Prima.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:28 schreef PSVCL het volgende:
Derrick Luckassen lijkt PSV te gaan verruilen voor het Duitse Hertha BSC.(huur) De 23-jarige verdediger zit niet bij de wedstrijdselectie van de Eindhovenaren voor het duel met BATE Borisov en gaat Eindhoven zeer waarschijnlijk snel verlaten, zo meldt het Eindhovens Dagblad.

dacht dat het een colombiaan isquote:Op maandag 20 augustus 2018 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oi Cav. Natuurlijk ben je me geen verantwoording schuldig, maar hoe houd je in godshemelsnaam het Zuid-Amerikaanse in de gaten? En welke landen hebben jouw aandacht. Ik ben gewoon nieuwsgierig.

Mijn vriendin heeft ooit voorgesteld een schotel te nemen, dat zag ik wel zitten. Daarnaast heb je ook zo, zonder veel moeite, een SporTV streampje gevonden als het nodig is. Naast de Libertadores en de Sudamericana, is de enige landelijke competitie die ik echt wekelijks bekijk en op de voet volg de Brasileirão. Mocht het echt nodig zijn, gooi ik een wedstrijd die niet bepaald op een Europees efficiënte tijd begint nog altijd in de download. De overige competities interesseren me niet genoeg (ja, tenzij het Boca tegen River is of zo), die volg ik alleen met een paar uitslagen, die-hard watchers op Twitter en héél soms een samenvatting.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oi Cav. Natuurlijk ben je me geen verantwoording schuldig, maar hoe houd je in godshemelsnaam het Zuid-Amerikaanse in de gaten? En welke landen hebben jouw aandacht. Ik ben gewoon nieuwsgierig.

Brands he. 9 van de 10 aankopen onder hem zijn gewoon kut. Blij dat ie weg is. Heeft de club miljoenen gekost en laat ook nu nog een spoor van vernieling achter.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vriend van me was een keer naar een training gaan kijken en die was nogal geschrokken van zijn niveau. Zijn letterlijke woorden waren:"Die kan er echt niks van.".
Nou zal hij vast wel énig niveau hebben (anders kunnen we de scouting wel opdoeken) maar dat lijkt er om wat voor reden dan ook totaal niet uit te komen.

quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ooit voorgesteld een schotel te nemen, dat zag ik wel zitten. Daarnaast heb je ook zo, zonder veel moeite, een SporTV streampje gevonden als het nodig is. Naast de Libertadores en de Sudamericana, is de enige landelijke competitie die ik echt wekelijks bekijk en op de voet volg de Brasileirão. Mocht het echt nodig zijn, gooi ik een wedstrijd die niet bepaald op een Europees efficiënte tijd begint nog altijd in de download. De overige competities interesseren me niet genoeg (ja, tenzij het Boca tegen River is of zo), die volg ik alleen met een paar uitslagen, die-hard watchers op Twitter en héél soms een samenvatting.

Mertens, Strootman, Wijnaldum, Guardado, Lozano, Ariasquote:Op maandag 20 augustus 2018 17:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brands he. 9 van de 10 aankopen onder hem zijn gewoon kut. Blij dat ie weg is. Heeft de club miljoenen gekost en laat ook nu nog een spoor van vernieling achter.

La Liga niet meer hoor, dat heb ik afgezworen. Maar ik heb niets te klagen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Leuk man. En dan ook nog de Primera en serie A. En dan ook nog eens ingegeven door je vriendin. Je bent een gezegend man.

Dat er af en toe een misser tussenzit is onvermijdelijk. Maar dat er de laatste jaren structureel peperdure spelers zijn gekocht die er niet in slaagden om tussen toch niet al te beste spelers geen basisplaats af te dwingen is gewoon niet best nee.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brands he. 9 van de 10 aankopen onder hem zijn gewoon kut. Blij dat ie weg is. Heeft de club miljoenen gekost en laat ook nu nog een spoor van vernieling achter.

Dit overigens wel. Maar, aan de andere kant, heeft Brands ook spelers gehaald die vitaal waren voor 1 of meerdere titels (Guardado en Lozano uiteraard, maar ook Luuk, Willems, Propper, Wijnaldum). Brands heeft ook behoorlijk wat geld binnen gehaald voor de club (Depay, Propper, Wijnaldum), dus om nou te zeggen dat Brands de club heel wat geld heeft gekost gaat me ook wat ver.quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat er af en toe een misser tussenzit is onvermijdelijk. Maar dat er de laatste jaren structureel peperdure spelers zijn gekocht die er niet in slaagden om tussen toch niet al te beste spelers geen basisplaats af te dwingen is gewoon niet best nee.
Met Romero ziet het er ook niet heel rooskleurig uit, met veel bombarie binnengehaald en toen werd het al snel muisstil rondom hem. Wat hij nou eigenlijk mankeerde is altijd maar mondjesmaat gecommuniceerd. Bijna met tegenzin leek het wel. Maar nu lijkt hij dan toch echt wedstrijdfit te zijn, bij een 'groot talent' verwacht ik dan dat we daar snel iets van gaan zien. Niet in de zin van dat hij zich meteen in de basis speelt en het elftal op sleeptouw neemt maar als hij over een maand nog niks heeft laten zien in Jong PSV en structureel niet bij de selectie van het eerste zit weten we wel weer hoe laat het is.

mooi was dat ja, de enige huldiging die ik heb meegemaakt die niet op het bordes wasquote:

Cavaliers/koffieGODquote:Op maandag 20 augustus 2018 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ooit voorgesteld een schotel te nemen, dat zag ik wel zitten. Daarnaast heb je ook zo, zonder veel moeite, een SporTV streampje gevonden als het nodig is. Naast de Libertadores en de Sudamericana, is de enige landelijke competitie die ik echt wekelijks bekijk en op de voet volg de Brasileirão. Mocht het echt nodig zijn, gooi ik een wedstrijd die niet bepaald op een Europees efficiënte tijd begint nog altijd in de download. De overige competities interesseren me niet genoeg (ja, tenzij het Boca tegen River is of zo), die volg ik alleen met een paar uitslagen, die-hard watchers op Twitter en héél soms een samenvatting.

Onzin. Brands heeft het goed gedaan, en dat kan met cijfers worden onderbouwd (is hier ook wel vaker gedaan).quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]

Goede statistiek om de ochtend mee te beginnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Matchday! Al 10 Europese duels geen winst meer.

Snorry.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goede statistiek om de ochtend mee te beginnen.

Mooi! Dus de eerste komt telkens dichterbijquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Matchday! Al 10 Europese duels geen winst meer.

quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mooi! Dus de eerste komt telkens dichterbij

Ik niet, ik krijg de beelden van afgelopen zaterdag niet uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb er stiekem een goed gevoel over.

Geen idee waar dat op is gebaseerd idd. PSV wint de laatste jaren zelden een uitwedstrijd in Europa, terwijl BATE juist zelden verliest thuis..quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:54 schreef RipCity het volgende:
Psv de 2.10 favoriet bij bookies.
Nogal optimistisch voor een uitduel daar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |