Aan mijn gemoedstoestand nog welquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal een positieve bijdrage leveren aan je gemoedstoestand makker.
Geloof me.
Kleine moeite om dan de chips te laten staan en voor gezond voer te kiezen. Wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Labiel, manisch en apaat
Vrij accurate beschrijving
Bijzondere beslissingquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:17 schreef Doublepain het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)n-veertien-jaar.html
ALDIGODEN
Wat een halfbakken maatregel zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:17 schreef Doublepain het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)n-veertien-jaar.html
ALDIGODEN
of ze gaan naar een andere supermarktquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:20 schreef Doublepain het volgende:
Nu staan ze allemaal voor de winkel of je een blikje golden power kan meenemen
Funest voor je gebit. Mokerveel suiker.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:21 schreef JanCees het volgende:
op die leeftijd dronk ik trouwens mokerveel slammers energydrink
vond wodka red bull geen slechte mix maar heb er een keer een meisje een beetje gek van zien worden, die kon ik nog net tegenhouden toen ze het raam uit wilde springen, was 8 hoog of zo.quote:
de hele middelbare school was slecht voor je lichaamquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Funest voor je gebit. Mokerveel suiker.
weet je zeker dat het alleen wodka en red bull wasquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond wodka red bull geen slechte mix maar heb er een keer een meisje een beetje gek van zien worden, die kon ik nog net tegenhouden toen ze het raam uit wilde springen, was 8 hoog of zo.
Ik lees hier allemaal keuzes.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
de hele middelbare school was slecht voor je lichaam
smerig ongezond eten
comazuipen
weinig slapen
De geboorte van JanCees was ook een keuzequote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet je zeker dat het alleen wodka en red bull was
#westfrieslandstruggles.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
de hele middelbare school was slecht voor je lichaam
smerig ongezond eten
comazuipen
weinig slapen
Nop. Pokkeeind weg manquote:
Oh sorry dat ik een spatie/verbingsstreepje vergeet Forumbeest.quote:
Binnenkort Kermis Hoorn zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel leuk
Pak altijd taxi terug, heen laat ik me brengen (lol)
Tja. Je wordt genadeloos afgestraft makker. Part of the game. Incasseren en weer doorgaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik een spatie/verbingsstreepje vergeet Forumbeest.
Ik heb veel Vodka Red Bulls achterover geslagen maar dit nooit echt overwogenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond wodka red bull geen slechte mix maar heb er een keer een meisje een beetje gek van zien worden, die kon ik nog net tegenhouden toen ze het raam uit wilde springen, was 8 hoog of zo.
Nooit gedacht dat je echt kon vliegen?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb veel Vodka Red Bulls achterover geslagen maar dit nooit echt overwogen
Zwitserland gaat winnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zin in die wedstrijd wel![]()
En vanmiddag nog de degelijkheidskraker
JONGE SUKKEL GA KIJKE.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:57 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat ik Zweden - Zwitserland oversla
Hele dag broccoli knagen, jatog.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kleine moeite om dan de chips te laten staan en voor gezond voer te kiezen. Wat heb je te verliezen?(Gewicht in dit geval. Lol)
Chargeer niet zo makker.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hele dag broccoli knagen, jatog.
Ok ok, rijst en kip erbij.quote:
Hoi René, leuke kloon.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap met een 11-jarige hieromtrent.
Voor wie juicht je zoon? Of boeit voetbal hem niksquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap met een 11-jarige hieromtrent.
Topicpointer noemen ze dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is de link naar de WK-poule uit de voordat je reageert gehaald?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn hersenen konden dat woord even niet vinden.
Hij staat er weer in hoor boys.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:11 schreef O_o_ het volgende:
En goede vraag, JR.
Kan DRIZZT of SKED hier even verantwoording voor afleggen?
Hij is verzot op voetbal. Alleen maar met een bal bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor wie juicht je zoon? Of boeit voetbal hem niks
Waarom haal je zoiets eruit vraag ik me dan af? Wat is daar in godsvredesnaam de beweegreden voor tijdens een WK??????????????quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij staat er weer in hoor boys.
Misschien is 'ie over een paar jaar voor Ajax, of noem jij Ajacieden in zijn bijzijn al systematisch Joden en ratten opdat hij het wel uit z'n hoofd laat?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is verzot op voetbal. Alleen maar met een bal bezig
Juicht voor Feyenoord natuurlijk.
Maak je geen zorgen. Hij wordt niet voor Ajax. Stukje opvoeding.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien is 'ie over een paar jaar voor Ajax, of noem jij Ajacieden in zijn bijzijn al systematisch Joden en ratten opdat hij het wel uit z'n hoofd laat?
Waarom zou je juichen voor Feyenoord als je verzot op voetbal bent?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is verzot op voetbal. Alleen maar met een bal bezig
Juicht voor Feyenoord natuurlijk.
Liefde voor de club jongen. Dat zal jou vreemd in de oren klinken.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je juichen voor Feyenoord als je verzot op voetbal bent?
Ik trap er een kind uit, of van de vijf trappen naar beneden tot de voordeur. Abortus 1952.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer trap jij er een kind in bij Rebekka?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu slaat mijn brein helemaal op tilt
Feyenoord is een buurthuisquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liefde voor de club jongen. Dat zal jou vreemd in de oren klinken.
Ik denk niet dat ze met CGI gemaakt is.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit of ze echt of nep is.
Het is gewoon een sociale bijeenkomst en minder gericht op topsport bedrijven.quote:
Ik heb het idee dat ze ook acteert als ze niet acteert, za'k maar zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze met CGI gemaakt is.
Oh ja ze zal vast een act opvoeren, maar dat doen zoveel mensen in sociale situaties en helemaal op tv.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze ook acteert als ze niet acteert, za'k maar zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ja ze zal vast een act opvoeren, maar dat doen zoveel mensen in sociale situaties en helemaal op tv.
Maar ze zal in het echt ook best een leuke meid zijn hoor, humor heeft ze wel.
Vooral indoctrinatie op jonge leeftijd lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liefde voor de club jongen. Dat zal jou vreemd in de oren klinken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou daar maar naast wakker worden
ik ben ook wel blij dat mijn kinderen gewoon voor Ajax zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral indoctrinatie op jonge leeftijd lijkt mij.
Dat snap ik, ik ben ook vooral voor Ajax omdat mijn vader mij vroeger meenam denk ik. (en ik altijd de videobanden van 1995+1996 CL keek)quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben ook wel blij dat mijn kinderen gewoon voor Ajax zijn
Ja, het is een knappe vrouw, maar toch gaan er een paar alarmbellen dat ze niet helemaal te vertrouwen is.quote:
Volgens mij was de CL-finale van 1995 de eerste wedstrijd waar ik voor mocht opblijven, al ben ik niet voor Ajax en het ook niet geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben ook vooral voor Ajax omdat mijn vader mij vroeger meenam denk ik. (en ik altijd de videobanden van 1995+1996 CL keek)
ik zat in het stadion, kostte wat maar wel onvergetelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Volgens mij was de CL-finale van 1995 de eerste wedstrijd waar ik voor mocht opblijven, al ben ik niet voor Ajax en het ook niet geworden.
Achter het doel?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zat in het stadion, kostte wat maar wel onvergetelijk
Ach dan mag ze mij nog wel rul rijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:41 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, het is een knappe vrouw, maar toch gaan er een paar alarmbellen dat ze niet helemaal te vertrouwen is.
Weet je nog wat je er voor heb moeten neerleggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zat in het stadion, kostte wat maar wel onvergetelijk
Ik weet niet eens specifiek wanneer ik voor Ajax werd. Was het gewoon altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben ook vooral voor Ajax omdat mijn vader mij vroeger meenam denk ik. (en ik altijd de videobanden van 1995+1996 CL keek)
AZ?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens specifiek wanneer ik voor Ajax werd. Was het gewoon altijd.
En mijn vader is niet eens voor Ajax
eigenlijk niet meer maar wel dat het een jaar later nog veel duurder wasquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:44 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Weet je nog wat je er voor heb moeten neerleggen?
Ja maar verder dan vijf spelers komt hij niet.quote:
Toen baalde ik ook serieus dat AZ en PSV verloren. Vorig jaar heb ik ook nog wel genoten van Ajax, behalve finale.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:46 schreef O_o_ het volgende:
2004-2005 was trouwens wel een fantastisch seizoen voor Nederland in de Europa Cup. Laatste seizoen dat ik echt met plezier voetbal heb gekeken.
Ben je ook in Triest geweest toen tegen AC Milan, in de eerste seizoenshelft?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
eigenlijk niet meer maar wel dat het een jaar later nog veel duurder was
Ik moet daar nog regelmatig aan terug denken.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:46 schreef O_o_ het volgende:
2004-2005 was trouwens wel een fantastisch seizoen voor Nederland in de Europa Cup. Laatste seizoen dat ik echt met plezier voetbal heb gekeken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar verder dan vijf spelers komt hij niet.
Hij was nooit zo'n voetbalkijker, alleen sinds ik het echt ben gaan volgen hij ook.
Ik heb dat seizoen in Alkmaar de wedstrijd tegen de Glasgow Rangers gezien. Was koud jongen, tering.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet daar nog regelmatig aan terug denken.
Nog in de hout?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat seizoen in Alkmaar de wedstrijd tegen de Glasgow Rangers gezien. Was koud jongen, tering.
ja alle wedstrijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:47 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben je ook in Triest geweest toen tegen AC Milan, in de eerste seizoenshelft?
Ik ben één keer bij AZ geweest toen mijn vader kaartjes had gewonnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat seizoen in Alkmaar de wedstrijd tegen de Glasgow Rangers gezien. Was koud jongen, tering.
Of aan het krijsen omdat je eerste tandjes doorkwamen, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Tijdens die finale lag ik in diepe slaap in mijn ledikantje
was toen lid van de businessclub, echt leuke reizen met goeie restaurants, hotels en goed voetbal niet te vergetenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Tijdens die finale lag ik in diepe slaap in mijn ledikantje
Wel echt met je neus in de boter gevallen, toen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
was toen lid van de businessclub, echt leuke reizen met goeie restaurants, hotels en goed voetbal niet te vergeten
zeker, wel op tijd m'n arena stoelen verkocht (2001)quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wel echt met je neus in de boter gevallen, toen.
Muah dat is meestal met een halfjaar zowat. Ik was toen anderhalfquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Of aan het krijsen omdat je eerste tandjes doorkwamen, dat kan ook nog.
Nog met Hennie Henrichs gedineerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
was toen lid van de businessclub, echt leuke reizen met goeie restaurants, hotels en goed voetbal niet te vergeten
arrogante mannetjes allemaal, zeker toen het zo goed ging, die Van Praag die liep niet, die zweefde gewoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog met Hennie Henrichs gedineerd?
Was Freek de Jonge toen alweer welkom?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
arrogante mannetjes allemaal, zeker toen het zo goed ging, die Van Praag die liep niet, die zweefde gewoon.
Wij hadden wel een leuk groepje, echt veel gelachen ook.
Nu ga je nooit meer naar Europese uitwedstrijden toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
arrogante mannetjes allemaal, zeker toen het zo goed ging, die Van Praag die liep niet, die zweefde gewoon.
Wij hadden wel een leuk groepje, echt veel gelachen ook.
ga helemaal niet meer, ben sinds 2001 misschien 3 keer geweest op uitnodiging, ik mis het ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ga je nooit meer naar Europese uitwedstrijden toch?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:58 schreef Tarado het volgende:
arrogante mannetjes allemaal, zeker toen het zo goed ging,
Ik denk dat je bij alle clubs wel zukke types hebt rondlopen. De meest lachwekkende zijn echter de notabelen van clubs in de Eerste Divisie.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan me hier helemaal een voorstelling van maken.
Dat moet ongeveer als de Arsenal business club zijn, alleen dan nog arroganter.
bij feyenoord zal dat wel loslopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij alle clubs wel zukke types hebt rondlopen. De meest lachwekkende zijn echter de notabelen van clubs in de Eerste Divisie.
was ook de enige club waar je in de businessclub na afloop ook voor kankerjood werd uitgemaakt, het zit diepquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
bij feyenoord zal dat wel loslopen.
daar hebben we namelijk geen fatsoenlijke accomodatie voor mensen met geld.
nooit geweest bij feyenoordquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook de enige club waar je in de businessclub na afloop ook voor kankerjood werd uitgemaakt, het zit diep
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook de enige club waar je in de businessclub na afloop ook voor kankerjood werd uitgemaakt, het zit diep
ja dat had je bij Ajax ook, mensen die echt geen idee haddenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Bij Arsenal heb ik vooral het idee dat ze geen idee hebben tegen wie Arsenal die dag speelt.
@Aad300 voorspelt #exit voor engeland vanavondquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Bij Arsenal heb ik vooral het idee dat ze geen idee hebben tegen wie Arsenal die dag speelt.
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 03-07-2018 om 12:02:07Analyse @WK2018_Voetbal @douwevanderveen https://t.co/IEp8pS8byH reageer retweet
laten we hopen dat hij gelijk krijgtquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
@Aad300 voorspelt #exit voor engeland vanavond
quote:
Bij zulke dingen heb ik altijd zoiets van "ja, maar waarom dan?"quote:
mij ook niet zoveel maar zou Colombia leuker vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit wie er wint
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij ook niet zoveel maar zou Colombia leuker vinden
quote:
Wie?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef O_o_ het volgende:
Zojuist een banaan gegeten en een glas water met een vitaminebruistablet gedronken.
Opper vindt dit overbodig.
Ik heb zin in de ziltige snatch van een meisje van 17.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu trek in een broodje döner
Of jezelf laten misbruiken door een milfquote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:31 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in de ziltige snatch van een meisje van 17.
Hé Jojo, goed je even te treffen. Ik wilde nog even terugkomen op het jezelf kunnen pijpen.quote:
Leuke mythe is dat, volgens mij kende letterlijk iedere basisschoolleerling op de hele wereld diequote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:16 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hé Jojo, goed je even te treffen. Ik wilde nog even terugkomen op het jezelf kunnen pijpen.
Jij zei dat Ron Jeremy het kon, maar heb je weleens goed gekeken wat een pens die kerel heeft hangen? De mythe ging dat Marilyn Manson een rib had laten verwijderen om het te kunnen.
Ik kan mezelf (helaas) niet pijpen, maar ik kan wel aan mijn ballen likken.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:16 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hé Jojo, goed je even te treffen. Ik wilde nog even terugkomen op het jezelf kunnen pijpen.
Jij zei dat Ron Jeremy het kon, maar heb je weleens goed gekeken wat een pens die kerel heeft hangen? De mythe ging dat Marilyn Manson een rib had laten verwijderen om het te kunnen.
Saind heb je de picca van mijn puppy gezien?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuke mythe is dat, volgens mij kende letterlijk iedere basisschoolleerling op de hele wereld die
jaquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Saind heb je de picca van mijn puppy gezien?
Je bent duidelijk niet onder de indruk.quote:
Was ik wel, maar het is nu een week of 2 geleden denk ik? Kan het me niet meer helemaal voor de geest halenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet onder de indruk.
Echt zo één die je aan je kinderen moet doorgeven.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuke mythe is dat, volgens mij kende letterlijk iedere basisschoolleerling op de hele wereld die
die hand van die vrouw daarentegen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Was ik wel, maar het is nu een week of 2 geleden denk ik? Kan het me niet meer helemaal voor de geest halen
pfoe levervlekken jaquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die hand van die vrouw daarentegen.
pussyland zijn we toch geworden zegquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:10 schreef O_o_ het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)-hitte-afgelast.html
#prayforJC.
jammer dat NU.NL fake news verspreidt over de line upquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:10 schreef O_o_ het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)-hitte-afgelast.html
#prayforJC.
Maar als je echt zo dik bent als je zegt, dan is er met deze hitte voor jou toch ook niet veel aan? In elke huidplooi zweet en zulks?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
jammer dat NU.NL fake news verspreidt over de line up
[ afbeelding ]
19 graden hier op het momentquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar als je echt zo dik bent als je zegt, dan is er met deze hitte voor jou toch ook niet veel aan? In elke huidplooi zweet en zulks?
weinig mis mee.quote:
Ja Ron Jeremy in z’n jongere jaren hè. Nu kan hij dat niet meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:16 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Cher komt met een nieuw album.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
Cher heeft ook een gedeelte van haar ribben laten verwijderen.
Opmerkelijk.
Ben jij de bitch van jojo?quote:
Ik heb mijn eerste diss alweer geplaatst.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Lans en ik posten hier nagenoeg tegelijk.
DIT KAN GEEN TOEVAL ZIJN.
Dat lijkt me niet. Wat waren die slecht zeg. Dreadful game.quote:
Onzinquote:Op woensdag 4 juli 2018 08:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Wat waren die slecht zeg. Dreadful game.
Jij hebt er geen verstand van.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Onzin
Tachtig minuten perfecte game
Je geeft in tachtig minuten niks weg.quote:
dit Engeland is gewoon niet goed genoeg maar mochten ze winnen neem ik een Kevin Keegan UI voor een maandquote:Op woensdag 4 juli 2018 08:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je geeft in tachtig minuten niks weg.
Slechte wedstrijd.
Uh oké.
Dit is de reden waarom Nederland nooit een wk zal winnen. Heel naief spelinzicht
Niemand speelt goedquote:Op woensdag 4 juli 2018 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit Engeland is gewoon niet goed genoeg maar mochten ze winnen neem ik een Kevin Keegan UI voor een maand
ik moet zeggen dat hij het goed heeft neergezet die Southgate maar op het moment dat Colombia een beetje begon te voetballen was het meteen over met de organisatie en controle, Zweden redden ze misschien ook nog wel maar dan moeten ze toch een keer een echte tegenstander tegen komenquote:Op woensdag 4 juli 2018 08:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Niemand speelt goed
Niemand geeft zo weinig weg
Ze begonnen te voetballen omdat Engeland de concentratie in de 80e minuut kwijtraakte. Niet verwonderlijk ook na het eeuwige zuigen van die zuid Amerikaanse cokesnuivers.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat hij het goed heeft neergezet die Southgate maar op het moment dat Colombia een beetje begon te voetballen was het meteen over met de organisatie en controle, Zweden redden ze misschien ook nog wel maar dan moeten ze toch een keer een echte tegenstander tegen komen
Nederlanders worden dit WK niet echt serieus genomen in hun mening.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:35 schreef onlogisch het volgende:
Van meest walgelijke teams strijden nu Brazilië,Uruguay en Engeland om deze twijfelachtige eer.
madquote:Op woensdag 4 juli 2018 08:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nederlanders worden dit WK niet echt serieus genomen in hun mening.
Vooral als ze tijdens dit WK ook nog verschillende teams supporten
quote:i Top 100 van dinsdag 3 juli 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1215 haags_kwartiertje
13. 0188 JR-Style-93
35. 0113 Sked
39. 0101 Coco.
39. 0101 JanCees
46. 0093 Dr.Mikey
46. 0093 onlogisch
57. 0083 Doublepain
80. 0070 Drizzt_DoUrden
82. 0066 Ajacied422
91. 0061 KingRoland
98. 0057 n1ek-
jij zegt dat Engeland 80 minuten heerste gisteren, hoe moeten we dat dan serieus nemen, gewoon een blinde fanboyquote:Op woensdag 4 juli 2018 08:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nederlanders worden dit WK niet echt serieus genomen in hun mening.
Vooral als ze tijdens dit WK ook nog verschillende teams supporten
quote:Op woensdag 4 juli 2018 09:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar gaan we rellen onlo?
quote:
Inderdaad. Ik support Hrvatska.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:35 schreef onlogisch het volgende:
Van meest walgelijke teams strijden nu Brazilië,Uruguay en Engeland om deze twijfelachtige eer.
https://www.ad.nl/economi(...)-fabrieken~aa6397e1/quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:45 schreef napoleonfour het volgende:
@forumbeest
https://www.ad.nl/binnenl(...)op-meubels~ae629207/
Actueel zijn wij hier ook. Geen idee waarom de mensen ons haten.quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/economi(...)-fabrieken~aa6397e1/
We hadden het er idd vd week over.
Afgunst nap, pure afgunst.quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Actueel zijn wij hier ook. Geen idee waarom de mensen ons haten.
24 euroquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:00 schreef onlogisch het volgende:
Overigens, om mijn titel nog meer kracht bij te zetten en om 'm te prolongeren heb ik een abonnement genomen. Nu zal ik zelfs de snelste forumhazen te grazen kunnen nemen.
Ik ook niet maar als ik hier de helft van de tijd een ban heb vind ik het wat zonde van mn geldquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg om geld te spenderen aan iets waar ik veelvuldig gebruik van maak
Tja. Daar ben je zelf bij.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als ik hier de helft van de tijd een ban heb vind ik het wat zonde van mn geld
quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zoals je weet zijn die bans altijd onterecht
Had je ook een basic abo voor kunnen nemen pfffquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Wel fijn dat ik ook niet langer last heb van die rollback /database issues
lolquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:00 schreef onlogisch het volgende:
Overigens, om mijn titel nog meer kracht bij te zetten en om 'm te prolongeren heb ik een abonnement genomen. Nu zal ik zelfs de snelste forumhazen te grazen kunnen nemen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Wel fijn dat ik ook niet langer last heb van die rollback /database issues
quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Als echt forumbeest post ik vaak snel achter elkaar.
18 secquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
Zoals nu.
V-v-v-v-v-vier op een rij!!!1!!1!!
Bedankt maat. Maar soms, zeker in een livetopic, wil het nog weleens voorkomen dat ik meer dan 3 posts wil maken binnen 5 seconden. Dan krijg je die mokerirritante melding van die database shit.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
18 sec
27 sec
12 sec
14 sec
Goeie gifquote:Op woensdag 4 juli 2018 09:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar gaan we rellen onlo?
quote:
quote:
Als moderator ben je een verlengstuk van FOK!. Ik weet niet of het wenselijk is dat je er openlijk voor uit komt dat je dit een prima plaatje vindt. Dit riekt naar verheerlijking van nazi Duitsland.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Als moderator ben je een verlengstuk van FOK!. Ik weet niet of het wenselijk is dat je er openlijk voor uit komt dat je dit een prima plaatje vindt. Dit riekt naar verheerlijking van nazi Duitsland.
Ik overweeg nog even om een TR te plaatsen.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Als moderator ben je een verlengstuk van FOK!. Ik weet niet of het wenselijk is dat je er openlijk voor uit komt dat je dit een prima plaatje vindt. Dit riekt naar verheerlijking van nazi Duitsland.
Ik overweeg nog even om een TR te plaatsen.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk. En dit vertegenwoordigt FOK!
Benieuwd hoe Danny hierover denkt.
??quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:43 schreef Elan het volgende:
Onlo stelt zich weer eens aan als een wijf met zand in haar kut.
Ik hou er niet van als mensen zoals elan de boel proberen op te stoken ten koste van mijn beste vrienden hier. WALGELIJK!quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand begrijpt het gewauwel van Elan.
Je moet het hoger op zoeken onlogisch. Niet naar de mods, FAs of Danny. Veel hoger. Ik mag niets zeggen anders komen ze me halenquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat Elan niet voor zijn vrienden kiest maar altijd weer partij kiest voor de moderators.
Ronduit walgelijk.
WAAR IS DE ‘NAAR DE FB TOPIC’ GIF????quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:34 schreef JanCees het volgende:
Het gaat los in het FB topic
OP NAAR HET FB TOPIC
Zit nu te scherenquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WAAR IS DE ‘NAAR DE FB TOPIC’ GIF????
quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WAAR IS DE ‘NAAR DE FB TOPIC’ GIF????
quote:
quote:
Ik wou net zeggen.quote:
Dichterlijke vrijheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |