mja ik erger me kapot aan die mensen zijn bijna net zo erg als wielrennersquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
Behalve een elektrische fiets. Die gaan als een trein
topquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
Ouderen met elektrische fietsen zijn het ergste soortquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef Already_in_use het volgende:
Ik fiets het liefst als het regentquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fietsen vind ik zeer relaxed mits het weer er naar is. Droog, niet te koud en niet te warm en bij voorkeur windkracht 2
ja of geen windkrachtquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Fietsen vind ik zeer relaxed mits het weer er naar is. Droog, niet te koud en niet te warm en bij voorkeur windkracht 2
precies dat jaquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ouderen met elektrische fietsen zijn het ergste soort
Ook zonder elektrische fiets hoorquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hè, verschrikkelijk volkquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik erger me kapot aan die mensen zijn bijna net zo erg als wielrenners
In een bejaardentehuis valt het mee. Dan heb ik er geen last vanquote:
truequote:Op woensdag 4 juli 2018 12:38 schreef Giertje het volgende:
ik ben nu toch aan het sparen voor een autotje en dan zal ik nog veel minder fietsen
ik heb dan wel een snorscootertje voor als ik hier in de buurt ergens moet wezenquote:
Ik hou niet van auto rijden (maar rij wel 2x 7 uur voor een weekendje camperenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:38 schreef Giertje het volgende:
ik ben nu toch aan het sparen voor een autotje en dan zal ik nog veel minder fietsen
tesla voor jou dusquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hou niet van auto rijden (maar rij wel 2x 7 uur voor een weekendje camperen). Ik kan niet wachten op zelfrijdende autoos.
Dat werkt ook primaquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dan wel een snorscootertje voor als ik hier in de buurt ergens moet wezen
Maar ik ben nog jongquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
hoe oud ben je?quote:
34quote:
uiteraardquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En een paar reserve accus mee voor onderweg
ojaquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Net zo jong dan jij. Dat weet je toch!
dat komt wel meer op ja bmw is er ook al druk mee aan het experimenterenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:50 schreef devzero het volgende:
Tesla is het nog net niet en bedrijf zal over paar jaartjes wel failliet zijn, maar over 5 a 10 jaar zullen er wel meer zelfrijdende autos zijn,
Ik ben te ongeduldig en ga te snel rijden en rare inhaalmanoeuvres doen. Beter dat ik gewoon achteruit leun en muziekje luister en wat leesquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is dat voor gelul over zelfrijdende auto's? Ik moet al vanaf dag één zelf rijden als ik achter het stuur kruip.![]()
ja hier nog 1quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben te ongeduldig en ga te snel rijden en rare inhaalmanoeuvres doen. Beter dat ik gewoon achteruit leun en muziekje luister en wat lees
Een goede rijder draagt er zorg voor dat hij nooit in een situatie komt waarin er defensief gedrag getoond hoeft te worden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Een goede rijder is een defensieve rijder en ik ben verre van
Je woont op het platteland?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goede rijder draagt er zorg voor dat hij nooit in een situatie komt waarin er defensief gedrag getoond hoeft te worden.
Jammerquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Een goede rijder is een defensieve rijder en ik ben verre van
Dat soort situaties voorkomen is defensief rijden btwquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goede rijder draagt er zorg voor dat hij nooit in een situatie komt waarin er defensief gedrag getoond hoeft te worden.
Ik wilde hem al bijna gaan uitleggenquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat soort situaties voorkomen is defensief rijden btw
Voor jou hebben zie die al en het heet busquote:Op woensdag 4 juli 2018 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen rijbewijs, ik kan ook niet wachten op zelfrijdende auto's
In de stad wel ja, leve de stad, maar als je dan naar afgelegen plaatsen gaat, dan rijd die bus een keer in de zoveel tijd en moet je uren wachten, gedoe met overstap, etc.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor jou hebben zie die al en het heet bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |