Ah, daar is de CEO.quote:
Wil toch niemand zijn, CEOquote:
Denk dat je voor de helft al een heel eind komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je echt dwars he. Die upgrade kostte 400 euro, zo'n airco denk ik 3000? Minstens.
Gewoon 'Directeur' klinkt ook veel beter ja.quote:
Ik stel een bukkake meet voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Geen meets op de planning? Saaie tent hier
Kom dan maar met een voorstelquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Geen meets op de planning? Saaie tent hier
Ik ben te oud voor meets.quote:
Dikkedeurquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon 'Directeur' klinkt ook veel beter ja.
Je hoeft het niet te lezen hequote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Denk dat je voor de helft al een heel eind komt.
Zit me niet zozeer dwars, maar eerder verwondert over hoe vaak en veel het over jouw woonsituatie gaat hier.
Medebejaarde gespotquote:
Hardrollers zijn doodrollers.quote:
Vertel eens iets interessants dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Zit me niet zozeer dwars, maar eerder verwondert over hoe vaak en veel het over jouw woonsituatie gaat hier.
Vind je? Misschien let je er gewoon meer op.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:43 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.quote:
Mooi taalgebruik denken te hebben maar geen Nederlands kunnenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:48 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het best vermakelijk. Betekend niet dat ik niet verwondert kan zijn over eea en het staat mij volgens mij vrij deze verwondering te uiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |