Eens.quote:
Hoe is het toch ook weer mogelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:29 schreef Zocalo het volgende:
Bandé geblesseerd, mogelijk meer dan 2 maanden eruit. Er mag op de vleugel nog wel iets bij.
Blind zal wellicht vanavond rondkomen en dan pas keuring en presentatie volgende week.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens.
Nu graag Blind aankondigen.
Oh ja en een ijsje van Klaas.
Het zal waarschijnlijk geen geweldenaar zijn, maar we hadden al zo lekker veel opties op de vleugels dus dit komt niet echt goed uit. Neres speelde overigens ook nauwelijks in zijn eerste halfjaar toch? Kan altijd nog wat worden. In het kader van positiviteit enzoquote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
het feit dat hij met jong Ajax meedeed zegt toch ook wel iets of zie ik dat niet goed?
Die is wegquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:21 schreef BobW het volgende:
Opstelling:
1. Onana 2. Mazraoui 3. Schuurs 4. Bakker 5. Wöber 6. Van de Beek 7. Neres 8. Eiting 9. Dolberg 10. Ziyech 11. Labyad
Ziyech
Geen De Ligt
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt een laag vast bedrag van Adidas en een groot deel van de opbrengst omdat het alleen door Feyenoord wordt verkocht.
Jullie krijgen een groter vast bedrag maar waarsch een lager deel van de opbrengsten.
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 19:11:52#Ajax tegen Anderlecht zonder Matthijs de Ligt omdat ‘hij op training tikkie op zn voet heeft gehad en uit voorzorg niet meedoet’. Stapt morgen gewoon in vliegtuig met Ajax naar Engeland voor trainingskamp #ajaand reageer retweet
hmm, ik wilde ook typen dat die dus weg is ... hopelijk heeft Mike gelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:13 schreef Liftdeur het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 19:11:52#Ajax tegen Anderlecht zonder Matthijs de Ligt omdat ‘hij op training tikkie op zn voet heeft gehad en uit voorzorg niet meedoet’. Stapt morgen gewoon in vliegtuig met Ajax naar Engeland voor trainingskamp #ajaand reageer retweet
Als hij morgen daadwerkelijk in dat vliegtuig stapt zit het goed ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hmm, ik wilde ook typen dat die dus weg is ... hopelijk heeft Mike gelijk.
Wow dat is zuur voor hem.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:21 schreef Zocalo het volgende:
Bande tot de winterstop (minimaal) eruit:
https://www.ajax.nl/strea(...)-uit-de-roulatie.htm
Dat wordt nooit meer wat dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:21 schreef Zocalo het volgende:
Zou het ook graag willen maar gaan ze niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu dus echt een vleugelspeler erbij kopen.
Alleen als Ziyech weg gaat zie ik ze nog wel een vleugelspeler halen, dan kan Tadic naar het middenveld.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:32 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Zou het ook graag willen maar gaan ze niet doen denk ik.
Tadic en Labyad kunnen daar beide spelen.
Maar ik zou een tropische verrassing a la Neres toejuichen.
Ja maar met een druk programma wat eraan komt en als ze Tadic en Labyad ook zien als middenvelders is dat wel te weinig.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:32 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Geen idee of er een druk programma aan komtquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar met een druk programma wat eraan komt en als ze Tadic en Labyad ook zien als middenvelders is dat wel te weinig.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:33 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Alleen als Ziyech weg gaat zie ik ze nog wel een vleugelspeler halen, dan kan Tadic naar het middenveld.
Kunnen zomaar 12 Europese duels worden voor de winterstopquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee of er een druk programma aan komt
Ik ga echt weer zeven kleuren schijten tijdens die wedstrijd tegen Sturm Graz.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen zomaar 12 Europese duels worden voor de winterstop
Ja leuk, maar daar red je het niet mee. Je moet toch ook echt een echte buitenspeler hebben. Middenvelders op de vleugels ben ik sowieso niet zo fan van, hoop dat ze nog wel iets fatsoenlijks halenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:32 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Jammer dat Elsierd er niet isquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
De commentator loopt achter op het nieuws.
Valt reuze meequote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:50 schreef franske19 het volgende:
Die belgen zijn wel aan het schoppen. Het is maar een oefenpotje.
Zou wel kunnen dat hij moest kiezen tussen die man in de 16 en nog een komendequote:
Die combinatie tussen Neres en Mazraoui was wel veelbelovendquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze voetballen af en toe wel echt lekker.
En een sliding om die bal te blokken had ook wel gekundquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:50 schreef Tagliano het volgende:
Stond Wober lekker te dekken al zou ik graag een wat ruimer shot zien
Ik heb het je gisteren nog verteldquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeetje, weer achter de feiten aanlopen.
Maar we weten wat een slechte voorbereiding kan betekenen
Lekker behulpzaam is iedereen weer...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:41 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand een linkje voor de wedstrijd?
Ik kijk het gewoon op TV dus ik weet niks van een linkje.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam is iedereen weer...
Ja, lol. Je kan zelf ook zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Betalen pannekoekquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
nou?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het gewoon op TV dus ik weet niks van een linkje.
Zit in het buitenland met crappy wifi. SEBN is geblokkeerdquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja, lol. Je kan zelf ook zoeken.
Maar lieve jongen, wij hebben een gratis zender op onze TV. Denk jij dat we dan druk gaan zitten googelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zit in het buitenland met crappy wifi. SEBN is geblokkeerd
Doet wel mee aan trainingen, maar nog lang niet wedstrijdfit natuurlijk. Echt heel lang eruit geweest.quote:
Blijkbaar niet nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar lieve jongen, wij hebben een gratis zender op onze TV. Denk jij dat we dan druk gaan zitten googelen?
druk maken om een oefenpotje....quote:
Mwah, ik snap dit wel. Hij zag Schuurs alweer die knakker uit het oog verliezen.quote:
Ik vind Bakker juist nog een redelijke indruk maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dikke onvoldoendes tot zover voor Mazraoui, Schuurs, Wober en Bakker.
Mazraoui is opkomend en voetballend wel prima maar verdedigend heeft hij het soms lastig ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dikke onvoldoendes tot zover voor Mazraoui, Schuurs, Wober en Bakker.
Hij mag nog fouten maken waar andere 3 op dit moment er wel moeten staan. Bakker is nog gewoon Jong Ajax-materiaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind Bakker juist nog een redelijke indruk maken.
Nou de 0-1 was wel gewoon puur geschutter en een pupillenfoutquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:12 schreef Monolith het volgende:
Maakt ook wel uit dat zo'n verdediging nog nauwelijks op elkaar ingespeeld is natuurlijk.
Mh, ik vind dat je het meest van Wöber zou moeten verwachten. Uiteindelijk heeft Schuurs ook nog tijd nodig. Een anderhalf jaar bij Fortuna tegen Joey Godee en Martijn Barto maakt je nog niet meteen klaar voor Ajax, verreweg niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij mag nog fouten maken waar andere 3 op dit moment er wel moeten staan. Bakker is nog gewoon Jong Ajax-materiaal.
Akkoordquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mh, ik vind dat je het meest van Wöber zou moeten verwachten. Uiteindelijk heeft Schuurs ook nog tijd nodig. Een anderhalf jaar bij Fortuna tegen Joey Godee en Martijn Barto maakt je nog niet meteen klaar voor Ajax, verreweg niet.
Tijd voor een paniekaankoop.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:21 schreef Zocalo het volgende:
soms is een vorm crisis gewoon een gebrek aan kwaliteitquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
En Kasper Fischer gaat doodleuk verder met zijn ''vormcrisis''
Gisteren was zijn eerste training.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik vind eigenlijk niemand heel bijzonder spelen. Donny valt ook weer tegen. Ziyech en Neres hebben af en toe nog een bevlieging.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik blijf twijfelen of die jongen wel een goede spits kan zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gisteren was zijn eerste training.
Siem en Klaas-Jan hoeft van mij niet zo. Wel benieuwd naar Frenkie.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee hè, toch geen Siem de Jong erin zo.
Jij maakt je druk om álles, dus niet zo piepenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
druk maken om een oefenpotje....
Die heeft het ook al een paar maanden zitten jaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk niemand heel bijzonder spelen. Donny valt ook weer tegen. Ziyech en Neres hebben af en toe nog een bevlieging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |