Ze zullen het nu sowieso wel willen opbouwen naar 90 minuten natuurlijk, dus ik verwacht dat het basisteam dan wel lang zal spelen. Met misschien invalbeurten voor een Tagliafico en Dolberg, al kunnen die volgende week ook nog wel spelen in Engeland.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als ze maar minuten maken. En de rest hopelijk 90 minuten gewoon. Niet ineens een gaar team na minuut 60.
veld ligt er prima bij, stonden alleen nog geen doelenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen het nu sowieso wel willen opbouwen naar 90 minuten natuurlijk, dus ik verwacht dat het basisteam dan wel lang zal spelen. Met misschien invalbeurten voor een Tagliafico en Dolberg, al kunnen die volgende week ook nog wel spelen in Engeland.
zoiets?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
In de OP mag wel een balkje met transferbeleid 18/19
Toch niet via je netwerk nog een kaartje kunnen fixen?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
veld ligt er prima bij, stonden alleen nog geen doelen
quote:Ajax tekent nieuw lucratief contract met Adidas
i did my partquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even alle aangetrokken en vertrokken spelers erbij inclusief bedragen
niet eens geprobeerd al heb ik wel goeie herinneringen aan Ajax in het Olympisch Stadionquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch niet via je netwerk nog een kaartje kunnen fixen?
is mij te veel werk om het uit te zoeken en in te voeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja we hadden vroeger j0rdiiii hiervoor
Potverdorie jij bent echt briljant zeg, dit hadden wij allemaal niet bedachtquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Er wordt niet bij verteld dat het geld wat ajax van adidas krijgt opgebracht wordt door de supporters die al die rotzooi van adidas moet/gaat kopen......
Per saldo betaalt adidas niets aan ajax maar de supporters betalen dat lucratieve sponsorcontract....
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Potverdorie jij bent echt briljant zeg, dit hadden wij allemaal niet bedacht
Ja het is daarom ook het grootste nieuws op de sport pagina van de telegraafquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Potverdorie jij bent echt briljant zeg, dit hadden wij allemaal niet bedacht
Ajax krijgt aanzienlijk meer dan wat Feyenoord krijgt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Er wordt niet bij verteld dat het geld wat ajax van adidas krijgt opgebracht wordt door de supporters die al die rotzooi van adidas moet/gaat kopen......
Per saldo betaalt adidas niets aan ajax maar de supporters betalen dat lucratieve sponsorcontract....
als ik het goed begrijp krijgt Ajax dit bedrag en een deel opbrengst merchandising en Feyenoord alleen kleding en de opbrengst van de shirts die ze zelf verkopenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax krijgt aanzienlijk meer dan wat Feyenoord krijgt.
Dus komt inderdaad uit de verkoop van shirts.
Al die tokkies bestellen nepperts bij AliExpress.
wit met nootjes graagquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja het is daarom ook het grootste nieuws op de sport pagina van de telegraaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ajax heeft zogenaamd een werelddealtje gesloten..
topclub hoor dat ajax![]()
![]()
losgeld, dat heeft Overmars in zijn broekzak zitten.quote:
Toch weer 1% van de begroting.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
losgeld, dat heeft Overmars in zijn broekzak zitten.
Feyenoord krijgt een laag vast bedrag van Adidas en een groot deel van de opbrengst omdat het alleen door Feyenoord wordt verkocht.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp krijgt Ajax dit bedrag en een deel opbrengst merchandising en Feyenoord alleen kleding en de opbrengst van de shirts die ze zelf verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |