Ik heb net al 2 boterhammen met kaas verorberd. Dus zo meteen nog 2 en misschien nog een kroket ofzo. Jij?quote:
lekker. Appelflappenquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb net al 2 boterhammen met kaas verorberd. Dus zo meteen nog 2 en misschien nog een kroket ofzo. Jij?
dat was het zekerquote:
zo op zijn tijd wel jaquote:
ik hoop dat nog lang uit te stellenquote:
Wat?quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja net nu je er niet bent... hmmnz
vooral die superzure snoepjesquote:
vreten tot je kaken verkramptenquote:
neequote:Op woensdag 4 juli 2018 11:58 schreef Already_in_use het volgende:
Kennen jullie ook die watermeloen snoepjes?
reken maarquote:
nog nooit gezien ookquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:59 schreef Already_in_use het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn echt vies. Als je een uur later een boer laat dan komen ze nog naar boven
optellen kan ik nog wel maar voor de rest zijn mijn rekenskills klotequote:Op woensdag 4 juli 2018 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tellen is meer mijn ding maar rekenen moet ook nog wel lukken ja
doe even niet. Laat mij in die waan dat jij een keurig net meisje bent.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:59 schreef Already_in_use het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn echt vies. Als je een uur later een boer laat dan komen ze nog naar boven
Buuurrpppquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe even niet. Laat mij in die waan dat jij een keurig net meisje bent.
Gezellig samen windjes laten is dan weer wel romantischquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
of een windje laten. Bah bah
dat doen vrouwen nietquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de enige scheet die ik accepteer is de kutscheetquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezellig samen windjes laten is dan weer wel romantisch
HA!quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat doen vrouwen niettenminste dat maak ik mezelf wijs
Dat zal ik nooit doen. Een windje laten. Maar een boer floept er wel eens uit jaquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar boeren wel mijn zusje heeft ooit een boerwedstrijd gewonnenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit doen. Een windje laten. Maar een boer floept er wel eens uit ja
Heb je daar vaak last van dan?quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de enige scheet die ik accepteer is de kutscheet
quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar boeren wel mijn zusje heeft ooit een boerwedstrijd gewonnen
ik heb het geprobeerd maar zo hard kan ik dat nietquote:
Kun je oefenen, als je daar zin in hebt.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd maar zo hard kan ik dat niet
whahahaha nee dank je vind het wel best zoquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je oefenen, als je daar zin in hebt.
het weer is er goed voorquote:
die van mij stond op instorten heb em weg gegevenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik mot ook een nieuw tweewieler-ding hebben eigenlijk.
Mijn fiets doet het nog wel, maar bij iedere hobbel heb ik het gevoel dat hij uitelkaar gaat vallen. Alleen wil ik geen nieuwe kopen voor dat ook echt gebeurtquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij stond op instorten heb em weg gegeven
ik had paar jaar terug een fiets met een voorwiel die los zatquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn fiets doet het nog wel, maar bij iedere hobbel heb ik het gevoel dat hij uitelkaar gaat vallen. Alleen wil ik geen nieuwe kopen voor dat ook echt gebeurt
Lekkere vrienden zegquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had paar jaar terug een fiets met een voorwiel die los zat
mijn vrienden hoopten zo dat ik een keer op mijn smoel zou gaan
omgekeerd werkt het net zoquote:
Hoe dan.quote:
Ik heb een hekel aan fietsen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
het weer is er goed voor
word hoog tijd dat ik es ga kijken voor een nieuwe fiets
quote:
het is ook niet mijn favoriete bezigheidquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fietsen.Maar dit was nu makkelijker dan met de auto...
Als het "onschuldig" bedoelt is is het misschien grappig. Gelukkig heb je het zo door als je wiel los zit.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
omgekeerd werkt het net zoik zou ook lachen
ik wist het van mijn wiel maar was gewoon te lui om er wat aan te doenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het "onschuldig" bedoelt is is het misschien grappig. Gelukkig heb je het zo door als je wiel los zit.
Je rijdt van een stoep af en je ligt op bekquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wist het van mijn wiel maar was gewoon te lui om er wat aan te doen
uiteindelijk is die fiets gejat denk niet dat de dief er ver mee is weg gekomen
een hekel ja? Waarom?quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fietsen.Maar dit was nu makkelijker dan met de auto...
zoiets jaquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je rijdt van een stoep af en je ligt op bek
inderdaadquote:
Die vind ik juist niets omdat ze zo lomp zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
inderdaad
maar goed binnenkort maar eens kijken voor een leuke fiets
wil wel perse een oude omas fiets die krengen rijden zo fijn
aah oke nou ja ik heb altijd zulke fietsen gehad ben niet anders gewendquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Die vind ik juist niets omdat ze zo lomp zijn.
Op een oma fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke nou ja ik heb altijd zulke fietsen gehad ben niet anders gewend
same herequote:Op woensdag 4 juli 2018 12:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Weet niet. Ik loop liever dan fietsen.
mja ik erger me kapot aan die mensen zijn bijna net zo erg als wielrennersquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
Behalve een elektrische fiets. Die gaan als een trein
topquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
Ouderen met elektrische fietsen zijn het ergste soortquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
Ik fiets het liefst als het regentquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fietsen vind ik zeer relaxed mits het weer er naar is. Droog, niet te koud en niet te warm en bij voorkeur windkracht 2
ja of geen windkrachtquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fietsen vind ik zeer relaxed mits het weer er naar is. Droog, niet te koud en niet te warm en bij voorkeur windkracht 2
precies dat jaquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ouderen met elektrische fietsen zijn het ergste soort
Ook zonder elektrische fiets hoorquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hè, verschrikkelijk volkquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik erger me kapot aan die mensen zijn bijna net zo erg als wielrenners
In een bejaardentehuis valt het mee. Dan heb ik er geen last vanquote:
truequote:Op woensdag 4 juli 2018 12:38 schreef Giertje het volgende:
ik ben nu toch aan het sparen voor een autotje en dan zal ik nog veel minder fietsen
ik heb dan wel een snorscootertje voor als ik hier in de buurt ergens moet wezenquote:
Ik hou niet van auto rijden (maar rij wel 2x 7 uur voor een weekendje camperenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:38 schreef Giertje het volgende:
ik ben nu toch aan het sparen voor een autotje en dan zal ik nog veel minder fietsen
tesla voor jou dusquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hou niet van auto rijden (maar rij wel 2x 7 uur voor een weekendje camperen). Ik kan niet wachten op zelfrijdende autoos.
Dat werkt ook primaquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dan wel een snorscootertje voor als ik hier in de buurt ergens moet wezen
Maar ik ben nog jongquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
hoe oud ben je?quote:
34quote:
uiteraardquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En een paar reserve accus mee voor onderweg
ojaquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Net zo jong dan jij. Dat weet je toch!
dat komt wel meer op ja bmw is er ook al druk mee aan het experimenterenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:50 schreef devzero het volgende:
Tesla is het nog net niet en bedrijf zal over paar jaartjes wel failliet zijn, maar over 5 a 10 jaar zullen er wel meer zelfrijdende autos zijn,
Ik ben te ongeduldig en ga te snel rijden en rare inhaalmanoeuvres doen. Beter dat ik gewoon achteruit leun en muziekje luister en wat leesquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is dat voor gelul over zelfrijdende auto's? Ik moet al vanaf dag één zelf rijden als ik achter het stuur kruip.![]()
ja hier nog 1quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben te ongeduldig en ga te snel rijden en rare inhaalmanoeuvres doen. Beter dat ik gewoon achteruit leun en muziekje luister en wat lees
Een goede rijder draagt er zorg voor dat hij nooit in een situatie komt waarin er defensief gedrag getoond hoeft te worden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Een goede rijder is een defensieve rijder en ik ben verre van
Je woont op het platteland?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goede rijder draagt er zorg voor dat hij nooit in een situatie komt waarin er defensief gedrag getoond hoeft te worden.
Jammerquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Een goede rijder is een defensieve rijder en ik ben verre van
Dat soort situaties voorkomen is defensief rijden btwquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goede rijder draagt er zorg voor dat hij nooit in een situatie komt waarin er defensief gedrag getoond hoeft te worden.
Ik wilde hem al bijna gaan uitleggenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat soort situaties voorkomen is defensief rijden btw
Voor jou hebben zie die al en het heet busquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen rijbewijs, ik kan ook niet wachten op zelfrijdende auto's
In de stad wel ja, leve de stad, maar als je dan naar afgelegen plaatsen gaat, dan rijd die bus een keer in de zoveel tijd en moet je uren wachten, gedoe met overstap, etc.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor jou hebben zie die al en het heet bus
ik ben ook niet een van de slimste hoorquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde hem al bijna gaan uitleggen
Ik kan er niet vanaf blijven, dus dit gaat nog wel een tijdje irriterenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:16 schreef devzero het volgende:
Die zijn over een dag of zo wel weer weg.
ik ben niet altijd op de interwebsquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zoals dev al zei. Iets met een l grapl.
Nee dat snap ik. Er zijn ook nog mensen die een leven hebbenquote:
Soms slaap ik gewoon...quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Er zijn ook nog mensen die een leven hebben
haha, zaadquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:23 schreef FlippingCoin het volgende:
hey hoe heet dat proces ook alweer dat zaad bijvoorbeeld een vriesperiode nodig heeft om te kunnen ontkiemen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Koude_stratificatiequote:Op woensdag 4 juli 2018 13:23 schreef FlippingCoin het volgende:
hey hoe heet dat proces ook alweer dat zaad bijvoorbeeld een vriesperiode nodig heeft om te kunnen ontkiemen?
Ah ja stratificatie thanksquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:26 schreef devzero het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Koude_stratificatie
Heb een hele tuin vol zaad.quote:
Nee dan zou ik stekken hebben.quote:
Zal een paling in je brievenbus doenquote:
Stuur jij het schoteltje niet rond?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Een donatie mag je achterlaten op het schoteltje naast de deur
Ben ik nou de enige ?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal een paling in je brievenbus doen
Ja maar ik denk dat stekken beter is, dan heb je meer garantie op beter en wiet en grotere opbrengst. Net als met fruitbomen die stekken ze ook altijd zodat ze kans op smerig fruit wegnemen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zaadjes van wietplanten?
Lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal een paling in je brievenbus doen
Wat ben je allemaal wel niet van plan in je tuin?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat stekken beter is, dan heb je meer garantie op beter en wiet en grotere opbrengst. Net als met fruitbomen die stekken ze ook altijd zodat ze kans op smerig fruit wegnemen.
Nou ik heb hele gave zwarte bloemen in een pot, en ik zag dat er een bloemdeel vol kleine zaadjes zat, ik probeer er nu een paar te ontkiemen en als dat lukt plant ik zo komend voorjaar los in de tuin.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal wel niet van plan in je tuin?
Succes. Ik heb in de garage nog ergens een doos vol zakjes met zaadjes van planten die ik ook oooooit nog eens wou planten. Ieder jaar vergeet ik het.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik heb hele gave zwarte bloemen in een pot, en ik zag dat er een bloemdeel vol kleine zaadjes zat, ik probeer er nu een paar te ontkiemen en als dat lukt plant ik zo komend voorjaar los in de tuin.
gewoon vast inplannen in je agenda.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Succes. Ik heb in de garage nog ergens een doos vol zakjes met zaadjes van planten die ik ook oooooit nog eens wou planten. Ieder jaar vergeet ik het.
Wel het beste ja,quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gewoon vast inplannen in je agenda.
die zaadjes?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gewoon vast inplannen in je agenda.
nee niet inplanten in je agenda dat helpt nietquote:
ohquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee niet inplanten in je agenda dat helpt niet
Als je je agenda in een pot aarde verstopt misschien weer welquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee niet inplanten in je agenda dat helpt niet
groeit er ineens een boom uit 31 juliquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je je agenda in een pot aarde verstopt misschien weer wel
April 1 zal niemand gelovenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
groeit er ineens een boom uit 31 juli
Ach, het is ook nog vroegquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:11 schreef devzero het volgende:
[..]
De potentiële moedergrappen vliegen door het topic en niemand wil ze maken
mooiquote:
Misschien een dagje vrij nemen een optie?quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel me echt een vaatdoek, zo belachelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-07-2018 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. aloa / 483 / 684
2. markdeajaxfan / 427 / 1409
3. devzero / 317 / 802
4. Limoentjuh / 281 / 723
5. Dr.Mikey / 159 / 259
6. Grrrrrrrr / 147 / 448
7. Sked / 137 / 332
8. Already_in_use / 123 / 224
9. DerRabbit / 120 / 274
10. FlippingCoin / 72 / 323
11. I. / 64 / 758
12. Homijn / 54 / 122
13. Giertje / 48 / 101
14. naatje_1 / 42 / 118
15. LCMS / 38 / 105
16. hemarookworst / 38 / 261
17. Borrelnootje00 / 30 / 135
18. Gehaktballoloog / 25 / 63
19. m1st1g / 22 / 33
20. Monopoly / 7 / 18pff 13de plek al gaat ook snel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:
graag gedaanquote:
aankomende tijd heb ik wat minder tijd om te posten dus dan kan jij mijn plek weer injattenquote:
Ah hoeft niet hoor. Zolang ik maar boven Guus_Pech6 kan eindigen, maar die heb ik deze maand ook nog niet gezien hier.quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
aankomende tijd heb ik wat minder tijd om te posten dus dan kan jij mijn plek weer injatten
oow oke geen idee wie dat is ben nog redelijk nieuw hier in het topicquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah hoeft niet hoor. Zolang ik maar boven Guus_Pech6 kan eindigen, maar die heb ik deze maand ook nog niet gezien hier.
Al een tijdje niet gezien dus dat zal wel lukkenquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah hoeft niet hoor. Zolang ik maar boven Guus_Pech6 kan eindigen, maar die heb ik deze maand ook nog niet gezien hier.
Kijk maar onder je raam, maar wel snel wezen want hij is zo wegquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
Haags is overal en nergens tegelijkertijd...
ik ga binnenkort nog naar zijn stadquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, haags is irl iig niet hier, want haags is toch zeker in den haag...
uiteraardquote:
denk aan het milieuquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:55 schreef devzero het volgende:
ff wat boodschapjes halen, maar ik ga maar met de auto
Die gaan nu toch nog niet dicht?quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:15 schreef Giertje het volgende:
ik moet zo maar eens naar de winkels gaan anders word het weer niks
nee maar als ik nu niet ga dan ga ik helemaal niet heb al geen zinquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee maar als ik nu niet ga dan ga ik helemaal niet heb al geen zin
Sooooowquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:36 schreef devzero het volgende:
Moet je nu alleen wel stoppen en met je nattekat account verder gaan
Aiu, Aiu, mark is nattekat dat weet je nu!quote:
Fake news. Dat staat helemaal niet in mijn postquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aiu, Aiu, mark is nattekat dat weet je nu!![]()
waarom heb je dit gewijzigd?quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:36 schreef devzero het volgende:
Moet je nu alleen wel stoppen en met je andere account verder gaan
jij bent nattekatquote:Op woensdag 4 juli 2018 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aiu, Aiu, mark is nattekat dat weet je nu!![]()
wat praat jij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |