dat doen vrouwen nietquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
of een windje laten. Bah bah
de enige scheet die ik accepteer is de kutscheetquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezellig samen windjes laten is dan weer wel romantisch
HA!quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat doen vrouwen niettenminste dat maak ik mezelf wijs
Dat zal ik nooit doen. Een windje laten. Maar een boer floept er wel eens uit jaquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
of een windje laten. Bah bah
maar boeren wel mijn zusje heeft ooit een boerwedstrijd gewonnenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit doen. Een windje laten. Maar een boer floept er wel eens uit ja
Heb je daar vaak last van dan?quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de enige scheet die ik accepteer is de kutscheet
quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar boeren wel mijn zusje heeft ooit een boerwedstrijd gewonnen
ik heb het geprobeerd maar zo hard kan ik dat nietquote:
Kun je oefenen, als je daar zin in hebt.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd maar zo hard kan ik dat niet
whahahaha nee dank je vind het wel best zoquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je oefenen, als je daar zin in hebt.
het weer is er goed voorquote:
die van mij stond op instorten heb em weg gegevenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik mot ook een nieuw tweewieler-ding hebben eigenlijk.
Mijn fiets doet het nog wel, maar bij iedere hobbel heb ik het gevoel dat hij uitelkaar gaat vallen. Alleen wil ik geen nieuwe kopen voor dat ook echt gebeurtquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij stond op instorten heb em weg gegeven
ik had paar jaar terug een fiets met een voorwiel die los zatquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn fiets doet het nog wel, maar bij iedere hobbel heb ik het gevoel dat hij uitelkaar gaat vallen. Alleen wil ik geen nieuwe kopen voor dat ook echt gebeurt
Lekkere vrienden zegquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had paar jaar terug een fiets met een voorwiel die los zat
mijn vrienden hoopten zo dat ik een keer op mijn smoel zou gaan
omgekeerd werkt het net zoquote:
Hoe dan.quote:
Ik heb een hekel aan fietsen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
het weer is er goed voor
word hoog tijd dat ik es ga kijken voor een nieuwe fiets
quote:
het is ook niet mijn favoriete bezigheidquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fietsen.Maar dit was nu makkelijker dan met de auto...
Als het "onschuldig" bedoelt is is het misschien grappig. Gelukkig heb je het zo door als je wiel los zit.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
omgekeerd werkt het net zoik zou ook lachen
ik wist het van mijn wiel maar was gewoon te lui om er wat aan te doenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het "onschuldig" bedoelt is is het misschien grappig. Gelukkig heb je het zo door als je wiel los zit.
Je rijdt van een stoep af en je ligt op bekquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wist het van mijn wiel maar was gewoon te lui om er wat aan te doen
uiteindelijk is die fiets gejat denk niet dat de dief er ver mee is weg gekomen
een hekel ja? Waarom?quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fietsen.Maar dit was nu makkelijker dan met de auto...
zoiets jaquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je rijdt van een stoep af en je ligt op bek
inderdaadquote:
Die vind ik juist niets omdat ze zo lomp zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
inderdaad
maar goed binnenkort maar eens kijken voor een leuke fiets
wil wel perse een oude omas fiets die krengen rijden zo fijn
aah oke nou ja ik heb altijd zulke fietsen gehad ben niet anders gewendquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Die vind ik juist niets omdat ze zo lomp zijn.
Op een oma fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke nou ja ik heb altijd zulke fietsen gehad ben niet anders gewend
same herequote:Op woensdag 4 juli 2018 12:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Weet niet. Ik loop liever dan fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |