SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 13-07-2018 15:39:22 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
emboloquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Maximilian Meyer is nog transfervrij.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Thilo Kehrer, Nabil Bentaleb en Amine Harit.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Die wilde zijn contract niet verlengen bij Schalke en dacht blijkbaar dat er wel even een clubje langs zou hoppen. Je voelt aan alles dat hij straks bij een net iets mindere club dan Schalke terechtkomt en dan recht in zijn gezicht uitgelachen wordt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder. Mag gelijk komen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Mooie beelden man.quote:
Nu in dat abjecte PSV shirt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
ik heb nog steeds de originele op mijn imgur account staan, blijven fanatische beelden. (zie OP)quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooie beelden man.
Nu in dat abjecte PSV shirt
wat een gevoel was dat europees seizoen toen. precies waar ik voetbal voor kijken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
viergever is echt geen wereldvoetballer, maar waarom die niet gewoon verlengd is, is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooie beelden man.
Nu in dat abjecte PSV shirtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik had hem er graag bijgehouden.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
viergever is echt geen wereldvoetballer, maar waarom die niet gewoon verlengd is, is mij een raadsel.'Wish I was old and a little sentimental'
en voor zover ik heb gelezen en gehoord, hij zelf had geen enkel probleem met een mogelijke rol als 12e manquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben ook wel een beetje fan van Viergever maar we hebben De Ligt, Schuurs, Wöber, Tagliafico, Bakker en wellicht ook Blind voor centraal achterin en/of linksback, je kan je ook afvragen wat je ermee moet. Frenkie kan je ook nog centraal zetten natuurlijkquote:![]()
in ieder geval niet verkopen aan je grootste concurrentquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje fan van Viergever maar we hebben De Ligt, Schuurs, Wöber, Tagliafico, Bakker en wellicht ook Blind voor centraal achterin en/of linksback, je kan je ook afvragen wat je ermee moet. Frenkie kan je ook nog centraal zetten natuurlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij is niet eens verkochtquote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in ieder geval niet verkopen aan je grootste concurrent![]()
Touchéquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
binnen 20 uur ongeveerquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zouden we de WK gangers gelijk mee laten spelen vanavond? Zullen nog wel fit zijn toch?
Labyad - Dolberg - Neres
Ziyech - De Jong - Van de Beek
Tagla - Wobert - De Ligt - Kristensen
Onana
Zou mooi zijn als we vanavond al zo kunnen spelen.![]()
Verwacht dat Tagliafico en Dolberg nog niet meteen vanaf het begin zullen spelen, Ziyech misschien.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:52 schreef TheJanitor het volgende:
Zouden we de WK gangers gelijk mee laten spelen vanavond? Zullen nog wel fit zijn toch?
Labyad - Dolberg - Neres
Onana
Zou mooi zijn als we vanavond al zo kunnen spelen.
Hoop wel dat Frenkie en Donny kunnen gaan spelen
Oh.![]()
ik had begrepen dat alleen schone en tadic nog rust krijgen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:52 schreef TheJanitor het volgende:
Labyad - Dolberg - Neres
Onana
Zou mooi zijn als we vanavond al zo kunnen spelen.
of de rest meteen basis start gaan we zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als ze maar minuten maken. En de rest hopelijk 90 minuten gewoon. Niet ineens een gaar team na minuut 60.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verwacht dat Tagliafico en Dolberg nog niet meteen vanaf het begin zullen spelen, Ziyech misschien.
Hoop wel dat Frenkie en Donny kunnen gaan spelen![]()
Ze zullen het nu sowieso wel willen opbouwen naar 90 minuten natuurlijk, dus ik verwacht dat het basisteam dan wel lang zal spelen. Met misschien invalbeurten voor een Tagliafico en Dolberg, al kunnen die volgende week ook nog wel spelen in Engeland.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als ze maar minuten maken. En de rest hopelijk 90 minuten gewoon. Niet ineens een gaar team na minuut 60.Oh.![]()
veld ligt er prima bij, stonden alleen nog geen doelenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen het nu sowieso wel willen opbouwen naar 90 minuten natuurlijk, dus ik verwacht dat het basisteam dan wel lang zal spelen. Met misschien invalbeurten voor een Tagliafico en Dolberg, al kunnen die volgende week ook nog wel spelen in Engeland.![]()
zoiets?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
In de OP mag wel een balkje met transferbeleid 18/19FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch niet via je netwerk nog een kaartje kunnen fixen?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
veld ligt er prima bij, stonden alleen nog geen doelenOh.![]()
quote:Ajax tekent nieuw lucratief contract met Adidas![]()
![]()
![]()
![]()
Er wordt niet bij verteld dat het geld wat ajax van adidas krijgt opgebracht wordt door de supporters die al die rotzooi van adidas moet/gaat kopen......
Per saldo betaalt adidas niets aan ajax maar de supporters betalen dat lucratieve sponsorcontract...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
i did my partquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even alle aangetrokken en vertrokken spelers erbij inclusief bedragenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
niet eens geprobeerd al heb ik wel goeie herinneringen aan Ajax in het Olympisch Stadionquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch niet via je netwerk nog een kaartje kunnen fixen?![]()
is mij te veel werk om het uit te zoeken en in te voeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja we hadden vroeger j0rdiiii hiervoor
respect als iemand dit wel doet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Potverdorie jij bent echt briljant zeg, dit hadden wij allemaal niet bedachtquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Er wordt niet bij verteld dat het geld wat ajax van adidas krijgt opgebracht wordt door de supporters die al die rotzooi van adidas moet/gaat kopen......
Per saldo betaalt adidas niets aan ajax maar de supporters betalen dat lucratieve sponsorcontract....![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Potverdorie jij bent echt briljant zeg, dit hadden wij allemaal niet bedacht
Oh.![]()
Ja het is daarom ook het grootste nieuws op de sport pagina van de telegraafquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Potverdorie jij bent echt briljant zeg, dit hadden wij allemaal niet bedacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ajax heeft zogenaamd een werelddealtje gesloten..
topclub hoor dat ajax![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ajax krijgt aanzienlijk meer dan wat Feyenoord krijgt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Per saldo betaalt adidas niets aan ajax maar de supporters betalen dat lucratieve sponsorcontract....
Dus komt inderdaad uit de verkoop van shirts.
Al die tokkies bestellen nepperts bij AliExpress.![]()
als ik het goed begrijp krijgt Ajax dit bedrag en een deel opbrengst merchandising en Feyenoord alleen kleding en de opbrengst van de shirts die ze zelf verkopenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax krijgt aanzienlijk meer dan wat Feyenoord krijgt.
Dus komt inderdaad uit de verkoop van shirts.
Al die tokkies bestellen nepperts bij AliExpress.![]()
wit met nootjes graagquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja het is daarom ook het grootste nieuws op de sport pagina van de telegraaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ajax heeft zogenaamd een werelddealtje gesloten..
topclub hoor dat ajax![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
losgeld, dat heeft Overmars in zijn broekzak zitten.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch weer 1% van de begroting.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
losgeld, dat heeft Overmars in zijn broekzak zitten.![]()
Feyenoord krijgt een laag vast bedrag van Adidas en een groot deel van de opbrengst omdat het alleen door Feyenoord wordt verkocht.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp krijgt Ajax dit bedrag en een deel opbrengst merchandising en Feyenoord alleen kleding en de opbrengst van de shirts die ze zelf verkopen
Jullie krijgen een groter vast bedrag maar waarsch een lager deel van de opbrengsten.![]()
Ik zie toch op veel plekken voorbijkomen dat mensen in Blind een centrale verdediger zien, maar als hij komt zie ik hem toch het liefst op het middenveld![]()
Hij wordt gehaald in plaats van Magallan. Het zou dan onlogisch zijn om hem op het middenveld te zetten? Ik zie hem daar ook liever hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:52 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie toch op veel plekken voorbijkomen dat mensen in Blind een centrale verdediger zien, maar als hij komt zie ik hem toch het liefst op het middenveld![]()
compensatie voor de clubs van spelers die meespelen in het wk, en dus minder vrij hebben voor de start van de competitie van hun clubs.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Koning Toto.
Nee grapje, kan je hier lezen:
https://www.ajaxshowtime.(...)-ton-door-wk-gangersDankquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
compensatie voor de clubs van spelers die meespelen in het wk, en dus minder vrij hebben voor de start van de competitie van hun clubs.
Ik zie nu ook dat van PSV staan.What can change the nature of a man?![]()
Mwah, ik denk dat Magallan niet eens (meteen) basisspeler zou zijn eigenlijk. Dan eerder Wöber maar goed we zullen het zienquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij wordt gehaald in plaats van Magallan. Het zou dan onlogisch zijn om hem op het middenveld te zetten? Ik zie hem daar ook liever hoor.![]()
Ik zie hem liever als een Vertonghen. Centraal, maar wel eens inschuivenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:52 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie toch op veel plekken voorbijkomen dat mensen in Blind een centrale verdediger zien, maar als hij komt zie ik hem toch het liefst op het middenveld
En zijn crosspass kan net zo goed vanuit de verdediging komen.![]()
jeez nu al....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:29 schreef Zocalo het volgende:
Bandé geblesseerd, mogelijk meer dan 2 maanden eruit. Er mag op de vleugel nog wel iets bij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet zo gek. Hij moest op zijn tenen lopen om het niveau te halen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:29 schreef Zocalo het volgende:
Bandé geblesseerd, mogelijk meer dan 2 maanden eruit. Er mag op de vleugel nog wel iets bij.![]()
Netjes!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verveelde mij, dus even een update gedaan van de OP
Aan de prijzen hoef je al een tijdje niks te veranderen![]()
![]()
shots fired!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:38 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Netjes!
Aan de prijzen hoef je al een tijdje niks te veranderenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gelijk aangepastquote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verveelde mij, dus even een update gedaan van de OPFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik moest lachen. En huilen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:38 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Netjes!
Aan de prijzen hoef je al een tijdje niks te veranderen![]()
Ach die vijfde Champions League zie ik dit seizoen wel goed komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:38 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Netjes!
Aan de prijzen hoef je al een tijdje niks te veranderenOh.![]()
wat?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik begon te twijfelen of ik het niet goed gepost had ofzo, vandaar dat ik even in de war was.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij mist Cruijff, die overleden is, en het oude logo, dat niet meer officieel gebruikt wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verveelde mij, dus even een update gedaan van de OP
What can change the nature of a man?![]()
Ik zag het bericht ook, maar het lijkt me wat voorbarig om nu al over maanden te spreken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:29 schreef Zocalo het volgende:
Bandé geblesseerd, mogelijk meer dan 2 maanden eruit. Er mag op de vleugel nog wel iets bij.![]()
Dat wordt dus minstens een half jaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:29 schreef Zocalo het volgende:
Bandé geblesseerd, mogelijk meer dan 2 maanden eruit. Er mag op de vleugel nog wel iets bij.'Wish I was old and a little sentimental'
Een nieuw Braziliaans wonderkind ofzo. Henk Veldmate en Hans van der Zee zullen vast wel wat lijstjes klaar hebben liggen.quote:Oh.![]()
Won't happen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een nieuw Braziliaans wonderkind ofzo. Henk Veldmate en Hans van der Zee zullen vast wel wat lijstjes klaar hebben liggen.
Hopelijk nog Blind en verder verwacht ik niks.'Wish I was old and a little sentimental'
Het is ook geen pure noodzaak maar als je uitgaat van die vele wedstrijden in het begin al is het wel lekker als je daar ook een extra vleugelspeler bij hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Won't happen.
Hopelijk nog Blind en verder verwacht ik niks.Oh.![]()
Dat weet ik helaas niet. Was ook benieuwd maar die voorzitter van RSCA tweette alleen de info over Anderlecht.quote:![]()
Twee spelers die 31 augustus weg zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verveelde mij, dus even een update gedaan van de OP![]()
Opstelling Ajax: Van Leer, Bakboord, Botman (45. Pasquali), Ekkelenkamp, Kemper (46. Owusu); Gravenberch, D. de Wit (70. Jensen), Bijleveld; Bandé (11. Nunnely), Sierhuis, Lang (75. Kuhn).quote:
Rust: 1-1
Eind: 3-5![]()
Alledrie die spelers blijven dit seizoenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
Twee spelers die 31 augustus weg zijn
Oh.![]()
Daar hoeven we dus geen waarde aan te hechten, wat een namenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Opstelling Ajax: Van Leer, Bakboord, Botman (45. Pasquali), Ekkelenkamp, Kemper (46. Owusu); Gravenberch, D. de Wit (70. Jensen), Bijleveld; Bandé (11. Nunnely), Sierhuis, Lang (75. Kuhn).
Rust: 1-1
Eind: 3-5
Oh.![]()
Doe niet zo Botman.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hoeven we dus geen waarde aan te hechten, wat een namen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Voorlopig is zijn rol helemaal uitgespeeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Bandé die het weer in dit team mocht proberen.'Wish I was old and a little sentimental'
Triest wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Voorlopig is zijn rol helemaal uitgespeeld.Oh.![]()
Eens.quote:
Nu graag Blind aankondigen.
Oh ja en een ijsje van Klaas.'Wish I was old and a little sentimental'
Hoe is het toch ook weer mogelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:29 schreef Zocalo het volgende:
![]()
Blind zal wellicht vanavond rondkomen en dan pas keuring en presentatie volgende week.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens.
Nu graag Blind aankondigen.
Oh ja en een ijsje van Klaas.Oh.![]()
Het zal waarschijnlijk geen geweldenaar zijn, maar we hadden al zo lekker veel opties op de vleugels dus dit komt niet echt goed uit. Neres speelde overigens ook nauwelijks in zijn eerste halfjaar toch? Kan altijd nog wat worden. In het kader van positiviteit enzoquote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
het feit dat hij met jong Ajax meedeed zegt toch ook wel iets of zie ik dat niet goed?![]()
KLAAS WAAR BLIJFT MIJN MAGNUM IJSDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Opstelling:
1. Onana 2. Mazraoui 3. Schuurs 4. Bakker 5. Wöber 6. Van de Beek 7. Neres 8. Eiting 9. Dolberg 10. Ziyech 11. Labyad
Ziyech
Geen De Ligt![]()
Die is wegquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:21 schreef BobW het volgende:
Opstelling:
1. Onana 2. Mazraoui 3. Schuurs 4. Bakker 5. Wöber 6. Van de Beek 7. Neres 8. Eiting 9. Dolberg 10. Ziyech 11. Labyad
Ziyech
Geen De LigtRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt een laag vast bedrag van Adidas en een groot deel van de opbrengst omdat het alleen door Feyenoord wordt verkocht.
Jullie krijgen een groter vast bedrag maar waarsch een lager deel van de opbrengsten."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 19:11:52#Ajax tegen Anderlecht zonder Matthijs de Ligt omdat ‘hij op training tikkie op zn voet heeft gehad en uit voorzorg niet meedoet’. Stapt morgen gewoon in vliegtuig met Ajax naar Engeland voor trainingskamp #ajaand reageer retweet
Ajacied.![]()
hmm, ik wilde ook typen dat die dus weg is ... hopelijk heeft Mike gelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:13 schreef Liftdeur het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 19:11:52#Ajax tegen Anderlecht zonder Matthijs de Ligt omdat ‘hij op training tikkie op zn voet heeft gehad en uit voorzorg niet meedoet’. Stapt morgen gewoon in vliegtuig met Ajax naar Engeland voor trainingskamp #ajaand reageer retweet
![]()
Als hij morgen daadwerkelijk in dat vliegtuig stapt zit het goed ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hmm, ik wilde ook typen dat die dus weg is ... hopelijk heeft Mike gelijk.
Ik begon hem ook al een beetje te knijpen.Ajacied.![]()
Wow dat is zuur voor hem.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:21 schreef Zocalo het volgende:
Bande tot de winterstop (minimaal) eruit:
https://www.ajax.nl/strea(...)-uit-de-roulatie.htmOh.![]()
Dat wordt nooit meer wat dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:21 schreef Zocalo het volgende:
https://www.ajax.nl/strea(...)-uit-de-roulatie.htm![]()
Zou het ook graag willen maar gaan ze niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu dus echt een vleugelspeler erbij kopen.
Tadic en Labyad kunnen daar beide spelen.
Maar ik zou een tropische verrassing a la Neres toejuichen.Ajacied.![]()
Alleen als Ziyech weg gaat zie ik ze nog wel een vleugelspeler halen, dan kan Tadic naar het middenveld.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:32 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Zou het ook graag willen maar gaan ze niet doen denk ik.
Maar ik zou een tropische verrassing a la Neres toejuichen.![]()
Ja maar met een druk programma wat eraan komt en als ze Tadic en Labyad ook zien als middenvelders is dat wel te weinig.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:32 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Maar ik zou een tropische verrassing a la Neres toejuichen.Oh.![]()
Geen idee of er een druk programma aan komtquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar met een druk programma wat eraan komt en als ze Tadic en Labyad ook zien als middenvelders is dat wel te weinig.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:33 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Alleen als Ziyech weg gaat zie ik ze nog wel een vleugelspeler halen, dan kan Tadic naar het middenveld.
Ajacied.![]()
Kunnen zomaar 12 Europese duels worden voor de winterstopquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee of er een druk programma aan komtOh.![]()
Ik ga echt weer zeven kleuren schijten tijdens die wedstrijd tegen Sturm Graz.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen zomaar 12 Europese duels worden voor de winterstop
Ajax kennende kan zoiets nooit normaal of soepeltjes.Ajacied.![]()
Ja leuk, maar daar red je het niet mee. Je moet toch ook echt een echte buitenspeler hebben. Middenvelders op de vleugels ben ik sowieso niet zo fan van, hoop dat ze nog wel iets fatsoenlijks halenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:32 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Maar ik zou een tropische verrassing a la Neres toejuichen.![]()
Heeft iemand een linkje voor de wedstrijd?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jammer dat Elsierd er niet isquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
De commentator loopt achter op het nieuws.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jeetje, weer achter de feiten aanlopen.
Maar we weten wat een slechte voorbereiding kan betekenen
Oh.![]()
Stond Wober lekker te dekken al zou ik graag een wat ruimer shot zienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Valt reuze meequote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:50 schreef franske19 het volgende:
Die belgen zijn wel aan het schoppen. Het is maar een oefenpotje.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zou wel kunnen dat hij moest kiezen tussen die man in de 16 en nog een komendequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die combinatie tussen Neres en Mazraoui was wel veelbelovendquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze voetballen af en toe wel echt lekker.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En een sliding om die bal te blokken had ook wel gekundquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:50 schreef Tagliano het volgende:
Stond Wober lekker te dekken al zou ik graag een wat ruimer shot zien![]()
Ik heb het je gisteren nog verteldquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeetje, weer achter de feiten aanlopen.
Maar we weten wat een slechte voorbereiding kan betekenen
Teveel wisselingen in je ploeg is nooit goed....
En bij Ajax zijn er teveel wisselingen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Waar is de VAR?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
VAR is te duur voor wedstrijden van ajax"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Lekker behulpzaam is iedereen weer...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand een linkje voor de wedstrijd?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik kijk het gewoon op TV dus ik weet niks van een linkje.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam is iedereen weer...Oh.![]()
Ja, lol. Je kan zelf ook zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam is iedereen weer...Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Betalen pannekoekquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam is iedereen weer...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
nou?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het gewoon op TV dus ik weet niks van een linkje.
je kan toch gewoon je tv met hem delen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Zit in het buitenland met crappy wifi. SEBN is geblokkeerdquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, lol. Je kan zelf ook zoeken.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maar lieve jongen, wij hebben een gratis zender op onze TV. Denk jij dat we dan druk gaan zitten googelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zit in het buitenland met crappy wifi. SEBN is geblokkeerdNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Doet wel mee aan trainingen, maar nog lang niet wedstrijdfit natuurlijk. Echt heel lang eruit geweest.quote:Oh.![]()
Blijkbaar niet nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar lieve jongen, wij hebben een gratis zender op onze TV. Denk jij dat we dan druk gaan zitten googelen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
druk maken om een oefenpotje....quote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Mwah, ik snap dit wel. Hij zag Schuurs alweer die knakker uit het oog verliezen.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Hein komt niet van zijn stoeltje af. Luie vetzak.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik vind Bakker juist nog een redelijke indruk maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dikke onvoldoendes tot zover voor Mazraoui, Schuurs, Wober en Bakker.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Mazraoui is opkomend en voetballend wel prima maar verdedigend heeft hij het soms lastig ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dikke onvoldoendes tot zover voor Mazraoui, Schuurs, Wober en Bakker.Oh.![]()
Maakt ook wel uit dat zo'n verdediging nog nauwelijks op elkaar ingespeeld is natuurlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij mag nog fouten maken waar andere 3 op dit moment er wel moeten staan. Bakker is nog gewoon Jong Ajax-materiaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind Bakker juist nog een redelijke indruk maken.![]()
Nou de 0-1 was wel gewoon puur geschutter en een pupillenfoutquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:12 schreef Monolith het volgende:
Maakt ook wel uit dat zo'n verdediging nog nauwelijks op elkaar ingespeeld is natuurlijk.![]()
Mh, ik vind dat je het meest van Wöber zou moeten verwachten. Uiteindelijk heeft Schuurs ook nog tijd nodig. Een anderhalf jaar bij Fortuna tegen Joey Godee en Martijn Barto maakt je nog niet meteen klaar voor Ajax, verreweg niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij mag nog fouten maken waar andere 3 op dit moment er wel moeten staan. Bakker is nog gewoon Jong Ajax-materiaal.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Akkoordquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mh, ik vind dat je het meest van Wöber zou moeten verwachten. Uiteindelijk heeft Schuurs ook nog tijd nodig. Een anderhalf jaar bij Fortuna tegen Joey Godee en Martijn Barto maakt je nog niet meteen klaar voor Ajax, verreweg niet.![]()
Tijd voor een paniekaankoop.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:21 schreef Zocalo het volgende:
https://www.ajax.nl/strea(...)-uit-de-roulatie.htmReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
soms is een vorm crisis gewoon een gebrek aan kwaliteitquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
En Kasper Fischer gaat doodleuk verder met zijn ''vormcrisis''
maar waar maken jullie je druk om ? Jullie worden met 2 vingers in de neus kampioen
Jullie hebben Tadic"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Gisteren was zijn eerste training.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
En Kasper Fischer gaat doodleuk verder met zijn ''vormcrisis''Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik vind eigenlijk niemand heel bijzonder spelen. Donny valt ook weer tegen. Ziyech en Neres hebben af en toe nog een bevlieging.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
En Kasper Fischer gaat doodleuk verder met zijn ''vormcrisis''Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik blijf twijfelen of die jongen wel een goede spits kan zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gisteren was zijn eerste training.RED ONS HENNIEGOD![]()
Siem en Klaas-Jan hoeft van mij niet zo. Wel benieuwd naar Frenkie.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee hè, toch geen Siem de Jong erin zo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jij maakt je druk om álles, dus niet zo piepenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
druk maken om een oefenpotje....
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die heeft het ook al een paar maanden zitten jaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk niemand heel bijzonder spelen. Donny valt ook weer tegen. Ziyech en Neres hebben af en toe nog een bevlieging.RED ONS HENNIEGOD![]()
Is allemaal niet zo handig he....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had de WK-gangers niet nu al in basis verwacht. Er is natuurlijk niet veel tijd meer maar toch
Zal me niets verbazen als de wk gangers over 2 maanden helemaal kapot zijn....
Het seizoen na het WK staat garant voor veel blessures van WK gangers...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Het klopt dat hij in de eerste seizoenshelft heel matig was. Daarna heeft hij er een half jaar uit gelegen. mag God danken dat hij nog mee mocht naar Rusland en nu komt hij in een volledig vernieuwde werksfeer terecht. Ik ga geen moord en brand schreeuwen over die jongen. Dat zou niet terecht zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik blijf twijfelen of die jongen wel een goede spits kan zijnNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
dat is niet best van schuursBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Jup maar dan niet Frenkie samen opstellen met die andere twee want moet hij het alsnog alleen doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Siem en Klaas-Jan hoeft van mij niet zo. Wel benieuwd naar Frenkie.Oh.![]()
Ik vind vd Beek echt een overschatte voetballer. Schuurt krijgt van mij echt nog wel de tijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om álles, dus niet zo piepen![]()
Labyad valt mij ook nog niet mee, heeft niet echt een actie lijkt het.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk niemand heel bijzonder spelen. Donny valt ook weer tegen. Ziyech en Neres hebben af en toe nog een bevlieging.Oh.![]()
Zit Tagliafico op bank? Zo nee, dan zal hij met Schone en Tadic volgende week wel hun minuten gaan maken. Dan wordt het spannend tegen Sturm Graz. Hopelijk fikst Netto dit weekend nog de transfer van Daley Blind.![]()
Die zit waarschijnlijk thuis met zijn hond te spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit Tagliafico op bank? Zo nee, dan zal hij met Schone en Tadic volgende week wel hun minuten gaan maken. Dan wordt het spannend tegen Sturm Graz. Hopelijk fikst Netto dit weekend nog de transfer van Daley Blind.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Messi?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk thuis met zijn hond te spelen.![]()
Dat weet ik maar ook daarvoor is was het niet echt overtuigend . Is geen kapstok in hoe het spel gespeeld moet worden en is gewoon 'afwezig' .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het klopt dat hij in de eerste seizoenshelft heel matig was. Daarna heeft hij er een half jaar uit gelegen. mag God danken dat hij nog mee mocht naar Rusland en nu komt hij in een volledig vernieuwde werksfeer terecht. Ik ga geen moord en brand schreeuwen over die jongen. Dat zou niet terecht zijn.
Overschatte speler want ook ondanks die vormcrisis kan die het niet bolwerken tegen gehandicapten .RED ONS HENNIEGOD![]()
Daar had ik sowieso al geen hoge verwachtingen van, dus dat kan ook moeilijk tegen vallen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad valt mij ook nog niet mee, heeft niet echt een actie lijkt het.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daarom mag er naar mijn mening echt nog wel een linksbuiten bij, Labyad als basisspeler is toch te weinig.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar had ik sowieso al geen hoge verwachtingen van, dus dat kan ook moeilijk tegen vallen.Oh.![]()
Hilarisch hoor, een speler met de bijnaam Poepie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Overschat is hij zeker, maar hij presteert ver onder wat hij zou moeten kunnen. In de fysieke duels laat hij zich, net als in zijn goede periode, vrij simpel overrompelen. Alleen kan hij qua afmaken en voetballen veel beter. Zeker qua afwerken begon hij vorig seizoen van 7 op de 10 keer raak naar 1 op de 10 keer raak te gaan. Sitters veranderden in extreme twijfelmomenten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ook daarvoor is was het niet echt overtuigend . Is geen kapstok in hoe het spel gespeeld moet worden en is gewoon 'afwezig' .
Overschatte speler want ook ondanks die vormcrisis kan die het niet bolwerken tegen gehandicapten .Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Geen Kristensenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah we kunnen gaan genieten van Orejuela![]()
Denk dat een goede sportschool programma wonderen kan doen voor hem . We hebben al gezien dat lichtvoetig hem nergens brengt tot nu toe dus wat meer kracht kan al helpen .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Overschat is hij zeker, maar hij presteert ver onder wat hij zou moeten kunnen. In de fysieke duels laat hij zich, net als in zijn goede periode, vrij simpel overrompelen. Alleen kan hij qua afmaken en voetballen veel beter. Zeker qua afwerken begon hij vorig seizoen van 7 op de 10 keer raak naar 1 op de 10 keer raak te gaan. Sitters veranderden in extreme twijfelmomenten.
Afmaken kan je ook gewoon trainen alleen zijn ze bij Ajax niet de allergrootste liefhebbers op dat vlak.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft jezelf laten overrompelen in duels niet meer te maken met hoe je er mentaal in staat dan puur hoe fysiek je bent?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat een goede sportschool programma wonderen kan doen voor hem . We hebben al gezien dat lichtvoetig hem nergens brengt tot nu toe dus wat meer kracht kan al helpen .
Afmaken kan je ook gewoon trainen alleen zijn ze bij Ajax niet de allergrootste liefhebbers op dat vlak.Oh.![]()
Zou je eigenlijk zijn xGoals per wedstrijd moeten bekijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Overschat is hij zeker, maar hij presteert ver onder wat hij zou moeten kunnen. In de fysieke duels laat hij zich, net als in zijn goede periode, vrij simpel overrompelen. Alleen kan hij qua afmaken en voetballen veel beter. Zeker qua afwerken begon hij vorig seizoen van 7 op de 10 keer raak naar 1 op de 10 keer raak te gaan. Sitters veranderden in extreme twijfelmomenten.![]()
Een fysiek lichaam kan voor wat meer vertrouwen zorgen . Dat je weet dat je je mannetje kan staan in de duelsquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft jezelf laten overrompelen in duels niet meer te maken met hoe je er mentaal in staat dan puur hoe fysiek je bent?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat klopt zeker. Al vraag ik me ook af wat Huntelaar uitspookt als hij zijn gevoel voor afwerken volledig kwijt is geraakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat een goede sportschool programma wonderen kan doen voor hem . We hebben al gezien dat lichtvoetig hem nergens brengt tot nu toe dus wat meer kracht kan al helpen .
Afmaken kan je ook gewoon trainen alleen zijn ze bij Ajax niet de allergrootste liefhebbers op dat vlak.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik ben nog niet bepaald enthousiast.'Wish I was old and a little sentimental'
Bij ouderen kan de scherpte ervan af gaan , op alle vlakken . Maar dat is ook voor iedereen anders .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Al vraag ik me ook af wat Huntelaar uitspookt als hij zijn gevoel voor afwerken volledig kwijt is geraakt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is wel waar, maar heb niet het idee dat Dolberg fysiek nu zo matig is.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een fysiek lichaam kan voor wat meer vertrouwen zorgen . Dat je weet dat je je mannetje kan staan in de duels
Al kan er qua fysieke training altijd nog wel een hoop beter bij Ajax heb ik het idee.Oh.![]()
Dat was wel te zien aan hoe er met Milik werd omgegaan inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Afmaken kan je ook gewoon trainen alleen zijn ze bij Ajax niet de allergrootste liefhebbers op dat vlak.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Meer testosteron en HGH spuiten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar heb niet het idee dat Dolberg fysiek nu zo matig is.
Al kan er qua fysieke training altijd nog wel een hoop beter bij Ajax heb ik het idee.![]()
Circus Orejuela.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Die willen liever geen gebroken been oplopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was echt heel slap. 3 man bij bal en niemand doet wat![]()
Als je jezelf steeds laat aftroeven is het wel iets fysieks en ja ook wat vertrouwen .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar heb niet het idee dat Dolberg fysiek nu zo matig is.
Al kan er qua fysieke training altijd nog wel een hoop beter bij Ajax heb ik het idee.
Dat idee heb ik ook ja . Vooral conditioneel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Koop toch eens een fatsoenlijke rechtsback zeg. Tfoe.'Wish I was old and a little sentimental'
Er wordt altijd lacherig gedaan over Veltman, maar van de alternatieven springen de tranen je ook in de ogen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
''Hij werkt niet zo hard''quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was wel te zien aan hoe er met Milik werd omgegaan inderdaad.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax was conditioneel wel sterk onder Bosz, daarom konden ze ook die uitgoals nog forceren bij Schalke in de verlenging (al waren ze de pot erna tegen PSV wel op, maar heeft ook met gewenning aan die intense potjes te maken)quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je jezelf steeds laat aftroeven is het wel iets fysieks en ja ook wat vertrouwen .
Dat idee heb ik ook ja . Vooral conditioneel.
Hoop dat Ten Hag dit wel goed voor elkaar krijgt nu.Oh.![]()
Dat de alternatieven er geen reet van kunnen zegt nog niet dat Veltman kwalitatief goed genoeg is.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:48 schreef Monolith het volgende:
Er wordt altijd lacherig gedaan over Veltman, maar van de alternatieven springen de tranen je ook in de ogen.Oh.![]()
Diegene die lacherig doen over Veltman snappen gewoon niet zoveel van het spelletje.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:48 schreef Monolith het volgende:
Er wordt altijd lacherig gedaan over Veltman, maar van de alternatieven springen de tranen je ook in de ogen.![]()
Met deze achterhoede snap ik wel dat je elftal als geheel niet briljant functioneert. Verschrikkelijk.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ten Hag traint wel vaak en lang als ik het lees tot zover. Maar goed, oefenwedstrijden zeggen mij vaak weinig zeker met wisselende samenstellingen. Dit veld is ook nogal klein. Nou ja goed, we gaan het zien tegen Sturm Graz.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax was conditioneel wel sterk onder Bosz, daarom konden ze ook die uitgoals nog forceren bij Schalke in de verlenging (al waren ze de pot erna tegen PSV wel op, maar heeft ook met gewenning aan die intense potjes te maken)
Hoop dat Ten Hag dit wel goed voor elkaar krijgt nu.![]()
Haha en dit moet kampioen worden
(Let op p.i. )'Wish I was old and a little sentimental'
Carel speelt op zich nog wel een aardige pot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is toch een gelegenheids achterhoede.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:49 schreef Masterminded het volgende:
Met deze achterhoede snap ik wel dat je elftal als geheel niet briljant functioneert. Verschrikkelijk.![]()
Vaak waren ze toch een stuk minder na z,on Europa liek potje . Vaak Klaassen ook die onterecht de winnende maakte lolquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax was conditioneel wel sterk onder Bosz, daarom konden ze ook die uitgoals nog forceren bij Schalke in de verlenging (al waren ze de pot erna tegen PSV wel op, maar heeft ook met gewenning aan die intense potjes te maken)
Hoop dat Ten Hag dit wel goed voor elkaar krijgt nu.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vooral tactische trainingen volgens mij, dus waar het spel ook vaak stil ligt om uitleg te geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ten Hag traint wel vaak en lang als ik het lees tot zover. Maar goed, oefenwedstrijden zeggen mij vaak weinig zeker met wisselende samenstellingen. Dit veld is ook nogal klein. Nou ja goed, we gaan het zien tegen Sturm Graz.Oh.![]()
Ongeveer de helft van dit team, maar we kennen je instelling onderhandquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En tegen Steaua Bucuresti werd een prima wedstrijd gespeeld, als ik de meeste mensen moet geloven.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ten Hag traint wel vaak en lang als ik het lees tot zover. Maar goed, oefenwedstrijden zeggen mij vaak weinig zeker met wisselende samenstellingen. Dit veld is ook nogal klein. Nou ja goed, we gaan het zien tegen Sturm Graz.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ja maar dat is niet zo gek als al die spelers het niet gewend waren om zo intens te spelen na al die jaren van slakkentempo De Boer voetbal.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vaak waren ze toch een stuk minder na z,on Europa liek potje . Vaak Klaassen ook die onterecht de winnende maakte lolOh.![]()
sorry Tag, kan met ifeun pas met met een edit p.i. toevoegenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van dit team, maar we kennen je instelling onderhand'Wish I was old and a little sentimental'
Dit is in feite eigenlijk eerste wedstrijd die ik zie van Ajax dus ja. Ten Hag lijkt inderdaad niet al te ontevreden.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En tegen Steaua Bucuresti werd een prima wedstrijd gespeeld, als ik de meeste mensen moet geloven.![]()
Dat was voetballend wel goed ja, maar goed zegt ook weinig want dat middenveld gaat toch niet tegen Sturm Graz spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En tegen Steaua Bucuresti werd een prima wedstrijd gespeeld, als ik de meeste mensen moet geloven.Oh.![]()
En ook nog eens vaak vlak voor of na de winter al klaar in Europa .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo gek als al die spelers het niet gewend waren om zo intens te spelen na al die jaren van slakkentempo De Boer voetbal.RED ONS HENNIEGOD![]()
bedankt, hoef ik niet verder te kijken.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Dolberg en Ziyechs eerste oefenpot, Frenkie weer terug na een blessure, een mongolenachterhoede. Maar hey, waarom nuanceren als je ook accuzuur kunt drinken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is in feite eigenlijk eerste wedstrijd die ik zie van Ajax dus ja. Ten Hag lijkt inderdaad niet al te ontevreden.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Wie hoop je dat er nog meer aangetrokken worden dit seizoen amice?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dolberg en Ziyechs eerste oefenpot, Frenkie weer terug na een blessure, een mongolenachterhoede. Maar hey, waarom nuanceren als je ook accuzuur kunt drinken.![]()
Eerste halfuur was dat inderdaad prima, en ach in oefenwedstrijden probeer je wel eens wat nieuws uit dus prima verder.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het voetbal overigens ook niet bijzonder slechtOh.![]()
Hopelijk kunnen Tadic en Blind de rest van de selectie maar duidelijk maken en pushen hoe ze hun lichaam moeten verzorgen danquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ook nog eens vaak vlak voor of na de winter al klaar in Europa .
Oh.![]()
Ten Hag is al lang genoeg aan het experimenter, ik wil resultaten zien. Ook in oefenwedstrijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste halfuur was dat inderdaad prima, en ach in oefenwedstrijden probeer je wel eens wat nieuws uit dus prima verder.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ten Hag is al lang genoeg aan het experimenter, ik wil resultaten zien. Ook in oefenwedstrijden.![]()
![]()
Hij heeft nog niet eens 4 weken met zelfde team getraindquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ten Hag is al lang genoeg aan het experimenter, ik wil resultaten zien. Ook in oefenwedstrijden.![]()
![]()
Moet je wel de wedstrijd kunnen kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ten Hag is al lang genoeg aan het experimenter, ik wil resultaten zien. Ook in oefenwedstrijden.Ajacied.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Vroeger konden Stam en Davids de rest wel overtuigen voor extra werk . Weet niet of die Tadic en Blind die autoriteit hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen Tadic en Blind de rest van de selectie maar duidelijk maken en pushen hoe ze hun lichaam moeten verzorgen danRED ONS HENNIEGOD![]()
Joh, al zou die 20 jaar dit team trainenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet eens 4 weken met zelfde team getraindMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoe slechter de voorbereiding hoe meer vertrouwen ik in het seizoen krijg.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ten Hag is al lang genoeg aan het experimenter, ik wil resultaten zien. Ook in oefenwedstrijden.
Dan staat tenminste iedereen op scherp
Oh.![]()
Een buitenspeler is op zich nog nodig.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie hoop je dat er nog meer aangetrokken worden dit seizoen amice?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het resultaat boeit me niet, dit gebruiken om aan het eind van de voorbereiding conclusies te trekken.
Voorlopig lijkt Schuurs het echt hogere tempo nog niet aan te kunnen, is Orejuela nog steeds een lachertje en missen we een goede rechtsback en vind ik Labyad aan de linkerkant te statisch. Wober heeft een stabiele factor naast zich nodig om te groeien.![]()
Als ze Blind als centrale verdediger uitproberen is dat wel zeker.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Wober is hard op weg naar de uitgang zoNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dit lijkt me wel aardig te kloppen puur op basis van vandaagquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef Zocalo het volgende:
Het resultaat boeit me niet, dit gebruiken om aan het eind van de voorbereiding conclusies te trekken.
Voorlopig lijkt Schuurs het echt hogere tempo nog niet aan te kunnen, is Orejuela nog steeds een lachertje en missen we een goede rechtsback en vind ik Labyad aan de linkerkant te statisch. Wober heeft een stabiele factor naast zich nodig om te groeien.
Je zou van Schuurs misschien nog hetzelfde kunnen zeggen als over WoberMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach ja, Bosz verloor in zijn eerste wedstrijd van een stel broekies van 19 en 20 toen werd hier moord en brand geschreeuwd![]()
Voor deze selectie zeker wel denk ik hoor, komen toch allebei uit de fysiek zwaarste competitie.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger konden Stam en Davids de rest wel overtuigen voor extra werk . Weet niet of die Tadic en Blind die autoriteit hebben.Oh.![]()
Dus het is zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als ze Blind als centrale verdediger uitproberen is dat wel zeker.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zou wel zonde zijn want vorig seizoen het eerste halfjaar speelde hij echt goed en stabiel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Wober is hard op weg naar de uitgang zoOh.![]()
Wie zou jij graag zien die ook haalbaar is?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een buitenspeler is op zich nog nodig.![]()
JeSuisDroppieGodquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, Bosz verloor in zijn eerste wedstrijd van een stel broekies van 19 en 20 toen werd hier moord en brand geschreeuwdOh.![]()
Overmars heeft een hoop geld in de fik gestoken om Keizer weg te pesten (lol).quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ja maar de 1 voetbalde bij een degradatieploeg en de ander gewoon niet .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor deze selectie zeker wel denk ik hoor, komen toch allebei uit de fysiek zwaarste competitie.
Altijd maar afvragen of bepaalde types hun tips gaan aannemenRED ONS HENNIEGOD![]()
En gaf hem Orejuela en Siempie om hem lekker dwars te zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Overmars heeft een hoop geld in de fik gestoken om Keizer weg te pesten (lol).Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: