Louis kon zich vinden in de King of the World scènequote:Op zondag 5 augustus 2018 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
Zeker die scène dat ze samen op die boot staan
Als je sinds 1997 onder een steen hebt gelegen moet je nu even wegkijkenquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:22 schreef bamibij het volgende:
Waarschuwen voor een spoiler in de Titanic![]()
Louis lijkt me zo iemand die overal verstand van heeft...denkt hij tenminste.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Louis en verstand van iets anders dan voetbal![]()
![]()
![]()
Zit er dik inquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:23 schreef Slobeend het volgende:
Flink deel van budget naar dit fragment waarschijnlijk
Wat het ook is natuurlijk. 44 Oscars gewonnen en iedereen kent die scènes. Als dat geen klassieker is, wat dan wel.quote:
Toch weer die link met het voetbal hè.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of Louis koos het uit voor het fluitje
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit fragment toont aan dat mensen egoïstisch zijn, Jack en Rose konden prima met z'n tweeën op dat stuk drijfhout.
Morgen de nabeschouwingquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Gijp en Derksen
Grappige clowns hoor, maar kunnen niet in de schaduw van Louis staan natuurlijk. Laat ze maar lachen. Zullen zelf nooit gevraagd wordenquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
Dat wordt echt goudquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
Johan is vast al gevraagd maar die weigert het.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
Grappige clowns hoor, maar kunnen niet in de schaduw van Louis staan natuurlijk. Laat ze maar lachen. Zullen zelf nooit gevraagd worden
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dacht dat het vrijdag pas voor het eerst is?
Alsof alleen hele interessante mensen met enorme betekenisvolle daden worden uitgenodigdquote:
Lekker Wikipedia uitgeprint.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Janine wil wel duidelijk laten merken dat ze zich heeft ingelezen
Hij komt mij nogal gespannen over.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Louis nogal oppervlakkig tot nu toe.
Maar goed, we zijn net een kwartier bezig natuurlijk.
Als ze het niet laat merken wordt er gezegd dat ze zich niet heeft voorbereid.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Bij iedere film leer je weer wat.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een goede levensles, ik maak notities.
Zo zou het wel moeten zijn imo.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof alleen hele interessante mensen met enorme betekenisvolle daden worden uitgenodigd
Je moet wat doen om het gesprek op gang te brengen en te houden.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ze moeten Louis wat wijntjes voerenquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Louis nogal oppervlakkig tot nu toe.
Maar goed, we zijn net een kwartier bezig natuurlijk.
Ja:quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof alleen hele interessante mensen met enorme betekenisvolle daden worden uitgenodigd
ja, want dat is opzich gek dat je je verdiept in de gastquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heel misschien kijk ik nog die van Wiebes, de rest zal me een rotzorg zijnquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja:
Romana Vrede
Louis van Gaal
Marleen Stikker
Pieter Waterdrinker
Eric Wiebes
Esther Perel
Misschien kan hij beter een wijntje nemen in plaats van een glaasje water inderdaad. Beetje ontspannen.quote:
Wat zijn de betekenisvolle daden van zo'n Romana?quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja:
Romana Vrede
Louis van Gaal
Marleen Stikker
Pieter Waterdrinker
Eric Wiebes
Esther Perel
Waterdrinker.. Beetje narcistische trekjesquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heel misschien kijk ik nog die van Wiebes, de rest zal me een rotzorg zijn
Ze vult wel heel random alle namen en plekken in tijdens een verhaal. Om maar aan Louis te laten blijken dat ze zijn Wikipedia heeft gelezen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, want dat is opzich gek dat je je verdiept in de gast
64 toch?quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:30 schreef Falco het volgende:
62 Galileïplantsoen
https://goo.gl/maps/jVvAodWeQzA2
Ik ken haar niet, maar ze zal vast niet voor niks uitgenodigd zijnquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zijn de betekenisvolle daden van zo'n Romana?
Vind ik ook ja. Vrij irritant die namen van zijn ex-vrouwen noemen enzo.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze vult wel heel random alle namen en plekken in tijdens een verhaal. Om maar aan Louis te laten blijken dat ze zijn Wikipedia heeft gelezen.
Ja. Wel een mooi huis hoor. Met uitzicht op plantsoen!quote:
Zit je niet te genieten van deze TOPSHOW!?quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:33 schreef Ringo het volgende:
Godsklere, ik weet alweer precies waarom ik zo’n teringhekel aan die man heb.
Hij heeft toch geen exen? Alleen een overleden vrouw dacht ikquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Vrij irritant die namen van zijn ex-vrouwen noemen enzo.
Wat wel jammer is. Zou een mooie uitzending kunnen worden.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johan is vast al gevraagd maar die weigert het.
Is toch juist bedoeld als context voor de kijkerquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze vult wel heel random alle namen en plekken in tijdens een verhaal. Om maar aan Louis te laten blijken dat ze zijn Wikipedia heeft gelezen.
De neger omdat het moet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zijn de betekenisvolle daden van zo'n Romana?
Dan valt hij in slaap om pas bij het laatste fragment weer wakker te worden...quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze moeten Louis wat wijntjes voeren
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Vroeger was er dus ook al bagger tv.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vermoedens van matchfixing bij dit spel
Heerlijk!quote:
Misschien zelfs innovaters.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:37 schreef remlof het volgende:
Zozo, al een tv hebben in 1960, de Van Gaaltjes waren early adopters.
LouisKanEnWeetAllesquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:38 schreef DKUp het volgende:
Homo Universale Louis, hij is goed in alles
Sven Kockelmannquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:39 schreef PSVCL het volgende:
Hier hadden ze een mannelijke presentator tegenover moeten zetten ,hadde we kunnen lachen
Nu houdt ie zich in
De eindredactie rent nog snel naar de supermarkt inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:40 schreef rubbereend het volgende:
ik kijk al uit naar het moment dat de wijn op tafel komt
Louis loopt straks geïrriteerd weg.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:40 schreef DKUp het volgende:
Dit gaat vervroegd gestopt worden toch?
Toch?
Steeds op het klokje kijken terwijl er nog 2 uur te gaan is.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel de aflevering niet opletten
Zou dat ooit gebeurd zijn bij zomergasten? Kan me alleen Roosengaard herinneren bij College Tour.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Louis loopt straks geïrriteerd weg.
De tijd is opquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Steeds op het klokje kijken terwijl er nog 2 uur te gaan is.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Louis loopt straks geïrriteerd weg.
Viel me ook opquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Dit was een vraag waarop hij zich niet had voorbereid, meteen een hele andere manier van vertellen.
Voorzover ik weet niet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:42 schreef bamibij het volgende:
Zou dat ooit gebeurd zijn bij zomergasten? Kan me alleen Roosengaard herinneren bij College Tour.
werkte ook wat ontspannend had ik het ideequote:
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:45 schreef BobW het volgende:
Ik hoop op de goal van Kennedy tegen Fiorentina
Haha, dat gaat niet helpen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk heeft hij laarzen bij.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:45 schreef BobW het volgende:
Ik hoop op de goal van Kennedy tegen Fiorentina
Wat dat betreft wel goed gekozen inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:44 schreef golfer het volgende:
Iedereen van deze generatie weet nog wanneer en hoe hij/zij het bericht over de moord op Kennedy vernam.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:45 schreef Martinello het volgende:
Louis gaat zometeen uitleggen hoe Kennedy beter beveiligd had kunnen worden.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:45 schreef Martinello het volgende:
LOLquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:45 schreef Martinello het volgende:
Ja? Wie?quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Voorzover ik weet niet.
Wel een onwelwording halverwege de uitzending.
Nicequote:Op zondag 5 augustus 2018 20:45 schreef Martinello het volgende:
Zou met niets verbazenquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:45 schreef Martinello het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben degene die het wapen eigenlijk gemaakt heeft.
-Lowie
Ik zit ook al te denken, dit wist ik niet en dit fragment heb ik ook nog nooit gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:48 schreef remlof het volgende:
Jee, een dag van nationale rouw in Nederland om de dood van JFK, dat heb ik nooit geweten.
Ja en Halsema gaat dan ook speechen op de Damquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:47 schreef Rianne84 het volgende:
Zouden we ook nationale rouw krijgen als Trump vermoord wordt?
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:48 schreef golfer het volgende:
Veel hoofddoeken toen al in het straatbeeld.
Tja, vazalstaatje since 1945quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:48 schreef remlof het volgende:
Jee, een dag van nationale rouw in Nederland om de dood van JFK, dat heb ik nooit geweten.
Bij Trump zullen we dat vast niet doen, mag ik hopen.
Allebei mijn oma’s droegen een hoofddoek.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:48 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:48 schreef golfer het volgende:
beelden hebben veel meer impactquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:49 schreef bamibij het volgende:
Heeft de televisie echt zo'n impact gehad op het wereldbewustzijn van mensen?? Er waren toch al kranten met wereldnieuws??
Nee, nationale feestdag.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:47 schreef Rianne84 het volgende:
Zouden we ook nationale rouw krijgen als Trump vermoord wordt?
Ja, ik zat ook al te kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leuk hoe Louis zijn koninklijke onderscheiding op zijn rever geeft gespeld.
Dat zou nu van de PVV niet meer mogen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:49 schreef remlof het volgende:
Allebei mijn oma’s droegen een hoofddoek.
Vooral als ze net van de kapper kwamen en het regende.
Cocaine.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is er eigenlijk met zijn neus gebeurd?
Jawel hoor, want niet gebaseerd op religie.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou nu van de PVV niet meer mogen.
Petrus Lowie laat hem persoonlijk door de hemelpoort.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:50 schreef dvdfreak het volgende:
Dus Louis denkt dat Nouri binnekort gaat overlijden
Met zo’n bord voor je kop zit je neus in de weg.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Langer dan het afscheid van Humberto natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:51 schreef Bolasie het volgende:
Drie dagen van nationale rouw. Minstens.
Matige interviewster.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:52 schreef Stabiel het volgende:
Ik vind het een slecht interview. En dat ligt niet aan Louis.
Janine had het ff gehad met mquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Elleboog op gehad toen hij in België speelde.quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
De Cock en de moord op de middenstipquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
As op de middenstip van de Arena
man zonder minpuntenquote:Op zondag 5 augustus 2018 20:53 schreef DKUp het volgende:
Louis keek soaps. Goede cijfers, succes, fantastische voetballer.....
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met zo’n bord voor je kop zit je neus in de weg.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 20:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met zo’n bord voor je kop zit je neus in de weg.
Nogal. Nauwelijks en slechte interventies, komt niet echt informatief over en red zich enkel met het bevestigen van wat oppervlakkige feiten van Louis' vroegere leven.quote:
Nee, het vernoemd naar de zeepreclames op de Amerikaanse tv waarvoor ze gemaakt werden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |