Ah, daar is de CEO.quote:
Wil toch niemand zijn, CEOquote:
Denk dat je voor de helft al een heel eind komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je echt dwars he. Die upgrade kostte 400 euro, zo'n airco denk ik 3000? Minstens.
Gewoon 'Directeur' klinkt ook veel beter ja.quote:
Ik stel een bukkake meet voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Geen meets op de planning? Saaie tent hier
Kom dan maar met een voorstelquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Geen meets op de planning? Saaie tent hier
Ik ben te oud voor meets.quote:
Dikkedeurquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon 'Directeur' klinkt ook veel beter ja.
Je hoeft het niet te lezen hequote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Denk dat je voor de helft al een heel eind komt.
Zit me niet zozeer dwars, maar eerder verwondert over hoe vaak en veel het over jouw woonsituatie gaat hier.
Medebejaarde gespotquote:
Hardrollers zijn doodrollers.quote:
Vertel eens iets interessants dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Zit me niet zozeer dwars, maar eerder verwondert over hoe vaak en veel het over jouw woonsituatie gaat hier.
Vind je? Misschien let je er gewoon meer op.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.quote:
Mooi taalgebruik denken te hebben maar geen Nederlands kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef CherryLips het volgende:
En mensen vragen ernaar want ik ben blijkbaar rete-interessant. Dat Miss net vertelde over de buren die het halve land vergiftigen, oké. GCJoel met haar gestoorde buren die de boel in de fik zetten, oké. Maar die upgrade he, pure jaloezie, die blijft knagen.
Ja en wij te reagerenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef Crooyzwans het volgende:
het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.
ja en...quote:Ja en ik daar weer een reactie op te geven
Bedankt voor je reactie, rival.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en wij te reageren
[..]
ja en...
en..
Snap wel dat hij mijn buren niet wilquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef CherryLips het volgende:
En mensen vragen ernaar want ik ben blijkbaar rete-interessant. Dat Miss net vertelde over de buren die het halve land vergiftigen, oké. GCJoel met haar gestoorde buren die de boel in de fik zetten, oké. Maar die upgrade he, pure jaloezie, die blijft knagen.
Nu je het zegt... Die GCjoel claimt wel erg vaak alle aandacht met het burengezeik he?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil CL wel upgraden.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap wel dat hij mijn buren niet wil![]()
Ik wil ook je upgrade
Goed he?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Die GCjoel claimt wel erg vaak alle aandacht met het burengezeik he?
Ja he. Eerst gemekker dat ze haar huis uit moet en nu mag ze er blijven, fikken de buren het af.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Die GCjoel claimt wel erg vaak alle aandacht met het burengezeik he?
Als je die tijd eens zou steken in het leren van het correct toepassen van d/tquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.
Nog beetje mooie outdoorkiekjes gemaakt van yv?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ben ik aan het doen, nog een weekje lekker thuis
Het is ook nooit goed! kutwijf is het!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he. Eerst gemekker dat ze haar huis uit moet en nu mag ze er blijven, fikken de buren het af.
Retour is een stuk duurder, vooral met die overstappen enzo ertussen. Dan moet je steeds wachten tot je verder mag.quote:
Ja, maar ik heb geen WinRAR licentie. dus kan er weinig meequote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog beetje mooie outdoorkiekjes gemaakt van yv?
.zip mag ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen WinRAR licentie. dus kan er weinig mee
Alles heeft een prijs. Al kan ik beter om een goede airco vragen als vergoeding.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij onbetaalbaar was.
Dankceptionquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Geen probleem. Attent van je dat je me bedankt voor m'n dankbaarheid.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan jij weer iets unzippen zeker
hue
hue
hue
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan jij weer iets unzippen zeker
hue
hue
hue
Ik weet niet waarom je me moet aanvallen. Ik pretendeer niet goed Nederlands te kunnen, dit is gewoon hoe ik mezelf verwoord, en daar heb je het maar mee te doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi taalgebruik denken te hebben maar geen Nederlands kunnen
.7zquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
That's just blasphemy.
Zeg dan .arj ofzo
skip, te lang om te lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:58 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je me moet aanvallen. Ik pretendeer niet goed Nederlands te kunnen, dit is gewoon hoe ik mezelf verwoord, en daar heb je het maar mee te doen.
Ik verwonder me oprecht waarom mensen in mijn ogen significante bedragen kunnen uitgeven aan kortstondig plezier, maar zaken waar voor langere periodes profijt uitgehaald kan worden enigszins links laten liggen omdat de initiële kosten hiervan hoger zijn, maar baten/lasten vele malen beter uitvallen.
Is niet eens zozeer ergernis naar jou/deze situatie, maar meer naar zaken die ik in mijn directe omgeving heb gezien/meegemaakt en ergernis die ik heb gehad over het geklaag dat daarmee gepaard gaat. Dit voelt voor mij enigszins vergelijkbaar aan en daarom associeer ik dat misschien enigszins hiermee, dat is misschien niet helemaal fair, maar denk ook niet meer dan menselijk.
Alsof je ook maar enig inzicht hebt op daar een oordeel over te vormen. Enige wat je weet is dat het warm is in haar huis en dat ze ooit een upgrade heeft gedaan naar businessclass. Meer niet. Teringquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:58 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je me moet aanvallen. Ik pretendeer niet goed Nederlands te kunnen, dit is gewoon hoe ik mezelf verwoord, en daar heb je het maar mee te doen.
Ik verwonder me oprecht waarom mensen in mijn ogen significante bedragen kunnen uitgeven aan kortstondig plezier, maar zaken waar voor langere periodes profijt uitgehaald kan worden enigszins links laten liggen omdat de initiële kosten hiervan hoger zijn, maar baten/lasten vele malen beter uitvallen.
Is niet eens zozeer ergernis naar jou/deze situatie, maar meer naar zaken die ik in mijn directe omgeving heb gezien/meegemaakt en ergernis die ik heb gehad over het geklaag dat daarmee gepaard gaat. Dit voelt voor mij enigszins vergelijkbaar aan en daarom associeer ik dat misschien enigszins hiermee, dat is misschien niet helemaal fair, maar denk ook niet meer dan menselijk.
Wie valt nou wie aan?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:58 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Koenquote:
Je praat echt heel raar en je redeneert als mijn vader: waarom geld uitgeven aan een prachtige reis die je je leven niet meer vergeet dan aan een *noem maar op*. Ieder zo zijn eigen ding. En we hebben nu belachelijk warm weer in Nederland, meestal duurt dit maar een dag of drie. Dus om dan meteen een peperduur apparaat te installeren (dat snel tien keer zo duur is als die upgrade die je zo dwarszit) waarmee ik een klein deel van mijn woonkamer (alleen de woonkamer, niet de rest van het huis) iets kan verkoelen? Ja, daar twijfel ik dan nog even over. Sorry.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:58 schreef Crooyzwans het volgende:
Ik mag gewoon nergens meer trots op of blij mee zijn, hè. Die upgrade gaat me nog heel lang achtervolgen. Ik moet me tegenwoordig echt overal voor schamen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof je ook maar enig inzicht hebt op daar een oordeel over te vormen. Enige wat je weet is dat het warm is in haar huis en dat ze ooit een upgrade heeft gedaan naar businessclass. Meer niet. Tering
Alles shamen!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag gewoon nergens meer trots of blij op zijn, hè. Die upgrade gaat me nog heel lang achtervolgen. Ik moet me tegenwoordig echt overal voor schamen.
Zeg, maar die businessclassticket he...... jij bent dus rijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je praat echt heel raar en je redeneert als mijn vader: waarom geld uitgeven aan een prachtige reis die je je leven niet meer vergeet dan aan een *noem maar op*. Ieder zo zijn eigen ding. En we hebben nu belachelijk warm weer in Nederland, meestal duurt dit maar een dag of drie. Dus om dan meteen een peperduur apparaat te installeren (dat snel tien keer zo duur is als die upgrade die je zo dwarszit) waarmee ik een klein deel van mijn woonkamer (alleen de woonkamer, niet de rest van het huis) iets kan verkoelen? Ja, daar twijfel ik dan nog even over. Sorry.
Hij is zelf dik.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeg hij zelf laatst niet of hij dik was?
Geld is op.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zeg, maar die businessclassticket he...... jij bent dus rijk?
Howyoudoin'?
Ik vind dit niet erg vriendelijk overkomen. Misschien dat anderen dat ook zo zien en je daarom zulke reacties krijgt?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:32 schreef Crooyzwans het volgende:
Als je geld hebt om je vlucht te upgraden naar business class, zou je welhaast denken dat het installeren van een fatsoenlijke airco ook tot de mogelijkheden moet horen. Maar dat heb ik mis schijnbaar.
Allshaming?quote:
Dank je, hoef ik zelf niet terug te zoekenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dit niet erg vriendelijk overkomen. Misschien dat anderen dat ook zo zien en je daarom zulke reacties krijgt?
Dat is minderquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekkermorgen staat er hier wel regen op de agenda
Was het waard.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Die upgrade verpest dus mooi je kans op een date
Hij is nog niet helemaal af. Moet er nog even met de kitspuit langs huehuequote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt een nieuwe keuken he? How you doin'?
ach na 2.5 week zon en warmte weer eens wat anders. Zie ik iets dat in NL zeldzaam is in ons uitdrogende landjequote:
Ok dop.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Luister naar Crooyzwans dit zijn wijze woorden!
Ja nu haak ik helemaal af hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Luister naar Crooyzwans dit zijn wijze woorden!
Ach, als mensen trots mogen zijn op hun huis, hun kookkunsten, hun taille, hun drankgebruik, hun laptops, hun vissen, hun jurkjes, hun konijnen, hun cavia's, hun dekentjes, hun planga's, hun schoenen, hun kamelen, hun schone wc's, hun auto's, hun tuinen, hun hangmatten, hun wiskundekennis, hun nagels, hun lampen, hun fietsen, etc. Mag jij ook blij zijn dat je ooit een keer een upgrade van je vlucht heb gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag gewoon nergens meer trots op of blij mee zijn, hè. Die upgrade gaat me nog heel lang achtervolgen. Ik moet me tegenwoordig echt overal voor schamen.
True thatquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na 2.5 week zon en warmte weer eens wat anders. Zie ik iets dat in NL zeldzaam is in ons uitdrogende landje
Ik kan niet koken, ik ben vet, m'n cavia's leggen allemaal het loodje, schoonmaken en opruimen is overrated, maar ik heb verdomme wel een upgrade gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, als mensen trots mogen zijn op hun huis, hun kookkunsten, hun taille, hun drankgebruik, hun laptops, hun vissen, hun jurkjes, hun konijnen, hun cavia's, hun dekentjes, hun planga's, hun schonen, hun kamelen, hun schone wc's, hun auto's, hun tuinen, hun hangmatten, hun wiskundekennis, hun nagels, hun lampen, hun fietsen, etc. Mag jij ook blij zijn dat je ooit een keer een upgrade van je vlucht heb gehad.
Nou dat is wel bijzonder om 11:11 op 11-11-2011 is mijn nichtje veel te vroeg geboren en net aan de dood ontsnapt. True stroryquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet koken, ik ben vet, m'n cavia's leggen allemaal het loodje, schoonmaken en opruimen is overrated, maar ik heb verdomme wel een upgrade gehad
You go girl. (is dit zelfspot?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet koken, ik ben vet, m'n cavia's leggen allemaal het loodje, schoonmaken en opruimen is overrated, maar ik heb verdomme wel een upgrade gehad
Echt de helft van dit lijstje zijn dingen waar alleen jij trots op bentquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, als mensen trots mogen zijn op hun huis, hun kookkunsten, hun taille, hun drankgebruik, hun laptops, hun vissen, hun jurkjes, hun konijnen, hun cavia's, hun dekentjes, hun planga's, hun schoenen, hun kamelen, hun schone wc's, hun auto's, hun tuinen, hun hangmatten, hun wiskundekennis, hun nagels, hun lampen, hun fietsen, etc. Mag jij ook blij zijn dat je ooit een keer een upgrade van je vlucht heb gehad.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat is wel bijzonder om 11:11 op 11-11-2011 is mijn nichtje veel te vroeg geboren en net aan de dood ontsnapt. True strory
Typisch Hosti, weer even het moment gebruiken om te shinenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Echt de helft van dit lijstje zijn dingen waar alleen jij trots op bent
Ik weet het verschil tussen zelfspot en zelfkennis niet meerquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
You go girl. (is dit zelfspot?ik vraag het voor een vriend)
Het is oneerlijk verdeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Ik heb gehoord dat je helemaal niet zo vet bent als je je voordoet.
900 jaar eerder was dat pas echt een goed verhaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat is wel bijzonder om 11:11 op 11-11-2011 is mijn nichtje veel te vroeg geboren en net aan de dood ontsnapt. True strory
Ik denken van 'ja maar in de middeleeuwen man, toen hadden ze geen klokken'.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
900 jaar eerder was dat pas echt een goed verhaal.
Klopt, dit is precies wat ik doe, alles gebruiken om het uiteindelijk over mezelf te hebben en mijn fragiele ego te laten valideren door jullie sad chums.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Echt de helft van dit lijstje zijn dingen waar alleen jij trots op bent
Ik heb overigens op vlucht van Londen naar Bangkok ooit een upgrade gehad, maar dat was door overboeking van vliegtuig. En ja het is super comfortabel , maar daar had ik nooit geen 400¤ voor betaald, maar daar is iedereen vrij in dit dat. Dus jaloers, nou nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fucking Edward Norton Wannabeequote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Typisch Hosti, weer even het moment gebruiken om te shinen
Dat doe ik al. Je moet nog veel leren.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, dit is precies wat ik doe, alles gebruiken om het uiteindelijk over mezelf te hebben en mijn fragiele ego te laten valideren door jullie sad chums.
Ik zie hier horloges langskomen die duurder zijn. Loop er dan niet zo over te nuilen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:17 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik heb overigens op vlucht van Londen naar Bangkok ooit een upgrade gehad, maar dat was door overboeking van vliegtuig. En ja het is super comfortabel , maar daar had ik nooit geen 400¤ voor betaald, maar daar is iedereen vrij in dit dat. Dus jaloers, nou nee.
Opschepperquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:17 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik heb overigens op vlucht van Londen naar Bangkok ooit een upgrade gehad, maar dat was door overboeking van vliegtuig. En ja het is super comfortabel , maar daar had ik nooit geen 400¤ voor betaald, maar daar is iedereen vrij in dit dat. Dus jaloers, nou nee.
Sad Chum?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, dit is precies wat ik doe, alles gebruiken om het uiteindelijk over mezelf te hebben en mijn fragiele ego te laten valideren door jullie sad chums.
Bangkok. Pedo gespot.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:17 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
*Googled Nuilenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hier horloges langskomen die duurder zijn. Loop er dan niet zo over te nuilen.
Goedemorgenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denken van 'ja maar in de middeleeuwen man, toen hadden ze geen klokken'.
Combo van nullen en huilen.quote:
Ik loop er niet over te nuilen, ik maak er 1 opmerking over. Één! Dat ik niet begrijp dat je enerzijds wel een upgrade kunt betalen, al weken ligt te nuilen over hoe warm het in huis is, maar echt een oplossing daar voor zoeken eigenlijk te moeilijk/duur is. En ja, dat moet je allemaal lekker zelf weten, maar als je dan zo over de zeik gaat over 1 opmerking daarover, dan hou dat gezeik over hoe warm het in huis is ook lekker bij je.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hier horloges langskomen die duurder zijn. Loop er dan niet zo over te nuilen.
had hem al eens voorbij zien komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon hem jullie niet onthouden.
Blijf er vooral over doorgaanquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:21 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik loop er niet over te nuilen, ik maak er 1 opmerking over. Één! Dat ik niet begrijp dat je enerzijds wel een upgrade kunt betalen, al weken ligt te nuilen over hoe warm het in huis is, maar echt een oplossing daar voor zoeken eigenlijk te moeilijk/duur is. En ja, dat moet je allemaal lekker zelf weten, maar als je dan zo over de zeik gaat over 1 opmerking daarover, dan hou dat gezeik over hoe warm het in huis is ook lekker bij je.
Zeikceptionquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:21 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik loop er niet over te nuilen, ik maak er 1 opmerking over. Één! Dat ik niet begrijp dat je enerzijds wel een upgrade kunt betalen, al weken ligt te nuilen over hoe warm het in huis is, maar echt een oplossing daar voor zoeken eigenlijk te moeilijk/duur is. En ja, dat moet je allemaal lekker zelf weten, maar als je dan zo over de zeik gaat over 1 opmerking daarover, dan hou dat gezeik over hoe warm het in huis is ook lekker bij je.
Gast.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:21 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Dat begint wel steeds meer het credo te lijken van deze SCquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijf er vooral over doorgaan[ afbeelding ]
Vanuit Frankrijk moet ie wat langer laden jahquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leer eerst eens gifjes / videos te posten.
Ik kom uit Limburg en ik praat Nijmeegs. Fijn dat jullie me niet verstaan.quote:
Die heeft ook een shot gemist.quote:
Dubbele handicapquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kom uit Limburg en ik praat Nijmeegs. Fijn dat jullie me niet verstaan.
En toch ben ik verstaanbaar in het Amerikaans. Ben ik trots op.quote:
Goed verhaal wel, leuke synoniemen voor vagijn geleerd. "Flapping fuck tunnel"quote:
I like the way you think.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, een 12 gauge in het gezicht.
Die ligt vast nog ergens zijn kater uit te slapen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
inb4 HW met Amsterdams beschaafd nederlands.
Twents. Vind ikquote:
wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
inb4 HW met Amsterdams beschaafd nederlands.
Mogen we nou godverdomme nergens meer trots op zijn?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mogen we nou godverdomme nergens meer trots op zijn?
Correct.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je nou trots aan het doen? Want hier kennen we enkel SCHAAMTE!quote:
Nou meer dat je dan veel te veel op je haals ha (leuk zo'n dik salaris, maar wanneer geef je t uit?) alt, je vrije tijd weg is, en je uiteindelijk alle shit op je krijgt als iets niet werktquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon 'Directeur' klinkt ook veel beter ja.
Oh dan ga ik wel weer. Wat een kuttopic.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je nou trots aan het doen? Want hier kennen we enkel SCHAAMTE!
Als directeur zorg je er natuurlijk voor dat de manager onder je juist de shit krijgt. En dat geld uitgeven is het probleem niet denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou meer dat je dan veel te veel op je haals ha (leuk zo'n dik salaris, maar wanneer geef je t uit?) alt, je vrije tijd weg is, en je uiteindelijk alle shit op je krijgt als iets niet werktMaar "carriere!!!"
Je laat dan toch anderen voor je werken? Zelf gewoon tetris spelen in je prive kantoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou meer dat je dan veel te veel op je haals ha (leuk zo'n dik salaris, maar wanneer geef je t uit?) alt, je vrije tijd weg is, en je uiteindelijk alle shit op je krijgt als iets niet werktMaar "carriere!!!"
Ja, ik mocht ook niet trots zijn, en CL ook niet. Dus jij ook niet. Stel je voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dan ga ik wel weer. Wat een kuttopic.
Ik schaam me voor jullie
daar heb je dan een vrouw voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als directeur zorg je er natuurlijk voor dat de manager onder je juist de shit krijgt. En dat geld uitgeven is het probleem niet denk ik
Sweet summerchildquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als directeur zorg je er natuurlijk voor dat de manager onder je juist de shit krijgt. En dat geld uitgeven is het probleem niet denk ik
Ja je blijft toch eindverantwoordelijke hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan laat je het wel erg ver komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je blijft toch eindverantwoordelijke hoor
Ook voor t falen van de mensen onder je.
En dan word je de keien op geschopt met een vorstelijke gouden handdruk.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je blijft toch eindverantwoordelijke hoor
Ook voor t falen van de mensen onder je.
Gewoon inkopen als groot aandeelhouder, eens per maand binnenvliegen en de prullenbak omschoppen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, was even poepen en eten, laat antwoord.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:21 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Je bent de CEO, wie schopt je dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:51 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
En dan word je de keien op geschopt met een vorstelijke gouden handdruk.
Goede schijtpartij danquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, was even poepen en eten, laat antwoord.
Maar echt, hoezo geen oplossing zoeken', ik dacht dat Q in de bosjes lag te gluren, maar jij bent het! Dan heb je vast de drie ventilators en mobiele airco gezien, de slang die telkens uit het raam pleurt, het piepschuim dat niet blijft zitten, het dekbedovertrek dat ik voor de ramen heb gehangen om de zon weg te houden, hoe ik 's ochtends om zes uur m'n bed uitga om de achterdeur weer dicht te doen voor het weer opwarmt, hoe ik met flessen water uit de vriezer loop te zeulen, ook om de huisdieren af te koelen, hoe ik vervolgens om half vier de ramen en deuren en gordijnen en rolluiken (ja, die heb ik! investering! duurder dan de upgrade) op de slaapkamers weer dicht doe omdat daar dan de zon op komt.
Maar ja, je leest een paar keer mee en denkt 'Tjeez, die CL, wat een kluns. Wel een upgrade naar business class kopen tijedns een vlucht van 13 uur zodat ze kan slapen en geen dikke enkels krijgt, maar een airco kopen die twee vierkante meter een paar graden koelt en die minstens 3000 euro kost'. En waarvan de VvE nog over in conclaaf moet gaan want ja, je krijgt toch ergens een rooster of een uitgang voor de warmte en damagnie!
Maar je weet het allemaal beter natuurlijk, zo'n lekker ding ben je. Lees maar lekker mee in een andere SC, want als je al niet tegen mijn hete huis huehue kunt, dan kun je waarschijnlijk ook niet tegen andere terugkerende onderwerpen:
- seks
- katten
- Apple/Android
- slechte muziek
- lelijke inrichting
- kinderen
En wat vergeet ik nog meer...
En dan te bedenken dat je gewoon de upgrade had kunnen skippenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je vast de drie ventilators en mobiele airco gezien, de slang die telkens uit het raam pleurt, het piepschuim dat niet blijft zitten, het dekbedovertrek dat ik voor de ramen heb gehangen om de zon weg te houden, hoe ik 's ochtends om zes uur m'n bed uitga om de achterdeur weer dicht te doen voor het weer opwarmt, hoe ik met flessen water uit de vriezer loop te zeulen, ook om de huisdieren af te koelen, hoe ik vervolgens om half vier de ramen en deuren en gordijnen en rolluiken (ja, die heb ik! investering! duurder dan de upgrade) op de slaapkamers weer dicht doe omdat daar dan de zon op komt.
Ik kan ook gewoon verhuizen. Ik slinger Funda wel even aan. Er schijnt in Den Haag nog wat te koop te staan, lekker koel.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je gewoon de upgrade had kunnen skippen
In wijk aan zee een woning met een ondergrondse bunker, altijd koelquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon verhuizen. Ik slinger Funda wel even aan. Er schijnt in Den Haag nog wat te koop te staan, lekker koel.
Ja, maar jij bent ook zo mager dat je ribben als heatsink werken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Jobngens, het is ook 1 dag bijna 40 graden geweest zeg
Wat stellen we ons allemaal weer lekekr aan.
Ja t is warm. Ja t is droog. Nee t is geen sahara.
Het is in mijn appartement ook 29 graden overdag en ik slapa verder prima.
Ja maar je werkt niet thuisquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:57 schreef Ang3l het volgende:
In het strandhuisje hebben we 39.7 gemeten vrijdagquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik mag niet zeurenWat moet ik nu met m'n leven
Kan net zo goed van Fok gaan
Dat denk ik ook. Maarja jullie kunnen me niet missenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik mag niet zeurenWat moet ik nu met m'n leven
Kan net zo goed van Fok gaan
220k? Jezusquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maarja jullie kunnen me niet missen
En half fok raakt leeg zonder die 220k aan posts![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook zo mager dat je ribben als heatsink werken.
die call staat al 3 dagen te wachten tot iemand er wat aan doet gok ik danquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Ze zijn al drie dagen aan het zoeken waarom ik een bepaalde netwerkfolder niet kan zien.
Je ex wel schijnbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maarja jullie kunnen me niet missen
En half fok raakt leeg zonder die 220k aan posts![]()
Nee, heb al verschillende mensen hierover gesproken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
die call staat al 3 dagen te wachten tot iemand er wat aan doet gok ik dan
En zelf wel zeuren over eventuele regenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een gezeik, ga weg joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:15 schreef Crooyzwans het volgende:
Ben al 3 maanden aan het wachten op een oplossing omdat mijn gebruiksrechten op bepaalde server ad hoc wijzigen.
Al nieuwe apparatuur gehad, andere gebruikersnaam etc. Maar zit waarschijnlijk in een van de programma's die ik dagelijks intensief moet gebruiken en waar we binnen het bedrijf net geen inzicht in complete werking van hebben. Aangekaart bij softwareleverancier, maar dat komt natuurlijk ergens onderaan de lijst met problemen, welke alleen vanuit mij al ellenlang is, omdat ik zo graag zeik.
Next level in de donkere krochten van windows services shit.
Kan je die niet zien als netwerkschijf op je computer, of zelfs niet via netwerk opzoeken?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Ze zijn al drie dagen aan het zoeken waarom ik een bepaalde netwerkfolder niet kan zien.
Maar ik heb echt al 5 verschillende gebruikersnamen gehad. Das echt enorm vervelend.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat een gezeik, ga weg joh.
plsquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:18 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Kan je die niet zien als netwerkschijf op je computer, of zelfs niet via netwerk opzoeken?
Kun je wel verbinding maken met de server waarop deze folder zich bevind?
ik heb vannacht zelfs even overwogen om een dekentje op bed te leggenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:
26 graden in huis, ik ga maar eens een trui aantrekken.
Dat heb ik toch allemaal al gedaan, vlak nadat ik m'n laptop opnieuw heb opgestart.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:21 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel gezeik ik met dit soort shit heb gehad, maar wat jij wil, plssss
Even de stekker 20 seconden uit je modem.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat heb ik toch allemaal al gedaan, vlak nadat ik m'n laptop opnieuw heb opgestart.
zo grappigquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien komt Zwabber nu terug.
Als je ook lokaal je profiel hebt weggegooid heb je de abctjes iig gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat heb ik toch allemaal al gedaan, vlak nadat ik m'n laptop opnieuw heb opgestart.
Heb je je cookies wel weggegooidquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd, of was dat Elvi?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die komt hier niet meer vanwege de kutsfeer.
En dat is kennelijk grappig.
Ik heb je niet gevraagd om iets te doen, ik vroeg in welke gevallen het allemaal niet zichtbaar was. Dat inzicht draagt bij aan de mogelijkheden waar het aan kan liggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt grappig zou zijn, geen kutsfeerquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die komt hier niet meer vanwege de kutsfeer.
En dat is kennelijk grappig.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:28 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik heb je niet gevraagd om iets te doen, ik vroeg in welke gevallen het allemaal niet zichtbaar was. Dat inzicht draagt bij aan de mogelijkheden waar het aan kan liggen.
Hij komt nog heel soms en heeft dat zelf ook bevestigd.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd, of was dat Elvi?
jammer dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij komt nog heel soms en heeft dat zelf ook bevestigd.
Ik ga alquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
Een beter fok begint bij jezelf toch?
In alle gevallen niet, is ook een antwoord. Maar als je het niet begrijpt is het ook niet erg.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb weinig te melden.
Of nee ik wil weinig vertellen.
De mensen die me missen weten me wel te vinden
Ik kan hier alleen maar van genieten eigenlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:29 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
In alle gevallen niet, is ook een antwoord. Maar als je het niet begrijpt is het ook niet erg.
Ik zie het nut er niet van in om jou van informatie te voorzien over dit probleem. Dat moet ik al intern doen bij mensen die zeer waarschijnlijk meer van de situatie snappen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:29 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
In alle gevallen niet, is ook een antwoord. Maar als je het niet begrijpt is het ook niet erg.
"Hoi, ik kom hier niet meer, want kutsfeer."quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd, of was dat Elvi?
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb weinig te melden.
Of nee ik wil weinig vertellen.
De mensen die me missen weten me wel te vinden
anders was het geen good place toch..quote:
Het had best een slechte serie kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders was het geen good place toch..
ik moet nog te veel series af kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het had best een slechte serie kunnen zijn.
Ja lastig is dat he.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog te veel series af kijken
Het is 'gezeken'quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker jammer dat er alleen nog op elkaar gezeikt wordt inderdaad.
Ja, en zouden meer mensen moeten doenquote:
Och dat.quote:
Ik ook, om op te zoeken wat er mee bedoeld wordt.quote:
Why?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en zouden meer mensen moeten doen
Ah laatst nog een stuk over gelezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:50 schreef MissMSX het volgende:
Ja, de Merovingen, wie kent ze nog? Compleet genegeerd in de huidige Nederlandse geschiedschrijving terwijl als je het dan over trots op je vaderland wilt hebben zij daar wel goed voor in aanmerking komen als voorbeeld.
Lijkt Fok! welquote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar mag je niet trots op zijn, we moeten ons vooral schamen
Daarom.quote:
Het is natuurlijk bullshit. Dat hele geneuzel over het vaderland. Een random fictieve grens waardoor we ons verbonden zouden moeten voelen en dat we die verbondenheid willen bewijzen door de geschiedenis krom te trekken. Schei toch uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah laatst nog een stuk over gelezen.
Zeer interessant stuk van de NL geschiedenis. Maar mag je niet trots op zijn, we moeten ons vooral schamen voor onze rijkdommen, allemaal door ons excellente genen en ten koste van zwakkere volken.
Ja, lijkt me wel wat.Al die gruwelijke vaderlandsliefde er eens goed uitrammen. Wat een wantoestandenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet geschiedenisdocente worden.
Het heeft Europa gevormd tot wat we nu zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel wat.Al die gruwelijke vaderlandsliefde er eens goed uitrammen. Wat een wantoestanden
Dat is compleet niet mijn puntquote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het heeft Europa gevormd tot wat we nu zijn.
En oorlogen horen bij de menselijke ontwikkeling.
Nou prima, maar reageer dan niet op mequote:
Altijd een beetje oppassen met vaderlandsliefde, voor je het weet staan er ineens weer concentratiekampen links en rechts.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel wat.Al die gruwelijke vaderlandsliefde er eens goed uitrammen. Wat een wantoestanden
Ja kan het hem niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou prima, maar reageer dan niet op me
O.a. jaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd een beetje oppassen met vaderlandsliefde, voor je het weet staan er ineens weer concentratiekampen links en rechts.
Dat kan ik wel!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja kan het hem niet kwalijk nemen.
Sociale problemen van een autist.
Doe Sapiens lezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
O.a. ja
Maar het is ook gewoon krampachtig en belachelijk, die natiestaat. Alsof een Limbo en een Hollander nou echt hetzelfde zijn.
Limbo’squote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
O.a. ja
Maar het is ook gewoon krampachtig en belachelijk, die natiestaat. Alsof een Limbo en een Hollander nou echt hetzelfde zijn.
Wat gaat dat me leren dat ik niet al weet?quote:
er is een vervolg? Meteen even bestellen!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb van de week het vervolg besteld.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat gaat dat me leren dat ik niet al weet?
Ja, prima lui toch? Maar wel een beetje anders dan Hollandersquote:
Opsluiten in een eigen natiestaat die luiquote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:36 schreef Harmankardon het volgende:
Is geschreven door een jood, niet te vertrouwen dat volk.
Antisemitisme hoort in POL.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Opsluiten in een eigen natiestaat die lui
Vooral veel leuker dan Hollandersquote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, prima lui toch? Maar wel een beetje anders dan Hollanders
Ach snap ik. Met mijn gevoel voor fashion is dat logisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goh dat jij wat anders leest dan Elle wist ik niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |