abonnement Unibet Coolblue
pi_180867596
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 15:30:02 Ex-federal prosecutor Daniel Goldman: Rudy Giuliani knows that "collusion" is just shorthand for potentially several crimes, so the fact that he's now pushing this simplistic argument suggests to expert observers that something is up. https://t.co/Iek5CWFvVe reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 1 augustus 2018 @ 07:14:26 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180867734
http://thehill.com/homene(...)red-to-buy-groceries

Natuurlijk is dat zo. Een man van het volk als Trump wéét dat je een ID-bewijs nodig hebt voor je boodschappen! Je bent echt niet out-of-touch als je zoiets beweert. Welnee.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180868695
quote:
6s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 02:11 schreef Kijkertje het volgende:
Russian "Agent" And A GOP Operator Left A Trail Of Cash, Documents Reveal

[..]

Accused Russian Spy Maria Butina Told American CEO: Send Cash to Moscow

[..]

Draadje:

SethAbramson twitterde op woensdag 01-08-2018 om 04:24:30 (IMPORTANT) Maria Butina's Russian bank pinged Trump Tower *thousands of times* between May and September 2016. Those pings--along with one other server--made up 99% of *all pings* to Trump Tower during that period.Who owns the other server? Erik Prince's brother-in-law.Really. https://t.co/4udysEORVD reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 01-08-2018 om 04:33:08 I'm ONLY posting this to get cybersecurity experts to weigh in. This is NOT my field; I don't understand this document AT ALL. So I'm asking any experts reading this--is this a plausible theory of the Alfa Bank-Trump Tower pinging, or no? @KimZetter @dakami https://t.co/XSDsxE1dfh reageer retweet
Als bovenstaande (óok) allemaal waargebeurd is, is toch dood- en doodeng.
En dat kan Trump nooooit zelf hebben bedacht en/of hebben (laten) uitvoeren.
De aides en sources klappen om de haverklap uit de school, en zijn er blijkbaar ook niet van.
Wie zit hierachter dan? die dit orkestreert / manipuleert.
# wacht af.
pi_180868791
quote:
9s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 05:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

En dat is niet de eerste keer: CNN star Jim Acosta shamed at Trump rally as crowd chants, 'Go home, Jim' :')

[ afbeelding ]


Emilylgoodin twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 23:20:23 Attendees at Trump rally line up behind Jim @Acosta live shot to scream at him “CNN sucks” “tell the truth” and “liar” He calmly spoke to them when he was done https://t.co/bLuZ4ZpfiB reageer retweet

The disappearing White House press briefing

Jim Acosta:

[..]

[ afbeelding ]

Acosta twitterde op woensdag 01-08-2018 om 03:32:45 Just a sample of the sad scene we faced at the Trump rally in Tampa. I’m very worried that the hostility whipped up by Trump and some in conservative media will result in somebody getting hurt. We should not treat our fellow Americans this way. The press is not the enemy. https://t.co/IhSRw5Ui3R reageer retweet
Eens met Acosta. Het is levensgevaarlijk wat Trump en de conservatieve media doen. Het wachten is op het moment dat de stoppen doorslaan bij zo'n fanatieke Trumpist.

Godzijdank zijn we in Nederland nog lang niet zo ver. Er is weliswaar sprake van animositeit richting bepaalde media, maar over het algemeen overheerst het fatsoen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180868861
Fatsoen? in Nederland...dream on.
Oók doodeng als je buiten je bubble hoort en luistert.
Dan zit ik werkelijk met mijn oren te klapperen.
Lees eens de comments onder bepaalde telegraaf artikelen.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:09:52 #156
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180868981
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 23:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee dat doet niet iedereen hier en nee hij lult zich niet elke keer weer ergens uit, want het onderzoek van Mueller is nog steeds in volle gang.
Toch denk ik dat al tot een conclusie is gekomen. En als dit bekend wordt, dan kan Trump lullen wat hij wil, maar zal zich toch moeten schikken naar de uitkomst.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:14:51 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180869047



Deze mensen zijn volstrekt verloren van de realiteit. Het zal niet lang duren of ze delen aluhoedjes uit bij de ingang.
pi_180869109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze mensen zijn volstrekt verloren van de realiteit. Het zal niet lang duren of ze delen aluhoedjes uit bij de ingang.
Ook die Seth Rich en Qanon shit weer :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_180869146
Altijd zo jammer als BNW doorsijpelt naar de realiteit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180869309
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:01 schreef AnneX het volgende:
Fatsoen? in Nederland...dream on.
Oók doodeng als je buiten je bubble hoort en luistert.
Dan zit ik werkelijk met mijn oren te klapperen.
Lees eens de comments onder bepaalde telegraaf artikelen.
Op internet is de sfeer inderdaad flink verziekt, maar je hoeft als journalist niet te vrezen dat je (verbaal) wordt aangevallen door figuren die jouw verslaggeving 'te links' vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180869717
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:33 schreef speknek het volgende:
Ha ja "it's actually about ethics in game journalism" werd de ietwat morbide cynische meme rond het gebeuren. Games is mijn vakgebied dus ik kan je wel de Cliff Notes geven.

<KNIP>

dat het een uitstekende generale repetitie was voor de alt-right. Kennis hoe je het sluimerende ongenoegen kon kanaliseren bij alle westerse mannen die vonden dat ze terrein aan het verliezen waren aan nieuwkomers.
dankjewel voor je uitleg nu is het me het inderdaad duidelijker wat heel het gamergate verhaal inhoud.

Maar lijkt me niet alleen een Generale Repetitie het komt op mij over dat een een hoop "Alt-Righters" lijken geactiveerd te zijn door heel dat GamerGate verhaal. en dat ze daarna alleen maar verder zijn geradicaliseerd.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:52:38 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_180869744
'Nederlandse Facebook-gebruikers plaatsen opvallend veel haatberichten'

https://www.nu.nl/interne(...)l-haatberichten.html

quote:
Dat aantal neemt vooral rond Sinterklaas, verkiezingen en demonstraties van de PVV toe.
Zelfde laken een pak als de Trumpetters. Ofschoon PVV en FvD nog wel iets kleiner zijn dan de Trump base.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 augustus 2018 @ 09:52:59 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180869755
paulkrugman twitterde op woensdag 01-08-2018 om 09:50:20 Dear media: Trump is not a populist. He's a protectionist, which isn't at all the same thing. (William McKinley was also a protectionist.) His actual policies have been relentlessly elitist https://t.co/DuPKl7myM7 reageer retweet
Krugman heeft gelijk. Trump is een elitair figuur die niets weet over het leven van de normale mensen. Een miljonair die denkt dat mensen een identiteitskaart nodig hebben om boodschappen te doen. Hij is zo van de realiteit verwijderd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180869850
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Toch denk ik dat al tot een conclusie is gekomen. En als dit bekend wordt, dan kan Trump lullen wat hij wil, maar zal zich toch moeten schikken naar de uitkomst.
Wat is er tot conclusie gekomen? En wat is er waar Trump zich naar moet schikken?
De Republikeinen hebben al meermaals vrij duidelijk te kennen gegeven schijt te hebben aan enige vorm van integriteit, dus een impeachment zal er niet van komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180869898
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:52 schreef Ulx het volgende:
paulkrugman twitterde op woensdag 01-08-2018 om 09:50:20 Dear media: Trump is not a populist. He's a protectionist, which isn't at all the same thing. (William McKinley was also a protectionist.) His actual policies have been relentlessly elitist https://t.co/DuPKl7myM7 reageer retweet
Krugman heeft gelijk. Trump is een elitair figuur die niets weet over het leven van de normale mensen. Een miljonair die denkt dat mensen een identiteitskaart nodig hebben om boodschappen te doen. Hij is zo van de realiteit verwijderd.
Populisme heeft natuurlijk niet zo gek veel van doen met het daadwerkelijke beleid, maar veel meer met de retoriek.

En als er dan iemand het prototype populist is, dan is het Trump wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 augustus 2018 @ 10:04:05 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180869960
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Populisme heeft natuurlijk niet zo gek veel van doen met het daadwerkelijke beleid, maar veel meer met de retoriek.

En als er dan iemand het prototype populist is, dan is het Trump wel.
Keihard liegen is populisme?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180869987
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Keihard liegen is populisme?
Populisten liegen wel regelmatig, dat is een beetje inherent aan het feit dat ze veel dingen die ze beloven nooit kunnen uitvoeren.

Maar op zich kan je ook keihard liegen zonder een populist te zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 augustus 2018 @ 10:16:06 #168
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180870184
Maar ja, wat DOET hij voor het volk? Niet veel. De koopkracht gaat niet bepaald vooruit voor het grootste deel der mensen. Zelfs fans van populisten willen denk ik ook wel tastbare resultaten zien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180870229
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:16 schreef Ulx het volgende:
Maar ja, wat DOET hij voor het volk? Niet veel. De koopkracht gaat niet bepaald vooruit voor het grootste deel der mensen. Zelfs fans van populisten willen denk ik ook wel tastbare resultaten zien.
Ik zou niet weten hoe dat relevant is voor het feit dat hij een populist is verder, maar blijf lekker roepen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 1 augustus 2018 @ 10:20:52 #170
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180870261
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe dat relevant is voor het feit dat hij een populist is verder, maar blijf lekker roepen.
Die snap ik even niet. Wat bedoel je?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:21:01 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_180870264
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:50 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

dankjewel voor je uitleg nu is het me het inderdaad duidelijker wat heel het gamergate verhaal inhoud.

Maar lijkt me niet alleen een Generale Repetitie het komt op mij over dat een een hoop "Alt-Righters" lijken geactiveerd te zijn door heel dat GamerGate verhaal. en dat ze daarna alleen maar verder zijn geradicaliseerd.
Ja, zeker de jonge generatie, de blanke mannelijke college dropouts met anime avatars op Twitter, dat is gewoon dezelfde groep. Zie je ook hier op Fok!, alhoewel een enkele van de Gamergaters over tijd hier wel een beetje op Trump zijn afgeknapt, je krijgt toch ook wat andere media binnen. Maar ik kan me niet voorstellen dat veel van de blue collar angry white men en bejaarden die je ook bij de rallies ziet, dat die Gamergaters waren. Die zijn overgehaald door de Trump trolls als Coulter, Yiannopoulos, Cernovich, Ingraham, die door Gamergate geleerd hebben hoe weinig je je nazisme hoeft te bedekken om deze groep aan te spreken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180870587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die snap ik even niet. Wat bedoel je?
het is toch niet zo moeilijk? Een populist verkoopt een utopie. Die kun je sowieso nooit realiseren, dus dan moet je wel liegen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:52:40 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_180870896
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:33 schreef speknek het volgende:
Ha ja "it's actually about ethics in game journalism" werd de ietwat morbide cynische meme rond het gebeuren. Games is mijn vakgebied dus ik kan je wel de Cliff Notes geven.

Het ging nooit echt om ethics in game journalism, maar het was een handige bliksemafleider om een grote randgroep mee te mobiliseren. Een sluimerende onvrede over het wegvallen van traditionele printmedia op het gebied van games, ten faveure van online game review sites die vaak amateuristisch waren en gesponsord door dezelfde gameuitgevers die de sites zouden moeten beoordelen. (En de gamers nooit beseffend dat het hun eigen schuld is dat dit zo gekomen is). Wat gaandeweg tot een boel slechte YouTube influencers en bedroevend slechte reviews leidde.

Die onvrede werd gebruikt voor iets anders, namelijk een nog veel grotere onvrede over games die mainstream gingen. Dertig jaar lang waren games een uitstekend toevluchtsoord voor sociaal onhandige mensen. In het echte leven een loser, online een winner (winner chicken dinner). Zo cultiveerde ze een nieuwe identiteit, die van de gamer, in een online wereld waar ze wel wat betekenden, vaak rond competitieve (schiet)spellen. Maar games werden steeds populairder, en de type mensen waar ze zich veilig voor waanden, populaire extraverte mensen, kunstzinnige types, vrouwen, begonnen ook te gamen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en die begonnen zich na verloop van tijd af te vragen waarom alle vrouwen rondborstige sletten waren, en of je misschien ook games met interessantere politieke boodschappen kon hebben dan alles kapotschieten enzovoorts. Allemaal bedreigend voor de gamer way of life. Immers, als je favoriete game uitgever zich hiermee bezig gaat houden, dan zijn ze niet meer volledig op jouw wensen gericht.

Die culture war was al eventjes gaande, Anita Sarkeesian kreeg veel bedreigingen voor haar feministische kritiek van games, een andere invloedrijke vrouw had geschreven dat gameuitgevers niet meer hun oren moesten laten hangen naar deze loser pubers, maar toen kwam er een ideaal geval dat beide onvredes combineerde, Zoe Quinn.

Zoe Quinn was een ideaal slachtoffer. Een beetje een kunstzinnig linksig meisje dat een simpele game over haar depressie had gemaakt, en naar bed was geweest met een journalist van Kotaku, een soort buzzfeed van games (eigenlijk bezit van Gawker). Dus een linkse(!) vrouw(!) die seks(!) had met iemand die haar game zou kunnen reviewen(!). Al vrij snel bleek van corruptie helemaal geen sprake (de medewerker van de site had geen review over haar game geschreven), maar het had net genoeg zweem van legitimiteit om haar stelselmatig jarenlang online en in het echt lastig te vallen, in de hoop dat ze weer in een depressie zou geraken en misschien wel zelfmoord zou plegen.

Daar hadden natuurlijk andere vrouwen in de industrie en later ook andere gameontwikkelaars wel wat over te zeggen (die dan ook gelijk bedreigd en lastig gevallen werden). Jullie zeggen dat jullie voor ethiek zijn, zeiden de mensen uit de industrie, maar jullie zijn eigenlijk een stel vrouwenhatende miscreanten. Wat al snel de schijn opwekte dat het werkelijk "de gamers" tegen "de industrie" was, en aangezien de zweem van corruptie gebruikt kon worden, was het "De elite" die "geen rekenschap wilde geven naar de eerlijke gewone man". Zie hoe ze voortdurend de aandacht afleiden van ethiek in game journalisme en ons uitmaken voor rotte vis! Dat was koren op de molen voor geboren trolls als Milo Yiannopoulos, die vlak daarvoor nog had gezegd dat gamers vieze bleke losers waren met het verstandelijk vermogen van kinderen, om zich op te werpen als de held van gamers, die hen zou bevrijden van het juk van de overeisende vrouwen.

Ja en dat bleek zo'n succes, de conspiracy theories, het reactionaire gedrag tegenover vrouwen en mensen die verandering willen, dat het een uitstekende generale repetitie was voor de alt-right. Kennis hoe je het sluimerende ongenoegen kon kanaliseren bij alle westerse mannen die vonden dat ze terrein aan het verliezen waren aan nieuwkomers.
Dank u, ik probeerde het ook al een tijd te begrijpen, maar dit verhaal is duidelijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 woensdag 1 augustus 2018 @ 11:04:38 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180871148
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

het is toch niet zo moeilijk? Een populist verkoopt een utopie. Die kun je sowieso nooit realiseren, dus dan moet je wel liegen.
Een populist kan natuurlijk ook niet zonder resultaten. Hij moet wel iets laten zien, anders is het ook bij populisten snel voorbij. (Tenzij ze mensen laten verdwijnen of zo.).
Een utopie verkopen is niet per sé populistisch. Het is maar van welke kant je die utopie bekijkt.

Trump vind ik nou niet echt een populist. Hij doet een drol in een mooi doosje en verkoopt dat als chocolademousse. Dat kan hij heel goed. Maar hij is niet bezig voor de gewone mensen. Alleen voor de rijke elite.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180871192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:04 schreef Ulx het volgende:
Maar hij is niet bezig voor de gewone mensen. Alleen voor de rijke elite.
Je hoeft als populist ook helemaal niet bezig te zijn voor de gewone mensen. Waarom denk je dat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')