abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 juli 2018 @ 06:58:44 #101
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180347750
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 04:01 schreef Trumpinator het volgende:
Sorry guys and dolls. Twee weken Kos en straks in augustus nog twee weken Kreta maakt je melig.

Nu graag een oerconservatieve vervanging van Kennedy in SCOTUS en heel graag Roe vs Wade herroepen.
Waarom wil je terug naar de jaren 60 precies? Is dat een soort fetish?

Het enige wat dat trouwens op zou leveren is meer dode vrouwen (omdat ze het zelf gaan proberen weer) en meer armoede.

Dus kun je uitleggen waar je het voordeel precies ziet?

Roe vs. Wade ongedaan maken heeft trouwens nog een ander effect. Het zou namelijk door de overheid net zo goed gebruikt kunnen worden om abortussen af te dwingen. Maar dat vergeten de anti-choice mensen nogal eens.

[ Bericht 12% gewijzigd door DustPuppy op 09-07-2018 07:03:45 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_180347981
Goed nieuws allemaal!
Die dwaas die kinderen aanviel en hun maga pet afpakte is opgepakt.

https://www.yahoo.com/gma(...)es.html?guccounter=1

30 jaar oud, en dan opgepakt worden voor zoiets, hoe erg heb je dan wel niet gefaald in het leven :')
  Overall beste user 2022 maandag 9 juli 2018 @ 08:42:35 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180348223
The Trump administration made trade threats to Ecuador over … breastfeeding

quote:
The United States threatened to hit Ecuador with retaliatory trade measures and to pull military aid over the South American country proposing an international resolution that encouraged breastfeeding. The US eventually agreed to the resolution — when Russia backed it.
American officials surprised international delegates at the United Nations-affiliated World Health Assembly in May when they opposed a widely popular resolution to promote breastfeeding, according to a report from Andrew Jacobs at the New York Times on Sunday. Specifically, they pushed to remove language asking governments to “protect, promote, and support breast-feeding.” They also took issue with a passage that called for policymakers to restrict the promotion of food products that may harm children.

It appears the Trump administration sided with corporate interests — in this case, the $70-billion infant formula industry — over the health and well-being of kids around the globe. The baby food industry is primarily based in the US and Europe.

The Americans were so ardent in their opposition they made serious threats to Ecuadorian delegates, who were going to introduce the resolution. According to the Times, the Americans said if Ecuador didn’t drop the proposal, “Washington would unleash punishing trade measures and withdraw crucial military aid.”

The resolution ultimately made its way through thanks to Russia, which decided to step in because "we feel that it is wrong when a big country tries to push around some very small countries, especially on an issue that is really important for the rest of the world," a Russian delegate told the Times. The US didn't make the same threats to Russia as it did Ecuador, and the resolution was passed mostly in its original form.
[...]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 9 juli 2018 @ 08:43:12 #104
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180348226
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 19:31 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het nadeel voor China is wel dat ze sowieso een enorme hoeveelheid soja nodig hebben, en andere landen hun produktie niet meteen kunnen opdrijven. Wat dat betreft is het economisch gezien een slechte keuze, normaal kies je voor goederen waar alternatieven voor bestaan, waar importeurs de tarieven kunnen vermijden.
Kijk, het is een peulvruchtproduct. En wordt wereldwijd geteeld. China HOEFT eigenlijk geen soja te importeren uit de VS. Brazilië en India kunnen ook aan de soja behoefte van China voldoen. China zal de komende jaren hun sojahandel verplaatsen naar die landen. Die moeten natuurlijk eerst anticiperen op de grotere vraag. Maar zijn de importeurs uit China tevreden met de soja uit die landen, kan het best gebeuren dat ze permanent hun handel verleggen. Dan zal de handelsoorlog Trump nog zwaar op de maag liggen. En de boeren ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 juli 2018 @ 08:45:03 #105
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180348236
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:02 schreef Refragmental het volgende:
Goed nieuws allemaal!
Die dwaas die kinderen aanviel en hun maga pet afpakte is opgepakt.

https://www.yahoo.com/gma(...)es.html?guccounter=1

30 jaar oud, en dan opgepakt worden voor zoiets, hoe erg heb je dan wel niet gefaald in het leven :')
Liever een kind een pet afpakken dan hun ouders. want dan faal je ECHT in het leven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 juli 2018 @ 08:49:25 #106
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180348283
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:36 schreef martijnde3de het volgende:
Herverkiezing van Trump gaat zo wel heel makkelijk worden(indien waar)

Is Hillary Clinton secretly planning to run in 2020?
https://nypost.com/2018/0(...)ning-to-run-in-2020/
Willen de republikeinen daadwerkelijk nog iets te zeggen hebben de komende decennia, dan kunnen ze beter een andere presidentskandidaat naar voren schuiven, in plaats van te hopen op Hillary als tegenstander.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 juli 2018 @ 08:49:27 #107
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180348284
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Liever een kind een pet afpakken dan hun ouders. want dan faal je ECHT in het leven.
Liever effe tijdelijk een kind van de ouders halen zodat je zeker weet dat het kind met familie reist dan met human traffickers die de kinderen verkrachten of vermoorden e.d.
https://www.fbi.gov/file-(...)-statistics.pdf/view

Hier kan je zien hoe veel mensen er eigenlijk vermist worden in de US per jaar en die komen echt niet allemaal goed terecht

Maar het is maar waar je voor wil kiezen
  maandag 9 juli 2018 @ 08:50:58 #108
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180348307
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Willen de republikeinen daadwerkelijk nog iets te zeggen hebben de komende decennia, dan kunnen ze beter een andere presidentskandidaat naar voren schuiven, in plaats van te hopen op Hillary als tegenstander.
Ik denk dat tot nog toe de republikeinen op zn gemak 2020 winnen want de dems komen met niets , of mischien met het 28 jarige dromertje van queens
  maandag 9 juli 2018 @ 08:51:01 #109
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180348309
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 05:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat een doorwrochte tekst.
Dit heeft de president nooooooit gelezen.
Ik twijfel of Trump überhaupt kan lezen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 juli 2018 @ 08:51:30 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180348315
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:02 schreef Refragmental het volgende:
Goed nieuws allemaal!
Die dwaas die kinderen aanviel en hun maga pet afpakte is opgepakt.

https://www.yahoo.com/gma(...)es.html?guccounter=1

30 jaar oud, en dan opgepakt worden voor zoiets, hoe erg heb je dan wel niet gefaald in het leven :')
Jammer dat de dwaas die kinderen hun ouders afpakte nog niet is vastgezet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 9 juli 2018 @ 09:03:01 #111
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180348441
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:31 schreef Ringo het volgende:
Laten we hopen dat Magere Hein hem eerder komt halen.
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Of Mueller.
Nou eigenlijk niet.

Ik denk dat het beter is om Trump vooralsnog te laten zitten waar hij nu is. Bedenk wel, dat als Trump wordt vervangen door de vale gier Mike Pence, de politiek van Trump onverminderd door zal gaan, met dit keer een glibberige engnek aan het roer. Mocht in November de democraten een "blauwe golf" voor elkaar krijgen en alle "tools" die de GOP nu misbruiken tot hun beschikking krijgen, dank krijg je een situatie van een krijsende koning die in zijn paleis blaffende bevelen geeft waar niemand naar gaat luisteren. De kiezer zal dan over twee jaar dan zelf een einde aan het bewind van Trump maken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 juli 2018 @ 09:11:46 #112
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180348518
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:50 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik denk dat tot nog toe de republikeinen op zn gemak 2020 winnen want de dems komen met niets , of mischien met het 28 jarige dromertje van queens
geen zorg, er komt best wel tegengas.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 juli 2018 @ 09:38:08 #113
12053 Refragmental
pi_180348856
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Liever een kind een pet afpakken dan hun ouders. want dan faal je ECHT in het leven.
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:51 schreef Szura het volgende:

[..]

Jammer dat de dwaas die kinderen hun ouders afpakte nog niet is vastgezet
Hoe noemen we dit ook alweer? Oh ja, Whataboutism!
  maandag 9 juli 2018 @ 10:11:13 #114
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_180349370
Interessant stuk op de website van The Atlantic:

quote:
Trump Can't Reverse the Decline of White Christian America

Two-thirds of those who voted for the president felt his election was the "last chance to stop America's decline." But his victory won't arrest the cultural and demographic trends they opposed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 juli 2018 @ 10:29:00 #115
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_180349755
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 08:02 schreef Refragmental het volgende:
Goed nieuws allemaal!
Die dwaas die kinderen aanviel en hun maga pet afpakte is opgepakt.

https://www.yahoo.com/gma(...)es.html?guccounter=1

30 jaar oud, en dan opgepakt worden voor zoiets, hoe erg heb je dan wel niet gefaald in het leven :')
Dat is zeker goed nieuws! Iemand die de wet overtreedt moet aangepakt worden. Wat heeft het overigens met politiek te maken?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 juli 2018 @ 10:37:38 #116
344536 Tchock
pi_180349962
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:03 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]


[..]

Nou eigenlijk niet.

Ik denk dat het beter is om Trump vooralsnog te laten zitten waar hij nu is. Bedenk wel, dat als Trump wordt vervangen door de vale gier Mike Pence, de politiek van Trump onverminderd door zal gaan, met dit keer een glibberige engnek aan het roer. Mocht in November de democraten een "blauwe golf" voor elkaar krijgen en alle "tools" die de GOP nu misbruiken tot hun beschikking krijgen, dank krijg je een situatie van een krijsende koning die in zijn paleis blaffende bevelen geeft waar niemand naar gaat luisteren. De kiezer zal dan over twee jaar dan zelf een einde aan het bewind van Trump maken.
Trump kan dan wel - nog meer dan hij nu doet - de democraten de schuld geven van zijn onvermogen dingen voor elkaar te krijgen. Al is het absoluut beter voor het land als de Democraten winnen hoor.
  maandag 9 juli 2018 @ 10:38:58 #117
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180349992
quote:
13s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Hoe noemen we dit ook alweer? Oh ja, Whataboutism!
Nee, whataboutism is alleen als je naar iets refereert wat ongerelateerd is.

Aangezien MAGA-petjes en Trump redelijk aan elkaar gelinkt zijn, is dit geen Whataboutism.

#KnowYourLogicalFallacies
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 9 juli 2018 @ 10:51:58 #118
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180350271
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Trump kan dan wel - nog meer dan hij nu doet - de democraten de schuld geven van zijn onvermogen dingen voor elkaar te krijgen. Al is het absoluut beter voor het land als de Democraten winnen hoor.
Allicht. maar niet te snel. Eerst moet er bij de Republikeinse achterban het besef ontstaan dat de problemen die nu op ze af komt razen, bij Trump wegkomen, en NIET bij de democraten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 juli 2018 @ 10:53:52 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_180350317
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Allicht. maar niet te snel. Eerst moet er bij de Republikeinse achterban het besef ontstaan dat de problemen die nu op ze af komt razen, bij Trump wegkomen, en NIET bij de democraten.
gaat niet gebeuren, dat besef komt er niet, wel het uitsterven van het white evangelical voetvolk... maar dat kan nog even duren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 9 juli 2018 @ 11:05:01 #120
465144 westwoodblvd
pi_180350580
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Interessant stuk op de website van The Atlantic:

[..]

Demografisch misschien niet, maar al die mensen komen wel trouw opdagen. En dat gaan ze tot hun dood blijven doen. Zoveel problemen in Amerika zouden zijn opgelost als mensen niet te lui waren om te gaan stemmen. :')
  maandag 9 juli 2018 @ 11:38:10 #121
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180351155
quote:
3s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:53 schreef Re het volgende:

[..]

gaat niet gebeuren, dat besef komt er niet, wel het uitsterven van het white evangelical voetvolk... maar dat kan nog even duren
Als van op de opinie van mijn in de VS wonende familie uit ga, hebben er veel Republikeinen indertijd op Trump gekozen, maar schamen die zich nu voor hun stemkeuze. Veel willen dit nu goedmaken in de tussentijdse verkiezingen. De gemiddelde republikeinse kiezer zien nu een machteloos GOP, die klakkeloos doet wat Trump wil. Als je dan ook nog het grote aandeel vrouwen meetelt die nu van plan zijn om te stemmen lijkt het er op dat er een ommekeer aan zit te komen, die misschien het politieke beeld van de VS voor de komende jaren gaat bepalen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:44:41 #122
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180351267
Overigens, dat "white evangelical voetvolk" wil niets liever dan Mike Pence op de zetel van Trump plaatsen, maar willen Trump natuurlijk niet zélf van het voetstuk halen. Dus die gaan vooralsnog mee met het beleid van Trump. Tot ze worden getroffen door de toorn van den Heere of de blue wave.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:45:32 #123
465144 westwoodblvd
pi_180351272
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als van op de opinie van mijn in de VS wonende familie uit ga, hebben er veel Republikeinen indertijd op Trump gekozen, maar schamen die zich nu voor hun stemkeuze. Veel willen dit nu goedmaken in de tussentijdse verkiezingen. De gemiddelde republikeinse kiezer zien nu een machteloos GOP, die klakkeloos doet wat Trump wil. Als je dan ook nog het grote aandeel vrouwen meetelt die nu van plan zijn om te stemmen lijkt het er op dat er een ommekeer aan zit te komen, die misschien het politieke beeld van de VS voor de komende jaren gaat bepalen.
Ik weet niet of deze anekdote exemplarisch is voor een breder gedragen sentiment als ik zie dat Trump 90% approval onder Republikeinen heeft.
  maandag 9 juli 2018 @ 11:51:11 #124
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_180351396
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:05 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Demografisch misschien niet, maar al die mensen komen wel trouw opdagen. En dat gaan ze tot hun dood blijven doen. Zoveel problemen in Amerika zouden zijn opgelost als mensen niet te lui waren om te gaan stemmen. :')
Dat klopt. Vooralsnog is het opkomstpercentage onder 'white christians' nog bovengemiddeld hoog. Dat staat ook te lezen in dat stuk. Maar het is slechts een kwestie van tijd voordat ze niet langer verkiezingen kunnen domineren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 juli 2018 @ 11:51:18 #125
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180351400
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:45 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik weet niet of deze anekdote exemplarisch is voor een breder gedragen sentiment als ik zie dat Trump 90% approval onder Republikeinen heeft.
alleen bij de leeftijdscategorie mannelijk 50-64 en dat lijkt me geen breed gedragen sentiment.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 9 juli 2018 @ 11:55:39 #126
154335 Knipoogje
*smile*
pi_180351521
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 04:01 schreef Trumpinator het volgende:
Nu graag een oerconservatieve vervanging van Kennedy in SCOTUS en heel graag Roe vs Wade herroepen.
Vind dat altijd wel een beetje apart. Jij hebt het liefst zo min mogelijk abortussen in de wereld en het liefst zo min mogelijk dode vrouwen (met als gevolg disfunctionele families door mislukte abortusingrepen).

In de werkelijke wereld is echter de correlatie:
Abortus legaliseren leidt tot minder abortussen en tot minder dode vrouwen.
Abortus illegaal maken leidt tot meer abortussen en meer dode vrouwen.

Het moet dus een ideologisch dingetje zijn? Je hebt liever meer abortussen?
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 maandag 9 juli 2018 @ 12:33:35 #127
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180352149
Beto-mania Sweeps Texas


quote:
It's a lot to hope for. Cruz is among the country's shrewdest politicians. He may be reviled in Washington and on the left, but his approval rating remains above water in most polls of Texas, which has not elected a Democrat to the Senate since 1988. Liberals have been fantasizing about turning the state blue for a decade, to no avail. And Cruz retains a double-digit lead in recent polls.

But something is catching here. Fueled by millions in small-dollar donations, O'Rourke is outraising Cruz. In recent weeks, President Donald Trump's policy of separating migrant families detained at the border has given his campaign a jolt of moral clarity. And voters are responding in a way that Texas Democrats say they have not seen before in modern times
Eindelijk eens iets waarin ik Trump gelijk ga geven! Lyin' Ted met zijn Kennedy-moordenaar als vader moet verslagen worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 9 juli 2018 @ 12:39:28 #128
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180352245
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vind dat altijd wel een beetje apart. Jij hebt het liefst zo min mogelijk abortussen in de wereld en het liefst zo min mogelijk dode vrouwen (met als gevolg disfunctionele families door mislukte abortusingrepen).

In de werkelijke wereld is echter de correlatie:
Abortus legaliseren leidt tot minder abortussen en tot minder dode vrouwen.
Abortus illegaal maken leidt tot meer abortussen en meer dode vrouwen.

Het moet dus een ideologisch dingetje zijn? Je hebt liever meer abortussen?
Tsja religieuzen zijn niet vies van een beetje hypocrisie.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 9 juli 2018 @ 12:41:28 #129
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180352272
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tsja religieuzen zijn niet vies van een beetje hypocrisie.
Of is het meer puur principe. Ze nemen genoegen met meer abortussen als het principe van een abortus maar strafbaar is?

Niet echt heel efficiënt, maar dan hebben ze wel een schoon geweten o.i.d.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 12:41:43 #130
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180352275
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tsja religieuzen zijn niet vies van een beetje hypocrisie.
Dat hebben ze dan wel gemeen met de Trump aanhang. Zo zie je maar weer :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 12:42:10 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180352281
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:41 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Of is het meer puur principe. Ze nemen genoegen met meer abortussen als het principe van een abortus maar strafbaar is?

Niet echt heel efficiënt, maar dan hebben ze wel een schoon geweten o.i.d.
Doden op je geweten hebben is niet echt schoon, lijkt mij?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 9 juli 2018 @ 12:43:31 #132
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180352305
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat hebben ze dan wel gemeen met de Trump aanhang. Zo zie je maar weer :)
Sowieso zie je op The_Donald op reddit mensen die religieus verdrag tonen met betrekking tot Trump. Zorgwekkend wel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 9 juli 2018 @ 12:44:52 #133
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180352327
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Doden op je geweten hebben is niet echt schoon, lijkt mij?
Je probeert weer logica toe te passen of een groep die daar immuun voor is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 9 juli 2018 @ 12:50:40 #134
465144 westwoodblvd
pi_180352410
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:33 schreef Ulx het volgende:
Beto-mania Sweeps Texas

[..]

Eindelijk eens iets waarin ik Trump gelijk ga geven! Lyin' Ted met zijn Kennedy-moordenaar als vader moet verslagen worden.
Ik geef O'Rourke misschien 10% kans, maar als het echt een spannende race wordt zal dat de turnout zeker omhoog doen drijven. Wat weer positief is voor veel andere Dems in House races in Texas.
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 12:53:25 #135
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180352456
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 12:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je probeert weer logica toe te passen of een groep die daar immuun voor is.
Je hebt gelijk, mijn fout :(
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 9 juli 2018 @ 13:01:39 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180352587
kylegriffin1 twitterde op maandag 09-07-2018 om 13:00:00 Rudy Giuliani seems to confirm that Trump asked James Comey to go easy on Michael Flynn, despite prior denials.Giuliani: "He didn't direct him to [let go of the investigation]. What he said to him was 'can you give him a break?'" https://t.co/Itaccp46td reageer retweet
*ahum*

Dat mag niet, hè.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 9 juli 2018 @ 13:05:35 #137
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_180352659
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 10:38 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, whataboutism is alleen als je naar iets refereert wat ongerelateerd is.

Aangezien MAGA-petjes en Trump redelijk aan elkaar gelinkt zijn, is dit geen Whataboutism.

#KnowYourLogicalFallacies
KYLF!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 9 juli 2018 @ 13:07:23 #138
465144 westwoodblvd
pi_180352692
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:01 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 09-07-2018 om 13:00:00 Rudy Giuliani seems to confirm that Trump asked James Comey to go easy on Michael Flynn, despite prior denials.Giuliani: "He didn't direct him to [let go of the investigation]. What he said to him was 'can you give him a break?'" https://t.co/Itaccp46td reageer retweet
*ahum*

Dat mag niet, hè.
Ik geloof dat dit de vierde of vijfde keer is dat Giuliani toegeeft dat Trump de rechtsgang heeft belemmerd.

We hadden eerder in het jaar berichten dat Mueller ten aanzien van het obstruction deel in de zomer met een rapport zou komen. Het is nu zomer. Ik ben benieuwd.
  maandag 9 juli 2018 @ 13:44:51 #139
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180353364
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:07 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik geloof dat dit de vierde of vijfde keer is dat Giuliani toegeeft dat Trump de rechtsgang heeft belemmerd.

We hadden eerder in het jaar berichten dat Mueller ten aanzien van het obstruction deel in de zomer met een rapport zou komen. Het is nu zomer. Ik ben benieuwd.
Ik denk dat Mueller even wacht en met dan de hoofdprijs komt, een klein etmaal voor de midterms. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 9 juli 2018 @ 14:02:25 #140
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180353656
kylegriffin1 twitterde op maandag 09-07-2018 om 14:00:01 The State Department has reportedly spent more than £10,000 for trips by Eric Trump to his father's Turnberry hotel and golf course in Scotland, according to The Scotsman.https://t.co/pGgVs0H2Dj reageer retweet
Donald Trump’s son linked to £10,000 US State Dept payments to Turnberry resort


quote:
Donald Trump has been accused of overseeing a culture of "kleptocracy" at his flagship Scottish resort after federal receipts passed to The Scotsman show the US government is bankrolling trips connected to his son's visits to the luxury property. The US State Department has spent more than £10,000 in relation to trips by Eric Trump to Turnberry hotel and golf course, which is owned by his father.

The bill covers two visits made to the South Ayrshire property since Mr Trump secured victory in the 2016 US presidential election. It is the latest example of the questionable ethical arrangements surrounding Mr Trump's continued ownership of his property empire during his time in the highest public office. The evidence comes just a fortnight before the US President is due back in the UK. In May, The Scotsman revealed how the State Department sanctioned payments worth more than £5,600 to Mr Trump's company at the South Ayrshire enclave. The money was to pay for hotel rooms in connection with a "VIP visit."

The latest tranche of payments, detailed in a series of federal government charge card documents, has emerged just a fortnight before Mr Trump is expected to visit Turnberry as his part of controversial three-day long visit to the UK. Since his father became the 45th president of the US, Eric Trump has assumed responsibility for overseeing the Trump Organisation's sprawling global portfolio of high-end golf resorts.

He has visited Turnberry several times since his father's election, but the charge card documents, obtained by The Scotsman from Property of the People, a Washington-based organisation which campaigns for government transparency, marks the first time federal payments can be linked to his Scottish trips. The records show that the State Department spent $7,724 (£5,878) of taxpayers' money on 6 April last year for hotel accommodation at Turnberry.
No true scotsman would lie about a Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 9 juli 2018 @ 14:30:18 #141
465144 westwoodblvd
pi_180354283
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:44 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat Mueller even wacht en met dan de hoofdprijs komt, een klein etmaal voor de midterms. :')
Mueller heeft niet als doel om verkiezingsuitslagen te gaan beïnvloeden, ben ik van overtuigd. Zou ook heel fout zijn.
  maandag 9 juli 2018 @ 14:39:53 #142
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180354485
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:30 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Mueller heeft niet als doel om verkiezingsuitslagen te gaan beïnvloeden, ben ik van overtuigd. Zou ook heel fout zijn.
Mueller belemmeren om zijn werk te doen met als doel een verkiezingsuitslag al bij voorbaat te beïnvloeden zou ook heel fout zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 9 juli 2018 @ 14:41:46 #143
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180354528
The 'McConnell Rule' is law, and Senate Democrats should sue to enforce it

McConnell heeft die regel inderdaad maar te volgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 9 juli 2018 @ 15:18:50 #144
-1 #ANONIEM
pi_180355254
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:41 schreef Ulx het volgende:
The 'McConnell Rule' is law, and Senate Democrats should sue to enforce it

McConnell heeft die regel inderdaad maar te volgen.
Gewoon weer nep nieuws verspreiden :D Er is zo vaak gezegd dat McConnell het over de presidentsverkiezingen had en niet over de mid terms. Deze zielige pogingen leiden dan ook tot helemaal niks. En het is geen regel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2018 15:19:37 ]
  maandag 9 juli 2018 @ 15:24:08 #145
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_180355349
Vind het bovendien een wat slappe poging om de benoeming van een SCJ tegen te houden. Republikeinen staan in deze in hun recht. Dat misschien balen voor het progressieve deel van de VS, maar het is niet anders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 juli 2018 @ 15:24:21 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_180355353
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gewoon weer nep nieuws verspreiden :D Er is zo vaak gezegd dat McConnell het over de presidentsverkiezingen had en niet over de mid terms. Deze zielige pogingen leiden dan ook tot helemaal niks. En het is geen regel.
daar is natuurlijk weinig nepnieuws aan, dat heet interpretatie... apart dat jij dat soort onzin ook al uitkraamt, de trump narrative heeft lange armen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 maandag 9 juli 2018 @ 15:29:06 #147
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_180355456
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het bovendien een wat slappe poging om de benoeming van een SCJ tegen te houden. Republikeinen staan in deze in hun recht. Dat misschien balen voor het progressieve deel van de VS, maar het is niet anders.
Ik vind van niet. Het huis moet tenslotte de benoeming bevestigen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 9 juli 2018 @ 15:30:17 #148
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_180355499
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Het huis moet tenslotte de benoeming bevestigen.
Ach, laat die Republikeinen lekker hun gang gaan. Deze houding slaat nog wel een keer terug in hun gezicht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 juli 2018 @ 15:31:39 #149
192657 xpompompomx
^(;,;)^
pi_180355543
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gewoon weer nep nieuws verspreiden :D Er is zo vaak gezegd dat McConnell het over de presidentsverkiezingen had en niet over de mid terms. Deze zielige pogingen leiden dan ook tot helemaal niks. En het is geen regel.
Het is een opiniestuk, geen nieuws. Dus laat je gezever over nepnieuws maar achterwege.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 9 juli 2018 @ 15:33:21 #150
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180355594
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het bovendien een wat slappe poging om de benoeming van een SCJ tegen te houden. Republikeinen staan in deze in hun recht. Dat misschien balen voor het progressieve deel van de VS, maar het is niet anders.
Deze conservatieve rechter zou best wel eens strikter in zijn beleid zijn dan Trump hoopt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')