Ben ik nou de enige ?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal een paling in je brievenbus doen
Ja maar ik denk dat stekken beter is, dan heb je meer garantie op beter en wiet en grotere opbrengst. Net als met fruitbomen die stekken ze ook altijd zodat ze kans op smerig fruit wegnemen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zaadjes van wietplanten?
Lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal een paling in je brievenbus doen
Wat ben je allemaal wel niet van plan in je tuin?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat stekken beter is, dan heb je meer garantie op beter en wiet en grotere opbrengst. Net als met fruitbomen die stekken ze ook altijd zodat ze kans op smerig fruit wegnemen.
Nou ik heb hele gave zwarte bloemen in een pot, en ik zag dat er een bloemdeel vol kleine zaadjes zat, ik probeer er nu een paar te ontkiemen en als dat lukt plant ik zo komend voorjaar los in de tuin.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal wel niet van plan in je tuin?
Succes. Ik heb in de garage nog ergens een doos vol zakjes met zaadjes van planten die ik ook oooooit nog eens wou planten. Ieder jaar vergeet ik het.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik heb hele gave zwarte bloemen in een pot, en ik zag dat er een bloemdeel vol kleine zaadjes zat, ik probeer er nu een paar te ontkiemen en als dat lukt plant ik zo komend voorjaar los in de tuin.
gewoon vast inplannen in je agenda.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Succes. Ik heb in de garage nog ergens een doos vol zakjes met zaadjes van planten die ik ook oooooit nog eens wou planten. Ieder jaar vergeet ik het.
Wel het beste ja,quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gewoon vast inplannen in je agenda.
die zaadjes?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gewoon vast inplannen in je agenda.
nee niet inplanten in je agenda dat helpt nietquote:
ohquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee niet inplanten in je agenda dat helpt niet
Als je je agenda in een pot aarde verstopt misschien weer welquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee niet inplanten in je agenda dat helpt niet
groeit er ineens een boom uit 31 juliquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je je agenda in een pot aarde verstopt misschien weer wel
April 1 zal niemand gelovenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
groeit er ineens een boom uit 31 juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |