Ah, daar is de CEO.quote:
Wil toch niemand zijn, CEOquote:
Denk dat je voor de helft al een heel eind komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je echt dwars he. Die upgrade kostte 400 euro, zo'n airco denk ik 3000? Minstens.
Gewoon 'Directeur' klinkt ook veel beter ja.quote:
Ik stel een bukkake meet voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Geen meets op de planning? Saaie tent hier
Kom dan maar met een voorstelquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Geen meets op de planning? Saaie tent hier
Ik ben te oud voor meets.quote:
Dikkedeurquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon 'Directeur' klinkt ook veel beter ja.
Je hoeft het niet te lezen hequote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Denk dat je voor de helft al een heel eind komt.
Zit me niet zozeer dwars, maar eerder verwondert over hoe vaak en veel het over jouw woonsituatie gaat hier.
Medebejaarde gespotquote:
Hardrollers zijn doodrollers.quote:
Vertel eens iets interessants dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Zit me niet zozeer dwars, maar eerder verwondert over hoe vaak en veel het over jouw woonsituatie gaat hier.
Vind je? Misschien let je er gewoon meer op.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.quote:
Mooi taalgebruik denken te hebben maar geen Nederlands kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef CherryLips het volgende:
En mensen vragen ernaar want ik ben blijkbaar rete-interessant. Dat Miss net vertelde over de buren die het halve land vergiftigen, oké. GCJoel met haar gestoorde buren die de boel in de fik zetten, oké. Maar die upgrade he, pure jaloezie, die blijft knagen.
Ja en wij te reagerenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef Crooyzwans het volgende:
het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.
ja en...quote:Ja en ik daar weer een reactie op te geven
Bedankt voor je reactie, rival.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en wij te reageren
[..]
ja en...
en..
Snap wel dat hij mijn buren niet wilquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef CherryLips het volgende:
En mensen vragen ernaar want ik ben blijkbaar rete-interessant. Dat Miss net vertelde over de buren die het halve land vergiftigen, oké. GCJoel met haar gestoorde buren die de boel in de fik zetten, oké. Maar die upgrade he, pure jaloezie, die blijft knagen.
Nu je het zegt... Die GCjoel claimt wel erg vaak alle aandacht met het burengezeik he?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil CL wel upgraden.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap wel dat hij mijn buren niet wil![]()
Ik wil ook je upgrade
Goed he?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Die GCjoel claimt wel erg vaak alle aandacht met het burengezeik he?
Ja he. Eerst gemekker dat ze haar huis uit moet en nu mag ze er blijven, fikken de buren het af.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Die GCjoel claimt wel erg vaak alle aandacht met het burengezeik he?
Als je die tijd eens zou steken in het leren van het correct toepassen van d/tquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.
Nog beetje mooie outdoorkiekjes gemaakt van yv?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ben ik aan het doen, nog een weekje lekker thuis
Het is ook nooit goed! kutwijf is het!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he. Eerst gemekker dat ze haar huis uit moet en nu mag ze er blijven, fikken de buren het af.
Retour is een stuk duurder, vooral met die overstappen enzo ertussen. Dan moet je steeds wachten tot je verder mag.quote:
Ja, maar ik heb geen WinRAR licentie. dus kan er weinig meequote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog beetje mooie outdoorkiekjes gemaakt van yv?
.zip mag ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen WinRAR licentie. dus kan er weinig mee
Alles heeft een prijs. Al kan ik beter om een goede airco vragen als vergoeding.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij onbetaalbaar was.
Dankceptionquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Geen probleem. Attent van je dat je me bedankt voor m'n dankbaarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |