quote:Op woensdag 6 februari 2019 07:57 schreef Driepink het volgende:
Bijna net zo gezellig als zuidplein winkelcentrum![]()
Moest er gisteren weer naar toe helaas. man man man wat loopt daar voor een volk rond en wat een enorme trieste bedoening zijn dat gebouw en de winkels.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt.
Ouderwetse, karakterloze meuk daar
Ik ben er alleen te vinden als ik echt heel nodig kleding moet hebben en het regentquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Moest er gisteren weer naar toe helaas. man man man wat loopt daar voor een volk rond en wat een enorme trieste bedoening zijn dat gebouw en de winkels.
ja om zo'n wegwerpregenjas te kopen neem ik aan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er alleen te vinden als ik echt heel nodig kleding moet hebben en het regent
beter dat je er niet heen gaat. het is echt een enorm trieste bedoening.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:53 schreef NedKelly het volgende:
Ik ben daar nog nooit in mijn leven geweest.Alleen langs met de auto. Ik mis dus niks?
Of de mensen die er komen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:28 schreef Breuls het volgende:
Zuidplein heeft echt een hele goedkope, onwelkome uitstraling. Ik kwam er vroeger heel vaak, en hoewel ik het idee heb dat het niet veranderd is had ik dat idee er vroeger helemaal niet bij.
De enige logische conclusie is dus dat ikzelf veranderd ben.
Als je nu een huis ziet met jaren '90 inrichting is het ook niet mooi meer toch? Terwijl het toen ok was.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:28 schreef Breuls het volgende:
Zuidplein heeft echt een hele goedkope, onwelkome uitstraling. Ik kwam er vroeger heel vaak, en hoewel ik het idee heb dat het niet veranderd is had ik dat idee er vroeger helemaal niet bij.
De enige logische conclusie is dus dat ikzelf veranderd ben.
Moet gewoon tegen de vlakte en heel nieuw winkelcentrum komenquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:22 schreef Gary_Oak het volgende:
Dit hele topic gaat al over hoe kut Zuidplein is.
Heel Zuid is kut naar mijn mening. Gaat dus niet werken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet gewoon tegen de vlakte en heel nieuw winkelcentrum komen
Waarom ga je er wonen danquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heel Zuid is kut naar mijn mening. Gaat dus niet werken.
Gast, ik woon in Vreewijk. Best te doen hier hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heel Zuid is kut naar mijn mening. Gaat dus niet werken.
Niets boven Kralingen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gast, ik woon in Vreewijk. Best te doen hier hoor.
Jammer dat je zo zeurt danquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan voorlopig niet iets in het centrum betalen.
ik ben nogal van Noord en van de mening dat je zo min mogelijk op Zuid moet komen, dus komt goedquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:15 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
beter dat je er niet heen gaat. het is echt een enorm trieste bedoening.
Het ziet er ook heel vriendelijk uit met die voortuintjes. En type huizen ook mooi. Gewoon leuke straatjes om door heen te wandelen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
Vreewijk vind ik een prima buurt. Heb daar op school gezeten en vind het echt veel fijner dan de omringende buurten. Enige vooroorlogse tuinwijk van Rotterdam volgens mij.
Ik kreeg een benauwd gevoel van de kleine huisjes en smalle straatjes, brrr.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:53 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het ziet er ook heel vriendelijk uit met die voortuintjes. En type huizen ook mooi. Gewoon leuke straatjes om door heen te wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |