Scheelt ook wel wat gedoe op Twitter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Klopt, verschil is alleen dat ze geen concurrentie dulden.
Jij bent wel erg jaloers op dat baantje, hé.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij elke twee weken een reportage hebben en een interviewer sturen naar letterlijk elke wedstrijd.
Het wordt pas echt zweten als ze weer gaan polsstokhoogspringen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Cee het volgende:
Die gast/vrouw in dat mascottepak, hoe beschimmeld en stinkend zal die aan het eind van de avond zijn?
Negatieve shit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef DeeBee het volgende:
Dip van Dafne ook nog lekker verkeerd getimed, waardoor Luckenkemper het pakt.
Geef me gewoon je wachtwoord, doe ik het wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:40 schreef franklop het volgende:
Kan mobiel niet instellen. Volgt morgen!
wel een PRIJSquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef DeeBee het volgende:
Dip van Dafne ook nog lekker verkeerd getimed, waardoor Luckenkemper het pakt.
Dione weet waarschijnlijk niet eens wie het is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:46 schreef Szura het volgende:
Dione weet weer niet dat Vicaut niet start. Werken bij de NOS.
En snelste tijd van het seizoen. Kortom de werken van Rana hebben zijn vruchten afgeworpenquote:
Beschimmeld niet, stinkend aan het eind van de avond ook niet denk ik want ik neem aan dat die straks lekker gaat douchen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Cee het volgende:
Die gast/vrouw in dat mascottepak, hoe beschimmeld en stinkend zal die aan het eind van de avond zijn?
gewoon wodka erover sprenkelen en je ruikt er niks meer vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |