ik ken de helft nietquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:53 schreef BobW het volgende:
We kunnen al drie teams maken
Labyad - Dolberg - Neres
VD Beek - Tadic - Frenkie
Tagliafico - Blind - De Ligt - Kristensen
Onana
Johnsen - Huntelaar - Lang
Siem - Eiting - Schone
Bakker - Wöber - Schuurs - Mazraoui
Van Leer
Kuhn - Sierhuis - Nunnely
Bijleveld - Ekkelenkamp - De Wit
Bakboord - Botman - Kemper - Orejuela
Lamprou
Nog over: Gravenberch, Pasquali, Jensen, Owusu
Geblesseerd: Veltman, Cerny, Sinkgraven, Bandé
+ Ziyech
(posities kloppen misschien niet allemaal precies)
Loool.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 00:16:31BREAKING: @BlindDaley mondeling akkoord over contract voor 4 jaar bij #Ajax dat transferrecord breekt voor 54-voudig international: 16 miljoen vast, maximaal oplopend tot 21 miljoen. ⬇https://t.co/Y5BbHUVZ8n reageer retweet
ja jongens. als we al vijf jaar lang roepen dat ze de selectie op orde moeten hebben voor dat de competitie begint, dan zul je ook moeten kopen. met tadic en blind kopen ze wel even een categorie die tot voor kort bijna ondenkbaar was voor een nederlandse club.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 07:37 schreef TheJanitor het volgende:
De paniek is toegeslagen na de wedstrijd tegen Anderlecht of zo?![]()
Wie gaat ze vertellen dat het geen drol uitmaakt wat voor spelers er komen zolang we Ten Hag als coach hebben?
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joh, al zou die 20 jaar dit team trainen
Ajax de koopclubquote:Op zaterdag 14 juli 2018 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 00:16:31BREAKING: @BlindDaley mondeling akkoord over contract voor 4 jaar bij #Ajax dat transferrecord breekt voor 54-voudig international: 16 miljoen vast, maximaal oplopend tot 21 miljoen. ⬇️https://t.co/Y5BbHUVZ8n reageer retweet
Heb je ook nog wat connecties bij Ola? Heb wel zin in een ijsje.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 07:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is eigenlijk gewoon belangenverstrengeling.
Danny Blind die mede invloed heeft bij ajax zijn zoon terug haalt en hem waarschijnlijk een MEGA salaris bij ajax bezorgt.
Ik heb nog wat connecties bij de Europese Unie. ik laat deze transfer onderzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |