Die mongoloïde Wildschut verdient er ook nog steeds zijn geld (lol).quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was een baas. Prima goal namens PSV tegen Ajax.
Verder heb ik hem totaal verdrongen.
En terecht. Totale wankoop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duidelijk dat Van Bommel die Luckassen dus ook helemaal niks vindt.
Brainfart van Brands.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En terecht. Totale wankoop.
Legde hij ook niet niet koeltjes af op Memphis bij de 4-3 op Feyenoord?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was een baas. Prima goal namens PSV tegen Ajax.
Verder heb ik hem totaal verdrongen.
Meer verdienen dan in Nederlandquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De Championship is de ideale competitie om in de vergetelheid te raken. Ik kwam er laatst achter dat Jozefzoon nog bij Derby County rondhobbelt (lol)
Juist ja..quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deze toch? In mijn herinnering gaf Guardado die bal.
Dan speelde Guardado hem naar Luuk?
Wat verdient Jozef dan daar?quote:Op zondag 19 augustus 2018 00:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Meer verdienen dan in Nederland
Wie is er nou gek.
Miljoen+ sowiesoquote:
Rly? Serieus geld voor halve bak spelers.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Miljoen+ sowieso
Financieel kun je beter in het championship spelen dan de eredivisie
Ja tog. Die voelde je al aankomen. Iedereen wist dat ie nog ging vallen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Simpele overwinning zoals Badder al voorspelde
Lekker simpel van Fortuna winnen in de 90e minuut idd.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja tog. Die voelde je al aankomen. Iedereen wist dat ie nog ging vallen.
90 minuten domineren. Deze gingen we sowieso winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker simpel van Fortuna winnen in de 90e minuut idd.
Zeg ik toch: simpele overwinningquote:Op zondag 19 augustus 2018 01:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
90 minuten domineren. Deze gingen we sowieso winnen.
Er is scoren en er is hulp krijgen vanuit Zeist. Know the difference.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg ik toch: simpele overwinning![]()
Dit is de nieuwe benchmark van simpele overwinningen: in de 90e minuut de winnende maken betekent dat je 'simpel gewonnen' hebt.![]()
Als je in de 88e scoort zoals Ajax heb je op de nieuwe benchmark zelfs "overtuigend" gewonnen.
Blij dat ik er weer dichtbij zat. Geloofwaardigheid op Fok: Scarface > Badder.quote:Op zondag 19 augustus 2018 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Simpele overwinning zoals Badder al voorspelde
Nee. Jij bent echt de grootste tyfus mongool in het PSV topic.quote:Op zondag 19 augustus 2018 02:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blij dat ik er weer dichtbij zat. Geloofwaardigheid op Fok: Scarface > Badder.
Nou doe je jezelf tekort hoor....quote:Op zondag 19 augustus 2018 02:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Jij bent echt de grootste tyfus mongool in het PSV topic.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 02:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Jij bent echt de grootste tyfus mongool in het PSV topic.
Moet ik dit nou serieus nemen van iemand die de komst van Ten Hag aanmoedigde bij ajaxquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Volgens Klaas is er geen tactisch probleem omdat Gio in de top heeft gevoetbald (lol).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |