Nee, ze komt niet echt enthousiast over op de app, wat wel een groot verschil is met de laatste keer dat ik haar IRL sprak.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En? Ben je nog uitgeweest met haar?
Groetjes van iemand die in Rotterdam is geboren, maar nu al jaren in Den Haag woont. Maar mijn hart behoort toe aan Rotjeknor
Gary heb je een date met je patatmayonaisemeisje???quote:Op vrijdag 21 december 2018 06:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat zijn leuke bars of cafés waar je lekker knus en intiem tegen elkaar kunt loungen op een bank of zoiets?Oh ja, ook wel handig als het niet te rumoerig is.
Kaas-!quote:Op zondag 30 december 2018 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gary heb je een date met je patatmayonaisemeisje???
Ah, toch klasse dat je het hebt gevraagd. Mooie oefening voor de nu blijkbaar leukere meid. Woon je nog op dezelfde plek?quote:Op zondag 30 december 2018 17:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kaas-!Dat is lang geleden! Nee, helaas. Ik vroeg haar wel een hele tijd geleden of ze vrijgezel was, maar dat bleek helaas niet zo te zijn.
Maar deze die ik op het oog heb, is leuker.
Moet ze wel wat meer enthousiasme tonen.
Nee, ook ik ben inmiddels vertrokken.quote:Op zondag 30 december 2018 17:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, toch klasse dat je het hebt gevraagd. Mooie oefening voor de nu blijkbaar leukere meid. Woon je nog op dezelfde plek?
Ah ja, ook wel logisch. Die plek was natuurlijk vooral lekker als student, maar daarna..quote:Op zondag 30 december 2018 17:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ook ik ben inmiddels vertrokken.Hoe is het in 020? En ik dacht dat je definitief van FOK! vertrokken was, joh.
Ik zit nu in de Braziliaan aan de westblaak. Ook wel leuk als je samen wilt eten.quote:Op zondag 30 december 2018 17:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kaas-!Dat is lang geleden! Nee, helaas. Ik vroeg haar wel een hele tijd geleden of ze vrijgezel was, maar dat bleek helaas niet zo te zijn.
Maar deze die ik op het oog heb, is leuker.
Moet ze wel wat meer enthousiasme tonen.
Ik mis het wel hoor.quote:Op zondag 30 december 2018 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja, ook wel logisch. Die plek was natuurlijk vooral lekker als student, maar daarna..Al zou ik er zo weer gaan wonen hoor. Nog wel binnen Rotterdam gebleven begrijp ik?
Klopt trouwens ook hoor, bijna een jaar niet gepost. Wil ik ook niet veranderen, maar puur toevallig dacht ik ineens aan dit forum en wilde ik even kijken. Nieuwe leventje bevalt uitstekend eigenlijk. Woon (getrouwd) samen in hartje 020 (vloeken in de kerk natuurlijk hier) en vond de overgang van het studenten- naar het werkende leven eigenlijk ook wel lekker. Inmiddels alweer aan een vervolgbaan op de startersfunctie begonnen en bevalt perfect. Kom wel nog regelmatig naar Rotterdam, sowieso voor de thuiswedstrijden van Feyenoord.
Ik zet het op mijn shortlist!quote:Op zondag 30 december 2018 18:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zit nu in de Braziliaan aan de westblaak. Ook wel leuk als je samen wilt eten.
Woonde er ook altijd met plezier, was een prima buurtje.quote:Op zondag 30 december 2018 18:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik mis het wel hoor.Was daar lekker saamhorig en gezellig. Ja, ik woon nog wel in Rotterdam.
Gefeliciteerd met je huwelijk!Tof om te horen dat alles zo goed gaat en dat je nog regelmatig in Rotterdam bent. Ik zit ook in het werkende leven, maar leef eigenlijk nog heel erg als een student als je mijn uitgaansgedrag ziet.
Klopt!quote:Op zondag 30 december 2018 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Woonde er ook altijd met plezier, was een prima buurtje.
Hehe klasse. Zo hoort het. En wel herkenbaar; ik ga nu eerder meer dan minder uit, vooral ook omdat de behoefte groter is na lange kantoordagen.En thx.
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lees net dat Zuidplein geupgrade wordt. Wat ze daarmee precies bedoelen weet ik niet, maar ik ben wel benieuwd.
Als het volk wat daar komt ook verandert, kan het misschien nog een leuke plek worden.quote:Op zondag 20 januari 2019 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, nee het winkelcentrum blijft. Misschien wat interne veranderingen? We gaan het zien.
Bieb. Al moet je even googlen of dat op zondag kan.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Mijn pc is kapot. Waar kan ik in het centrum zonder (al te veel) kosten een pc gebruiken voor persoonlijk werk met een browser en Word? Moet wat documentjes typen.
quote:Op zondag 27 januari 2019 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
O wauw! Prima reden om er nog steeds nooit te komen!
Ik ben geen lid.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bieb. Al moet je even googlen of dat op zondag kan.
Ok, ga morgen even kijken.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook zonder kan je op de computers volgens mij.
Aantal jaar geleden iig wel.quote:Op zondag 27 januari 2019 11:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook zonder kan je op de computers volgens mij.
Wat een verrijking, twee hamburgerketens.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Update zuidplein renovatie: volgens een vriendin die daar in één van de winkels werkt is het plan om van het plein naast de duwdeuren bij de metro (waar bijvoorbeeld so low zat) een eetplein te maken. Burger King komt in het oude so low pand, Mac donalds komt waarschijnlijk in de kledingwinkel naast basic fit. Waar Mac Donalds nu zit, daar wordt een roltrap naar boven getrokken van de parkeerplaats naar het winkelcentrum. Volgend jaar gaan ze beginnen.
Er zal waarschijnlijk nog wel meer veranderen hoor, maar dit was al iets concreets. Ik snap dat de winkeliers dat wel fijn vinden dat een hoop eettenten bij elkaar komen. Nu lopen er vaak nog (vage) mensen ver na sluitingstijd door Zuidplein op weg naar de mac, KFC en nog meer van dat soort tenten.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat een verrijking, twee hamburgerketens.
Anders wellicht Leeszaal West op het Rijnhoutplein. Er staan computers, weet niet wat je er allemaal mee kan.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Mijn pc is kapot. Waar kan ik in het centrum zonder (al te veel) kosten een pc gebruiken voor persoonlijk werk met een browser en Word? Moet wat documentjes typen.
Eigenlijk had dat horeca-stuk van Zuidplein (boven de AH), bij de metro gemoeten. Genoeg mensen daar die rechtstreeks van het OV komen en niet door het hele winkelcentrum hoeven te zwerven (overlast).quote:Op maandag 28 januari 2019 09:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zal waarschijnlijk nog wel meer veranderen hoor, maar dit was al iets concreets. Ik snap dat de winkeliers dat wel fijn vinden dat een hoop eettenten bij elkaar komen. Nu lopen er vaak nog (vage) mensen ver na sluitingstijd door Zuidplein op weg naar de mac, KFC en nog meer van dat soort tenten.
Amigo’s, Londen, 4 Floorsquote:Op zondag 27 januari 2019 19:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Iemand enig idee in welke coffeeshop je Lemon Haze kan halen?
Ja, het plein komt naast de draaideuren waar door je naar het ov gaat.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:07 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk had dat horeca-stuk van Zuidplein (boven de AH), bij de metro gemoeten. Genoeg mensen daar die rechtstreeks van het OV komen en niet door het hele winkelcentrum hoeven te zwerven (overlast).
Ga van de week even kijken, bedankt!quote:Op maandag 28 januari 2019 14:49 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Anders wellicht Leeszaal West op het Rijnhoutplein. Er staan computers, weet niet wat je er allemaal mee kan.
Nu nog die goedkope juweliers en zaken als de Xenos optyfen.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Stukken beter dat die vreetplein bij de AH Zuidplein verplaatst wordt richting de OV-kant, dat ze daar niet eerder hadden bedacht!
Nee joh, beetje pauperigheid hoort bij Zuidpleinquote:Op maandag 28 januari 2019 20:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nu nog die goedkope juweliers en zaken als de Xenos optyfen.
Ik doe er boodschappen, kan die oogtyfus niet meer aan.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee joh, beetje pauperigheid hoort bij Zuidplein
Hoezo doe jij zo ver van je huis boodschappenquote:Op maandag 28 januari 2019 20:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik doe er boodschappen, kan die oogtyfus niet meer aan.
Ik vind juist al die goedkope kledingwinkels waar ze alleen maar slettenkleding verkopen een doorn in het oog.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nu nog die goedkope juweliers en zaken als de Xenos optyfen.
Ik woon letterlijk daar om de hoek hoor.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo doe jij zo ver van je huis boodschappen
Ja, die ook. Heel Zuidplein is gewoon kut.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind juist al die goedkope kledingwinkels waar ze alleen maar slettenkleding verkopen een doorn in het oog.
Echt? Dacht dat jij op noord woonde. Zijn we praktisch buren 😁quote:Op maandag 28 januari 2019 22:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk daar om de hoek hoor.
Verhuisd!quote:Op maandag 28 januari 2019 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Dacht dat jij op noord woonde. Zijn we praktisch buren 😁
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Werd jij nou vader? Dan weet ik nog wel waar jij woont
Ergens tussen de brug en jouw tandartsquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh sorry, dan heb ik je verward met iemand anders.
Waar woon jij dan?
Kop van Zuid? Katendrecht? Afrikaanderwijk? Die laatste hoop ik trouwens niet voor jequote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ergens tussen de brug en jouw tandarts
De zaterdagmarkt daarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kop van Zuid? Katendrecht? Afrikaanse buurt? Die laatste hoop ik trouwens niet voor je
Ja, daar ga ik ook regelmatig naartoe. Vertrek daar altijd met tassen vol groente en fruit voor echt een habbekrats. Vind het een leukere markt dan het centrumquote:
Voor of achter de Lidl is altijd wel plekquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook regelmatig naartoe. Vertrek daar altijd met tassen vol groente en fruit voor echt een habbekrats. Vind het een leukere markt dan het centrumOm daar dan te rijden is wel een verschrikking... Wat een chaos.
Ik vermijd het liefste heel dat gedeelte op zaterdag met de auto. Zet 'm vaak meer in bloemhof en loop ik dat stukje.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor of achter de Lidl is altijd wel plek
Thanks voor de tip! Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
Aanrader op Zuid: eten bij hotspot hutspot. Kost geen drol en meestal lekker en gezond.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 07:57 schreef Driepink het volgende:
Bijna net zo gezellig als zuidplein winkelcentrum![]()
Moest er gisteren weer naar toe helaas. man man man wat loopt daar voor een volk rond en wat een enorme trieste bedoening zijn dat gebouw en de winkels.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt.
Ouderwetse, karakterloze meuk daar
Ik ben er alleen te vinden als ik echt heel nodig kleding moet hebben en het regentquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Moest er gisteren weer naar toe helaas. man man man wat loopt daar voor een volk rond en wat een enorme trieste bedoening zijn dat gebouw en de winkels.
ja om zo'n wegwerpregenjas te kopen neem ik aan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er alleen te vinden als ik echt heel nodig kleding moet hebben en het regent
beter dat je er niet heen gaat. het is echt een enorm trieste bedoening.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:53 schreef NedKelly het volgende:
Ik ben daar nog nooit in mijn leven geweest.Alleen langs met de auto. Ik mis dus niks?
Of de mensen die er komen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:28 schreef Breuls het volgende:
Zuidplein heeft echt een hele goedkope, onwelkome uitstraling. Ik kwam er vroeger heel vaak, en hoewel ik het idee heb dat het niet veranderd is had ik dat idee er vroeger helemaal niet bij.
De enige logische conclusie is dus dat ikzelf veranderd ben.
Als je nu een huis ziet met jaren '90 inrichting is het ook niet mooi meer toch? Terwijl het toen ok was.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:28 schreef Breuls het volgende:
Zuidplein heeft echt een hele goedkope, onwelkome uitstraling. Ik kwam er vroeger heel vaak, en hoewel ik het idee heb dat het niet veranderd is had ik dat idee er vroeger helemaal niet bij.
De enige logische conclusie is dus dat ikzelf veranderd ben.
Moet gewoon tegen de vlakte en heel nieuw winkelcentrum komenquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:22 schreef Gary_Oak het volgende:
Dit hele topic gaat al over hoe kut Zuidplein is.
Heel Zuid is kut naar mijn mening. Gaat dus niet werken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet gewoon tegen de vlakte en heel nieuw winkelcentrum komen
Waarom ga je er wonen danquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heel Zuid is kut naar mijn mening. Gaat dus niet werken.
Gast, ik woon in Vreewijk. Best te doen hier hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heel Zuid is kut naar mijn mening. Gaat dus niet werken.
Niets boven Kralingen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gast, ik woon in Vreewijk. Best te doen hier hoor.
Jammer dat je zo zeurt danquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan voorlopig niet iets in het centrum betalen.
ik ben nogal van Noord en van de mening dat je zo min mogelijk op Zuid moet komen, dus komt goedquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:15 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
beter dat je er niet heen gaat. het is echt een enorm trieste bedoening.
Het ziet er ook heel vriendelijk uit met die voortuintjes. En type huizen ook mooi. Gewoon leuke straatjes om door heen te wandelen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
Vreewijk vind ik een prima buurt. Heb daar op school gezeten en vind het echt veel fijner dan de omringende buurten. Enige vooroorlogse tuinwijk van Rotterdam volgens mij.
Ik kreeg een benauwd gevoel van de kleine huisjes en smalle straatjes, brrr.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:53 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het ziet er ook heel vriendelijk uit met die voortuintjes. En type huizen ook mooi. Gewoon leuke straatjes om door heen te wandelen.
De omgeving van Randweg met de Groene Hilledijk/Beijerlandselaan is nog steeds net zo pauper als 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is ook best fijn om hier te wonen, je woont overal in de buurt wat echt top is. Echter gaat het hier met de jaren ook wel achteruit. Maar tot op heden woon ik hier nog wel best.
Vreewijk grenst trouwens ook voor een stuk aan Charlois. Persoonlijk vind ik dat het slechte gedeelte van de wijk.
beetje saai als student.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:52 schreef NedKelly het volgende:
Liskwartier is ook prima hoor![]()
Of Schiebroek en Hillegersberg
Ik heb daar serieus zoveel fijne wandelingen gemaakt. Toen mijn mini nog in de kinderwagen paste, ging ik bijna elke dag van mijn woning naar de AH Strijensestraat wandelen om de dag een beetje te breken. Was wel een pleuriseind lopen, maar toen vond ik het heerlijk. Een beetje winkeltjes kijken, onderweg een ijsje eten oid,... Ik heb me daar nog nooit onveilig gevoeld. Het ziet er inderdaad pauper uit, maar ik heb er dus nooit wat meegemaakt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:27 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
De omgeving van Randweg met de Groene Hilledijk/Beijerlandselaan is nog steeds net zo pauper als 20 jaar geleden.
Wel sfeervol als je alle criminaliteit wegdenkt.
Broko, maar je zegt het als brokko. De ‘o’ wordt uitgesproken zoals in het woord ‘kop’.quote:Op donderdag 7 februari 2019 04:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Broko of Brokko? Zie de spelling beide terugkomen.
Ik weet hoe je het uitspreektquote:Op donderdag 7 februari 2019 04:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Broko, maar je zegt het als brokko. De ‘o’ wordt uitgesproken zoals in het woord ‘kop’.
Waar dan?quote:Op donderdag 7 februari 2019 06:16 schreef Driepink het volgende:
Woon ik dan, alleen maar in regio Rotterdam
Gelukkig welquote:Op donderdag 7 februari 2019 06:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat hoort ook gewoon bij Rotterdam joh
Die wandelingen maakte ik ook toen ik als klein jochie geboren en getogen werd in Hillesluis (nabij Breeplein).quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus zoveel fijne wandelingen gemaakt. Toen mijn mini nog in de kinderwagen paste, ging ik bijna elke dag van mijn woning naar de AH Strijensestraat wandelen om de dag een beetje te breken. Was wel een pleuriseind lopen, maar toen vond ik het heerlijk. Een beetje winkeltjes kijken, onderweg een ijsje eten oid,... Ik heb me daar nog nooit onveilig gevoeld. Het ziet er inderdaad pauper uit, maar ik heb er dus nooit wat meegemaakt.
Gracy's is prima, maar het kan beter. De Burgerclub op de Nieuwe Binnenweg is erg okay, net als de twee vestigingen van Ellis. Ter Marsch heeft goede burgers, maar die heb ik alleen thuisbezorgd gegeten, dus ik ken het interieur niet. Burgerij is ook goed te doen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 08:40 schreef Fipotje het volgende:
Waar kan je een beetje gezellig goede hamburgers eten? Hamburg is prima, maar minder 'gezellig'.
Ik weet eigenlijk niet hoe de burgers van Gracy's zijn dat is natuurlijk super tof zo'n diner
Yes! Daar gaan we ook elk zomerseizoen heul veel ijsjes halen!quote:Op donderdag 7 februari 2019 08:24 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Die wandelingen maakte ik ook toen ik als klein jochie geboren en getogen werd in Hillesluis (nabij Breeplein).
IJsco Paparazzi bij Sandelingenplein naast de oude Super de Boer
Behalve Ter Marsch en Ellis vond ik de burger van Café Opa ook erg lekker. Burgertrut schijnt ook goed te zijn, maar ben ik nog nooit geweest. Die in de foodhallen vond ik na Ter Marsch de beste, ik weet alleen niet meer welk tentje dat was.quote:Op donderdag 7 februari 2019 08:40 schreef Fipotje het volgende:
Waar kan je een beetje gezellig goede hamburgers eten? Hamburg is prima, maar minder 'gezellig'.
Ik weet eigenlijk niet hoe de burgers van Gracy's zijn dat is natuurlijk super tof zo'n diner
Ik heb in de tijd van de hamburgerhype (twee jaar geleden was dat, denk ik?) veel van die tenten geprobeerd en bij sommigen kom ik ook nog wel eens terug.quote:Op donderdag 7 februari 2019 09:16 schreef vinnypassy het volgende:
Dus Breuls heeft hem aardig door. ;-)
quote:Op donderdag 7 februari 2019 09:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gracy's is prima, maar het kan beter. De Burgerclub op de Nieuwe Binnenweg is erg okay, net als de twee vestigingen van Ellis. Ter Marsch heeft goede burgers, maar die heb ik alleen thuisbezorgd gegeten, dus ik ken het interieur niet. Burgerij is ook goed te doen.
Diego's is net open, in het Nieuwe Luxor. Die heeft een goede reputatie, maar zelf ken ik 'm nog niet. En als we daar toch in de buurt zijn: in de Foodhallen en de Fenix Food Factory kun je ook prima burgers krijgen.
Thanks, De foodhallen zijn super, maar al iets te vaak geweest. Ik denk dat ik Ter Marsch of Ellis maar ga proberen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 09:16 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Behalve Ter Marsch en Ellis vond ik de burger van Café Opa ook erg lekker. Burgertrut schijnt ook goed te zijn, maar ben ik nog nooit geweest. Die in de foodhallen vond ik na Ter Marsch de beste, ik weet alleen niet meer welk tentje dat was.
Dus Breuls heeft hem aardig door. ;-)
Was gister nog op Zalmplaat.quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:16 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zalmplaat? Bij Hef Bundy in de straat?
Hij woonde in de Tonijnstraat. Doe hem de groeten als je hem ziet!quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was gister nog op Zalmplaat.
Maar waar Hef woont weet ik niet hoor
Ah, moest even googlen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:46 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hij woonde in de Tonijnstraat. Doe hem de groeten als je hem ziet!
Lusthofstraat.quote:
Rozenburg? Dat parkje wat tegen de plas aan ligt? Ja, dat is zeker een mooie buurt. Wel flink doorsparen als je daar iets wil kopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lusthofstraat.Slotvijver.
Oudedijk.
Dat kleine park waarvan ik de naam even niet weet (niet Nieuwe Plantage).
Ja, die!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Rozenburg? Dat parkje wat tegen de plas aan ligt? Ja, dat is zeker een mooie buurt. Wel flink doorsparen als je daar iets wil kopen.
Tot die tijd ben je Gary Broke stuck in southquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, die!Datetip: door Kralingen wandelen op een zomeravond.
Boeiend, ik kom er wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Tot die tijd ben je Gary Broke stuck in south
Ik hou het in gedachten.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, die!Datetip: door Kralingen wandelen op een zomeravond.
Zij trekt je overal doorheen?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 01:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een vriendin, vriendelijke vriend.
Ik trek liever zelf, vriend. Zoals jij ongetwijfeld wel weet als man: vrouwen zijn geweldig, maar een fapje kan je beter zelf verrichten. Vrouwen zijn weer goed in andere dingen.quote:
Wat een baas was dat.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 11 februari 2019 07:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gracys ben ik 1 keer gewees en staat hier op de zwarte lijst.
Dan mag je vloeken inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2019 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mag ik ff keihard vloeken?!
Kom ik vanmorgen bij mijn auto aan, zijn aan beide kanten mijn ruiten eruit gekegeld....
Ik was zo eigenwijs om hem bij sporthal de Enk neer te zetten. Eigenwijs, omdat ik weet dat daar vaker zulke dingen gebeuren.
Geen camera's daar, geen toezicht. Ze kunnen daar lekker hun gang gaan en dat weten ze. Ook niks uit mijn auto gejat.. Alleen ingeslagen...
Kutzooi.
Ik vond het al raar toen ik zag dat mijn auto niet op slot zat.... En toen zag ik de ramen... Top dit.quote:
Ik zie alleen iets als 15-jarige, maar aan einde is beetje onduidelijk beeld, daar zou hij ook wat ouder kunnen zijn.quote:Op maandag 11 februari 2019 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een baas was dat.
Zijn er eigenlijk bewegende beelden van hem (als volwassene)?
Klote.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond het al raar toen ik zag dat mijn auto niet op slot zat.... En toen zag ik de ramen... Top dit.
behoorlijk kut idd..quote:Op maandag 11 februari 2019 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond het al raar toen ik zag dat mijn auto niet op slot zat.... En toen zag ik de ramen... Top dit.
Tuda Fruta Kralingen!quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Bij welke coffeeshops kan je pinnen?
Wil een keer eens wat anders.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Die Amnesia haze is goud daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |