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, zodra school begint gaat alle focus op school en ga ik voor het hoogst haalbare.
Bedrijfsadministratie/boekhouding. Maar wil bedrijfseconomie doen dus probeer alles door te doen. Als ik slaag met 9 en 10en heb ik een goede kans op verkort schooljaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de 6jes cultuur in Nederland
goed bezig verder, wat voor school doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |