abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181326677
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:28 schreef PSVCL het volgende:
Derrick Luckassen lijkt PSV te gaan verruilen voor het Duitse Hertha BSC.(huur) De 23-jarige verdediger zit niet bij de wedstrijdselectie van de Eindhovenaren voor het duel met BATE Borisov en gaat Eindhoven zeer waarschijnlijk snel verlaten, zo meldt het Eindhovens Dagblad.
Prima.
pi_181326780
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Oi Cav. Natuurlijk ben je me geen verantwoording schuldig, maar hoe houd je in godshemelsnaam het Zuid-Amerikaanse in de gaten? En welke landen hebben jouw aandacht. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
dacht dat het een colombiaan is

maar dat is soms lastig te achterhalen als het niet in elke 3 posts terug komt.
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:36:20 #153
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_181326805
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Oi Cav. Natuurlijk ben je me geen verantwoording schuldig, maar hoe houd je in godshemelsnaam het Zuid-Amerikaanse in de gaten? En welke landen hebben jouw aandacht. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Mijn vriendin heeft ooit voorgesteld een schotel te nemen, dat zag ik wel zitten. Daarnaast heb je ook zo, zonder veel moeite, een SporTV streampje gevonden als het nodig is. Naast de Libertadores en de Sudamericana, is de enige landelijke competitie die ik echt wekelijks bekijk en op de voet volg de Brasileirão. Mocht het echt nodig zijn, gooi ik een wedstrijd die niet bepaald op een Europees efficiënte tijd begint nog altijd in de download. De overige competities interesseren me niet genoeg (ja, tenzij het Boca tegen River is of zo), die volg ik alleen met een paar uitslagen, die-hard watchers op Twitter en héél soms een samenvatting.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181326982
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vriend van me was een keer naar een training gaan kijken en die was nogal geschrokken van zijn niveau. Zijn letterlijke woorden waren:"Die kan er echt niks van.".

Nou zal hij vast wel énig niveau hebben (anders kunnen we de scouting wel opdoeken) maar dat lijkt er om wat voor reden dan ook totaal niet uit te komen.
Brands he. 9 van de 10 aankopen onder hem zijn gewoon kut. Blij dat ie weg is. Heeft de club miljoenen gekost en laat ook nu nog een spoor van vernieling achter.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181326993
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft ooit voorgesteld een schotel te nemen, dat zag ik wel zitten. Daarnaast heb je ook zo, zonder veel moeite, een SporTV streampje gevonden als het nodig is. Naast de Libertadores en de Sudamericana, is de enige landelijke competitie die ik echt wekelijks bekijk en op de voet volg de Brasileirão. Mocht het echt nodig zijn, gooi ik een wedstrijd die niet bepaald op een Europees efficiënte tijd begint nog altijd in de download. De overige competities interesseren me niet genoeg (ja, tenzij het Boca tegen River is of zo), die volg ik alleen met een paar uitslagen, die-hard watchers op Twitter en héél soms een samenvatting.
^O^ Leuk man. En dan ook nog de Primera en serie A. En dan ook nog eens ingegeven door je vriendin. Je bent een gezegend man.
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:48:17 #156
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_181327073
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Brands he. 9 van de 10 aankopen onder hem zijn gewoon kut. Blij dat ie weg is. Heeft de club miljoenen gekost en laat ook nu nog een spoor van vernieling achter.
Mertens, Strootman, Wijnaldum, Guardado, Lozano, Arias

Nu jij met je 54 namen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:49:22 #157
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_181327107
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

^O^ Leuk man. En dan ook nog de Primera en serie A. En dan ook nog eens ingegeven door je vriendin. Je bent een gezegend man.
La Liga niet meer hoor, dat heb ik afgezworen. Maar ik heb niets te klagen. :+
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181327152
quote:

[..]

Dat er af en toe een misser tussenzit is onvermijdelijk. Maar dat er de laatste jaren structureel peperdure spelers zijn gekocht die er niet in slaagden om tussen toch niet al te beste spelers geen basisplaats af te dwingen is gewoon niet best nee.

Met Romero ziet het er ook niet heel rooskleurig uit, met veel bombarie binnengehaald en toen werd het al snel muisstil rondom hem. Wat hij nou eigenlijk mankeerde is altijd maar mondjesmaat gecommuniceerd. Bijna met tegenzin leek het wel. Maar nu lijkt hij dan toch echt wedstrijdfit te zijn, bij een 'groot talent' verwacht ik dan dat we daar snel iets van gaan zien. Niet in de zin van dat hij zich meteen in de basis speelt en het elftal op sleeptouw neemt maar als hij over een maand nog niks heeft laten zien in Jong PSV en structureel niet bij de selectie van het eerste zit weten we wel weer hoe laat het is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:59:43 #159
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_181327339
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat er af en toe een misser tussenzit is onvermijdelijk. Maar dat er de laatste jaren structureel peperdure spelers zijn gekocht die er niet in slaagden om tussen toch niet al te beste spelers geen basisplaats af te dwingen is gewoon niet best nee.

Met Romero ziet het er ook niet heel rooskleurig uit, met veel bombarie binnengehaald en toen werd het al snel muisstil rondom hem. Wat hij nou eigenlijk mankeerde is altijd maar mondjesmaat gecommuniceerd. Bijna met tegenzin leek het wel. Maar nu lijkt hij dan toch echt wedstrijdfit te zijn, bij een 'groot talent' verwacht ik dan dat we daar snel iets van gaan zien. Niet in de zin van dat hij zich meteen in de basis speelt en het elftal op sleeptouw neemt maar als hij over een maand nog niks heeft laten zien in Jong PSV en structureel niet bij de selectie van het eerste zit weten we wel weer hoe laat het is.
Dit overigens wel. Maar, aan de andere kant, heeft Brands ook spelers gehaald die vitaal waren voor 1 of meerdere titels (Guardado en Lozano uiteraard, maar ook Luuk, Willems, Propper, Wijnaldum). Brands heeft ook behoorlijk wat geld binnen gehaald voor de club (Depay, Propper, Wijnaldum), dus om nou te zeggen dat Brands de club heel wat geld heeft gekost gaat me ook wat ver.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_181328553
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 augustus 2018 @ 19:02:37 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181328919
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:50 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
mooi was dat ja, de enige huldiging die ik heb meegemaakt die niet op het bordes was
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_181330955
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 18:50 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 02:05:57 #163
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_181339781
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Cavaliers/koffieGOD
graag op anoniem
pi_181340032
quote:

[..]

Onzin. Brands heeft het goed gedaan, en dat kan met cijfers worden onderbouwd (is hier ook wel vaker gedaan).

Overigens is de aan- en verkoop van spelers niet zijn grootste verdienste; een jeugdopleiding die iets toevoegt + PSV als springplank voor Spaanstalig talent is veel belangrijker.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_181340610
Matchday! Al 10 Europese duels geen winst meer. :')
pi_181340712
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Goede statistiek om de ochtend mee te beginnen.
pi_181340751
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Goede statistiek om de ochtend mee te beginnen.
Snorry. ;(
pi_181341445
Chaos weer die kaartverkoop. HELE seizoen in 1x in de verkoop dus niets gaat goed :(
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181341538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Mooi! Dus de eerste komt telkens dichterbij :)
pi_181342292
Hopelijk speelt Isimat ipv Viergever vanavond tegen die 1.94m lange spits van BATE
pi_181343512
Ik heb er stiekem een goed gevoel over.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:48:35 #172
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181343770
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 09:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Mooi! Dus de eerste komt telkens dichterbij :)
:')
pi_181343887
Psv de 2.10 favoriet bij bookies.

Nogal optimistisch voor een uitduel daar...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:56:27 #174
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181343944
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb er stiekem een goed gevoel over.
Ik niet, ik krijg de beelden van afgelopen zaterdag niet uit mijn hoofd.
En dan is BATE toch een stukje beter dan Fortuna Sittard.
pi_181343990
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:54 schreef RipCity het volgende:
Psv de 2.10 favoriet bij bookies.

Nogal optimistisch voor een uitduel daar...
Geen idee waar dat op is gebaseerd idd. PSV wint de laatste jaren zelden een uitwedstrijd in Europa, terwijl BATE juist zelden verliest thuis..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')