Tot nu toe ook nog steeds goed slapen hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis alleen het gewicht van een lekker dekbed.
Verder slaap ik prima. Wakker worden zonder gezeik van 'kkkkkkoud zodra je een stap uit bed doet'.![]()
en daar wel vuurwerkquote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:11 schreef Nattekat het volgende:
In Nederland en Dvenland tegelijk heel warm? Hoax.
Precies, dit is een prima zomer. Niet te warm en zelfs niet te koud. Komende week wordt het dan wel wat warmer maar als je gewoon lekker chill doet, is het allemaal goed te doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ventilator staat hier op zolder. Ding staat zo in de weg in de slaapkamer. Mis het geen seconde.Andere zomers waren 's nachts veel warmer.
Bizar. Zo lekker warm en zo goed te doen in de nacht.
Graag enkel pluimen van Nederland, niet van Bulgarijequote:
Inderdaad, wat de neuk is er aan de hand?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:11 schreef Nattekat het volgende:
In Nederland en Dvenland tegelijk heel warm? Hoax.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Graag enkel pluimen van Nederland, niet van Bulgarije
Ik zie toch een lijntje dat onder de tien graden gaat hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:34 schreef Nattekat het volgende:
De hele pluim is een hittegolf, bijna elke run
Hittegolf is afhankelijk van de maxima.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie toch een lijntje dat onder de tien graden gaat hoor
Ik zie toch een lijntje dat onder de 25 graden gaat hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hittegolf is afhankelijk van de maxima.
Ik zeg toch ook 'bijna'quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie toch een lijntje dat onder de 25 graden gaat hoor
Me gustas tu!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker hoor nu. Laptop op schoot. Fles ijskoud water er bij.Op de achtergrond Manu Chao.
Te koud heb ik sowieso nog nooit meegemaakt in een zomer hier, dat het echt constant ruim onder de 20 graden is ofzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Precies, dit is een prima zomer. Niet te warm en zelfs niet te koud. Komende week wordt het dan wel wat warmer maar als je gewoon lekker chill doet, is het allemaal goed te doen.
Precies. Alleen weken lang lekker chill doen op je werk wordt meestal niet zo gewaardeerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 10:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Precies, dit is een prima zomer. Niet te warm en zelfs niet te koud. Komende week wordt het dan wel wat warmer maar als je gewoon lekker chill doet, is het allemaal goed te doen.
Enschede?quote:
Vorig jaar heel juliquote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Te koud heb ik sowieso nog nooit meegemaakt in een zomer hier, dat het echt constant ruim onder de 20 graden is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |