Nee hoor, volkomen normale temperaturen in plaats van de ongein van nu.quote:
haha.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Graag enkel pluimen van Nederland, niet van Bulgarije
in welk land is dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:27 schreef Dagoduck het volgende:
Vijf dagen met regen in de voorspelling volgende week, zou het dan toch?
Maar het is daar toch altijd 12 graden met regen?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 12:36 schreef Djeez het volgende:
Ik zat om half tien al buiten in de zon. Mooie nieuwe loungeset, echt genieten nu
we hebben zelfs een theeplantage in NL 👌😀quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan moeten we hier denk ik ook wijn gaan verbouwen! Druiven dus. Haal Ilja terug naar Nederland!
Augustus 2017quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Te koud heb ik sowieso nog nooit meegemaakt in een zomer hier, dat het echt constant ruim onder de 20 graden is ofzo.
Dat.quote:
Dat was wat temperatuur betreft echt goddelijk zie ik, bijna elke dag gewoon tussen de 20 en 25 graden overdagquote:
Helaas, hier aan de mooie Zuid-Hollandse kust is het doorgaans iets koeler dan dat. Regelmatig dagen onder de 20 gehad. En na een afschuwelijke juli komt dat ook even hard aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was wat temperatuur betreft echt goddelijk zie ik, bijna elke dag gewoon tussen de 20 en 25 graden overdag
https://www.knmi.nl/neder(...)ichten/2017/augustus
Was het maar weer zo'n feest nu.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas, hier aan de mooie Zuid-Hollandse kust is het doorgaans iets koeler dan dat. Regelmatig dagen onder de 20 gehad.
Heerlijk was dat inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen was het echt kutweer die maand. Elke avond lange broek en lange mouwen aan. Overdag regen.
Alleen dat regenverhaal is even wat minder ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeej, dode natuur en problemen en mussen en bejaarden die dood van het dak vallen
waar vallen de bejaarden van het dak?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeej, dode natuur en problemen en mussen en bejaarden die dood van het dak vallen
Daarom zou een middenweg tussen juli/augustus vorig jaar en juli/augustus dit jaar ook fijn zijn, maar ja. Wat meer regen, maar niet belachelijk veel, wat minder belachelijk heet dan nu, maar niet koud, etcquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen dat regenverhaal is even wat minder ja.
Alleen dat regen verhaalquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom zou een middenweg tussen juli/augustus vorig jaar en juli/augustus dit jaar ook fijn zijn, maar ja. Wat meer regen, maar niet belachelijk veel, wat minder belachelijk heet dan nu, maar niet koud, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |