abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2018 @ 08:49:47 #151
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_180576528
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:44 schreef KoosVogels het volgende:

Wellicht dat Poetin de suggestie heeft gewekt dat Montenegro wel eens Rusland zou kunnen aanvallen en dat de Amerikanen dan te hulp moeten schieten, resulterend in WOIII. The Donald is immers makkelijk te kneden.
#hoedan

Montenegro heeft toch amper een leger? Misschien een paar duizend man en dan nog zitten er nogal wat landjes tussen voor je bij Rusland bent.

Denk ook niet dat Montenegro onwijze ICBM's heeft.
Carpe Libertatem
  donderdag 19 juli 2018 @ 08:49:50 #152
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180576529
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:39 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Klopt gedeeltelijk, alleen heb je in de senaat vaak 60 stemmen nodig om iets in stemming te brengen en uiteraard werken de democraten niet mee.
Maar inderdaad ook de republikeinen zijn verdeeld.
Daarbij opgemerkt dat Obama wél een aantal bipartisan politieke besluiten heeft kunnen ritselen met de republikeinen. Ik kan me voorstellen dat "de andere partij" sceptisch staat tegenover een voorstel van een zittende partij, maar de wantrouwen en polarisatie die de afgelopen 2 jaar door Trump is veroorzaakt zal het politieke beeld decennia lang beïnvloeden. De afgelopen jaren hebben de republikeinen het voortouw gehad (ook onder Obama) Het lijkt er op dat de schade die Trump heeft veroorzaakt bij de GOP moeilijk is te herstellen, Kiezers zien een machteloze partij die ondanks een meerderheid in huis en senaat én een zittende president eigenlijk niks meer kan doen dan aan de merkwaardige grollen van Trump toe te geven. Dan komt diezelfde kiezer snel op andere keuzes. Democratisch ofwel independent. Deze generatie GOP is reddeloos verloren omdat ze geen sturing hebben.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_180576597
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:49 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

#hoedan

Montenegro heeft toch amper een leger? Misschien een paar duizend man en dan nog zitten er nogal wat landjes tussen voor je bij Rusland bent.

Denk ook niet dat Montenegro onwijze ICBM's heeft.
Kom op man, je kunt die Trump toch alles wijsmaken? Ik stel mij zo voor dat Poetin dat uitstekend weet te verkopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 juli 2018 @ 08:59:39 #154
66825 Reya
Fier Wallon
pi_180576624
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:17 schreef DustPuppy het volgende:
Trump: Defending NATO ally Montenegro could mean ‘World War III’

Waar komt deze Montenegro shit ineens vandaan?
Trump is een erg belezen man; hij heeft natuurlijk net een uitgebreide analyse van de Eerste Balkan-oorlog gelezen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:04:27 #155
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180576681
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:59 schreef Reya het volgende:

[..]

Trump is een erg belezen man; hij heeft natuurlijk net een uitgebreide analyse van de Eerste Balkan-oorlog gelezen.
Hij begon zelf met een privé oorlogje en duwde de MP van Montenegro aan de kant tijdens een fotosessie voor de Nato overleg in opdracht van Putin.

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:07:49 #156
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180576716
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom op man, je kunt die Trump toch alles wijsmaken? Ik stel mij zo voor dat Poetin dat uitstekend weet te verkopen.
niet verkopen: sommeren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:17:07 #157
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180576828
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_180577138
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juli 2018 04:44 schreef Kijkertje het volgende:
Echt ongelooflijk dat Trump al die tijd de bevindingen van zijn veiligheidsdiensten in twijfel heeft getrokken :')

From the Start, Trump Has Muddied a Clear Message: Putin Interfered

[..]

Dit is best wel groot nieuws. En als je het combineert met de nieuwskop FBI director says Russian influence efforts are ‘very active’, lijkt het er op dat de intelligentiediensten Trump nu écht zat zijn, en in de wereld willen gooien wat er werkelijk gaande is.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:47:29 #159
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180577184
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit is best wel groot nieuws. En als je het combineert met de nieuwskop FBI director says Russian influence efforts are ‘very active’, lijkt het er op dat de intelligentiediensten Trump nu écht zat zijn, en in de wereld willen gooien wat er werkelijk gaande is.
een dergelijke drieste actie zou ik zeker afraden. Beter is het voor de inlichtingendiensten om nu hun onvoorwaardelijke steun aan de Mueller probe te geven. Dus ook de CIA. Dit Onderzoek moet hoe dan ook ongestoord door kunnen gaan. De waarheid moet op tafel, hoe dan ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_180577201
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:47 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

een dergelijke drieste actie zou ik zeker afraden. Beter is het voor de inlichtingendiensten om nu Hun onvoorwaardelijke steun aan de Mueller probe te geven. Dus ook de CIA. Dit Onderzoek moet hoe dan ook ongestoord door kunnen gaan. De waarheid moet op tafel, hoe dan ook.
Welke actie bedoel je? Het is niet alsof de CIA en FBI een coupe gaan plegen (als je je aluhoedje niet op hebt tenminste). Ze zijn wél aan het breken met Trumps verhaal, en dat lijkt me meer dan prima.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:57:22 #161
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180577317
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Welke actie bedoel je? Het is niet alsof de CIA en FBI een coupe gaan plegen (als je je aluhoedje niet op hebt tenminste). Ze zijn wél aan het breken met Trumps verhaal, en dat lijkt me meer dan prima.
Alles in één keer op tafel gooien zou niet verstandig zijn. Dan bestaat de kans dat zowel de informant in gevaar komt en de verantwoordelijke de plaat poetst. tijdens de Helsinkitop hebben ze Maria Butina vastgezet. Een spion die nauwe banden heeft met de NRA. Die was eigenlijk al bezig een vlucht naar Rusland te boeken, dus ze waren hier op tijd bij. Muller heeft 12 Russen aangeklaagd op het moment dat Trump de 92 jarige Queen een kwartier liet wachten in de brandende zon. Timing is essentieel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_180577372
Mooi om te zien dat het vertrouwen in de intelligence community weer volledig hersteld is. ^O^
Dacht dat het nooit meer goed ging komen nadat duidelijk was dat ze hebben gelogen en de wereld in weer een paar nutteloze oorlogen hebben gestort ten tijde van Bush.
pi_180577381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:01 schreef Refragmental het volgende:
Mooi om te zien dat het vertrouwen in de intelligence community weer volledig hersteld is. ^O^
Dacht dat het nooit meer goed ging komen nadat duidelijk was dat ze hebben gelogen en de wereld in weer een paar nutteloze oorlogen hebben gestort ten tijde van Bush.
De Fox talking points zijn nog waardelozer als ze uit de mond van een Hollander komen. :')
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:02:21 #164
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180577389
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De Fox talking points zijn nog waardelozer als ze uit de mond van een Hollander komen. :')
_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:03:00 #165
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180577403
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De Fox talking points zijn nog waardelozer als ze uit de mond van een Hollander komen. :')
True that. :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_180577410
Stoer van Putin om een ongeleid projektiel als Trump te manipuleren.
Trump kan het niet handelen ook, door bijvoorbeeld opeens poef WW 3 en Montenegro te blaten.

Wat Putin wel bereikt: totale chaos in de westerse wereld.
Hopelijk staan onze kant de betere schaakspelers.
pi_180577446
"Alles waar ik het niet mee eens ben is een fox/rep/bla/etc talking point"

Is dit serieus het nieuwe linkse stokpaardje om maar niet te hoeven luisteren en met je handen over je oren lalalalalala te blijven roepen?
pi_180577450
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:01 schreef Refragmental het volgende:
Mooi om te zien dat het vertrouwen in de intelligence community weer volledig hersteld is. ^O^
Dacht dat het nooit meer goed ging komen nadat duidelijk was dat ze hebben gelogen en de wereld in weer een paar nutteloze oorlogen hebben gestort ten tijde van Bush.
Het is eigenlijk best treurig dat een president zó vaak zó duidelijk liegt, dat je eerder de intelligence agencies gaat geloven, vind je niet?
pi_180577457
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is eigenlijk best treurig dat een president zó vaak zó duidelijk liegt, dat je eerder de intelligence agencies gaat geloven, vind je niet?
Je kunt ook gewoon beiden niet geloven :)
pi_180577464
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De Fox talking points zijn nog waardeloze als ze uit de mond van een Hollander komen. :')
Wel een mooie historie van argumenten om de invloed van Rusland te ontkennen.

Het begon altijd met 'BNW, geen serieuze partij pakt dit op' toen de eerste berichten naar buiten kwamen, en toen er een paar belangrijke inlichtingendiensten stelden dat het Rusland was werd dat 'ja, maar dat zijn ze niet allemaal, dit is ook de kustwacht en dus niet relevant'. Inmiddels is elke relevante inlichtingendienst het er volledig over eens dat het Rusland was, en nu gaan we naar 'ja, maar die inlichtingendiensten zijn a priori niet te vertrouwen want vroeger'.

Er is echt maar een enkele persoon in de hele regering die de invloed van Rusland ontkent, en die staat inmiddels op een leugen of 3000 volgens de laatste tellingen, maar om de een of andere reden wordt dat nog serieuzer genomen.

Op een gegeven moment moet je ook gewoon kunnen zeggen van 'oke, ik had het fout, Rusland heeft inderdaad niet helemaal schone handen' zou ik zeggen. In plaats daarvan krijgen we vast iets over de DNC, waarschijnlijk dat de échte misdaad is hoe ze Bernie hebben behandeld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180577473
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon beiden niet geloven :)
Je kunt ook gewoon een afweging maken van wat waarschijnlijk is en wat niet. Maar dat is lastig, voor veel mensen, dus die moeten het voorgekauwd krijgen.
pi_180577492
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon beiden niet geloven :)
Dus je gelooft zowel niet dat Rusland het niet heeft gedaan als dat Rusland het wel heeft gedaan? Knap.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180577500
quote:
Jeb Bush blasted the Trump administration on Wednesday for indicating it's considering an offer from Russian President Vladimir Putin to observe questioning of indicted Russians in exchange for allowing Russian authorities to question American citizens.

"Not dismissing this absurd request out of hand is an extraordinary sign of weakness by an American president," Bush tweeted.
Al die verdomde linkse hippies die Trump maar tegenspreken.
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:12:05 #174
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180577532
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus je gelooft zowel niet dat Rusland het niet heeft gedaan als dat Rusland het wel heeft gedaan? Knap.
en hoe noemen we dit soort mensen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_180577576
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus je gelooft zowel niet dat Rusland het niet heeft gedaan als dat Rusland het wel heeft gedaan? Knap.
Dat is precies wat ik zeg. ^O^
Persoon A geloof ik niet, en Instantie B geloof ik niet. Dus dan hebben ze beiden gelijk en toch ook weer niet, ofzo.

Of, let op....
Wanneer Trump spreekt ga ik er al gelijk van uit dat het leugens zijn.
En wanneer de intelligence community iets beweert, geloof ik er ook geen drol van.
Zegt totaal niks over het feit WAAR ze over spreken.
Zelf twijfel ik er niet aan dat Rusland zich heeft gemengd in de verkiezingen, doen alle grote landen bij elkaar.
Dat er "collusion" zou zijn geloof ik dan weer helemaal niet.
pi_180577637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik zeg. ^O^
Persoon A geloof ik niet, en Instantie B geloof ik niet. Dus dan hebben ze beiden gelijk en toch ook weer niet, ofzo.
Dat is logisch. Als ze beide een tegengestelde mening hebben over hetzelfde onderwerp en jij gelooft ze allebei per definitie niet geloof je ze immers ook allebei tegelijk. De ene niet geloven betekent immers dat je de ander wel moet geloven.

Trump zegt dat de Russen niks gehackt hebben, maar die geloof je niet, dus hebben de Russen het volgens jou wel gehackt. De CIA zegt dat de Russen het gehackt hebben, maar die geloof je niet, dus hebben de Russen het volgens jou niet gehackt.

Dat is ook niet mijn gebrekkige logica, dat is de gebrekkige logica achter jouw post.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180577648
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik zeg. ^O^
Persoon A geloof ik niet, en Instantie B geloof ik niet. Dus dan hebben ze beiden gelijk en toch ook weer niet, ofzo.

Of, let op....
Wanneer Trump spreekt ga ik er al gelijk van uit dat het leugens zijn.
En wanneer de intelligence community iets beweert, geloof ik er ook geen drol van.
Zegt totaal niks over het feit WAAR ze over spreken.
Zelf twijfel ik er niet aan dat Rusland zich heeft gemengd in de verkiezingen, doen alle grote landen bij elkaar.
Dat er "collusion" zou zijn geloof ik dan weer helemaal niet.
Dus dan geloof je wat de IC zegt, want die zeggen vooralsnog dat er inmenging in de verkiezingen zijn geweest, maar zijn nog aan het onderzoeken of er collusion is geweest.

Zie, zo moeilijk is het niet *O*.
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 10:19:14 #178
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_180577651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:01 schreef Refragmental het volgende:
Mooi om te zien dat het vertrouwen in de intelligence community weer volledig hersteld is. ^O^
Dacht dat het nooit meer goed ging komen nadat duidelijk was dat ze hebben gelogen en de wereld in weer een paar nutteloze oorlogen hebben gestort ten tijde van Bush.
Bush en Blair hebben herhaaldelijk aangegeven dat ze ook zonder info over WMD's Irak zouden hebben aangevallen. Het is makkelijk om naar de veiligheidsdiensten te wijzen, maar zij spelen slechts een beperkte rol in het Irak-verhaal. De neo-cons hadden besloten dat Irak aangevallen moest worden en het bewijs voor massavernietigingswapens werd er daarom met de haren bijgesleept.
(Zie bv hier hoe de Bush regering omging met de info van de CIA: http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T)

[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 19-07-2018 10:27:48 ]
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:24:47 #179
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180577752
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:01 schreef Refragmental het volgende:
Mooi om te zien dat het vertrouwen in de intelligence community weer volledig hersteld is. ^O^
Dacht dat het nooit meer goed ging komen nadat duidelijk was dat ze hebben gelogen en de wereld in weer een paar nutteloze oorlogen hebben gestort ten tijde van Bush.
Ook toen was het een republikeinse president met zijn ministers die de boel bij elkaar gelogen hebben. De ambtenaren hebben ze juist geadviseerd dat er geen WMDs waren.
Niet dat ik verder overloop van vertrouwen voor deze organisaties, maar ze staan ruim hoger aangeschreven dan de moderne republikeinen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:24:52 #180
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_180577758
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:06 schreef Refragmental het volgende:
"Alles waar ik het niet mee eens ben is een fox/rep/bla/etc talking point"

Is dit serieus het nieuwe linkse stokpaardje om maar niet te hoeven luisteren en met je handen over je oren lalalalalala te blijven roepen?
Denk jij dat Trump zich heeft versproken en was jij het eens met wat hij met die verspreking wilde zeggen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_180577805
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is logisch. Als ze beide een tegengestelde mening hebben over hetzelfde onderwerp en jij gelooft ze allebei per definitie niet geloof je ze immers ook allebei tegelijk. De ene niet geloven betekent immers dat je de ander wel moet geloven.

Trump zegt dat de Russen niks gehackt hebben, maar die geloof je niet, dus hebben de Russen het volgens jou wel gehackt. De CIA zegt dat de Russen het gehackt hebben, maar die geloof je niet, dus hebben de Russen het volgens jou niet gehackt.

Dat is ook niet mijn gebrekkige logica, dat is de gebrekkige logica achter jouw post.
Dit is toch kansloos?
Als er twee partijen bewezen vaker hebben gelogen, is het dan vreemd om beide partijen dan gewoon niet te geloven, ongeacht hun uitspraken en of ze toevallig een keer gelijk hebben?

Dat er inmenging is geweest, geloof ik, zoals ik eerder heb gezegd.
Dat de DNC is gehackt door rusland, geloof ik dan weer niet. Intelligence community heeft geen toegang gehad tot de servers.

Maar zoals gezegd, een kansloze discussie. Gaat niet eens over inhoud, maar puur om een "GOTCHA" te scoren. Veel plezier ermee.

Ik laat wel nog een paar leuke vragen voor jullie achter.
Wat is er gebeurd met de eerste lichting indictments richting de russen? Is daar nog wat uit gekomen?
pi_180577853
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:28 schreef Refragmental het volgende:
Dat de DNC is gehackt door rusland, geloof ik dan weer niet. Intelligence community heeft geen toegang gehad tot de servers.
Dus je gelooft Trump, want die zegt dit ook. Zeg dat dan gewoon in plaats van doen alsof je de neutraliteit zelve bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:31:38 #183
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180577861
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:28 schreef Refragmental het volgende:
Dat er inmenging is geweest, geloof ik, zoals ik eerder heb gezegd.
Dat de DNC is gehackt door rusland, geloof ik dan weer niet. Intelligence community heeft geen toegang gehad tot de servers.
Nu pak je net het ene punt waar dus wel aantoonbaar bewijs voor is en niet alleen van de inlichtingendiensten. Ze hebben de e-mails die zijn buitgemaakt tijdens de hack nota bene aan Wikileaks gegeven.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:28 schreef Refragmental het volgende:
Wat is er gebeurd met de eerste lichting indictments richting de russen? Is daar nog wat uit gekomen?
Goeie genade, onder welke steen heb jij gelegen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 10:33:49 #184
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_180577897
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat de DNC is gehackt door rusland, geloof ik dan weer niet. Intelligence community heeft geen toegang gehad tot de servers.

Lees vooral dit verhaal eens: https://www.thedailybeast(...)missing-nor-a-server

Refragmental, je doet elke keer hetzelfde: je stormt het topic binnen, roept wat talking points die je van de rechtse media in de VS heb gehoord, wordt gewezen op je ongelijk, je slaat wat om je heen, roept dan dat het altijd hetzelfde is in het Amerika-topic en dat je er genoeg van hebt en je bent weer weg. Word je daar nou zelf ook niet moe van?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_180577908
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus je gelooft Trump, want die zegt dit ook. Zeg dat dan gewoon in plaats van doen alsof je de neutraliteit zelve bent.
Volgens mij zei Trump dat er GEEN inmenging was. Kan me vergissen.
En wat zeg ik nou de hele tijd over inmenging?

Vermoeiend dit :N
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 10:37:41 #186
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_180577957
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij zei Trump dat er GEEN inmenging was. Kan me vergissen.
En wat zeg ik nou de hele tijd over inmenging?

Vermoeiend dit :N
Wat vermoeiend is, is dat je niet goed leest. Ludachrist heeft het over het server-verhaal.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_180578000
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij zei Trump dat er GEEN inmenging was. Kan me vergissen.
En wat zeg ik nou de hele tijd over inmenging?

Vermoeiend dit :N
Trump zegt dat hij niet gelooft dat de DNC gehackt is door Rusland. Jij gelooft Trump dus op dat punt.

Als ik het over inmenging wilde hebben had ik dat wel gequote. Je kan wel roepen dat je het met beide niet eens bent, want Trump zegt dat hamburgers vies zijn en jij vindt ze lekker terwijl de IC claimt dat Rusland wel gehackt heeft en jij bent het daar niet mee eens, maar dan neem je dus verschillende standpunten van beide partijen.

Je kan Trump domweg niet a priori nooit geloven én geloven dat de DNC niet door de Russen gehackt is. Trump zegt dat de DNC niet door de Russen gehackt is, dus geloof jij Trump op dat punt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180578017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:33 schreef Mike het volgende:

[..]

Lees vooral dit verhaal eens: https://www.thedailybeast(...)missing-nor-a-server

Refragmental, je doet elke keer hetzelfde: je stormt het topic binnen, roept wat talking points die je van de rechtse media in de VS heb gehoord, wordt gewezen op je ongelijk, je slaat wat om je heen, roept dan dat het altijd hetzelfde is in het Amerika-topic en dat je er genoeg van hebt en je bent weer weg. Word je daar nou zelf ook niet moe van?
http://thehill.com/policy(...)d-dnc-servers-report

https://www.wired.com/201(...)acked-email-servers/

quote:
In its statement, the FBI agreed with the DNC's implication that it had instead relied on data from Crowdstrike. But the Bureau points the finger for its lack of independent evaluation squarely at the DNC. According to the FBI official, "This left the FBI no choice but to rely upon a third party for information. These actions caused significant delays and inhibited the FBI from addressing the intrusion earlier."
pi_180578057
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:37 schreef Mike het volgende:

[..]

Wat vermoeiend is, is dat je niet goed leest. Ludachrist heeft het over het server-verhaal.
Vreemd, eerst had Lud het over "het".

"Dus je gelooft zowel niet dat Rusland het niet heeft gedaan als dat Rusland het wel heeft gedaan? Knap."

Dat halverwege de discussie de goalposts worden verschoven en het opeens specifiek over de servers gaat zodat hij zijn GOTCHA momentje kan hebben, tja.
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 10:51:05 #190
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_180578198
quote:
In een onderzoek gebruik je een image van een server, zodat er niet met het oorspronkelijke materiaal gerommeld kan worden en er bewijs verdwijnt/verandert. Je zou daar tegenin kunnen brengen dat er dan misschien nog gemanipuleerd kan zijn met dat image, maar dat zou je als je kwaad wil doen ook altijd met het origineel kunnen doen. Volgens de experts van de FBI was het image voldoende voor het onderzoek.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:59:42 #191
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180578385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:19 schreef Mike het volgende:

[..]

Bush en Blair hebben herhaaldelijk aangegeven dat ze ook zonder info over WMD's Irak zouden hebben aangevallen. Het is makkelijk om naar de veiligheidsdiensten te wijzen, maar zij spelen slechts een beperkte rol in het Irak-verhaal. De neo-cons hadden besloten dat Irak aangevallen moest worden en het bewijs voor massavernietigingswapens werd er daarom met de haren bijgesleept.
(Zie bv hier hoe de Bush regering omging met de info van de CIA: http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T)
De voornaamste reden om Irak aan te vallen is het feit dat Saddam met zijn activiteiten in die regio niet wilde stoppen. Bush heeft gebruik gemaakt van halfslachtige intel en "van horen zeggen" feiten. Of Bush daadwerkelijk heeft geweten dat Saddan géén WMD had op niet maakt eigenlijk weinig uit. Saddam had zijn tegenstanders op gegeven moment wel op andere manieren uitgeschakeld. Bush gebruikte WMD als wig.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 19 juli 2018 @ 11:18:08 #192
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180578738
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:51 schreef Mike het volgende:

[..]

In een onderzoek gebruik je een image van een server, zodat er niet met het oorspronkelijke materiaal gerommeld kan worden en er bewijs verdwijnt/verandert. Je zou daar tegenin kunnen brengen dat er dan misschien nog gemanipuleerd kan zijn met dat image, maar dat zou je als je kwaad wil doen ook altijd met het origineel kunnen doen. Volgens de experts van de FBI was het image voldoende voor het onderzoek.
Ik vraag me af of op verkiezings servers ook gemanipuleerd is met de gegevens van expats die overzee wonen. De reden waarom, is iets wat vorige week met een Amerikaanse vriendin van me is gebeurd. Die werd vorige week opgebeld door een paniekerige moeder vanuit de States over een vermeende rekening voor het plaatsen van een transmissie en nieuwe airco in haar auto. ALLE persoonlijke gegevens van die vriendin (die hier al 25 jaar woont) stonden in die gefingeerde rekening. INCLUSIEF huidige adres in Nederland (2 jaar geleden verhuist) Op gegeven moment kon ze haar moeder geruststellen dat dit een poging tot bedrog was (ze heeft geen auto noch rijbewijs) Dit geeft te denken; HOE ZIJN DIE CRIMINELEN AAN DIE GEGEVENS GEKOMEN??

De enige keer dat deze informatie door mijn vriendin naar de States zijn doorgegeven is toen zij die verstrekte aan de Absentee Ballot Request and Voter Registration Services for All U.S. Voters in All States at Home and Abroad en die zou vermeend privé zijn en beveiligd.

WIE heeft die info laten lekken??? Als het een hacker is geweest dan kun je er gemakshalve van uit gaan dat die niet over individuele info gaat maar over een totaal pakket! Dus wie heeft hier in deze info zitten te graaien en er profijt aan gehad? De vriendin zei ook dat de ballot te laat in Nederland binnenkwam om nog aan de presidentsverkiezingen mee te doen.

erg verdacht allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 19-07-2018 11:27:03 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 19 juli 2018 @ 11:51:49 #193
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180579346
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vreemd, eerst had Lud het over "het".

"Dus je gelooft zowel niet dat Rusland het niet heeft gedaan als dat Rusland het wel heeft gedaan? Knap."

Dat halverwege de discussie de goalposts worden verschoven en het opeens specifiek over de servers gaat zodat hij zijn GOTCHA momentje kan hebben, tja.
Is dit bericht volgens jou geloofwaardig of is dit nepnieuws?

quote:
WASHINGTON—Lauding President Trump for his invaluable role in the operation, Special Counsel Robert Mueller informed the public Wednesday that his so-called Russia investigation was in fact merely a cover for an elaborate sting to bring down the Clinton family’s child sex-slavery ring. “The Justice Department has finally been able to track down and arrest everyone associated with the Clinton Foundation’s unconscionable crimes, and it’s all thanks to President Trump agreeing to work undercover and play along with our fabricated accusations of Russian interference in the 2016 election,” said Mueller, explaining that after its agent Seth Rich was killed by the Clintons, the department recruited Trump to distract high-ranking Democrats with social media stunts, continuous denials of Russian involvement in U.S. politics, and glowing praise for Vladimir Putin. “Without the president’s help, we never would have been able to keep the guise of the ‘Russia investigation’ going long enough to launch our successful raids of Comet Ping Pong and secret locations in Haiti—efforts that ultimately brought the Clintons’ human-trafficking crimes to light. Thanks to the heroic actions of Donald Trump, we can all sleep a little more soundly tonight, knowing the world’s children are safe.” Mueller went on to thank the numerous media personalities and Republican lawmakers who first pointed out to federal investigators that the real problem lay in Hillary Clinton’s missing emails.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 19 juli 2018 @ 11:56:42 #194
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_180579429
Blijkbaar wist Trump twee weken voor de inauguratie al dat Putin de Amerikaanse verkiezingen aan het bezoedelen was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.nytimes.com/2(...)ction-meddling-.html
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_180579694
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Is dit bericht volgens jou geloofwaardig of is dit nepnieuws?

[..]

Briljant. Thats the story.
Dat wij het zo onderschat / overschat hebben. Miskend.
pi_180579800
Hier de video van wat besproken en afgesproken is in Helsinki tussen Trump en Poetin.
Volgens Poetin dan..want Trump zegt er niet zoveel over.


Besproken onderwerpen:
Syrie: ze gaan samenwerken
Iran
Handel (dus indirect ook het opheffen van sancties)
Wat Poetin van Trump vindt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Black_Baron op 19-07-2018 12:28:03 ]
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:23:11 #197
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180579833
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:20 schreef Black_Baron het volgende:
Hier de video van wat besproken en afgesproken is in Helsinki tussen Trump en Poetin.
Volgens Poetin dan..want Trump zegt er niet zoveel over.

Ik kan alleen maar hopen dat de tolk een goed geheugen heeft en ze het verschil tussen Would en Wouldn't kent (maar dan in het Russisch)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_180579987
Oh, en een verkapt dreigement naar Europa dat als we niet meehelpen met opbouwen van Syrie en Assad, de miljoenen vluchtelingen (die nu in Turkije en Libanon zitten) wel eens deze kant op kunnen gaan komen.

Poetin zegt het netjes, maar de boodschap is duidelijk.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 juli 2018 @ 12:37:15 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180580083
Russia slams proposal to question Trump summit translator

Waarom willen de Russen niet dat de tolk gehoord wordt? Wat voor reden zouden ze daarvoor hebben?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_180580196
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:37 schreef Ulx het volgende:
Russia slams proposal to question Trump summit translator

Waarom willen de Russen niet dat de tolk gehoord wordt? Wat voor reden zouden ze daarvoor hebben?
Trump moet zelf maar vertellen wat er besproken is. Daar ligt het probleem, bij Trump, niet bij de Russen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')