abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2018 @ 08:49:47 #151
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_180576528
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:44 schreef KoosVogels het volgende:

Wellicht dat Poetin de suggestie heeft gewekt dat Montenegro wel eens Rusland zou kunnen aanvallen en dat de Amerikanen dan te hulp moeten schieten, resulterend in WOIII. The Donald is immers makkelijk te kneden.
#hoedan

Montenegro heeft toch amper een leger? Misschien een paar duizend man en dan nog zitten er nogal wat landjes tussen voor je bij Rusland bent.

Denk ook niet dat Montenegro onwijze ICBM's heeft.
Carpe Libertatem
  donderdag 19 juli 2018 @ 08:49:50 #152
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180576529
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:39 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Klopt gedeeltelijk, alleen heb je in de senaat vaak 60 stemmen nodig om iets in stemming te brengen en uiteraard werken de democraten niet mee.
Maar inderdaad ook de republikeinen zijn verdeeld.
Daarbij opgemerkt dat Obama wél een aantal bipartisan politieke besluiten heeft kunnen ritselen met de republikeinen. Ik kan me voorstellen dat "de andere partij" sceptisch staat tegenover een voorstel van een zittende partij, maar de wantrouwen en polarisatie die de afgelopen 2 jaar door Trump is veroorzaakt zal het politieke beeld decennia lang beïnvloeden. De afgelopen jaren hebben de republikeinen het voortouw gehad (ook onder Obama) Het lijkt er op dat de schade die Trump heeft veroorzaakt bij de GOP moeilijk is te herstellen, Kiezers zien een machteloze partij die ondanks een meerderheid in huis en senaat én een zittende president eigenlijk niks meer kan doen dan aan de merkwaardige grollen van Trump toe te geven. Dan komt diezelfde kiezer snel op andere keuzes. Democratisch ofwel independent. Deze generatie GOP is reddeloos verloren omdat ze geen sturing hebben.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_180576597
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:49 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

#hoedan

Montenegro heeft toch amper een leger? Misschien een paar duizend man en dan nog zitten er nogal wat landjes tussen voor je bij Rusland bent.

Denk ook niet dat Montenegro onwijze ICBM's heeft.
Kom op man, je kunt die Trump toch alles wijsmaken? Ik stel mij zo voor dat Poetin dat uitstekend weet te verkopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 juli 2018 @ 08:59:39 #154
66825 Reya
Fier Wallon
pi_180576624
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:17 schreef DustPuppy het volgende:
Trump: Defending NATO ally Montenegro could mean ‘World War III’

Waar komt deze Montenegro shit ineens vandaan?
Trump is een erg belezen man; hij heeft natuurlijk net een uitgebreide analyse van de Eerste Balkan-oorlog gelezen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:04:27 #155
384435 klappernootopreis
pi_180576681
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:59 schreef Reya het volgende:

[..]

Trump is een erg belezen man; hij heeft natuurlijk net een uitgebreide analyse van de Eerste Balkan-oorlog gelezen.
Hij begon zelf met een privé oorlogje en duwde de MP van Montenegro aan de kant tijdens een fotosessie voor de Nato overleg in opdracht van Putin.

donderdag 19 juli 2018 @ 09:07:49 #156
384435 klappernootopreis
pi_180576716
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 08:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom op man, je kunt die Trump toch alles wijsmaken? Ik stel mij zo voor dat Poetin dat uitstekend weet te verkopen.
niet verkopen: sommeren.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:17:07 #157
384435 klappernootopreis
pi_180576828
pi_180577138
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juli 2018 04:44 schreef Kijkertje het volgende:
Echt ongelooflijk dat Trump al die tijd de bevindingen van zijn veiligheidsdiensten in twijfel heeft getrokken :')

From the Start, Trump Has Muddied a Clear Message: Putin Interfered

[..]

Dit is best wel groot nieuws. En als je het combineert met de nieuwskop FBI director says Russian influence efforts are ‘very active’, lijkt het er op dat de intelligentiediensten Trump nu écht zat zijn, en in de wereld willen gooien wat er werkelijk gaande is.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:47:29 #159
384435 klappernootopreis
pi_180577184
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit is best wel groot nieuws. En als je het combineert met de nieuwskop FBI director says Russian influence efforts are ‘very active’, lijkt het er op dat de intelligentiediensten Trump nu écht zat zijn, en in de wereld willen gooien wat er werkelijk gaande is.
een dergelijke drieste actie zou ik zeker afraden. Beter is het voor de inlichtingendiensten om nu hun onvoorwaardelijke steun aan de Mueller probe te geven. Dus ook de CIA. Dit Onderzoek moet hoe dan ook ongestoord door kunnen gaan. De waarheid moet op tafel, hoe dan ook.
pi_180577201
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:47 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

een dergelijke drieste actie zou ik zeker afraden. Beter is het voor de inlichtingendiensten om nu Hun onvoorwaardelijke steun aan de Mueller probe te geven. Dus ook de CIA. Dit Onderzoek moet hoe dan ook ongestoord door kunnen gaan. De waarheid moet op tafel, hoe dan ook.
Welke actie bedoel je? Het is niet alsof de CIA en FBI een coupe gaan plegen (als je je aluhoedje niet op hebt tenminste). Ze zijn wél aan het breken met Trumps verhaal, en dat lijkt me meer dan prima.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:57:22 #161
384435 klappernootopreis
pi_180577317
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Welke actie bedoel je? Het is niet alsof de CIA en FBI een coupe gaan plegen (als je je aluhoedje niet op hebt tenminste). Ze zijn wél aan het breken met Trumps verhaal, en dat lijkt me meer dan prima.
Alles in één keer op tafel gooien zou niet verstandig zijn. Dan bestaat de kans dat zowel de informant in gevaar komt en de verantwoordelijke de plaat poetst. tijdens de Helsinkitop hebben ze Maria Butina vastgezet. Een spion die nauwe banden heeft met de NRA. Die was eigenlijk al bezig een vlucht naar Rusland te boeken, dus ze waren hier op tijd bij. Muller heeft 12 Russen aangeklaagd op het moment dat Trump de 92 jarige Queen een kwartier liet wachten in de brandende zon. Timing is essentieel.
pi_180577372
Mooi om te zien dat het vertrouwen in de intelligence community weer volledig hersteld is. ^O^
Dacht dat het nooit meer goed ging komen nadat duidelijk was dat ze hebben gelogen en de wereld in weer een paar nutteloze oorlogen hebben gestort ten tijde van Bush.
pi_180577381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:01 schreef Refragmental het volgende:
Mooi om te zien dat het vertrouwen in de intelligence community weer volledig hersteld is. ^O^
Dacht dat het nooit meer goed ging komen nadat duidelijk was dat ze hebben gelogen en de wereld in weer een paar nutteloze oorlogen hebben gestort ten tijde van Bush.
De Fox talking points zijn nog waardelozer als ze uit de mond van een Hollander komen. :')
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:02:21 #164
384435 klappernootopreis
pi_180577389
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De Fox talking points zijn nog waardelozer als ze uit de mond van een Hollander komen. :')
_O-
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:03:00 #165
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180577403
quote:

[..]

True that. :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_180577410
Stoer van Putin om een ongeleid projektiel als Trump te manipuleren.
Trump kan het niet handelen ook, door bijvoorbeeld opeens poef WW 3 en Montenegro te blaten.

Wat Putin wel bereikt: totale chaos in de westerse wereld.
Hopelijk staan onze kant de betere schaakspelers.
pi_180577446
"Alles waar ik het niet mee eens ben is een fox/rep/bla/etc talking point"

Is dit serieus het nieuwe linkse stokpaardje om maar niet te hoeven luisteren en met je handen over je oren lalalalalala te blijven roepen?
pi_180577450
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:01 schreef Refragmental het volgende:
Het is eigenlijk best treurig dat een president zó vaak zó duidelijk liegt, dat je eerder de intelligence agencies gaat geloven, vind je niet?
pi_180577457
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is eigenlijk best treurig dat een president zó vaak zó duidelijk liegt, dat je eerder de intelligence agencies gaat geloven, vind je niet?
Je kunt ook gewoon beiden niet geloven :)
pi_180577464
quote:

[..]

De Fox talking points zijn nog waardeloze als ze uit de mond van een Hollander komen. :')
Wel een mooie historie van argumenten om de invloed van Rusland te ontkennen.

Het begon altijd met 'BNW, geen serieuze partij pakt dit op' toen de eerste berichten naar buiten kwamen, en toen er een paar belangrijke inlichtingendiensten stelden dat het Rusland was werd dat 'ja, maar dat zijn ze niet allemaal, dit is ook de kustwacht en dus niet relevant'. Inmiddels is elke relevante inlichtingendienst het er volledig over eens dat het Rusland was, en nu gaan we naar 'ja, maar die inlichtingendiensten zijn a priori niet te vertrouwen want vroeger'.

Er is echt maar een enkele persoon in de hele regering die de invloed van Rusland ontkent, en die staat inmiddels op een leugen of 3000 volgens de laatste tellingen, maar om de een of andere reden wordt dat nog serieuzer genomen.

Op een gegeven moment moet je ook gewoon kunnen zeggen van 'oke, ik had het fout, Rusland heeft inderdaad niet helemaal schone handen' zou ik zeggen. In plaats daarvan krijgen we vast iets over de DNC, waarschijnlijk dat de échte misdaad is hoe ze Bernie hebben behandeld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180577473
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon een afweging maken van wat waarschijnlijk is en wat niet. Maar dat is lastig, voor veel mensen, dus die moeten het voorgekauwd krijgen.
pi_180577492
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dus je gelooft zowel niet dat Rusland het niet heeft gedaan als dat Rusland het wel heeft gedaan? Knap.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180577500
quote:
Jeb Bush blasted the Trump administration on Wednesday for indicating it's considering an offer from Russian President Vladimir Putin to observe questioning of indicted Russians in exchange for allowing Russian authorities to question American citizens.

"Not dismissing this absurd request out of hand is an extraordinary sign of weakness by an American president," Bush tweeted.
Al die verdomde linkse hippies die Trump maar tegenspreken.
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:12:05 #174
384435 klappernootopreis
pi_180577532
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus je gelooft zowel niet dat Rusland het niet heeft gedaan als dat Rusland het wel heeft gedaan? Knap.
en hoe noemen we dit soort mensen?
pi_180577576
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik zeg. ^O^
Persoon A geloof ik niet, en Instantie B geloof ik niet. Dus dan hebben ze beiden gelijk en toch ook weer niet, ofzo.

Of, let op....
Wanneer Trump spreekt ga ik er al gelijk van uit dat het leugens zijn.
En wanneer de intelligence community iets beweert, geloof ik er ook geen drol van.
Zegt totaal niks over het feit WAAR ze over spreken.
Zelf twijfel ik er niet aan dat Rusland zich heeft gemengd in de verkiezingen, doen alle grote landen bij elkaar.
Dat er "collusion" zou zijn geloof ik dan weer helemaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')