Hij heeft nog niet eens 4 weken met zelfde team getraindquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ten Hag is al lang genoeg aan het experimenter, ik wil resultaten zien. Ook in oefenwedstrijden.
Moet je wel de wedstrijd kunnen kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ten Hag is al lang genoeg aan het experimenter, ik wil resultaten zien. Ook in oefenwedstrijden.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vroeger konden Stam en Davids de rest wel overtuigen voor extra werk . Weet niet of die Tadic en Blind die autoriteit hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen Tadic en Blind de rest van de selectie maar duidelijk maken en pushen hoe ze hun lichaam moeten verzorgen dan
Joh, al zou die 20 jaar dit team trainenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet eens 4 weken met zelfde team getraind
Hoe slechter de voorbereiding hoe meer vertrouwen ik in het seizoen krijg.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een buitenspeler is op zich nog nodig.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie hoop je dat er nog meer aangetrokken worden dit seizoen amice?
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze Blind als centrale verdediger uitproberen is dat wel zeker.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Wober is hard op weg naar de uitgang zo
Dit lijkt me wel aardig te kloppen puur op basis van vandaagquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef Zocalo het volgende:
Het resultaat boeit me niet, dit gebruiken om aan het eind van de voorbereiding conclusies te trekken.
Voorlopig lijkt Schuurs het echt hogere tempo nog niet aan te kunnen, is Orejuela nog steeds een lachertje en missen we een goede rechtsback en vind ik Labyad aan de linkerkant te statisch. Wober heeft een stabiele factor naast zich nodig om te groeien.
Voor deze selectie zeker wel denk ik hoor, komen toch allebei uit de fysiek zwaarste competitie.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger konden Stam en Davids de rest wel overtuigen voor extra werk . Weet niet of die Tadic en Blind die autoriteit hebben.
Dus het is zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als ze Blind als centrale verdediger uitproberen is dat wel zeker.
Zou wel zonde zijn want vorig seizoen het eerste halfjaar speelde hij echt goed en stabiel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Wober is hard op weg naar de uitgang zo
Wie zou jij graag zien die ook haalbaar is?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een buitenspeler is op zich nog nodig.
JeSuisDroppieGodquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, Bosz verloor in zijn eerste wedstrijd van een stel broekies van 19 en 20 toen werd hier moord en brand geschreeuwd
Overmars heeft een hoop geld in de fik gestoken om Keizer weg te pesten (lol).quote:
Ja maar de 1 voetbalde bij een degradatieploeg en de ander gewoon niet .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor deze selectie zeker wel denk ik hoor, komen toch allebei uit de fysiek zwaarste competitie.
En gaf hem Orejuela en Siempie om hem lekker dwars te zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Overmars heeft een hoop geld in de fik gestoken om Keizer weg te pesten (lol).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |