graag gedaanquote:
aankomende tijd heb ik wat minder tijd om te posten dus dan kan jij mijn plek weer injattenquote:
Ah hoeft niet hoor. Zolang ik maar boven Guus_Pech6 kan eindigen, maar die heb ik deze maand ook nog niet gezien hier.quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
aankomende tijd heb ik wat minder tijd om te posten dus dan kan jij mijn plek weer injatten
oow oke geen idee wie dat is ben nog redelijk nieuw hier in het topicquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah hoeft niet hoor. Zolang ik maar boven Guus_Pech6 kan eindigen, maar die heb ik deze maand ook nog niet gezien hier.
Al een tijdje niet gezien dus dat zal wel lukkenquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah hoeft niet hoor. Zolang ik maar boven Guus_Pech6 kan eindigen, maar die heb ik deze maand ook nog niet gezien hier.
Kijk maar onder je raam, maar wel snel wezen want hij is zo wegquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
Haags is overal en nergens tegelijkertijd...
ik ga binnenkort nog naar zijn stadquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, haags is irl iig niet hier, want haags is toch zeker in den haag...
uiteraardquote:
denk aan het milieuquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:55 schreef devzero het volgende:
ff wat boodschapjes halen, maar ik ga maar met de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |