Ah, moest even googlen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:46 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hij woonde in de Tonijnstraat. Doe hem de groeten als je hem ziet!
Lusthofstraat.quote:
Rozenburg? Dat parkje wat tegen de plas aan ligt? Ja, dat is zeker een mooie buurt. Wel flink doorsparen als je daar iets wil kopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lusthofstraat.Slotvijver.
Oudedijk.
Dat kleine park waarvan ik de naam even niet weet (niet Nieuwe Plantage).
Ja, die!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Rozenburg? Dat parkje wat tegen de plas aan ligt? Ja, dat is zeker een mooie buurt. Wel flink doorsparen als je daar iets wil kopen.
Tot die tijd ben je Gary Broke stuck in southquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, die!Datetip: door Kralingen wandelen op een zomeravond.
Boeiend, ik kom er wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Tot die tijd ben je Gary Broke stuck in south
Ik hou het in gedachten.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, die!Datetip: door Kralingen wandelen op een zomeravond.
Zij trekt je overal doorheen?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 01:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een vriendin, vriendelijke vriend.
Ik trek liever zelf, vriend. Zoals jij ongetwijfeld wel weet als man: vrouwen zijn geweldig, maar een fapje kan je beter zelf verrichten. Vrouwen zijn weer goed in andere dingen.quote:
Wat een baas was dat.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 11 februari 2019 07:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gracys ben ik 1 keer gewees en staat hier op de zwarte lijst.
Dan mag je vloeken inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2019 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mag ik ff keihard vloeken?!
Kom ik vanmorgen bij mijn auto aan, zijn aan beide kanten mijn ruiten eruit gekegeld....
Ik was zo eigenwijs om hem bij sporthal de Enk neer te zetten. Eigenwijs, omdat ik weet dat daar vaker zulke dingen gebeuren.
Geen camera's daar, geen toezicht. Ze kunnen daar lekker hun gang gaan en dat weten ze. Ook niks uit mijn auto gejat.. Alleen ingeslagen...
Kutzooi.
Ik vond het al raar toen ik zag dat mijn auto niet op slot zat.... En toen zag ik de ramen... Top dit.quote:
Ik zie alleen iets als 15-jarige, maar aan einde is beetje onduidelijk beeld, daar zou hij ook wat ouder kunnen zijn.quote:Op maandag 11 februari 2019 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een baas was dat.
Zijn er eigenlijk bewegende beelden van hem (als volwassene)?
Klote.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond het al raar toen ik zag dat mijn auto niet op slot zat.... En toen zag ik de ramen... Top dit.
behoorlijk kut idd..quote:Op maandag 11 februari 2019 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond het al raar toen ik zag dat mijn auto niet op slot zat.... En toen zag ik de ramen... Top dit.
Tuda Fruta Kralingen!quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Bij welke coffeeshops kan je pinnen?
Wil een keer eens wat anders.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Die Amnesia haze is goud daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |