ik ken de helft nietquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:53 schreef BobW het volgende:
We kunnen al drie teams maken
Labyad - Dolberg - Neres
VD Beek - Tadic - Frenkie
Tagliafico - Blind - De Ligt - Kristensen
Onana
Johnsen - Huntelaar - Lang
Siem - Eiting - Schone
Bakker - Wöber - Schuurs - Mazraoui
Van Leer
Kuhn - Sierhuis - Nunnely
Bijleveld - Ekkelenkamp - De Wit
Bakboord - Botman - Kemper - Orejuela
Lamprou
Nog over: Gravenberch, Pasquali, Jensen, Owusu
Geblesseerd: Veltman, Cerny, Sinkgraven, Bandé
+ Ziyech
(posities kloppen misschien niet allemaal precies)
Loool.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 00:16:31BREAKING: @BlindDaley mondeling akkoord over contract voor 4 jaar bij #Ajax dat transferrecord breekt voor 54-voudig international: 16 miljoen vast, maximaal oplopend tot 21 miljoen. ⬇https://t.co/Y5BbHUVZ8n reageer retweet
ja jongens. als we al vijf jaar lang roepen dat ze de selectie op orde moeten hebben voor dat de competitie begint, dan zul je ook moeten kopen. met tadic en blind kopen ze wel even een categorie die tot voor kort bijna ondenkbaar was voor een nederlandse club.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 07:37 schreef TheJanitor het volgende:
De paniek is toegeslagen na de wedstrijd tegen Anderlecht of zo?![]()
Wie gaat ze vertellen dat het geen drol uitmaakt wat voor spelers er komen zolang we Ten Hag als coach hebben?
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joh, al zou die 20 jaar dit team trainen
Ajax de koopclubquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 00:16:31BREAKING: @BlindDaley mondeling akkoord over contract voor 4 jaar bij #Ajax dat transferrecord breekt voor 54-voudig international: 16 miljoen vast, maximaal oplopend tot 21 miljoen. ⬇️https://t.co/Y5BbHUVZ8n reageer retweet
Heb je ook nog wat connecties bij Ola? Heb wel zin in een ijsje.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 07:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is eigenlijk gewoon belangenverstrengeling.
Danny Blind die mede invloed heeft bij ajax zijn zoon terug haalt en hem waarschijnlijk een MEGA salaris bij ajax bezorgt.
Ik heb nog wat connecties bij de Europese Unie. ik laat deze transfer onderzoeken.
we hebben al een half seizoen met meneer ten hag achter de rug vrind. dus we maken ons wat zorgen. hopelijk komt het goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:01 schreef ijs_beer het volgende:
Dat gezeik op Ten Hag overigens.Resultaten in oefenwedstrijden zijn totaal onbelangrijk, ga pas oordelen na eerste Vcl wedstrijden joh.
Een bak geld, als het inderdaad waar is. Kan het me niet voorstellen eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:12 schreef franske19 het volgende:
Is dat diezelfde bron die de transfer van Tadic voorspelde voor 20.5 miljoen euro wat uit eindelijk 13.7 miljoen bleek te zijn.
wel veel geld maar voor PL begrippen peanuts, goeie aankoopquote:Op zaterdag 14 juli 2018 07:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
9 maanden contract en dan 16 miljoen aftikken
Hopelijk gaat Ziyech voor 30 miljoen weg.
Zonde hoe het met younes gegaan is. Dit gunde ik hem niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:30 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Een bak geld, als het inderdaad waar is. Kan het me niet voorstellen eigenlijk.
O en:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)p-krukken-bij-napoli
Prima spelers voor Eredivisiebegrippen. En de gedachte erachter snap ik ergens ook wel. Ervaren, wat oudere spelers, om de eigen jeugd (hahaha, welke) te ondersteunen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:32 schreef RubenSosa het volgende:
En koop maar weer 1![]()
Geeft ajax eens echt veel geld uit, kopen ze Tadic en Blind.
![]()
![]()
dat gun je toch niemandquote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zonde hoe het met younes gegaan is. Dit gunde ik hem niet.
vind het wel meevallen eerlijk gezegd, het is gewoon veel geld voor NL begrippenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima spelers voor Eredivisiebegrippen. En de gedachte erachter snap ik ergens ook wel. Ervaren, wat oudere spelers, om de eigen jeugd (hahaha, welke) te ondersteunen.
Maar natuurlijk veel te veel betaald voor met name Blind.
Lekker boeiend. Hebben toch geld genoeg. Ben blij dat ze het eindelijk eens een beetje uitgeven. Supporters zijn tegenwoordig veel te veel met geldzaken bezigquote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het wel meevallen eerlijk gezegd, het is gewoon veel geld voor NL begrippen
je verkoopt zelf een speler die 10 jaar jonger is en ook nog een jaarcontract heeft voor hetzelfde bedrag.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het wel meevallen eerlijk gezegd, het is gewoon veel geld voor NL begrippen
spelers hebben geen restwaarde. Dat is ineens niet meer belangrijk bij ajax?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima spelers voor Eredivisiebegrippen. En de gedachte erachter snap ik ergens ook wel. Ervaren, wat oudere spelers, om de eigen jeugd (hahaha, welke) te ondersteunen.
financieel niet nee maar sportief gezien toch primaquote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:42 schreef franklop het volgende:
[..]
je verkoopt zelf een speler die 10 jaar jonger is en ook nog een jaarcontract heeft voor hetzelfde bedrag.
Denk toch dat als dit klopt dat het qua bedrag geen goede deal is
Dat was een lot uit de loterij. Maar die levert je ook niets op als ie na een jaar weer weggaat. Alleen een boel geld maar geen titels.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
spelers hebben geen restwaarde. Dat is ineens niet meer belangrijk bij ajax?
Dat je voor veel geld een Sanchez ofzo koop en dan 1 of 2 jaar later voor het dubbele verkoopt... oke, maar dit slaat nergens op.
Een speler die zich internationaal bewezen heeft in een top competitie versus een speler die in de eredivisie nog niet eens er bovenuit steekt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:42 schreef franklop het volgende:
[..]
je verkoopt zelf een speler die 10 jaar jonger is en ook nog een jaarcontract heeft voor hetzelfde bedrag.
Denk toch dat als dit klopt dat het qua bedrag geen goede deal is
Restwaarde hoeft niet bij elke speler. Het geheel moet in balans zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat je voor veel geld een Sanchez ofzo koop en dan 1 of 2 jaar later voor het dubbele verkoopt... oke, maar dit slaat nergens op.
Als je bewust de keuze maakt om je te richten op spelers met ervaring, maar die nog niet uitgerangeerd zijn (dus rond de eind 20). Dan is dat denk ik wel een beetje inherent daaraan.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
internationaal bewezen waag ik te betwijfelenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat was een lot uit de loterij. Maar die levert je ook niets op als ie na een jaar weer weggaat. Alleen een boel geld maar geen titels.
[..]
Een speler die zich internationaal bewezen heeft in een top competitie versus een speler die in de eredivisie nog niet eens er bovenuit steekt.
als international wel redelijk, bij ManU eigenlijk niet maar wel ruim goed genoeg voor NLquote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:59 schreef franklop het volgende:
[..]
internationaal bewezen waag ik te betwijfelenmaar ok, wel ruim goed genoeg voor eredivisie niveau uiteraard
Dat zou het ook zijn als ze Blind en Tadic niet hadden gehaald. Dan kan je maar beter spelers erbij hebben die dat gewend zijn en de veelal jonge spelers kunnen sturen.quote:
ze leggen wel een goeie basis voor de komende 2-3 seizoenen op deze manier en in die tussentijd ben je De Ligt en F de Jong waarschijnlijk ook alweer kwijt voor heel veel dus financieel is het ook geen probleemquote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zou het ook zijn als ze Blind en Tadic niet hadden gehaald. Dan kan je maar beter spelers erbij hebben die dat gewend zijn en de veelal jonge spelers kunnen sturen.
Maar ik moet ook nog even wennen aan dit soort bedragen, zeker voor spelers die geen restwaarde meer hebben.
Het is schandalig veel voor nederlandse begrippen...quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
oh god. komt deze clown ook weerquote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is schandalig veel voor nederlandse begrippen...
Tadic en Blind kosten ajax 30 procent van hun normale begroting...
IK ben niet onder de indruk van deze aankopen...ze hebben nog nooit in hun loopbaan een ploeg bij de hand kunnen nemen...
ALs je zoveel geld betaald voor talenten als ROmario, ROnaldo lozano is het allemaal nog te verantwoorden.
DIt zijn gewoon paniek aankopen omdat ajax vier jaar geen fuck heeft gewonnen......
Komend seizoen gewoon weer kampioen worden Klaas, 5 titels in de laatste 9 seizoenen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK ben niet onder de indruk van deze aankopen...ze hebben nog nooit in hun loopbaan een ploeg bij de hand kunnen nemen...
ALs je zoveel geld betaald voor talenten als ROmario, ROnaldo lozano is het allemaal nog te verantwoorden.
DIt zijn gewoon paniek aankopen omdat ajax vier jaar geen fuck heeft gewonnen......
Ik geloof er niet in dat ajax een kampioenselftal bij elkaar kan kopen...quote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Komend seizoen gewoon weer kampioen worden Klaas, 5 titels in de laatste 9 seizoenen.
Klopt, daar kan ik weinig tegenin brengen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat ajax een kampioenselftal bij elkaar kan kopen...
Voor de 4 titels van Frank de Boer kan nog enigszins respect opbrengen, daar zat aardig wat "ajax"idee achter....
IK weet niet of we komend seizoen ajax zien of een bij elkaar gekocht groepje rotzooi.
Owja en dan die trainer nog...
kortom ...maak het maar waar...want op dit moment heb je niets.
Mad.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:32 schreef RubenSosa het volgende:
En koop maar weer 1![]()
Geeft ajax eens echt veel geld uit, kopen ze Tadic en Blind.
![]()
![]()
...............quote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister goser als dit nou je vriendin zou zijn...dan zouden we nog enigszins jaloers kunnen worden...maar jaloers omdat tadic en blind bij jullie gaat spelen...nou neequote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:00 schreef Mani89 het volgende:
Het is hier soms ook net een open inrichting. Zeker als we net weer een geweldige, jaloersmakende transfer hebben afgerond.
Zou rakenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister goser als dit nou je vriendin zou zijn...dan zouden we nog enigszins jaloers kunnen worden...maar jaloers omdat tadic en blind bij jullie gaat spelen...nou nee
[ afbeelding ]
Ben je in het echte leven ook zo raar?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister goser als dit nou je vriendin zou zijn...dan zouden we nog enigszins jaloers kunnen worden...maar jaloers omdat tadic en blind bij jullie gaat spelen...nou nee
[ afbeelding ]
In Manchester lachen ze zich dan ook dood om deze transfer. ‘He is your problem now’.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:15 schreef bianconeri het volgende:
Oh oh Ajax, wat zetten die zich weer voor schut zeg met die Blind.
Waarom krijgt bv een PSV het wel altijd voor elkaar goede aankopen te doen voor goede prijzen (en vroeger bv Groningen ook) en maakt Ajax altijd de meest achterlijke moves?
Blind voor 16-21 miljoen? Wat is dat voor paniek aankoop zeg.
Een speler die degelijk is, raakt de bal niet snel kwijt en kan de bal naar een ploeggenoot passen.
Thats it. Oh en inmiddels heeft hij ervaring. Zelfs in de Eredivisie was hij niet bijzonder.
Bij Man Utd gewoon het waterdragertje dat mocht passen.
Sinisterra, Ayoub........quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben je in het echte leven ook zo raar?
Blind
Tadic
Wat heeft Feyenoord voor indrukwekkende aankopen gedaan tot nu toe?
Ligt er maar aan welke bron je leest, zie genoeg Man Utd fans die opzich wel fan waren van zijn spelintelligentie alleen dat hij wat snelheid tekort komt zeker voor de CV positie.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In Manchester lachen ze zich dan ook dood om deze transfer. ‘He is your problem now’.
Dat kan zomaar met rust in zijn spel en het aan de hand nemen van talenten door stabiel te presteren. En als supporter kijk je toch liever naar wat er op het veld staat aan spelers dan dat er een hele berg geld ligt te verpieteren op de bank waar je dan flink belasting over moet betalen.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:40 schreef Keyos het volgende:
Snap niet hoe je blij kunt zijn met deze transfer. Blind is een prima speler hoor, maar hij maakt het verschil straks écht niet tussen kampioen worden of niet. Aan zo’n Tadic heb je veel meer.
Overigens moet het enigszins zorgwekkend zijn dat bestuurders ineens giga-bedragen uitgeven aan dit soort spelers alleen om hun eigen haggie te redden, dat lijkt me geen gezond beleid. Dat geld van die Bandé sloeg ook nergens op, in België lachen ze zich dood.
Komt omdat het op het oog geen spelers met veel wapens is, dan lijkt het al snel matig.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:42 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk oprecht dat Blind hier erg onderschat wordt.
Te veel betaald? Je moet toch meegaan met de tijd, en met al dat geld mag het ook wel. Ik ben groot voorstanderquote:Op zaterdag 14 juli 2018 08:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |