Neemt niet weg dat het wel irritant wasquote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug makker.
Je was wel het gesprek van de dag
Wat was er loos dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het wel irritant was
Kon FOK! niet openen, er was een flits van die cookies accepteren pagina maar die verdween meteen.quote:
dat is vaag.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon FOK! niet openen, er was een flits van die cookies accepteren pagina maar die verdween meteen.
quote:Top 100 van maandag 2 juli 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1241 haags_kwartiertje
019. 0160 maxi-mus
032. 0122 onlogisch
033. 0119 Doublepain
035. 0113 Sked
035. 0113 JanCees
051. 0082 KingRoland
058. 0076 Ajacied422
065. 0071 n1ek-
077. 0060 Elan
083. 0058 Smoofie
095. 0054 RensAjacied
SensiGodinquote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wil wel met de biljartballen van Sensi spelen.
Stukje keu boh boh.
Alsof je het midden-oosten probleem met haar op moet lossen als je der aan ligt te duwen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Zolang er maar geen geluid uit haar bek komt.
Ben benieuwd of Sensi in staat is het midden-oosten aan te wijzen op de kaartquote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof je het midden-oosten probleem met haar op moet lossen als je der aan ligt te duwen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Sensi in staat is het midden-oosten aan te wijzen op de kaart
Onlogisch is echt waanzinnig dom. Ik sluit niet uit dat zijn zoontje hem af en toe moet helpen met lezen en schrijven.quote:
sowquote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch is echt waanzinnig dom. Ik sluit niet uit dat zijn zoontje hem af en toe moet helpen met lezen en schrijven.
Zo dan. Eens kijken hoe hij jou van repliek gaat dienen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Onlogisch is echt waanzinnig dom. Ik sluit niet uit dat zijn zoontje hem af en toe moet helpen met lezen en schrijven.
ZO DAN, Masterminded komt met gestrekt been inquote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ja en? In het kader van efficiëntie hoef je toch niet altijd zelf te klikken om je punt te maken?quote:
Ga jij lekker een OP schrijven waarin we Spanje als nieuwe WK mogen verwelkomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
quote:
Aldus de landenhoer die eerst nog volledig op de Duitse bandwagon zat en nu zielig met een Belgisch vlaggetje rondloopt. Ik verantwoord me voor mijn keuzes, ik sta erachter en ik zal allerminst overdreven een land gaan toejuichen. Jij verantwoordt je niet voor je keuzes en staat er niet tot in de dood achter. Anders had je nog met verve een Duitse vlag als UI gehad. Je bent een zwakkeling, een nul, een waardeloze user zonder principes.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij lekker een OP schrijven waarin we Spanje als nieuwe WK mogen verwelkomen.
Ziyech.Komt.Niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Aldus de landenhoer die eerst nog volledig op de Duitse bandwagon zat en nu zielig met een Belgisch vlaggetje rondloopt. Ik verantwoord me voor mijn keuzes, ik sta erachter en ik zal allerminst overdreven een land gaan toejuichen. Jij verantwoordt je niet voor je keuzes en staat er niet tot in de dood achter. Anders had je nog met verve een Duitse vlag als UI gehad. Je bent een zwakkeling, een nul, een waardeloze user zonder principes.
Als we jou in de verf moeten zetten kunnen ze bij Akzo wel een avondje overwerken (lol)quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:57 schreef JanCees het volgende:
Onlogisch komt niet lekker uit de verf vandaag
Hoge bomen vangen veel wind. Jij bent de typische non-user die hijgend vooraanstaat als er iemand de mist ingaat. Ik kies dan liever voor de eerste optiequote:
Mad.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Jij bent de typische non-user die hijgend vooraanstaat als er iemand de mist ingaat. Ik kies dan liever voor de eerste optie.
Ik werk eraanquote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we jou in de verf moeten zetten kunnen ze bij Akzo wel een avondje overwerken (lol)
Als ik je mag adviseren :quote:
groente etenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik je mag adviseren :
Laat de chips staan.
Eet genoeg groente.
Ga bewegen.
En bedank me over 6 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |