Nee, dat willen ze. Je gaat het balbezit krijgen, dus de goal kan altijd vallen. We moeten gaan voor 0-0 in de eerste 135 minuten, vooral geen tegengoal en daarbij proberen veel vrije trappen in de helft van Bate te krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
Het kan baten om vroeg de aanval te openen tegen bate.

Probeer dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:18 schreef Scarface88 het volgende:
Het kan baten om vroeg de aanval te openen tegen bate.

0-2quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wat voorspellen jullie voor vanavond? Ik denk 1-1

En dan in de 135 erna wel scoren?Of ook niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:22 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, dat willen ze. Je gaat het balbezit krijgen, dus de goal kan altijd vallen. We moeten gaan voor 0-0 in de eerste 135 minuten, vooral geen tegengoal en daarbij proberen veel vrije trappen in de helft van Bate te krijgen.

De 45 daarna, als je nog niet voorstaat, speel je thuis en worden beide ploegen nerveus. Dan moet de twaalfde man gaan staan en moet het gaan spoken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan in de 135 erna wel scoren?Of ook niet?

Ok, ik zet mijn geld op Batequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:56 schreef XL het volgende:
[..]
De 45 daarna, als je nog niet voorstaat, speel je thuis en worden beide ploegen nerveus. Dan moet de twaalfde man gaan staan en moet het gaan spoken.
Als er nog 60 volgen ook
Voor Bate is geen CL ook het einde van de wereld hoor. In die competitie is 33 miljoen nog veel meer.

Altijd nog beter dan in de provincie in Wit Rusland het finale gedeelte van het tweeluik moeten spelenquote:

quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:13 schreef Scarface88 het volgende:
Is er al iets bekend over de opstelling? Rosario gaat tegen BATE overlopen worden.

Hoop het, is een prima resultaat voor uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wat voorspellen jullie voor vanavond? Ik denk 1-1

quote:

Nee man, Ramselaar is echt niksquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Proberen hem dus weg te jagen.
Zie hem liever spelen dan Rosario

Mjah, dat vind ik dan wel weer sneu voor die jongen.quote:

Och, als Cocu nu nog trainer was had je waarschijnlijk ongeveer dezelfde opstelling. Die twee zijn slechts van de bank naar de tribune verhuisd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Van Bommel heeft wel duidelijk een keuze gemaakt dat Luckassen en Ramselaar niet direct in zijn plannen voorkomendat is toch wel een flinke draai ten opzichte van Cocu

En Hendrix wel? Als Rosario dit jaar veel minuten maakt is Hendrix komende zomer overbodig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:54 schreef Scarface88 het volgende:
Rosario en Ramselaar is allebei niks.

Ramselaar speelde nog wel regelmatig en Luckassen was tijd lang standaard wissel in minuut 69quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, als Cocu nu nog trainer was had je waarschijnlijk ongeveer dezelfde opstelling. Die twee zijn slechts van de bank naar de tribune verhuisd.

Hij zal het wel niet laten zien op de training neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramselaar vind ik nog steeds een bruikbare speler. Helaas.

Ik vind Hendrix tot nog toe veel beter dan Rosario. Al hoop ik dat die zich beter ontwikkeld en Hendrix naar Schalke ofzo gaat voor 18 miljoen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:15 schreef TehRocks het volgende:
[..]
En Hendrix wel? Als Rosario dit jaar veel minuten maakt is Hendrix komende zomer overbodig.

Ramselaar tegen Feyenoord vorig jaar was naar mijn mening de beste wedstrijd die ik een van onze spelers heb zien spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramselaar vind ik nog steeds een bruikbare speler. Helaas.

Jij spoort echt niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind Hendrix tot nog toe veel beter dan Rosario. Al hoop ik dat die zich beter ontwikkeld en Hendrix naar Schalke ofzo gaat voor 18 miljoen.
Ramselaar is een typische Brands miskoop. De jaarlijkse miskoop.

Dit gaat een Feyenoord trencin herhaling worden ben ik bang ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we dit onder de 3-0 houden denk ik dat we het goed gedaan hebben zo op basis van de eerste 20 minuten.
Wat een drama zeg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |