Ah, daar is de CEO.quote:
Wil toch niemand zijn, CEOquote:
Denk dat je voor de helft al een heel eind komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je echt dwars he. Die upgrade kostte 400 euro, zo'n airco denk ik 3000? Minstens.
Gewoon 'Directeur' klinkt ook veel beter ja.quote:
Ik stel een bukkake meet voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Geen meets op de planning? Saaie tent hier
Kom dan maar met een voorstelquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Geen meets op de planning? Saaie tent hier
Ik ben te oud voor meets.quote:
Dikkedeurquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon 'Directeur' klinkt ook veel beter ja.
Je hoeft het niet te lezen hequote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Denk dat je voor de helft al een heel eind komt.
Zit me niet zozeer dwars, maar eerder verwondert over hoe vaak en veel het over jouw woonsituatie gaat hier.
Medebejaarde gespotquote:
Hardrollers zijn doodrollers.quote:
Vertel eens iets interessants dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Zit me niet zozeer dwars, maar eerder verwondert over hoe vaak en veel het over jouw woonsituatie gaat hier.
Vind je? Misschien let je er gewoon meer op.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.quote:
Mooi taalgebruik denken te hebben maar geen Nederlands kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef CherryLips het volgende:
En mensen vragen ernaar want ik ben blijkbaar rete-interessant. Dat Miss net vertelde over de buren die het halve land vergiftigen, oké. GCJoel met haar gestoorde buren die de boel in de fik zetten, oké. Maar die upgrade he, pure jaloezie, die blijft knagen.
Ja en wij te reagerenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef Crooyzwans het volgende:
het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.
ja en...quote:Ja en ik daar weer een reactie op te geven
Bedankt voor je reactie, rival.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en wij te reageren
[..]
ja en...
en..
Snap wel dat hij mijn buren niet wilquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef CherryLips het volgende:
En mensen vragen ernaar want ik ben blijkbaar rete-interessant. Dat Miss net vertelde over de buren die het halve land vergiftigen, oké. GCJoel met haar gestoorde buren die de boel in de fik zetten, oké. Maar die upgrade he, pure jaloezie, die blijft knagen.
Nu je het zegt... Die GCjoel claimt wel erg vaak alle aandacht met het burengezeik he?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil CL wel upgraden.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap wel dat hij mijn buren niet wil![]()
Ik wil ook je upgrade
Goed he?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Die GCjoel claimt wel erg vaak alle aandacht met het burengezeik he?
Ja he. Eerst gemekker dat ze haar huis uit moet en nu mag ze er blijven, fikken de buren het af.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Die GCjoel claimt wel erg vaak alle aandacht met het burengezeik he?
Als je die tijd eens zou steken in het leren van het correct toepassen van d/tquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.
Nog beetje mooie outdoorkiekjes gemaakt van yv?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ben ik aan het doen, nog een weekje lekker thuis
Het is ook nooit goed! kutwijf is het!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he. Eerst gemekker dat ze haar huis uit moet en nu mag ze er blijven, fikken de buren het af.
Retour is een stuk duurder, vooral met die overstappen enzo ertussen. Dan moet je steeds wachten tot je verder mag.quote:
Ja, maar ik heb geen WinRAR licentie. dus kan er weinig meequote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog beetje mooie outdoorkiekjes gemaakt van yv?
.zip mag ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen WinRAR licentie. dus kan er weinig mee
Alles heeft een prijs. Al kan ik beter om een goede airco vragen als vergoeding.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij onbetaalbaar was.
Dankceptionquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Geen probleem. Attent van je dat je me bedankt voor m'n dankbaarheid.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan jij weer iets unzippen zeker
hue
hue
hue
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kan jij weer iets unzippen zeker
hue
hue
hue
Ik weet niet waarom je me moet aanvallen. Ik pretendeer niet goed Nederlands te kunnen, dit is gewoon hoe ik mezelf verwoord, en daar heb je het maar mee te doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi taalgebruik denken te hebben maar geen Nederlands kunnen
.7zquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
That's just blasphemy.
Zeg dan .arj ofzo
skip, te lang om te lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:58 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je me moet aanvallen. Ik pretendeer niet goed Nederlands te kunnen, dit is gewoon hoe ik mezelf verwoord, en daar heb je het maar mee te doen.
Ik verwonder me oprecht waarom mensen in mijn ogen significante bedragen kunnen uitgeven aan kortstondig plezier, maar zaken waar voor langere periodes profijt uitgehaald kan worden enigszins links laten liggen omdat de initiële kosten hiervan hoger zijn, maar baten/lasten vele malen beter uitvallen.
Is niet eens zozeer ergernis naar jou/deze situatie, maar meer naar zaken die ik in mijn directe omgeving heb gezien/meegemaakt en ergernis die ik heb gehad over het geklaag dat daarmee gepaard gaat. Dit voelt voor mij enigszins vergelijkbaar aan en daarom associeer ik dat misschien enigszins hiermee, dat is misschien niet helemaal fair, maar denk ook niet meer dan menselijk.
Alsof je ook maar enig inzicht hebt op daar een oordeel over te vormen. Enige wat je weet is dat het warm is in haar huis en dat ze ooit een upgrade heeft gedaan naar businessclass. Meer niet. Teringquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:58 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je me moet aanvallen. Ik pretendeer niet goed Nederlands te kunnen, dit is gewoon hoe ik mezelf verwoord, en daar heb je het maar mee te doen.
Ik verwonder me oprecht waarom mensen in mijn ogen significante bedragen kunnen uitgeven aan kortstondig plezier, maar zaken waar voor langere periodes profijt uitgehaald kan worden enigszins links laten liggen omdat de initiële kosten hiervan hoger zijn, maar baten/lasten vele malen beter uitvallen.
Is niet eens zozeer ergernis naar jou/deze situatie, maar meer naar zaken die ik in mijn directe omgeving heb gezien/meegemaakt en ergernis die ik heb gehad over het geklaag dat daarmee gepaard gaat. Dit voelt voor mij enigszins vergelijkbaar aan en daarom associeer ik dat misschien enigszins hiermee, dat is misschien niet helemaal fair, maar denk ook niet meer dan menselijk.
Wie valt nou wie aan?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:58 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Koenquote:
Je praat echt heel raar en je redeneert als mijn vader: waarom geld uitgeven aan een prachtige reis die je je leven niet meer vergeet dan aan een *noem maar op*. Ieder zo zijn eigen ding. En we hebben nu belachelijk warm weer in Nederland, meestal duurt dit maar een dag of drie. Dus om dan meteen een peperduur apparaat te installeren (dat snel tien keer zo duur is als die upgrade die je zo dwarszit) waarmee ik een klein deel van mijn woonkamer (alleen de woonkamer, niet de rest van het huis) iets kan verkoelen? Ja, daar twijfel ik dan nog even over. Sorry.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:58 schreef Crooyzwans het volgende:
Ik mag gewoon nergens meer trots op of blij mee zijn, hè. Die upgrade gaat me nog heel lang achtervolgen. Ik moet me tegenwoordig echt overal voor schamen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof je ook maar enig inzicht hebt op daar een oordeel over te vormen. Enige wat je weet is dat het warm is in haar huis en dat ze ooit een upgrade heeft gedaan naar businessclass. Meer niet. Tering
Alles shamen!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag gewoon nergens meer trots of blij op zijn, hè. Die upgrade gaat me nog heel lang achtervolgen. Ik moet me tegenwoordig echt overal voor schamen.
Zeg, maar die businessclassticket he...... jij bent dus rijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je praat echt heel raar en je redeneert als mijn vader: waarom geld uitgeven aan een prachtige reis die je je leven niet meer vergeet dan aan een *noem maar op*. Ieder zo zijn eigen ding. En we hebben nu belachelijk warm weer in Nederland, meestal duurt dit maar een dag of drie. Dus om dan meteen een peperduur apparaat te installeren (dat snel tien keer zo duur is als die upgrade die je zo dwarszit) waarmee ik een klein deel van mijn woonkamer (alleen de woonkamer, niet de rest van het huis) iets kan verkoelen? Ja, daar twijfel ik dan nog even over. Sorry.
Hij is zelf dik.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeg hij zelf laatst niet of hij dik was?
Geld is op.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zeg, maar die businessclassticket he...... jij bent dus rijk?
Howyoudoin'?
Ik vind dit niet erg vriendelijk overkomen. Misschien dat anderen dat ook zo zien en je daarom zulke reacties krijgt?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:32 schreef Crooyzwans het volgende:
Als je geld hebt om je vlucht te upgraden naar business class, zou je welhaast denken dat het installeren van een fatsoenlijke airco ook tot de mogelijkheden moet horen. Maar dat heb ik mis schijnbaar.
Allshaming?quote:
Dank je, hoef ik zelf niet terug te zoekenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dit niet erg vriendelijk overkomen. Misschien dat anderen dat ook zo zien en je daarom zulke reacties krijgt?
Dat is minderquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekkermorgen staat er hier wel regen op de agenda
Was het waard.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Die upgrade verpest dus mooi je kans op een date
Hij is nog niet helemaal af. Moet er nog even met de kitspuit langs huehuequote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt een nieuwe keuken he? How you doin'?
ach na 2.5 week zon en warmte weer eens wat anders. Zie ik iets dat in NL zeldzaam is in ons uitdrogende landjequote:
Ok dop.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Luister naar Crooyzwans dit zijn wijze woorden!
Ja nu haak ik helemaal af hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Luister naar Crooyzwans dit zijn wijze woorden!
Ach, als mensen trots mogen zijn op hun huis, hun kookkunsten, hun taille, hun drankgebruik, hun laptops, hun vissen, hun jurkjes, hun konijnen, hun cavia's, hun dekentjes, hun planga's, hun schoenen, hun kamelen, hun schone wc's, hun auto's, hun tuinen, hun hangmatten, hun wiskundekennis, hun nagels, hun lampen, hun fietsen, etc. Mag jij ook blij zijn dat je ooit een keer een upgrade van je vlucht heb gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag gewoon nergens meer trots op of blij mee zijn, hè. Die upgrade gaat me nog heel lang achtervolgen. Ik moet me tegenwoordig echt overal voor schamen.
True thatquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach na 2.5 week zon en warmte weer eens wat anders. Zie ik iets dat in NL zeldzaam is in ons uitdrogende landje
Ik kan niet koken, ik ben vet, m'n cavia's leggen allemaal het loodje, schoonmaken en opruimen is overrated, maar ik heb verdomme wel een upgrade gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, als mensen trots mogen zijn op hun huis, hun kookkunsten, hun taille, hun drankgebruik, hun laptops, hun vissen, hun jurkjes, hun konijnen, hun cavia's, hun dekentjes, hun planga's, hun schonen, hun kamelen, hun schone wc's, hun auto's, hun tuinen, hun hangmatten, hun wiskundekennis, hun nagels, hun lampen, hun fietsen, etc. Mag jij ook blij zijn dat je ooit een keer een upgrade van je vlucht heb gehad.
Nou dat is wel bijzonder om 11:11 op 11-11-2011 is mijn nichtje veel te vroeg geboren en net aan de dood ontsnapt. True stroryquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet koken, ik ben vet, m'n cavia's leggen allemaal het loodje, schoonmaken en opruimen is overrated, maar ik heb verdomme wel een upgrade gehad
You go girl. (is dit zelfspot?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet koken, ik ben vet, m'n cavia's leggen allemaal het loodje, schoonmaken en opruimen is overrated, maar ik heb verdomme wel een upgrade gehad
Echt de helft van dit lijstje zijn dingen waar alleen jij trots op bentquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, als mensen trots mogen zijn op hun huis, hun kookkunsten, hun taille, hun drankgebruik, hun laptops, hun vissen, hun jurkjes, hun konijnen, hun cavia's, hun dekentjes, hun planga's, hun schoenen, hun kamelen, hun schone wc's, hun auto's, hun tuinen, hun hangmatten, hun wiskundekennis, hun nagels, hun lampen, hun fietsen, etc. Mag jij ook blij zijn dat je ooit een keer een upgrade van je vlucht heb gehad.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat is wel bijzonder om 11:11 op 11-11-2011 is mijn nichtje veel te vroeg geboren en net aan de dood ontsnapt. True strory
Typisch Hosti, weer even het moment gebruiken om te shinenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Echt de helft van dit lijstje zijn dingen waar alleen jij trots op bent
Ik weet het verschil tussen zelfspot en zelfkennis niet meerquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
You go girl. (is dit zelfspot?ik vraag het voor een vriend)
Het is oneerlijk verdeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Ik heb gehoord dat je helemaal niet zo vet bent als je je voordoet.
900 jaar eerder was dat pas echt een goed verhaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat is wel bijzonder om 11:11 op 11-11-2011 is mijn nichtje veel te vroeg geboren en net aan de dood ontsnapt. True strory
Ik denken van 'ja maar in de middeleeuwen man, toen hadden ze geen klokken'.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
900 jaar eerder was dat pas echt een goed verhaal.
Klopt, dit is precies wat ik doe, alles gebruiken om het uiteindelijk over mezelf te hebben en mijn fragiele ego te laten valideren door jullie sad chums.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Echt de helft van dit lijstje zijn dingen waar alleen jij trots op bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |