Kop van Zuid? Katendrecht? Afrikaanderwijk? Die laatste hoop ik trouwens niet voor jequote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ergens tussen de brug en jouw tandarts
De zaterdagmarkt daarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kop van Zuid? Katendrecht? Afrikaanse buurt? Die laatste hoop ik trouwens niet voor je
Ja, daar ga ik ook regelmatig naartoe. Vertrek daar altijd met tassen vol groente en fruit voor echt een habbekrats. Vind het een leukere markt dan het centrumquote:
Voor of achter de Lidl is altijd wel plekquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook regelmatig naartoe. Vertrek daar altijd met tassen vol groente en fruit voor echt een habbekrats. Vind het een leukere markt dan het centrumOm daar dan te rijden is wel een verschrikking... Wat een chaos.
Ik vermijd het liefste heel dat gedeelte op zaterdag met de auto. Zet 'm vaak meer in bloemhof en loop ik dat stukje.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor of achter de Lidl is altijd wel plek
Thanks voor de tip! Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
Aanrader op Zuid: eten bij hotspot hutspot. Kost geen drol en meestal lekker en gezond.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 07:57 schreef Driepink het volgende:
Bijna net zo gezellig als zuidplein winkelcentrum![]()
Moest er gisteren weer naar toe helaas. man man man wat loopt daar voor een volk rond en wat een enorme trieste bedoening zijn dat gebouw en de winkels.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt.
Ouderwetse, karakterloze meuk daar
Ik ben er alleen te vinden als ik echt heel nodig kleding moet hebben en het regentquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Moest er gisteren weer naar toe helaas. man man man wat loopt daar voor een volk rond en wat een enorme trieste bedoening zijn dat gebouw en de winkels.
ja om zo'n wegwerpregenjas te kopen neem ik aan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er alleen te vinden als ik echt heel nodig kleding moet hebben en het regent
beter dat je er niet heen gaat. het is echt een enorm trieste bedoening.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:53 schreef NedKelly het volgende:
Ik ben daar nog nooit in mijn leven geweest.Alleen langs met de auto. Ik mis dus niks?
Of de mensen die er komen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:28 schreef Breuls het volgende:
Zuidplein heeft echt een hele goedkope, onwelkome uitstraling. Ik kwam er vroeger heel vaak, en hoewel ik het idee heb dat het niet veranderd is had ik dat idee er vroeger helemaal niet bij.
De enige logische conclusie is dus dat ikzelf veranderd ben.
Als je nu een huis ziet met jaren '90 inrichting is het ook niet mooi meer toch? Terwijl het toen ok was.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:28 schreef Breuls het volgende:
Zuidplein heeft echt een hele goedkope, onwelkome uitstraling. Ik kwam er vroeger heel vaak, en hoewel ik het idee heb dat het niet veranderd is had ik dat idee er vroeger helemaal niet bij.
De enige logische conclusie is dus dat ikzelf veranderd ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |