Beschimmeld niet, stinkend aan het eind van de avond ook niet denk ik want ik neem aan dat die straks lekker gaat douchen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Cee het volgende:
Die gast/vrouw in dat mascottepak, hoe beschimmeld en stinkend zal die aan het eind van de avond zijn?
gewoon wodka erover sprenkelen en je ruikt er niks meer vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Cee het volgende:
Die gast/vrouw in dat mascottepak, hoe beschimmeld en stinkend zal die aan het eind van de avond zijn?
Ze zou een jaar bij mij moeten trainen. Wedden dat ze een Stuk loopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
En snelste tijd van het seizoen. Kortom de werken van Rana hebben zijn vruchten afgeworpen
Dat laatste is nodig om zelf niet te beschimmelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beschimmeld niet, stinkend aan het eind van de avond ook niet denk ik want ik neem aan dat die straks lekker gaat douchen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Cee het volgende:
Op de 100?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen ze niet opschuiven van banen?
En nu zijn ze in Adolf zijn stadion, hoe toepasselijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:49 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, Martina volgde een NSB'er op als Nederlandse winnaar van EK-goud op de 100m
4 is DNS dus gewoon opschuiven zodat 7 of 8 vrij isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |