Amigo’s, Londen, 4 Floorsquote:Op zondag 27 januari 2019 19:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Iemand enig idee in welke coffeeshop je Lemon Haze kan halen?
Ja, het plein komt naast de draaideuren waar door je naar het ov gaat.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:07 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk had dat horeca-stuk van Zuidplein (boven de AH), bij de metro gemoeten. Genoeg mensen daar die rechtstreeks van het OV komen en niet door het hele winkelcentrum hoeven te zwerven (overlast).
Ga van de week even kijken, bedankt!quote:Op maandag 28 januari 2019 14:49 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Anders wellicht Leeszaal West op het Rijnhoutplein. Er staan computers, weet niet wat je er allemaal mee kan.
Nu nog die goedkope juweliers en zaken als de Xenos optyfen.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Stukken beter dat die vreetplein bij de AH Zuidplein verplaatst wordt richting de OV-kant, dat ze daar niet eerder hadden bedacht!
Nee joh, beetje pauperigheid hoort bij Zuidpleinquote:Op maandag 28 januari 2019 20:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nu nog die goedkope juweliers en zaken als de Xenos optyfen.
Ik doe er boodschappen, kan die oogtyfus niet meer aan.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee joh, beetje pauperigheid hoort bij Zuidplein
Hoezo doe jij zo ver van je huis boodschappenquote:Op maandag 28 januari 2019 20:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik doe er boodschappen, kan die oogtyfus niet meer aan.
Ik vind juist al die goedkope kledingwinkels waar ze alleen maar slettenkleding verkopen een doorn in het oog.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nu nog die goedkope juweliers en zaken als de Xenos optyfen.
Ik woon letterlijk daar om de hoek hoor.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo doe jij zo ver van je huis boodschappen
Ja, die ook. Heel Zuidplein is gewoon kut.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind juist al die goedkope kledingwinkels waar ze alleen maar slettenkleding verkopen een doorn in het oog.
Echt? Dacht dat jij op noord woonde. Zijn we praktisch buren 😁quote:Op maandag 28 januari 2019 22:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk daar om de hoek hoor.
Verhuisd!quote:Op maandag 28 januari 2019 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Dacht dat jij op noord woonde. Zijn we praktisch buren 😁
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Werd jij nou vader? Dan weet ik nog wel waar jij woont
Ergens tussen de brug en jouw tandartsquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh sorry, dan heb ik je verward met iemand anders.
Waar woon jij dan?
Kop van Zuid? Katendrecht? Afrikaanderwijk? Die laatste hoop ik trouwens niet voor jequote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ergens tussen de brug en jouw tandarts
De zaterdagmarkt daarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kop van Zuid? Katendrecht? Afrikaanse buurt? Die laatste hoop ik trouwens niet voor je
Ja, daar ga ik ook regelmatig naartoe. Vertrek daar altijd met tassen vol groente en fruit voor echt een habbekrats. Vind het een leukere markt dan het centrumquote:
Voor of achter de Lidl is altijd wel plekquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik ook regelmatig naartoe. Vertrek daar altijd met tassen vol groente en fruit voor echt een habbekrats. Vind het een leukere markt dan het centrumOm daar dan te rijden is wel een verschrikking... Wat een chaos.
Ik vermijd het liefste heel dat gedeelte op zaterdag met de auto. Zet 'm vaak meer in bloemhof en loop ik dat stukje.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor of achter de Lidl is altijd wel plek
Thanks voor de tip! Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
Aanrader op Zuid: eten bij hotspot hutspot. Kost geen drol en meestal lekker en gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |