We willen allemaal wel eens ietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dan wel met verzorgd voetbal wat je over 34 wedstrijdjes volhoudt.
Als iemand een gifje maakt van die goal van Rigo, zet ik hem in de OP.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Gemiste kans op een Dantegod Rigogenot topic TT.
O Ja, die hebben we ook nog op de loonlijst staan....quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:34 schreef Derville het volgende:
https://twitter.com/RikElfrink/status/1030929722279174146
Luckassen adios
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als iemand een gifje maakt van die goal van Rigo, zet ik hem in de OP.
Ter compensatie, my friend.
Welke club wil dat nou?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:34 schreef Derville het volgende:
Luckassen adios
Gelukkig niet lang meer bossie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O Ja, die hebben we ook nog op de loonlijst staan....
Norwich.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Welke club wil dat nou?
En gaan we er winst op maken?
YESquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:34 schreef Derville het volgende:
Luckassen adios
De avond wordt alleen maar mooierquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:34 schreef Derville het volgende:
Luckassen adios
De Championship is de ideale competitie om in de vergetelheid te raken. Ik kwam er laatst achter dat Jozefzoon nog bij Derby County rondhobbelt (lol)quote:
Dat was een baas. Prima goal namens PSV tegen Ajax.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De Championship is de ideale competitie om in de vergetelheid te raken. Ik kwam er laatst achter dat Jozefzoon nog bij Derby County rondhobbelt (lol)
Verhurenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:34 schreef Derville het volgende:
Luckassen adios
Assist op depay tegen feyenoord ..de 4-3 matchquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was een baas. Prima goal namens PSV tegen Ajax.
Verder heb ik hem totaal verdrongen.
Ging die bal van Guardado naar Jozefzoon ja? Of was het niet de 4-3?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Assist op depay tegen feyenoord ..de 4-3 match
90+
Dat was vooral omdat hij in elke minuut die hij wel speelde een blunder maakte.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
na een jaartje afschrijven slaat ook nergens op ,heeft amper minuten gemaakt..
Luuk de jong..quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ging die bal van Guardado naar Jozefzoon ja? Of was het niet de 4-3?
quote:
Die mongoloïde Wildschut verdient er ook nog steeds zijn geld (lol).quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En terecht. Totale wankoop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duidelijk dat Van Bommel die Luckassen dus ook helemaal niks vindt.
Brainfart van Brands.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En terecht. Totale wankoop.
Legde hij ook niet niet koeltjes af op Memphis bij de 4-3 op Feyenoord?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer verdienen dan in Nederlandquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De Championship is de ideale competitie om in de vergetelheid te raken. Ik kwam er laatst achter dat Jozefzoon nog bij Derby County rondhobbelt (lol)
Juist ja..quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deze toch? In mijn herinnering gaf Guardado die bal.
Dan speelde Guardado hem naar Luuk?
Wat verdient Jozef dan daar?quote:Op zondag 19 augustus 2018 00:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Meer verdienen dan in Nederland
Wie is er nou gek.
Miljoen+ sowiesoquote:
Rly? Serieus geld voor halve bak spelers.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Miljoen+ sowieso
Financieel kun je beter in het championship spelen dan de eredivisie
Ja tog. Die voelde je al aankomen. Iedereen wist dat ie nog ging vallen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Simpele overwinning zoals Badder al voorspelde
Lekker simpel van Fortuna winnen in de 90e minuut idd.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja tog. Die voelde je al aankomen. Iedereen wist dat ie nog ging vallen.
90 minuten domineren. Deze gingen we sowieso winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker simpel van Fortuna winnen in de 90e minuut idd.
Zeg ik toch: simpele overwinningquote:Op zondag 19 augustus 2018 01:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
90 minuten domineren. Deze gingen we sowieso winnen.
Er is scoren en er is hulp krijgen vanuit Zeist. Know the difference.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg ik toch: simpele overwinning![]()
Dit is de nieuwe benchmark van simpele overwinningen: in de 90e minuut de winnende maken betekent dat je 'simpel gewonnen' hebt.![]()
Als je in de 88e scoort zoals Ajax heb je op de nieuwe benchmark zelfs "overtuigend" gewonnen.
Blij dat ik er weer dichtbij zat. Geloofwaardigheid op Fok: Scarface > Badder.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Simpele overwinning zoals Badder al voorspelde
Nee. Jij bent echt de grootste tyfus mongool in het PSV topic.quote:Op zondag 19 augustus 2018 02:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blij dat ik er weer dichtbij zat. Geloofwaardigheid op Fok: Scarface > Badder.
Nou doe je jezelf tekort hoor....quote:Op zondag 19 augustus 2018 02:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Jij bent echt de grootste tyfus mongool in het PSV topic.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 02:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Jij bent echt de grootste tyfus mongool in het PSV topic.
Moet ik dit nou serieus nemen van iemand die de komst van Ten Hag aanmoedigde bij ajaxquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Volgens Klaas is er geen tactisch probleem omdat Gio in de top heeft gevoetbald (lol).
Zeker. Ongeveer hetzelfde strijdplan bij de tegenstander, waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 08:49 schreef KingRadler het volgende:
Fortuna was wel een goede voorbereiding op CL wedstrijd.
Gewoon 3 puntjes, niet te lang over nadenken en fit richting BATE.quote:Op zondag 19 augustus 2018 02:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blij dat ik er weer dichtbij zat. Geloofwaardigheid op Fok: Scarface > Badder.
Laat scoren is ook belangrijk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:30 schreef KingRadler het volgende:
Bate is geen Fortuna en Feyenoord.
Snel scoren is belangrijk, vroeg druk zetten.
Ik doelde hier mee op vorig seizoen en tegen Fortuna dat PSV altijd zo laat scoorden.quote:
Mad.quote:
Je kunt je als Feyenoorder beter op andere clubs concentreren. Utrecht zo dadelijk, bijvoorbeeld.quote:
Als we Rik toch niet haddentwitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-08-2018 om 11:08:22Dante spreek je overigens niet uit zoals dat gebeurt bij tante, maar zoals bij sante (klemtoon op de laatste e), de gezondheidswens bij een versnapering. De PSV'er maakte gisteren zijn eerste eredivisiegoal. reageer retweet
Gewoon afgedwongen door PSVquote:
Waar maak je je überhaupt druk om? Het is net alsof PSV zich druk maakt om Barcelona. Beter concentreer je je op AZ en Vitesse.quote:
Ik vond PSV in de twee helft vrij tegenvallend om eerlijk te zijn. Nu is het dat de ploeg de rust kon bewaren, maar genoeg teams waren hier tegen een 2-1 aangelopen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:38 schreef nickhguitar het volgende:
Bullenknijpen gisteren, maar ach. Uiteindelijk wel tevreden met wat ik tot dusver van PSV heb gezien, als je eerlijk bent waren we gisteren ook wel beter en was de overwinning gewoon verdient.
Ajax schrik ik wel een beetje van moet ik eerlijk zeggen. Ik had echt een blitzkrieg opening verwacht met 2x winst met ruime cijfers. Gelijk tegen Heracles en met hulp van de scheids winst tegen VVV, het houdt niet over. En bovendien zie ik er niet bepaald aan af dat ze zoveel geld hebben gespendeerd.
Qua arrogantie doen jullie ook al niets ten onder van die club uit Amsterdamquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar maak je je überhaupt druk om? Het is net alsof PSV zich druk maakt om Barcelona. Beter concentreer je je op AZ en Vitesse.
Maar als je zo'n team hebt moet je gewoon 2/3-0 winnen van zowel Heracles als VVV. Geen excuses. 'ja maar, ze graven zich in..quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:50 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vond PSV in de twee helft vrij tegenvallend om eerlijk te zijn. Nu is het dat de ploeg de rust kon bewaren, maar genoeg teams waren hier tegen een 2-1 aangelopen.
Ajax heb je denk ik verkeerde verwachtingen van gehad. Welk team dat veel geld uitgaf speelde direct oogstrelend voetbal? Ik kan me zo geen team bedenken. Ik heb ook sterk het idee dat Ajax het eenvoudiger krijgt tegen ploegen die zelf willen voetballen en daardoor meer ruimte weggeven. Wat dat betreft zou ik als PSV-zijnde, over een dikke maand in Eindhoven, maar sterk overwegen om wat terughoudender te spelen want ik wil het nog wel eens zien als men daar vol op de aanval gaat spelen.
Vies kakkerlakje ben je. Smerige havenslaaf.quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:53 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Qua arrogantie doen jullie ook al niets ten onder van die club uit Amsterdam
Tyf anders even op. Jij komt hier om te provoceren. Maar jij vond zeker wel dat Fortuna een punt verdiendequote:Op zondag 19 augustus 2018 11:53 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Fake news.quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:53 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Ja dat vond ik welquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tyf anders even op. Jij komt hier om te provoceren. Maar jij vond zeker wel dat Fortuna een punt verdiende
Het is allemaal wat, meid.quote:
Het grappige is dan dat wanneer het Feyenoord betrof de wereld te klein was omdat jullie de 3 punten wel verdiende.quote:
Vond je dat een discussie?quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
Maar ik snap überhaupt niet waarom ik de discussie aan ga.
Oh dat denk ik ook, zeker als we zo blijven spelen als we hebben laten zien dat zie ik ook wel in, de hoop is anders maar realistisch gezien strijden we op plek 3 met az en Vitesse of er moet nog een wonder gebeuren.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het grappige is dan dat wanneer het Feyenoord betrof de wereld te klein was omdat jullie de 3 punten wel verdiende.
Maar ik snap überhaupt niet waarom ik de discussie aan ga. Vitesse en AZ zijn minstens zo gevaarlijk, zo niet gevaarlijker. Jullie gaan echt ontelbaar veel punten laten liggen tegen de grijze middenmoot dit seizoen.
Bij PSV en Ajax zie je lijnen en een plan. Bij Feyenoord loopt iedereen maar wat rond en is het elke wedstrijd nog god zegene de greep geweest. Wie gaat er ineens beter spelen bij Feyenoord dan? Ik denk dat er niet veel rek zit in dit elftal, zit ook gewoon slecht in elkaar.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:14 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook, zeker als we zo blijven spelen als we hebben laten zien dat zie ik ook wel in, de hoop is anders maar realistisch gezien strijden we op plek 3 met az en Vitesse of er moet nog een wonder gebeuren.
Ondanks dat vind ik het al te vroeg om Feyenoord af te schrijven na 1 duel, mochten we vandaag puntverlies oplopen ja dan is het heel triest natuurlijk.
Maar ik vind eerlijk gezegd PSV en Ajax ook nog tegenvallen en moeizaam de punten pakken tegen VVV en Fortuna
Ben ik met je eens, eerlijk gezegd hoop ik op een trainerswissel, onder Van Bronckhorst zit er al een lange tijd geen lijn meer in het spelquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bij PSV en Ajax zie je lijnen en een plan. Bij Feyenoord loopt iedereen maar wat rond en is het elke wedstrijd nog god zegene de greep geweest. Wie gaat er ineens beter spelen bij Feyenoord dan? Ik denk dat er niet veel rek zit in dit elftal, zit ook gewoon slecht in elkaar.
Dat denk ik ook. Ik zei het al eerder: die troostprijzen zijn jullie strop. Mensen als Klaas zitten met een kloppende pik rondom alle fruitschalen, maar ondertussen brand op de achtergrond de club kapot.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:20 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, eerlijk gezegd hoop ik op een trainerswissel, onder Van Bronckhorst zit er al een lange tijd geen lijn meer in het spel
Ja die fruitschalen zijn leuk natuurlijk maar het gaat natuurlijk om die andere schaal en met een beetje pech is die met de winterstop al ver buiten bereik op deze manier, ik hoop dat niet natuurlijk maar vrees dat welquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik zei het al eerder: die troostprijzen zijn jullie strop. Mensen als Klaas zitten met een kloppende pik rondom alle fruitschalen, maar ondertussen brand op de achtergrond de club kapot.
Spijker. Kop. Jammer dat maar een deel van de Feyenoordsupporters dit ziet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik zei het al eerder: die troostprijzen zijn jullie strop. Mensen als Klaas zitten met een kloppende pik rondom alle fruitschalen, maar ondertussen brand op de achtergrond de club kapot.
Een pijnlijke constatering dat zowel Ajax als PSV echt niet veel verder zijn dan Feyenoord momenteel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Herhaal dit morgenavond nog eens hier?
Ja manquote:Op zondag 19 augustus 2018 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een pijnlijke constatering dat zowel Ajax als PSV echt niet veel verder zijn dan Feyenoord momenteel.
Jij vindt Ajax en PSV 40/45% beter dan Feyenoord nadat ze alle 3 in actie zijn gekomen dit weekend? Alle 3 speelden ze tegen laagvliegers. Alle 3 bakten ze er geen kut van.quote:
Je bent te vroeg, het is nog geen avond.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een pijnlijke constatering dat zowel Ajax als PSV echt niet veel verder zijn dan Feyenoord momenteel.
Ik denk zeker dat zowel PSV als Ajax aanzienlijk beter zijn dan Feyenoord en dat dit zich ook zal uiten in de stand. Als je lang genoeg wacht zal er best een keer een weekend komen dat Feyenoord wint en Ajax en PSV niet, tuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt Ajax en PSV 40/45% beter dan Feyenoord nadat ze alle 3 in actie zijn gekomen dit weekend? Alle 3 speelden ze tegen laagvliegers. Alle 3 bakten ze er geen kut van.
Hij is bezig met een transfer maar er heeft zich nog geen club gemeld? Goed verhaal wel. Komen we nooit meer van af deze kerel. De nieuwe Maher. Zijn ook niet echt clubs die 6 miljoen betalen voor deze kneus.quote:Erik van Haren van De Telegraaf weet via Twitter te melden dat er vooralsnog geen club zich officieel bij PSV heeft gemeld voor Derrick Luckassen. De zaakwaarnemer van de verdediger is echter met enkele opties bezig. Het Turkse Trabzonspor en het Duitse Hertha BSC zouden daarbij onder meer namen zijn die rond zingen.
Luckassen ontbrak zaterdagavond bij het uitduel tegen Fortuna Sittard, omdat hij bezig is met een transfer.
Heerlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:28 schreef RipCity het volgende:
Locadia krijgt de billen van Drenthe, enige wat die doet na zijn transfer is bankzitten en op het strand zitten in Brighton. Lekker man.
Nooit in Brighton geweest maar Galveston is een mooie stad om te wonen.quote:
Je vergeet voor het gemak dat Pröpper bij PSV steeds minder begon te voetballen. Daarnaast was PSV gedwongen om Pröpper te verkopen om de begroting rond te krijgen. En dus niet in een positie de prijs op te drijven.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
Pröpper uitblinker bij 3-2 zege op United... Voor 13 miljoen verkocht. Man man manIk kan er nog steeds niet over uit.
Speler die in de PL week in week uit bepalend is voor een aardappel en halve knoop verkocht. Lachwekkend.
ben je 15 ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:36 schreef PSVCL het volgende:
Ook buiten het veld gewonnen![]()
https://www.limburger.nl/(...)rters-fortuna-en-psv
Wanneer stop je met deze overdreven amerikaanse act?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
Pröpper uitblinker bij 3-2 zege op United... Voor 13 miljoen verkocht. Man man manIk kan er nog steeds niet over uit.
Speler die in de PL week in week uit bepalend is voor een aardappel en halve knoop verkocht. Lachwekkend.
ivm Osijekquote:Op zondag 19 augustus 2018 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat Pröpper bij PSV steeds minder begon te voetballen. Daarnaast was PSV gedwongen om Pröpper te verkopen om de begroting rond te krijgen. En dus niet in een positie de prijs op te drijven.
Daarnaast is je gejank om dit soort zaken nog veel lachwekkender.
Pröpper had ook net een mega kutseizoen gedraaidquote:Op zondag 19 augustus 2018 20:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat Pröpper bij PSV steeds minder begon te voetballen. Daarnaast was PSV gedwongen om Pröpper te verkopen om de begroting rond te krijgen. En dus niet in een positie de prijs op te drijven.
Daarnaast is je gejank om dit soort zaken nog veel lachwekkender.
Klopt, ging steeds minder goed spelen, en oogde ongemotiveerd. Als je hem dan met winst kunt verkopen, dan doe je dat.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Pröpper had ook net een mega kutseizoen gedraaid
Daar is iedereen het hier ook wel over eens.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, ging steeds minder goed spelen, en oogde ongemotiveerd. Als je hem dan met winst kunt verkopen, dan doe je dat.
Op, ik gok, 3 mensen na.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Daar is iedereen het hier ook wel over eens.
Is Romero nog steeds niet fit dan?quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
PSV-selectie voor duel met BATE Borisov
Zoet, Room, Van Osch, Isimat, Viergever, Schwaab, Angeliño, Pereiro, Mauro Junior, Lozano, Hendrix, De Jong, Malen, Rigo, Obispo, Bergwijn, Rosario, Dumfries, Ramselaar, Sadilek, Teze
Geen Sainsbury, Thomas, Luckassen en Romero dus.
Deed vrijdag 90 minuten bij Jong PSV mee, maar maakte daar niet veel indruk heb ik gelezenquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Romero nog steeds niet fit dan?
Zal toch niet zo zijn dat hij een miskoop is.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deed vrijdag 90 minuten bij Jong PSV mee, maar maakte daar niet veel indruk heb ik gelezen
Zou wel zonde van die 10 miljoen zijn jaquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal toch niet zo zijn dat hij een miskoop is.
Vriend van me was een keer naar een training gaan kijken en die was nogal geschrokken van zijn niveau. Zijn letterlijke woorden waren:"Die kan er echt niks van.".quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deed vrijdag 90 minuten bij Jong PSV mee, maar maakte daar niet veel indruk heb ik gelezen
Ach, als jouw vrienden met dezelfde zonnige blik de wereld in kijken als jij, maak ik me daar geen zorgen over.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vriend van me was een keer naar een training gaan kijken en die was nogal geschrokken van zijn niveau. Zijn letterlijke woorden waren:"Die kan er echt niks van.".
Nou zal hij vast wel énig niveau hebben (anders kunnen we de scouting wel opdoeken) maar dat lijkt er om wat voor reden dan ook totaal niet uit te komen.
Ach, een ouderwets spitsje die alleen kan afmaken. Ook weer eens lekker toch.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, als jouw vrienden met dezelfde zonnige blik de wereld in kijken als jij, maak ik me daar geen zorgen over.
In Argentinië staat hij te boek als groot talent bij de kenners, dat zegt niet alles, maar meer dan een vriend van jou die één training bijwoont een oordeelt over een jonge speler die net maanden uit de roulatie is geweest.
Neemt niet weg dat er genoeg talent verloren gaat na zware blessures.
Onze Zuid-Amerika deskundige op dit forum was ook niet al te positief over hem volgens mij.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, als jouw vrienden met dezelfde zonnige blik de wereld in kijken als jij, maak ik me daar geen zorgen over.
In Argentinië staat hij te boek als groot talent bij de kenners, dat zegt niet alles, maar meer dan een vriend van jou die één training bijwoont een oordeelt over een jonge speler die net maanden uit de roulatie is geweest.
Geen idee wie dat is?quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze Zuid-Amerika deskundige op dit forum was ook niet al te positief over hem volgens mij.
Een Ajax-Supporter die niet enthousiast is over een PSV aankoop. Dat zou verrassend zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan Koffieplanter tenzij er nog een ander is
ik dacht niet dat hij Ajax supporter was/is maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een Ajax-Supporter die niet enthousiast is over een PSV aankoop. Dat zou verrassend zijn.
Hij was ooit PSV-supporter.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een Ajax-Supporter die niet enthousiast is over een PSV aankoop. Dat zou verrassend zijn.
Zelfverklaard deskundige of een eckte?quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze Zuid-Amerika deskundige op dit forum was ook niet al te positief over hem volgens mij.
Hij zal in elk geval wel de tendens in die landen een beetje weten over de spelersquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zelfverklaard deskundige of een eckte?
Hoe dan vraag ik me af? Gaat hij er regelmatig naar toe? Kent hij er mensen? Struint hij fora af of kijkt hij voor zijn plezier ieder weekend naar Zuid-Amerikaans voetbal?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal in elk geval wel de tendens in die landen een beetje weten over de spelers
hij post wel veel over Zuid Amerikanen ook in de topics van buitenlandse competities maar je zou het hem zelf kunnen vragenquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe dan vraag ik me af? Gaat hij er regelmatig naar toe? Kent hij er mensen? Struint hij fora af of kijkt hij voor zijn plezier ieder weekend naar Zuid-Amerikaans voetbal?
Hij is Zuid-Amerikaan dus dit kan allemaal wel ja.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe dan vraag ik me af? Gaat hij er regelmatig naar toe? Kent hij er mensen? Struint hij fora af of kijkt hij voor zijn plezier ieder weekend naar Zuid-Amerikaans voetbal?
Dat zijn de ergste.quote:
HIJ IS ZUID-AMERIKAAN?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is Zuid-Amerikaan dus dit kan allemaal wel ja.
Hey top hè. Ik zeg ook niet dat het niet waar kan zijn, maar ik ben benieuwd hoe je aan die wijsheden komt en wat je drijft. Konden we nog maar iemand nomineren voor zo een interview met een user.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij post wel veel over Zuid Amerikanen ook in de topics van buitenlandse competities maar je zou het hem zelf kunnen vragen
Komt ie uit Florida?quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey top hè. Ik zeg ook niet dat het niet waar kan zijn, maar ik ben benieuwd hoe je aan die wijsheden komt en wat je drijft. Konden we nog maar iemand nomineren voor zo een interview met een user.
quote:
als ik naar de wiki van Romero kijk zou ik ook wel tot die conclusie komen maar ik heb hem nog nooit zien spelenquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey top hè. Ik zeg ook niet dat het niet waar kan zijn, maar ik ben benieuwd hoe je aan die wijsheden komt en wat je drijft. Konden we nog maar iemand nomineren voor zo een interview met een user.
Hoe kom je erbij dat hij een Ajax-supporter is?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Weet ik veel, gokje.quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij een Ajax-supporter is?
Maar dit klopt niet. Ik was niet positief of negatief, omdat ik hem nog nooit heb zien spelen (lol). Buiten die ploegen die in Libertadores of Sudamericana voorbij komen (daar zat Velez al ruim vier jaar niet bij), kijk ik überhaupt geen Argentijns voetbal. De enige uitzondering die ik daarvoor heb gemaakt is Racing vanwege Lautaro Martinez.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dit klopt niet. Ik was niet positief of negatief, omdat ik hem nog nooit heb zien spelen (lol). Buiten die ploegen die in Libertadores of Sudamericana voorbij komen (daar zat Velez al ruim vier jaar niet bij), kijk überhaupt geen Argentijns voetbal. De enige uitzondering die ik daarvoor heb gemaakt is Racing vanwege Lautaro Martinez.
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Romero van PSV een beetje een goede speler?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk geen Argentijns voetbal behoudens Lautaro Martinez.
Oh ik vroeg je ooit eens iets over die Romero en toen zei je dat hij niet bepaald een toptalent was volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2018 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dit klopt niet. Ik was niet positief of negatief, omdat ik hem nog nooit heb zien spelen (lol). Buiten die ploegen die in Libertadores of Sudamericana voorbij komen (daar zat Velez al ruim vier jaar niet bij), kijk ik überhaupt geen Argentijns voetbal. De enige uitzondering die ik daarvoor heb gemaakt is Racing vanwege Lautaro Martinez.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vroeg je ooit eens iets over die Romero en toen zei je dat hij niet bepaald een toptalent was volgens mij
We zullen het zien, hij is fit dus als hij talent heeft zal het er snel uit moeten komen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Huur toch?quote:Op maandag 20 augustus 2018 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
Luckassen dus naar Hertha. Lekker beunen in Duitsland.
met jou welquote:Op maandag 20 augustus 2018 15:18 schreef JaafkeJunior het volgende:
Morgen naar minsk, appartementje in borisov geregeld.
Verwacht eigenlijk een typische voorronde wedstrijd: Kut voetbal, kut resultaat en goedkope drank.
Ach kan weer van het lijstje, volgens https://www.numbeo.com/co(...).jsp?country=Belarus Kost een halve liter lokaal bier ong 1,5$.
Komt helemaal goed.
in ongeveer +-25 europese wedstrijden amper resultaat gehaald.quote:
is zeker een leuke reden om plaatsen te bezoeken waar je anders nooit zou komenquote:Op maandag 20 augustus 2018 15:33 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
in ongeveer +-25 europese wedstrijden amper resultaat gehaald.
denk ongeveer 15x verloren..
Gewoon zien als verkapt schoolreisje en alles komt goed.
Oi Cav. Natuurlijk ben je me geen verantwoording schuldig, maar hoe houd je in godshemelsnaam het Zuid-Amerikaanse in de gaten? En welke landen hebben jouw aandacht. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dit klopt niet. Ik was niet positief of negatief, omdat ik hem nog nooit heb zien spelen (lol). Buiten die ploegen die in Libertadores of Sudamericana voorbij komen (daar zat Velez al ruim vier jaar niet bij), kijk ik überhaupt geen Argentijns voetbal. De enige uitzondering die ik daarvoor heb gemaakt is Racing vanwege Lautaro Martinez.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:34 schreef Derville het volgende:
Luckassen adios
quote:
Derrick Luckassen lijkt PSV te gaan verruilen voor het Duitse Hertha BSC.(huur) De 23-jarige verdediger zit niet bij de wedstrijdselectie van de Eindhovenaren voor het duel met BATE Borisov en gaat Eindhoven zeer waarschijnlijk snel verlaten, zo meldt het Eindhovens Dagblad.quote:
Prima.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:28 schreef PSVCL het volgende:
Derrick Luckassen lijkt PSV te gaan verruilen voor het Duitse Hertha BSC.(huur) De 23-jarige verdediger zit niet bij de wedstrijdselectie van de Eindhovenaren voor het duel met BATE Borisov en gaat Eindhoven zeer waarschijnlijk snel verlaten, zo meldt het Eindhovens Dagblad.
dacht dat het een colombiaan isquote:Op maandag 20 augustus 2018 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oi Cav. Natuurlijk ben je me geen verantwoording schuldig, maar hoe houd je in godshemelsnaam het Zuid-Amerikaanse in de gaten? En welke landen hebben jouw aandacht. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Mijn vriendin heeft ooit voorgesteld een schotel te nemen, dat zag ik wel zitten. Daarnaast heb je ook zo, zonder veel moeite, een SporTV streampje gevonden als het nodig is. Naast de Libertadores en de Sudamericana, is de enige landelijke competitie die ik echt wekelijks bekijk en op de voet volg de Brasileirão. Mocht het echt nodig zijn, gooi ik een wedstrijd die niet bepaald op een Europees efficiënte tijd begint nog altijd in de download. De overige competities interesseren me niet genoeg (ja, tenzij het Boca tegen River is of zo), die volg ik alleen met een paar uitslagen, die-hard watchers op Twitter en héél soms een samenvatting.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oi Cav. Natuurlijk ben je me geen verantwoording schuldig, maar hoe houd je in godshemelsnaam het Zuid-Amerikaanse in de gaten? En welke landen hebben jouw aandacht. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Brands he. 9 van de 10 aankopen onder hem zijn gewoon kut. Blij dat ie weg is. Heeft de club miljoenen gekost en laat ook nu nog een spoor van vernieling achter.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vriend van me was een keer naar een training gaan kijken en die was nogal geschrokken van zijn niveau. Zijn letterlijke woorden waren:"Die kan er echt niks van.".
Nou zal hij vast wel énig niveau hebben (anders kunnen we de scouting wel opdoeken) maar dat lijkt er om wat voor reden dan ook totaal niet uit te komen.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ooit voorgesteld een schotel te nemen, dat zag ik wel zitten. Daarnaast heb je ook zo, zonder veel moeite, een SporTV streampje gevonden als het nodig is. Naast de Libertadores en de Sudamericana, is de enige landelijke competitie die ik echt wekelijks bekijk en op de voet volg de Brasileirão. Mocht het echt nodig zijn, gooi ik een wedstrijd die niet bepaald op een Europees efficiënte tijd begint nog altijd in de download. De overige competities interesseren me niet genoeg (ja, tenzij het Boca tegen River is of zo), die volg ik alleen met een paar uitslagen, die-hard watchers op Twitter en héél soms een samenvatting.
Mertens, Strootman, Wijnaldum, Guardado, Lozano, Ariasquote:Op maandag 20 augustus 2018 17:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brands he. 9 van de 10 aankopen onder hem zijn gewoon kut. Blij dat ie weg is. Heeft de club miljoenen gekost en laat ook nu nog een spoor van vernieling achter.
La Liga niet meer hoor, dat heb ik afgezworen. Maar ik heb niets te klagen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Leuk man. En dan ook nog de Primera en serie A. En dan ook nog eens ingegeven door je vriendin. Je bent een gezegend man.
Dat er af en toe een misser tussenzit is onvermijdelijk. Maar dat er de laatste jaren structureel peperdure spelers zijn gekocht die er niet in slaagden om tussen toch niet al te beste spelers geen basisplaats af te dwingen is gewoon niet best nee.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brands he. 9 van de 10 aankopen onder hem zijn gewoon kut. Blij dat ie weg is. Heeft de club miljoenen gekost en laat ook nu nog een spoor van vernieling achter.
Dit overigens wel. Maar, aan de andere kant, heeft Brands ook spelers gehaald die vitaal waren voor 1 of meerdere titels (Guardado en Lozano uiteraard, maar ook Luuk, Willems, Propper, Wijnaldum). Brands heeft ook behoorlijk wat geld binnen gehaald voor de club (Depay, Propper, Wijnaldum), dus om nou te zeggen dat Brands de club heel wat geld heeft gekost gaat me ook wat ver.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat er af en toe een misser tussenzit is onvermijdelijk. Maar dat er de laatste jaren structureel peperdure spelers zijn gekocht die er niet in slaagden om tussen toch niet al te beste spelers geen basisplaats af te dwingen is gewoon niet best nee.
Met Romero ziet het er ook niet heel rooskleurig uit, met veel bombarie binnengehaald en toen werd het al snel muisstil rondom hem. Wat hij nou eigenlijk mankeerde is altijd maar mondjesmaat gecommuniceerd. Bijna met tegenzin leek het wel. Maar nu lijkt hij dan toch echt wedstrijdfit te zijn, bij een 'groot talent' verwacht ik dan dat we daar snel iets van gaan zien. Niet in de zin van dat hij zich meteen in de basis speelt en het elftal op sleeptouw neemt maar als hij over een maand nog niks heeft laten zien in Jong PSV en structureel niet bij de selectie van het eerste zit weten we wel weer hoe laat het is.
mooi was dat ja, de enige huldiging die ik heb meegemaakt die niet op het bordes wasquote:
Cavaliers/koffieGODquote:Op maandag 20 augustus 2018 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ooit voorgesteld een schotel te nemen, dat zag ik wel zitten. Daarnaast heb je ook zo, zonder veel moeite, een SporTV streampje gevonden als het nodig is. Naast de Libertadores en de Sudamericana, is de enige landelijke competitie die ik echt wekelijks bekijk en op de voet volg de Brasileirão. Mocht het echt nodig zijn, gooi ik een wedstrijd die niet bepaald op een Europees efficiënte tijd begint nog altijd in de download. De overige competities interesseren me niet genoeg (ja, tenzij het Boca tegen River is of zo), die volg ik alleen met een paar uitslagen, die-hard watchers op Twitter en héél soms een samenvatting.
Onzin. Brands heeft het goed gedaan, en dat kan met cijfers worden onderbouwd (is hier ook wel vaker gedaan).quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goede statistiek om de ochtend mee te beginnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Matchday! Al 10 Europese duels geen winst meer.
Snorry.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goede statistiek om de ochtend mee te beginnen.
Mooi! Dus de eerste komt telkens dichterbijquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Matchday! Al 10 Europese duels geen winst meer.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mooi! Dus de eerste komt telkens dichterbij
Ik niet, ik krijg de beelden van afgelopen zaterdag niet uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb er stiekem een goed gevoel over.
Geen idee waar dat op is gebaseerd idd. PSV wint de laatste jaren zelden een uitwedstrijd in Europa, terwijl BATE juist zelden verliest thuis..quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:54 schreef RipCity het volgende:
Psv de 2.10 favoriet bij bookies.
Nogal optimistisch voor een uitduel daar...
Daarom. ERG raar. Ook omdat een 1-1 psv allang blij is en echt niet gaat pressen voor een winnendequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen idee waar dat op is gebaseerd idd. PSV wint de laatste jaren zelden een uitwedstrijd in Europa, terwijl BATE juist zelden verliest thuis..
Ik weet het, daarom is het enkel een gevoel (hier kan scarface over mee praten). Kan niemand wat verder mee natuurlijk. Ik was eigenlijk helemaal niet zo optimistisch als de meesten - dus ook de bookies - maar ik ben net gaan wandelen en kreeg ineens een heel goed gevoel. Heerlijk. Vanavond maar eens zien of dit een godsvertelling was of gewoon een van mijn psychotische episodes en jullie me vanavond kunnen uitlachen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik niet, ik krijg de beelden van afgelopen zaterdag niet uit mijn hoofd.
En dan is BATE toch een stukje beter dan Fortuna Sittard.
Ik zie Kuipers staan hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 12:09 schreef BadderHaring het volgende:
Blom tegen Zwolle. Puntverlies incoming.
Scarface out.
Ben je wel helemaal lekker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:56 schreef tja77 het volgende:
Ik niet, ik krijg de beelden van afgelopen zaterdag niet uit mijn hoofd.
Nee, ik ben een beetje in de war.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker?
Ik denk dat je hier moet winnen. Vooral uit zijn ze vaak gevaarlijk. Al spelen ze blijkbaar uit en thuis wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond 1-1. Volgende week thuis afmaken.
1-1 zou mooi resultaat zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet sowieso gewoon winnen en niet meedoen aan die ''hey maar 1-1 is gunstig'' tendens. Als je hier al een verschil maakt, ben je spekkoper want PSV kan dan vanuit de geliefde reactie spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier moet winnen. Vooral uit zijn ze vaak gevaarlijk. Al spelen ze blijkbaar uit en thuis wel hetzelfde.
Ik hoop dat dit de lelijkste 1-8 ooit wordt.
Dat ja, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die wedstrijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:44 schreef BadderHaring het volgende:
Gewoon vol er op klappen, totaal overrompelen en voor rust op 0-4 staan.
Ik voel een 1-0 in minuut 94 aankomen.
Ja dat doe ze dus op het moment niet en daar ben ik wat huiverig voor. Dus waar Cocu vorig jaar alleen maar reactievoetbal kende zit dat in het huidige team nog niet ingebakken. Eigenlijk moet je een belangrijke wedstrijd na een comfortbale voorsprong gewoon dood maken. Maar dat is in Nederland not done.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je moet sowieso gewoon winnen en niet meedoen aan die ''hey maar 1-1 is gunstig'' tendens. Als je hier al een verschil maakt, ben je spekkoper want PSV kan dan vanuit de geliefde reactie spelen.
Ik moet werken vanavond. Misschien kun je me helpen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat ja, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die wedstrijd.
Slecht gevoel dus. Kan ik me in vinden. Ik denk t ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:44 schreef BadderHaring het volgende:
Gewoon vol er op klappen, totaal overrompelen en voor rust op 0-4 staan.
Ik voel een 1-0 in minuut 94 aankomen.
Vanavond vooral geen tegengoalquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
En kom je vanavond voor, dan vooral risico‘s nemen bij het uit de tent lokken van Bate.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:13 schreef XL het volgende:
[..]
Vanavond vooral geen tegengoal
0-0 is een goed resultaat
Nee, dat willen ze. Je gaat het balbezit krijgen, dus de goal kan altijd vallen. We moeten gaan voor 0-0 in de eerste 135 minuten, vooral geen tegengoal en daarbij proberen veel vrije trappen in de helft van Bate te krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
Het kan baten om vroeg de aanval te openen tegen bate.
Probeer dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
Het kan baten om vroeg de aanval te openen tegen bate.
0-2quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wat voorspellen jullie voor vanavond? Ik denk 1-1
En dan in de 135 erna wel scoren?Of ook niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:22 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, dat willen ze. Je gaat het balbezit krijgen, dus de goal kan altijd vallen. We moeten gaan voor 0-0 in de eerste 135 minuten, vooral geen tegengoal en daarbij proberen veel vrije trappen in de helft van Bate te krijgen.
De 45 daarna, als je nog niet voorstaat, speel je thuis en worden beide ploegen nerveus. Dan moet de twaalfde man gaan staan en moet het gaan spoken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan in de 135 erna wel scoren?Of ook niet?
Ok, ik zet mijn geld op Batequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:56 schreef XL het volgende:
[..]
De 45 daarna, als je nog niet voorstaat, speel je thuis en worden beide ploegen nerveus. Dan moet de twaalfde man gaan staan en moet het gaan spoken.
Als er nog 60 volgen ook
Voor Bate is geen CL ook het einde van de wereld hoor. In die competitie is 33 miljoen nog veel meer.
Altijd nog beter dan in de provincie in Wit Rusland het finale gedeelte van het tweeluik moeten spelenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:13 schreef Scarface88 het volgende:
Is er al iets bekend over de opstelling? Rosario gaat tegen BATE overlopen worden.
Hoop het, is een prima resultaat voor uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wat voorspellen jullie voor vanavond? Ik denk 1-1
quote:
Nee man, Ramselaar is echt niksquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Proberen hem dus weg te jagen.
Zie hem liever spelen dan Rosario
Mjah, dat vind ik dan wel weer sneu voor die jongen.quote:
Och, als Cocu nu nog trainer was had je waarschijnlijk ongeveer dezelfde opstelling. Die twee zijn slechts van de bank naar de tribune verhuisd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Van Bommel heeft wel duidelijk een keuze gemaakt dat Luckassen en Ramselaar niet direct in zijn plannen voorkomendat is toch wel een flinke draai ten opzichte van Cocu
En Hendrix wel? Als Rosario dit jaar veel minuten maakt is Hendrix komende zomer overbodig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:54 schreef Scarface88 het volgende:
Rosario en Ramselaar is allebei niks.
Ramselaar speelde nog wel regelmatig en Luckassen was tijd lang standaard wissel in minuut 69quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, als Cocu nu nog trainer was had je waarschijnlijk ongeveer dezelfde opstelling. Die twee zijn slechts van de bank naar de tribune verhuisd.
Hij zal het wel niet laten zien op de training neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramselaar vind ik nog steeds een bruikbare speler. Helaas.
Ik vind Hendrix tot nog toe veel beter dan Rosario. Al hoop ik dat die zich beter ontwikkeld en Hendrix naar Schalke ofzo gaat voor 18 miljoen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:15 schreef TehRocks het volgende:
[..]
En Hendrix wel? Als Rosario dit jaar veel minuten maakt is Hendrix komende zomer overbodig.
Ramselaar tegen Feyenoord vorig jaar was naar mijn mening de beste wedstrijd die ik een van onze spelers heb zien spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramselaar vind ik nog steeds een bruikbare speler. Helaas.
Jij spoort echt niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind Hendrix tot nog toe veel beter dan Rosario. Al hoop ik dat die zich beter ontwikkeld en Hendrix naar Schalke ofzo gaat voor 18 miljoen.
Ramselaar is een typische Brands miskoop. De jaarlijkse miskoop.
Dit gaat een Feyenoord trencin herhaling worden ben ik bang ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we dit onder de 3-0 houden denk ik dat we het goed gedaan hebben zo op basis van de eerste 20 minuten.
Wat een drama zeg.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:39 schreef RipCity het volgende:
Schiet Hendrix er op de training wel alle afstandschoten in ofzo?
in de auto's op de parkeerplaats misschienquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:39 schreef RipCity het volgende:
Schiet Hendrix er op de training wel alle afstandschoten in ofzo?
andersom ook een kans. Kan ook 4-4 worden ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hop, weer een kans uit het niks voor Bate. Wtf is dit?
Zo veel energie als de backs hebben, zo slecht staan ze ook verdedigend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
Het begin was werkelijk dramatisch, maar qua grote kansen moet je eigenlijk gewoon op voorsprong staan..
BATE maakt gewoon uiterst professioneel gebruik van de ruimtes achterin, die ontstaan omdat PSV veel te graag wil. Doet BATE echt goed, dat is gewoon een speelstijl waar je met beperkte spelers gewoon goede resultaten kunt halen in Europa.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hop, weer een kans uit het niks voor Bate. Wtf is dit?
BATE laat ze gewoon komen tot halverwege de eigen helft, zodat er ruimte ontstaat. Het is dat Angelino zoveel energie heeft en Schwaab weer als een baas staat achterin, anders was het al 3-1 geweest. Minimaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zo veel energie als de backs hebben, zo slecht staan ze ook verdedigend.
Dat lullige balverlies net voor rust was vrees ik gewoon een tekort aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
BATE maakt gewoon uiterst professioneel gebruik van de ruimtes achterin, die ontstaan omdat PSV veel te graag wil. Doet BATE echt goed, dat is gewoon een speelstijl waar je met beperkte spelers gewoon goede resultaten kunt halen in Europa.
PSV moet gewoon veel rustiger aan doen in de tweede helft, niet meer zo gehaast aanvallen nu het 1-1 staat.
Als resultaat teken ik ervoor, maar wat wij allemaal weggeven, dat kan echt niet...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
1-1 is prima trouwens, mag ook wel blijven dit
Nee klopt. Viergever en Rosario kunnen eigenlijk niet op dit niveau. Net als De Jong trouwens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als resultaat teken ik ervoor, maar wat wij allemaal weggeven, dat kan echt niet...
Dat komt omdat jij uit elke optie gewoon de meest negatieve kiest EN je weinig kijk op voetbal hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lullige balverlies net voor rust was vrees ik gewoon een tekort aan kwaliteit.
Ik zie liever dat ze het dichthouden achterin, maar daar hebben we niet echt een speler voor om in te brengen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef TehRocks het volgende:
Ik wil Rigo weer zien, meer voetbal van achteruit.
Daarom kan een verdediger van ons niet even simpel een bal wegschieten ipv hem simpel in te leveren ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij uit elke optie gewoon de meest negatieve kiest EN je weinig kijk op voetbal hebt.
Isimat komt er zo nog wel in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze het dichthouden achterin, maar daar hebben we niet echt een speler voor om in te brengen.
Gehaast aanvallen? Ik vind het juist erg truttig tikkiebreed- geneuzel. De loopacties zonder bal zijn matig en aan de bal is er het lef niet om een man uit te spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
BATE maakt gewoon uiterst professioneel gebruik van de ruimtes achterin, die ontstaan omdat PSV veel te graag wil. Doet BATE echt goed, dat is gewoon een speelstijl waar je met beperkte spelers gewoon goede resultaten kunt halen in Europa.
PSV moet gewoon veel rustiger aan doen in de tweede helft, niet meer zo gehaast aanvallen nu het 1-1 staat.
Viergever is de beste man van het veld zowat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee klopt. Viergever en Rosario kunnen eigenlijk niet op dit niveau. Net als De Jong trouwens.
Moet niet achteruit lopenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Viergever is de beste man van het veld zowat.
Ze tikken steeds rond omdat ze niet het middenveld in willen dribbelen. Vervolgens gaat er een lange bal op een diepstaande back en komt BATE er uit. Dat gebeurde zo'n beetje de hele eerste helft. Veel te ongeduldig, PSV moet helemaal niet proberen te forceren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Gehaast aanvallen? Ik vind het juist erg truttig tikkiebreed- geneuzel. De loopacties zonder bal zijn matig en aan de bal is er het lef niet om een man uit te spelen.
Ze hebben nu wel door dat Bate te verslaan is, dus iets meer vertrouwen.
Onterecht gegeven penalty, wat mij betreft. Of in ieder geval wel erg sneu.
Hahaha watquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Schwaab, maar wel eens dat 4giver nog weinig verkeerd heeft gedaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Eens met Schwaab ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Schwaab, maar wel eens dat 4giver nog weinig verkeerd heeft gedaan.
Genotquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:14 schreef Lemming22 het volgende:
Het wordt tijd dat Lozano gewisseld wordt. Die heeft het niet vandaag.
Nu mag ie gewisseld worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:14 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zei het toch, laten staan, die heeft altijd een beslissend momentje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:14 schreef Lemming22 het volgende:
Romero schijnt een toptalent te zijn. Die is zó goed dat hij vooral bij Jong PSV gaat spelen om die eigenhandig kampioen te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we nog een goede spits in de selectie?
Zelfs Hleb van 37 rent er voorbij alsof Dumfries er niet staat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel best schokkend dat die gasten over de zijkanten steeds tot een voorzet mogen komen, echt keer op keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |