Dat zeg ik, zo'n hypotheek krijg je niet eensquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
¤ 2.816 bruto (¤ 1.982,82 netto) op maand basis was in 2017 modaal inkomen. 1500 aan hypotheek is dan een flinke hap uit je inkomen
verkapte ' kijk mij nu veel verdienen post 'quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn hypotheek is nog wel wat hoger
Rente van 6+ %![]()
Laat staan dat je nog iets over houdt om van te leven.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zo'n hypotheek krijg je niet eens.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen bruto hypotheek van net 500 euro hebben
Nee hoor wil wel verhuizen maar dit huis is zo fijn. Nog 5 jaar dan loopt de rentevast periode afquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verkapte ' kijk mij nu veel verdienen post '
Toen ik het huis kocht was de hypotheekrente historisch laag; nu is het nog een stuk historisch lager.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen bruto hypotheek van net 500 euro hebben
Tegen die tijd zitten we wel weer op de 8%quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor wil wel verhuizen maar dit huis is zo fijn. Nog 5 jaar dan loopt de rentevast periode af
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tegen die tijd zitten we wel weer op de 8%
ik verdien niet slecht maar Eur 1500 als hypotheek kan ik niet ophoestenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor wil wel verhuizen maar dit huis is zo fijn. Nog 5 jaar dan loopt de rentevast periode af
rentevast loopt over 2 jaar af, hoop dat het stijgen niet al te hard gaatquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tegen die tijd zitten we wel weer op de 8%
Ik verdien ook wel redelijk, maar dat is 450 euro bovenop mijn huidige hypotheek. Dan zit je makkelijk aan 2000 euro aan vaste lasten.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verdien niet slecht maar Eur 1500 als hypotheek kan ik niet ophoesten
Voor 1500 eur netto hypotheeklasten moet je 85k binnenharkenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan huurde ik wel wat in Londen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien staat de rente dan wel op 10%quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bezemkastquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 1500 zit je dan nog niet bepaald riant in London.
9 jaar geleden nietquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor 1500 eur netto hypotheeklasten moet je 85k binnenharken
Niet in hartje Londen nee en geen balzaal, maar kan er wel wat voor vinden.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 1500 zit je dan nog niet bepaald riant in London.
Das huur hequote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rightmove.co.(...)operty-54568098.html
Dat is ook het punt nietquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valse vergelijking, in die 1500 zit een flink deel aflossing.
Je kunt aan het einde van de rentevaste periode ook extra aflossen zonder boetequote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:53 schreef ElDinosaur het volgende:
In theorie zou ik aan het eind van m’n rentevast periode m’n hypotheek afgelost kunnen hebben. Als ik geen rare vakanties of uitgaves doe
Dat gaat me echt nooit lukken.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:53 schreef ElDinosaur het volgende:
In theorie zou ik aan het eind van m’n rentevast periode m’n hypotheek afgelost kunnen hebben. Als ik geen rare vakanties of uitgaves doe
Nog 6.5 van de 10 jaar te gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat me echt nooit lukken.
Je hypotheek is bruto 500? In dat geval begrijp ik wel dat het een stuk sneller gaat met mijn 1100 euro.
Kun je mooi zwaaien naar de vliegtuigen op LCYquote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rightmove.co.(...)operty-54568098.html
Ja leuk is dat. Had daar familie wonen en toen ik daar was, schrok ik me de eerste keer helemaal kapot van dat apparaat dat vrij dichtbij kwam, maar daarna viel het mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je mooi zwaaien naar de vliegtuigen op LCY
Ik ook zo ongeveer, eigenlijk is het allemaal wel best zolang ik het kan betalen. Als ik ooit weer in een situatie kom waar ik echt kan sparen en aflossen is dat mooi meegenomen.quote:
Kroephok.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je mooi zwaaien naar de vliegtuigen op LCY
Bekakte rrrrrquote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog even en de r zit weer in de maabd
vond mobiele lader op tijdquote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:07 schreef momentius het volgende:
[..]
regeb.. tevens valt je batterij zo uit in 3...2....1
We wonen wel dicht bij elkaar. Zin om een keer samen te gaan trollen bij iemand? Beide een laptop en gewoon samen afstemmen welke topics we pakkenquote:
ehmquote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:11 schreef momentius het volgende:
[..]
We wonen wel dicht bij elkaar. Zin om een keer samen te gaan trollen bij iemand? Beide een laptop en gewoon samen afstemmen welke topics we pakken
ik vind mensen ontmoeten eng.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:12 schreef momentius het volgende:
[..]
Oke een specifieke reden waarom niet?
Oke ja ik ook, gedeeld leed danquote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind mensen ontmoeten eng.
lolquote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:18 schreef momentius het volgende:
Zou het wel echt eng kunnen vinden om een fokker te ontmoeten trouwens. Heb nog genoeg om voor te leven om niet als lampenkap te eindigen op een zolder
hehequote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar speel ik niet actief in meem
compleet voor altijdquote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:24 schreef momentius het volgende:
[..]
ow oke, alsin voor langere tijd geen zin meer in of?
het is daar wel dag en nacht gezelligquote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:29 schreef momentius het volgende:
[..]
Oke nou ja mooi toch, zijn iets van 1000 andere topics die wat interessanter zijn dus ja
Waarom dan ermee kappen?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is daar wel dag en nacht gezellig
wel benauwd buitenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker koel buiten, maar het waait niet
Één van de Grote Vragen Desch Levensch.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 07:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom is beemsterkaas van AH lekkerder dan beemsterkaas van Beemster?
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 07:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Één van de Grote Vragen Desch Levensch.
omdat smaken verschillen?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 07:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom is beemsterkaas van AH lekkerder dan beemsterkaas van Beemster?
Leugens.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
omdat smaken verschillen?
LEUGENSCH!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
leugens!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo raar praten.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hhhng first world problemsquote:Op woensdag 1 augustus 2018 07:46 schreef rival het volgende:
Op werk erachter komen dat je je mobiel bent vergeten.
We zullen kijken wat we voor je kunnen betekenenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 07:49 schreef rival het volgende:
[..]
Met jullie steun kom ik de dag gelukkig wel door!
Flip, lekker ding.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 07:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zullen kijken wat we voor je kunnen betekenen
Kaneeeeltje!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip, lekker ding.
Hoe is het met je bikinibody?
Klaar voor Ajax?
Kijk deze man hosselen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip, lekker ding.
Hoe is het met je bikinibody?
Klaar voor Ajax?
flips in the joe-es-eequote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneeeeltje!!!
Ik was oprecht goed bezig maar zit nu in de VS en heb echt moeite met normaal eten![]()
Wanneer is Ajax?
En hoe gaat het met jou?
Vanavond half 9 NL tijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneeeeltje!!!
Ik was oprecht goed bezig maar zit nu in de VS en heb echt moeite met normaal eten![]()
Wanneer is Ajax?
En hoe gaat het met jou?
Joeeeequote:
Misschien kan ik kijken naar een stream en even mee luisteren.quote:
De hitte ook overleefd?quote:
Nu nog fris, straks weer warm. Hopelijk blijft het onder de 30 graden vandaag. Waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, jawel. Daar?
Wat voor weer is het nu in Nederland?
Vieswarmquote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, jawel. Daar?
Weinig te klagen hier, we hebben aardig wat mooie dagenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, jawel. Daar?
In de VS. Het is hier gemiddeld tussen de 14 - 18 graden. Ik was hier niet goed op voorbereidquote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu nog fris, straks weer warm. Hopelijk blijft het onder de 30 graden vandaag. Waar zit je nu dan?
Dacht dat afgelopen weekend de boel beetje zou opklaren met een zomerse bui.quote:
Dat is wel prettigquote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:27 schreef rival het volgende:
[..]
Weinig te klagen hier, we hebben aardig wat mooie dagen
Tof, waar ook weer?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In de VS. Het is hier gemiddeld tussen de 14 - 18 graden. Ik was hier niet goed op voorbereid
En vrij uniek ookquote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:34 schreef rival het volgende:
[..]
Vorige week leek het hier wel een tropisch land dat was pas echt genieten
Afgelopen weekend wat nationale parken bezocht en bosbranden ontvlucht. Dat laatste was best eng eigenlijk.quote:
Das wel heftigquote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afgelopen weekend wat nationale parken bezocht en bosbranden ontvlucht. Dat laatste was best eng eigenlijk.Zat op een gegeven moment 5-6 km er vandaan.
Hadden we nog om 12 u's nachts 100 km moeten rijden om en bosbranden te ontvluchten en beschikbare motel te vinden. Terwijl we al doodop waren
Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:58 schreef gcjoel het volgende:
Warm? hier in Nederland? Al sinds zaterdag niet hoor.
Vandaag begint het weer lekker te worden denk ik.
Maar wel warm genoegquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:02 schreef TaMieke het volgende:
27 graden is idd niet zo warm als 37 graden
Echt he.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:58 schreef gcjoel het volgende:
Ja echt hoor. Net met fietsen was het gewoon fris.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat?Je woont aan de verkeerde kant jij
Ik niet want moest met ramen dicht slapen omdat de buurman weer gekkie deed.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he.
Moest vannacht gewoon weer onder het dekbed
Gekkie tegen jou of in het algemeen?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik niet want moest met ramen dicht slapen omdat de buurman weer gekkie deed.
Het is hier niet kouder geweest dan 27 graden. In huis had ik het gister afgekoeld tot 28quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:58 schreef gcjoel het volgende:
Neuh gelukkig nooit tegen mij. Maar dat geschreeuw blijft irritant.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Gekkie tegen jou of in het algemeen?
Hier wel echt onder de 25 en zeker snachts. Plus een paar flinke buien.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier niet kouder geweest dan 27 graden. In huis had ik het gister afgekoeld tot 28Nu is het weer 30. Ventilators staan zowat dag en nacht aan.
Yeeeeeey.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:10 schreef Fascination het volgende:
Morgen en overmorgen is het weer 33 respectievelijk 34 graden hier. Jippiejajee.
Ja 's nachts is het wel onder de 25, maar daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier wel echt onder de 25 en zeker snachts. Plus een paar flinke buien.
in huis is het nu 24 graden bij mij. Dat is goed te doen. Zal nu weer gaan oplopen helaas.
Wij zitten in het zelfde schuitje. Allemaal die anderen snappen het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja 's nachts is het wel onder de 25, maar daar heb ik niks aanHet heeft ook alleen zaterdagochtend even geregend.
Doe je 's nachts de boel dan wel open?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier niet kouder geweest dan 27 graden. In huis had ik het gister afgekoeld tot 28Nu is het weer 30. Ventilators staan zowat dag en nacht aan.
Volgende keer kom je maar een nachtje bij mij logerenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja 's nachts is het wel onder de 25, maar daar heb ik niks aanHet heeft ook alleen zaterdagochtend even geregend.
Dan wordt er ingebroken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je 's nachts de boel dan wel open?
Valt weinig open te doen. Klein raampje op de slaapkamer en de achterdeur op een haakje. Maar de winkels hieronder worden 's ochtends bevoorraad dus dat raampje heb ik liever ook dichtquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je 's nachts de boel dan wel open?
Jij zit helemaal in het binnenlandquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij zitten in het zelfde schuitje. Allemaal die anderen snappen het niet.
Zou 's avonds gewoon voor en achterdeur openzetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt weinig open te doen. Klein raampje op de slaapkamer en de achterdeur op een haakje. Maar de winkels hieronder worden 's ochtends bevoorraad dus dat raampje heb ik liever ook dicht
Ja 's avonds, ventilator ervoor zodat die koele lucht naar binnen komt. Dan staat de achterdeur ook wijd open. En de grote ramen op de andere slaapkamer wijd open. Daardoor was het gister 28 graden in huis. Maar op een gegeven moment ga ik naar bed.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou 's avonds gewoon voor en achterdeur openzetten.
Hoe hoog woon je? kun je die ramen snachts niet open laten?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja 's avonds, ventilator ervoor zodat die koele lucht naar binnen komt. Dan staat de achterdeur ook wijd open. En de grote ramen op de andere slaapkamer wijd open. Daardoor was het gister 28 graden in huis. Maar op een gegeven moment ga ik naar bed.
Hemelsbreed 25 kilometer van elkaar verwijderd joh. Same shit.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zit helemaal in het binnenland
3 hoog. Die ramen zijn eigenlijk een Frans balkon dat uitkomt op de galerij dus die doe ik liever dicht 's nachts. Ik heb niet het idee dat hier vaag volk rondloopt, maar vind het toch geen prettig idee dat iedereen zo naar binnen kan lopen. Wie dat bedacht heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe hoog woon je? kun je die ramen snachts niet open laten?
Ja ok dat snap ik. Maar dus geen ramen aan de andere kant waar niemand kan komen?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3 hoog. Die ramen zijn eigenlijk een Frans balkon dat uitkomt op de galerij dus die doe ik liever dicht 's nachts. Ik heb niet het idee dat hier vaag volk rondloopt, maar vind het toch geen prettig idee dat iedereen zo naar binnen kan lopen. Wie dat bedacht heeftDoe ook geen oog dicht dan
Heb al moeite met slapen als ik weet dat de achterdeur op een haakje staat.
Ja die staat dan een stukje open. Verder geen ramen in de woonkamer. Alleen maar glasquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ok dat snap ik. Maar dus geen ramen aan de andere kant waar niemand kan komen?
En je achterdeur?
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Het is nu net alsof ik met m'n moeder sms want die stuurt steeds berichtjes van 'ja en nu moet je het raam aan die kant openzetten~!1'
Ja ik ben niet thuis moeders, toch bedankt.
Stom gemaakt zeg. zoveel ramen en niks kan openquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die staat dan een stukje open. Verder geen ramen in de woonkamer. Alleen maar glasMet een lullige zonnewering ervoor. Maar toch koelt het 's nachts amper af in huis. Ook als ik 's avonds alles openzet, staat er toch geen zuchtje wind.
In de winter wel handig, met een beetje mazzel hoeft pas eind oktober/november de verwarming aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Stom gemaakt zeg. zoveel ramen en niks kan open
Nederland is ook niet ingericht voor dit soort zomers.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Stom gemaakt zeg. zoveel ramen en niks kan open
ja dat wel. Maar op zich zou het wel handig zijn als er ook een raam open kanquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de winter wel handig, met een beetje mazzel hoeft pas eind oktober/november de verwarming aan.
Nee, negeren.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen we het trouwens even over de TT hebben?
Alsof dat er iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nederland is ook niet ingericht voor dit soort zomers.
Sorry, was bezig met opruimen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 08:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneeeeltje!!!
Wanneer is Ajax?
En hoe gaat het met jou?
quote:
Natuurlijk heeft dat er wel iets mee te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof dat er iets mee te maken heeft.
Ramen die open kunnen is sowieso geen overbodige luxe, ook met minder warme zomers.
Lijkt me in jouw huis geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Misschien maar eens geld bij elkaar schrapen voor zo'n ingebouwde airco in de woonkamer ofzo.
Nee want mensen willen geen frisse lucht in huis.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat er wel iets mee te maken.Als je bijna nooit van dit soort zomers hebt hou je er geen rekening mee qua bouwstijl en richt je voornamelijk op behoud van warmte ipv verkoeling.
Ze kunnen ook wel open, maar dan zonder dat iedereen naar binnen kan lopen via de galerijquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof dat er iets mee te maken heeft.
Ramen die open kunnen is sowieso geen overbodige luxe, ook met minder warme zomers.
Zo'n mobiele koeler misschien al voldoende?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Misschien maar eens geld bij elkaar schrapen voor zo'n ingebouwde airco in de woonkamer ofzo.
Ik heb het toch niet specifiek over CL d'r huis, maar NL in het algemeen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want mensen willen geen frisse lucht in huis.
ook met 25 graden wordt het bloedheet in een huis met een gevel van ramen. En dat is heel normaal in een Nederlandse zomer.
Heb ik, maar die zijn voor kamers van drie bij drie ofzo. En ik heb hem weer weggezet, want doordat het raam open moet voor de slang, komt de warmte weer even hard terug naar binnen. Heb al met doeken en schuimrubber lopen kloten om het raam dan te dichten, maar wat een gedoe zeg voor die drie graden verkoeling.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n mobiele koeler misschien al voldoende?
Nu snap ik er niks meer van. Dacht dat dit de andere kant was.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen ook wel open, maar dan zonder dat iedereen naar binnen kan lopen via de galerij
Raampje op mijn slaapkamer is ook niet echt groot. Maar zolang de wind van de zijkant komt, gebeurt er toch niks. Op m'n balkon waai je weg, maar dan zet je de deur open: nope.
Zit geen houdbaarheidsdatum op he.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De zomer is al bijna voorbij joh. Nu nog zo'n ding aanschaffen voor die ene week met mooi weer is zonde.
Dat is zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit geen houdbaarheidsdatum op he.
Het ging nu toch over haar huis. Godsamme!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet specifiek over CL d'r huis, maar NL in het algemeen.
De slang in een emmer stoppen zodat het raam dicht kan blijven? Neem aan dat er geen stroom water uit komtquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik, maar die zijn voor kamers van drie bij drie ofzo. En ik heb hem weer weggezet, want doordat het raam open moet voor de slang, komt de warmte weer even hard terug naar binnen. Heb al met doeken en schuimrubber lopen kloten om het raam dan te dichten, maar wat een gedoe zeg voor die drie graden verkoeling.
Ene kant: woonkamer met muur van glas van 7 meter breed, één balkondeur.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu snap ik er niks meer van. Dacht dat dit de andere kant was.![]()
Nja het is zoals het is. Sterkte in je prive sauna
Ik zou toch "Daar is NL niet op ingericht"quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het ging nu toch over haar huis. Godsamme!
Wou bijna zeggen: hier is het te warm voor. Maar dat is niet zo
Dit is trouwens ook echt een super oplossing.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
CL, heb je een ventilator? Want dan zou je die aan kunnen zetten met een paar bevroren flessen water ervoor. Dat koelt ook al een eind.
Komt warme lucht uitquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
De slang in een emmer stoppen zodat het raam dicht kan blijven? Neem aan dat er geen stroom water uit komt
wel die flessen ergens in zetten anders heb je na een uur een zwembadquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
CL, heb je een ventilator? Want dan zou je die aan kunnen zetten met een paar bevroren flessen water ervoor. Dat koelt ook al een eind.
Ja op een schaal of zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel die flessen ergens in zetten anders heb je na een uur een zwembad![]()
Ik heb er driequote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
Ow helpt dus niet echtquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er drieHeb al lopen kloten met flessen water en koelelementen aan touwtjes (het zijn hoge ventilators) maar dat wil nog niet zo vlotten. Die nieuwe megadure ventilator heeft aardig bereik, er waaide gister bijna een fotolijstje van de muur.
En dan moet je uitkijken dat de beesten niet in het bereik van die ventilator staan anders krijgen ze weer longontsteking. En daar ben ik ook steeds bevroren waterflessen en koelelementen aan het vervangen.
eckte eckte gaan er onder staan douchenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Er komt ook een slangetje met water/condens uit die airco trouwens, best veel ook nog, dus daar moet je ook even een emmer onder zetten.
En zonwerende folie? Of heb je dat alquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Serieus, dit is m'n zesde zomer hier en m'n vader en ik proberen elke keer iets nieuwsIk wilde nu eigenlijk doeken op het balkon en de galerij spannen om de zon daar al tegen te houden, maar m'n vader ziet niet zitten, want dan moet ik die ook steeds weghalen als het flink gaat waaien of regenen en dat doe ik toch niet.
Die ken ik nog nietquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zonwerende folie? Of heb je dat al.
Verhuizen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Serieus, dit is m'n zesde zomer hier en m'n vader en ik proberen elke keer iets nieuwsIk wilde nu eigenlijk doeken op het balkon en de galerij spannen om de zon daar al tegen te houden, maar m'n vader ziet dat niet zitten, want dan moet ik die ook steeds weghalen als het flink gaat waaien of regenen en dat doe ik toch niet.
Ja dat is wel een goede tip ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet
Al is het wel lastig bij een raam van 7 meter breed.
Even googlen. Geen idee wat er precies aangeboden wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet
Al is het wel lastig bij een raam van 7 meter breed.
In Leidsche Rijn was het wel lekker fris binnen. Zag je mensen in topjes en korte broekjes langs skeeleren en ik zat binnen met m'n huissokken aan.quote:
Zit je met de VvEquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:50 schreef gcjoel het volgende:
of investeren in fatsoenlijke zonwering natuurlijk. Dat helpt het beste de warmte buiten te houden.
Jezus wat is dat voor VVEquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je met de VvEAlle huizen van dit type hebben dezelfde zonnewering, in dezelfde kleur. Maar goed, mag eigenlijk ook geen was buiten hangen en daar heb ik ook nooit klachten over gehad.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
want privacy doe ik even niet aan met dit weer. Hoi, Q!
Dat is VVE-eigen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus wat is dat voor VVE![]()
In de vergadering bespreken, iedereen betere zonwering! Met powerpoint presentatie natuurlijk!
En altijd gezellige buren over de vloer!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Leidsche Rijn was het wel lekker fris binnen. Zag je mensen in topjes en korte broekjes langs skeeleren en ik zat binnen met m'n huissokken aan.
Slecht voor het aanzicht ofzo, maar fuck it, ik woon op drie hoog en heb een stenen rand als balkonrand, alleen de overburen zien het en die hoor ik niet klagen. Anders wil ik wel klagen over mijn uitzicht vanaf de galerij (grinddaken).quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:51 schreef Samzz het volgende:
Wat. Waarom zou je in godsnaam je was niet buiten mogen hangen?
Godjezusquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slecht voor het aanzicht ofzo, maar fuck it, ik woon op drie hoog en heb een stenen rand als balkonrand, alleen de overburen zien het en die hoor ik niet klagen. Anders wil ik wel klagen over mijn uitzicht vanaf de galerij (grinddaken).
M'n grootouders hadden hetzelfde, die woonden op de eerste verdieping en die mochten inderdaad geen was ophangen, hebben toen maar een droger gekocht.
Het mooie is dus dat ik geen ruimte heb voor een droger, want de ketel zit in de weg. Wie dat bedacht heeftquote:
Eigen wil iedereen natuurlijk het liefste een rijtjeshuis in Purmerend ofzo waar je lekker je twee auto's voor je deur kwijt kan maar dat perfecte leven is helaas niet voor iedereen weggelegd.quote:
Lekker vochtig en broeierig.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mooie is dus dat ik geen ruimte heb voor een droger, want de ketel zit in de weg. Wie dat bedacht heeftDus als ik nu geen was buiten mag ophangen, dan mag dat lekker binnen
Lekker benauwd enzo. Vorige zomers toen het zo regende was ik daar ook altijd zo blij mee.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Eigen wil iedereen natuurlijk het liefste een rijtjeshuis in Purmerend ofzo waar je lekker je twee auto's voor je deur kwijt kan maar dat perfecte leven is helaas niet voor iedereen weggelegd.
Ik kan mijn auto niet eens voor de deur kwijtquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Eigen wil iedereen natuurlijk het liefste een rijtjeshuis in Purmerend ofzo waar je lekker je twee auto's voor je deur kwijt kan maar dat perfecte leven is helaas niet voor iedereen weggelegd.
Woon je in een instelling voor autisten ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar je mag dus ook niet te veel aan de buitenkant van de woning veranderen en rolluiken moeten een specifieke kleur hebben, ik mag dus niet ineens bepalen dat ik een roze voordeur wil. De randen van de rolluiken moesten ook een specifieke kleur hebben, maar die had het bedrijf waar ik kon bestellen nietMoest dus bij een ander bedrijf bestellen waar het een stuk duurder was.
Niet gedaan en een kleur gekozen die er het meest op leek. Was op de galerij, waar hebben we het over. Ook staat er in het reglement dat bijvoorbeeld parasols enzo dezelfde kleur moeten hebben als de zonnewering maar volgens mij houdt ook niemand zich daar aan.
Zou t gewoon buiten hangen als dat mogelijk is danquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mooie is dus dat ik geen ruimte heb voor een droger, want de ketel zit in de weg. Wie dat bedacht heeftDus als ik nu geen was buiten mag ophangen, dan mag dat lekker binnen
Lekker benauwd enzo. Vorige zomers toen het zo regende was ik daar ook altijd zo blij mee.
Ik ook niet. Dat zou midden in de winkelstraat zijn. Als ik eens iets zwaars heb ofzo en de auto 's ochtends voor de deur parkeer of aan de rand van het winkelgebied, krijg ik al kwade blikken en opmerkingen van die drie mensen die er winkelend langslopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan mijn auto niet eens voor de deur kwijt
Ja echt dit. Idioot veel regels hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Woon je in een instelling voor autisten ofzo?
Ja doe ik ook, heb ook geen klachten gehad. Verderop hebben ze gewoon zo'n hele droogmolen hangen. Maar in principe mag het niet. Maar ja, in principe mogen mensen ook niet buiten de vakken parkeren en daar merk ik ook weinig van de handhaving.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou t gewoon buiten hangen als dat mogelijk is dan.
Wtf. Is dat overal zo streng... Christus te hobbelpaard.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar je mag dus ook niet te veel aan de buitenkant van de woning veranderen en rolluiken moeten een specifieke kleur hebben, ik mag dus niet ineens bepalen dat ik een roze voordeur wil. De randen van de rolluiken moesten ook een specifieke kleur hebben, maar die had het bedrijf waar ik kon bestellen nietMoest dus bij een ander bedrijf bestellen waar het een stuk duurder was.
Niet gedaan en een kleur gekozen die er het meest op leek. Was op de galerij, waar hebben we het over. Ook staat er in het reglement dat bijvoorbeeld parasols enzo dezelfde kleur moeten hebben als de zonnewering maar volgens mij houdt ook niemand zich daar aan.
THE HORROR!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan mijn auto niet eens voor de deur kwijt
Ik woon 'op stand'quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf. Is dat overal zo streng... Christus te hobbelpaard.
Fuck kwade blikken.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat zou midden in de winkelstraat zijn. Als ik eens iets zwaard heb ofzo en de auto 's ochtends voor de deur parkeer of aan de rand van het winkelgebied, krijg ik al kwade blikken en opmerkingen van die drie mensen die er winkelend langslopen.
Dit dorp
Nou, zolang er geen klachten zijn lekker doen. En zodra er klachten zijn ook nog lekker doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, heb ook geen klachten gehad. Verderop hebben ze gewoon zo'n hele droogmolen hangen. Maar in principe mag het niet. Maar ja, in principe mogen mensen ook niet buiten de vakken parkeren en daar merk ik ook weinig van de handhaving.
Jij bent ook al zo stoer.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck kwade blikken.
Ik woon 2 huizen van de hoek en daarnaast is een parkeerplaats waar ik vrijwel altijd plek heb, niks te klagen
Ik hing eerst ook nooit m'n ondergoed buiten te drogen maar boeiendquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zolang er geen klachten zijn lekker doen. En zodra er klachten zijn ook nog lekker doen.
Ergeren aan schone was, komaan hoor.
Nou idd boeiend. Gewoon doen hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hing eerst ook nooit m'n ondergoed buiten te drogen maar boeiend
Lekker midden in Amsterdam parkeren voor 20 euro per uur maar je hoeft tenminste niet met het OV!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Maar gelukkig nog wel voor de kroeg of winkel als ik naar Amsterdam centrum ga
Ja goed. Zet geen zoden aan de dijk dan hequote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen wel open, maar het is er maar één, technisch gezien
Het plebs. Dat wil niemand.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijg je lucht van het volk binnen. Moet je niet willen
Gepeupel.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Maar goed, ik heb dan ook niet de ambitie om iets te veranderen aan mn appartement.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:05 schreef DrMarten het volgende:
Al dat soort gezeik met VVE is een van de redenen dat ik niet een appartement heb gekocht
Al hang ik mijn was ook niet buiten op. Daar heb ik een zolder voor
Wacht maar tot je vaker in Nijmegen komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach ja ik ontkom niet aan de tokkie geuren in mijn huis.
Heerlijk
Over het algemeen verander je niks aan de buitenkant bij een appartement.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Maar goed, ik heb dan ook niet de ambitie om iets te veranderen aan mn appartement.
Jouw tokkiegeurquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vaker in Nijmegen komt.
Mijn ouders wonen aan een pleintje waar altijd twee boompjes stonden want dat had de architect zo ontworpen. Alleen kon de vuilniswagen er regelmatig niet langs vanwege de krappe draai, dst boompje en geparkeerde auto's. Hoevaak een van die boompjes niet omver gereden isquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:05 schreef Harmankardon het volgende:
Had eens serieuze interesse in een huis, maar wilde dan wel bepaalde zaken aanpassen zoals de glazen omheining bij de tuin en bepaalde kleurencombinaties. Maar dat mocht niet want de architect had dat juridisch helemaal dichtgespijkerd inclusief flinke boetebedragen![]()
Flikker maar lekker op.
Ja, maar jij bent sowieso super stoer, en hebt nooit ergens last van.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Stoer zijn is tegenwoordig dus weinig meer voor nodig
Het voordeel is wel dat als er iets kapot is, zij het fixenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:05 schreef DrMarten het volgende:
Al dat soort gezeik met VVE is een van de redenen dat ik niet een appartement heb gekocht
Al hang ik mijn was ook niet buiten op. Daar heb ik een zolder voor
Heb je wel gewoon zelf betaald hequote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat als er iets kapot is, zij het fixenNieuw dak vorig jaar, boel is buiten geschilderd, galerij schoongemaakt, parkeerdak opnieuw betegeld. M'n slot is ook twee keer gemaakt. En met het gezeik van dat afval hebben ze ook van alles geregeld. Dus dat heeft pluspunten.
Scheelt weer uren vertraging waardoor ik die parkeerkosten terugverdien.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker midden in Amsterdam parkeren voor 20 euro per uur maar je hoeft tenminste niet met het OV!
Het klimaat is kapot.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:12 schreef DrMarten het volgende:
Als ik de weerapp moet geloven blijft het vandaag onder de 30 graden
Morgen weer ouderwets 33
wiet en bbq?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach ja ik ontkom niet aan de tokkie geuren in mijn huis.
Heerlijk
Want met het OV heb je natuurlijk altijd uren vertraging daarom gaan er ook zoveel mensen met het OV.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Scheelt weer uren vertraging waardoor ik die parkeerkosten terugverdien.
Ik heb elke dag ergens last vanquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent sowieso super stoer, en hebt nooit ergens last van.
De parkeerkosten zijn niet te betalen daarom staat het er vol met auto'squote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Want met het OV heb je natuurlijk altijd uren vertraging daarom gaan er ook zoveel mensen met het OV.
Nee joh, fuck de buren en gewoon opstoken midden in een woonwijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Wat, dat doen toch alleen mensen met een stuk land.![]()
Ik doe dat wel met hout. Maar dan waarschuw ik de buren altijd even als ik een raampje open zie staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, fuck de buren en gewoon opstoken midden in een woonwijk.
Mijn ouders hadden buren met een allesbrander en die vonden dat ze daar ook echt alles in konden opstoken. Regelmatig gingen er oude keukens het huis in... Echt heel aso en de gemeente kan dus niks doen, maar de hele buurt zat in de chemische rookluchtquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Wat, dat doen toch alleen mensen met een stuk land.![]()
Lekker danquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden buren met een allesbrander en die vonden dat ze daar ook echt alles in konden opstoken. Regelmatig gingen er oude keukens het huis in... Echt heel aso en de gemeente kan dus niks doen, maar de hele buurt zat in de chemische rooklucht
Ja maar geen plek om dat ding neer te zetten. Of nou ja, zo'n verloop van vier meter is een beetje jammer.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
CL heb je een afzuigpunt in de douche?
Kun je daar die slang niet inzetten? Desnoods met een verloop?
Het is toch een allesbrander?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden buren met een allesbrander en die vonden dat ze daar ook echt alles in konden opstoken. Regelmatig gingen er oude keukens het huis in... Echt heel aso en de gemeente kan dus niks doen, maar de hele buurt zat in de chemische rooklucht
Ja, echt zo frustrerend.quote:
Precies. En buren moeten niet je woongenot verpesten met geklaag.quote:
Het zal maar naast je wonenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet in Hong Kong woon.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Woongenot![]()
Je zal maar in een van de drukst bevolkte landen ter wereld wonen.
Zou mezelf van één van de vele torenflats mikkenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet in Hong Kong woon.
Yup. Echt gekmakend. En idioot dat bedrijven aan 1001 milieuregels moeten voldoen, maar particulieren na het verkregen hebben van een vergunning hun goddelijke gang kunnen gaan en allerlei chemische troep de lucht in stoken.quote:
Dat is niet eens een land. Maar ja. Ik snap je.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet in Hong Kong woon.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. En buren moeten niet je woongenot verpesten met geklaag.
Aanwinst dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Nieuwe collega in de UK en twee weken later alweer een out of office dat ze niet meer werkzaam is voor het bedrijf.
Maar je moest het toch even gezegd hebben. Autistjequote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is niet eens een land. Maar ja. Ik snap je.
Van een beetje chemicaliën is nog nooit iemand dood gegaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Echt gekmakend. En idioot dat bedrijven aan 1001 milieuregels moeten voldoen, maar particulieren na het verkregen hebben van een vergunning hun goddelijke gang kunnen gaan en allerlei chemische troep de lucht in stoken.
Autisten.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je moest het toch even gezegd hebben. Autistje
Ze wat random spul geven inclusief asbest, vriendelijk vragen of ze dat willen opfikken en dan een melding maken bij de gemeente.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Echt gekmakend. En idioot dat bedrijven aan 1001 milieuregels moeten voldoen, maar particulieren na het verkregen hebben van een vergunning hun goddelijke gang kunnen gaan en allerlei chemische troep de lucht in stoken.
Het is ook geen stad maar goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is niet eens een land. Maar ja. Ik snap je.
Zit je echt dwars he. Die upgrade kostte 400 euro, zo'n airco denk ik 3000? Minstens.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 10:32 schreef Crooyzwans het volgende:
Als je geld hebt om je vlucht te upgraden naar business class, zou je welhaast denken dat het installeren van een fatsoenlijke airco ook tot de mogelijkheden moet horen. Maar dat heb ik mis schijnbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |