Moet gewoon tegen de vlakte en heel nieuw winkelcentrum komenquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:22 schreef Gary_Oak het volgende:
Dit hele topic gaat al over hoe kut Zuidplein is.
Heel Zuid is kut naar mijn mening. Gaat dus niet werken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet gewoon tegen de vlakte en heel nieuw winkelcentrum komen
Waarom ga je er wonen danquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heel Zuid is kut naar mijn mening. Gaat dus niet werken.
Gast, ik woon in Vreewijk. Best te doen hier hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heel Zuid is kut naar mijn mening. Gaat dus niet werken.
Niets boven Kralingen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gast, ik woon in Vreewijk. Best te doen hier hoor.
Jammer dat je zo zeurt danquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan voorlopig niet iets in het centrum betalen.
ik ben nogal van Noord en van de mening dat je zo min mogelijk op Zuid moet komen, dus komt goedquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:15 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
beter dat je er niet heen gaat. het is echt een enorm trieste bedoening.
Het ziet er ook heel vriendelijk uit met die voortuintjes. En type huizen ook mooi. Gewoon leuke straatjes om door heen te wandelen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
Vreewijk vind ik een prima buurt. Heb daar op school gezeten en vind het echt veel fijner dan de omringende buurten. Enige vooroorlogse tuinwijk van Rotterdam volgens mij.
Ik kreeg een benauwd gevoel van de kleine huisjes en smalle straatjes, brrr.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:53 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het ziet er ook heel vriendelijk uit met die voortuintjes. En type huizen ook mooi. Gewoon leuke straatjes om door heen te wandelen.
De omgeving van Randweg met de Groene Hilledijk/Beijerlandselaan is nog steeds net zo pauper als 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is ook best fijn om hier te wonen, je woont overal in de buurt wat echt top is. Echter gaat het hier met de jaren ook wel achteruit. Maar tot op heden woon ik hier nog wel best.
Vreewijk grenst trouwens ook voor een stuk aan Charlois. Persoonlijk vind ik dat het slechte gedeelte van de wijk.
beetje saai als student.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:52 schreef NedKelly het volgende:
Liskwartier is ook prima hoor![]()
Of Schiebroek en Hillegersberg
Ik heb daar serieus zoveel fijne wandelingen gemaakt. Toen mijn mini nog in de kinderwagen paste, ging ik bijna elke dag van mijn woning naar de AH Strijensestraat wandelen om de dag een beetje te breken. Was wel een pleuriseind lopen, maar toen vond ik het heerlijk. Een beetje winkeltjes kijken, onderweg een ijsje eten oid,... Ik heb me daar nog nooit onveilig gevoeld. Het ziet er inderdaad pauper uit, maar ik heb er dus nooit wat meegemaakt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:27 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
De omgeving van Randweg met de Groene Hilledijk/Beijerlandselaan is nog steeds net zo pauper als 20 jaar geleden.
Wel sfeervol als je alle criminaliteit wegdenkt.
Broko, maar je zegt het als brokko. De ‘o’ wordt uitgesproken zoals in het woord ‘kop’.quote:Op donderdag 7 februari 2019 04:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Broko of Brokko? Zie de spelling beide terugkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |