Eind augustus is het altijd slecht weer. Kermis in Groningen, altijd garantie voor kutweerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tweede helft van augustus kan zomaar een enorm waterballet worden. Doei record.
Nou ja, één troost. Je vrouw heeft het dan niet meer te warm...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Eind augustus is het altijd slecht weer. Kermis in Groningen, altijd garantie voor kutweer
Mag ik er weer opquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, één troost. Je vrouw heeft het dan niet meer te warm...
Heb je geen airco of klimaatbeheersing of zo?quote:
Jaloers! Hier beweegt er echt geen blad, is het nog 29 gr en om middernacht nog 21. Ik hou nog even wat twijfels dus over die lekkere slaapkamer.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Het is hartstikke lekker buitenWindje
Slaapkamer gaat straks gewoon lekker zijn
Heb je geen airco of zo dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Op je werk ook geen last van?
Bij mij is het inmiddels echt niet meer te harden op het werk onder plat dak.
Zat kantoren etc zonder airco hoor. Bij ons ook niet. En plat dak met dakramen. Hallo saunaquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb je geen airco of klimaatbeheersing of zo?
Dien een klacht in dan. Je werkgever is verplicht je een gezonde en veilige werkomgeving te bieden. Wat kost een een beetje fatsoenlijke klimaatbeheersing nou? Ben je voor een paar duizend euro wel klaar als werkgever.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat kantoren etc zonder airco hoor. Bij ons ook niet. En plat dak met dakramen. Hallo sauna
Zolderkamerautist gespot.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb je geen airco of klimaatbeheersing of zo?
Als je airco op je werk hebt ben je een zolderkamerautist. Goede logica homie.quote:
Ik werk op een klein bedrijfje. En m'n baas is nu paar weken met vakantie dus ik red me wel met veel ventilators en nietmachines etc op m'n papieren zodat het niet wegwaaitquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dien een klacht in dan. Je werkgever is verplicht je een gezonde en veilige werkomgeving te bieden. Wat kost een een beetje fatsoenlijke klimaatbeheersing nou? Ben je voor een paar duizend euro wel klaar als werkgever.
Jij roept dat je niet snapt dat mensen lopen te jammeren over de hitte, tja vanuit je kantoor met airco heb je makkelijk lullen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je airco op je werk hebt ben je een zolderkamerautist. Goede logica homie.
Was het vannacht bij jou nog te doen? Hier was het vannacht lekker.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaloers! Hier beweegt er echt geen blad, is het nog 29 gr en om middernacht nog 21. Ik hou nog even wat twijfels dus over die lekkere slaapkamer.
Vannacht ging nog net. Wel stukken warmer dan alle weken ervoorquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het vannacht bij jou nog te doen? Hier was het vannacht lekker.
Nu is het binnen wel heel erg warm. Maar zodra ik naar bed ga hoef ik niks meer, kan niks me meer boeien
Ik heb net de wasmachine aangezet, juist omdat het zo lekker snel droogt strakkies.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Vannacht ging nog net. Wel stukken warmer dan alle weken ervoor![]()
Voor mezelf vind ik de nachten nog wel door te komen met ventilator etc maar de honden hebben het nu wel echt heel zwaar. Zelfs met koelmat. Zielig. Vooral voor hen hoop ik dat het binnenkort héél even wat afkoelt.
Vind het alleen in een heet huis wel lastig om bv de was te gaan doen (op zolder) of om ff te stofzuigen ofzo. M'n huis wordt zo'n bende de komende twee weken
Gefeliciteerd dat je een kutwerkomgeving hebt dan maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij roept dat je niet snapt dat mensen lopen te jammeren over de hitte, tja vanuit je kantoor met airco heb je makkelijk lullen.
Ha! Wij winnen wel op dat gebied!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:49 schreef Dven het volgende:
Hej regen. Dat hebben we deze zomer nog niet gezien
Ga je dan ook extra vroeg op pad? Ik vond het vanmorgen rond half 9 al erg warm.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Morgenochtend gewoon weer 10km hardlopen, extra flesje water mee, komt het vast wel goed
Stofzuigenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb net de wasmachine aangezet, juist omdat het zo lekker snel droogt strakkies.![]()
Morgenavond ff snel-snel-snel stofzuigen, duurt 5 minuten beneden. Boven waag ik me niet aan
Ik heb geen waslijn ofzo dus ik gooi altijd alles in de droger. Maar die blaast warme lucht.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb net de wasmachine aangezet, juist omdat het zo lekker snel droogt strakkies.![]()
Morgenavond ff snel-snel-snel stofzuigen, duurt 5 minuten beneden. Boven waag ik me niet aan
Alles openzetten en gewoon ff met de bladblazer door huis. 2 minuten.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen waslijn ofzo dus ik gooi altijd alles in de droger. Maar die blaast warme lucht.
Boven ga ik idd ook gewoon twee weken niet stofzuigen.
Nee, niet echt. Gister rond half 10 gegaan. Wil morgen rond 9 weg omdat het nu wel wat warmer is.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:07 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ga je dan ook extra vroeg op pad? Ik vond het vanmorgen rond half 9 al erg warm.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alles openzetten en gewoon ff met de bladblazer door huis. 2 minuten.
Proberen in 20 sec alles van de wasmachine naar de droger over te gooien.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen waslijn ofzo dus ik gooi altijd alles in de droger. Maar die blaast warme lucht.
Boven ga ik idd ook gewoon twee weken niet stofzuigen.
Ik ga nu een poging tot hardlopen doen. Schiet er de laatste tijd teveel bij in en wil niet dat mijn gehele conditie nog slechter wordt dan nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Gister rond half 10 gegaan. Wil morgen rond 9 weg omdat het nu wel wat warmer is.
Succesquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga nu een poging tot hardlopen doen. Schiet er de laatste tijd teveel bij in en wil niet dat mijn gehele conditie nog slechter wordt dan nu.
twitter:Kachelmannwettr twitterde op dinsdag 24-07-2018 om 20:45:38Nach dem neuen ECMWF erreichen ein paar Schauer und #Gewitter Samstag den Westen, nachmittags sind im Norden auch Schwergewitter-signale drin: https://t.co/swTgRsN66jWir müssen die nächsten Tage genauer schauen, das da kommt. #wetter /FRhttps://t.co/eekwWrbD69 reageer retweet
Lijkt wel de hel.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:51 schreef the_actraiser het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 4 augustus! Pfff wanneer we naar Castlefest gaan
Metereologisch een bizar en extreem jaar, dit.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:52 schreef naab112 het volgende:
Nog nioit meegemaakt zo lang warm. In nederland kennen ze geen middenmaat
hahah! Ze rijden vaak rondjes nu. En mogen in vliegtuigen over bos vliegen. Let op dit gaat binnenkort fout.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:54 schreef DemonRage het volgende:
Denk dat er na deze zomer veel brandweermannen met een burn-out thuis zitten.
LOL, burn-out
Die komen dan heetgebakerde leidinggevenden tegen ben ik bangquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:54 schreef DemonRage het volgende:
LOL, burn-out
Ze moeten niet zo snel aangebrand zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die komen dan heetgebakerde leidinggevenden tegen ben ik bang
Nou op werk heb ik wel airco alleen thuis niet, "helaas" nog een weekje vrij nuquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je een kutwerkomgeving hebt dan maar.[ afbeelding ]
Het klinkt als het maximum van de pluim. Ik denk dat het mee gaat vallen. De meeste sites voorspellen temperaturen hoog in de 20 voor volgende week.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:36 schreef DemonRage het volgende:
Hittehaters moeten maar niet naar kaartjes van GFS kijken (zoals op Wetterzentrale.de). De maximumtemperaturen ergens in het land volgens GFS oper (24/07 12Z-run):
DI 24-07 34°C
WO 25-07 33°C
DO 26-07 34°C
VR 27-07 35°C
ZA 28-07 29°C
ZO 29-07 32°C
MA 30-07 34°C
DI 31-07 32°C
WO 01-08 32°C
DO 02-08 36°C
VR 03-08 36°C
ZA 04-08 37°C
ZO 05-08 35°C
MA 06-08 37°C
DI 07-08 30°C
WO 08-08 30°C
DO 09-08 28°C
Alle plaatjes 1 voor 1 op tinypic.com oid zetten duurt me te lang.
Juist wel, want het is hier te warm om in de zon te kunnen liggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, ik vind het heerlijk. Hoef in ieder geval niet op vakantie voor de zon.
Lekker waterijsjes eten. Koel je af.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:23 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Juist wel, want het is hier te warm om in de zon te kunnen liggen.
Hier niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:23 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan ga je naar Reykjavik (IJsland)... daar is het altijd kutweer.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:23 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 18:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kan iemand de plaatjes in de OP als volgt vervangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof we ineens in Zuid-Frankrijk liggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:29 schreef YourCaptor het volgende:
Vanavond buiten op een terras gegeten, dat is wel heerlijk hoor.Beetje wind, ging prima. Voor de rest mag het wel een tandje minder, maar we zijn voorlopig nog wel even de sjors dus
Kan me niet heugen dit ooit in NL te hebben meegemaakt, zo lang zulk weer.
Het heetste deel van de dag aircoquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou op werk heb ik wel airco alleen thuis niet, "helaas" nog een weekje vrij nu
Ja inderdaad. Al het gras geel. Dat ken ik ook alleen uit het zuiden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alsof we ineens in Zuid-Frankrijk liggen.
Waarom niet? In Italië en Mexico drinken ze ook gewoon koffie. Wel lekkerdere dan hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fuck die 30 graden, gewoon aan de koffie
Nu vind ik Frankrijk echt drie keer niks, maar qua klimaat, ja laat mij nu zo maar liggenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alsof we ineens in Zuid-Frankrijk liggen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werk op een klein bedrijfje. En m'n baas is nu paar weken met vakantie dus ik red me wel met veel ventilators en nietmachines etc op m'n papieren zodat het niet wegwaaitKomt wel goed hoor, ze zorgen verder prima voor me maar tis nu erg afzien. En hoe vaak komt het nou voor, zo lang zo warm. Dus ik red me wel, maar af en toe ff hier klagen is wel lekker.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:54 schreef DemonRage het volgende:
LOL, burn-out
Is die ook al een beetje opgewarmd? Ik kan nooit in de Noordzee, want koukleum.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Weer even lekker een duik genomen in zee net
Sjors? Is dat een broer van Sjaak of zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:29 schreef YourCaptor het volgende:
Vanavond buiten op een terras gegeten, dat is wel heerlijk hoor.Beetje wind, ging prima. Voor de rest mag het wel een tandje minder, maar we zijn voorlopig nog wel even de sjors dus
Kan me niet heugen dit ooit in NL te hebben meegemaakt, zo lang zulk weer.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Succes
Als je thuis moet blijven wegens te warm, koud, nat, wind, dan kun je nooit
Thanks dames. Vijf kilometertjes op het gemakkie. Was goed te doen. Wel warm, maar ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:52 schreef Persefoneia het volgende:
Succes met lopen. Ik vind wind, regen en een lagere temperatuur heerlijk.
Gister in het bos gelopen, in de schaduw, maar ik had het nog best moeilijk.
Morgenavond intervaltraining, anders was ik waarschijnlijk heel vroeg opgestaan om een rondje te doen.
Het koelt ook maar langzaam af vanavond.
Halfbroer inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sjors? Is dat een broer van Sjaak of zo?
Als het aan de Appel ligt dan blijft het nog wel even warm.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:45 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Halfbroer inderdaad
Hoop dat de regen die mijn iPhone belooft echt gaat komen zaterdag.
Had je nog iets van een klein fris windje?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Thanks dames. Vijf kilometertjes op het gemakkie. Was goed te doen. Wel warm, maar ik had niet anders verwacht
Tering zeg. Het blijft ook gewoon superheet man. Alsjeblieft niet hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:36 schreef DemonRage het volgende:
Hittehaters moeten maar niet naar kaartjes van GFS kijken (zoals op Wetterzentrale.de). De maximumtemperaturen ergens in het land volgens GFS oper (24/07 12Z-run):
DI 24-07 34°C
WO 25-07 33°C
DO 26-07 34°C
VR 27-07 35°C
ZA 28-07 29°C
ZO 29-07 32°C
MA 30-07 34°C
DI 31-07 32°C
WO 01-08 32°C
DO 02-08 36°C
VR 03-08 36°C
ZA 04-08 37°C
ZO 05-08 35°C
MA 06-08 37°C
DI 07-08 30°C
WO 08-08 30°C
DO 09-08 28°C
Alle plaatjes 1 voor 1 op tinypic.com oid zetten duurt me te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |