quote:
Aldus de landenhoer die eerst nog volledig op de Duitse bandwagon zat en nu zielig met een Belgisch vlaggetje rondloopt. Ik verantwoord me voor mijn keuzes, ik sta erachter en ik zal allerminst overdreven een land gaan toejuichen. Jij verantwoordt je niet voor je keuzes en staat er niet tot in de dood achter. Anders had je nog met verve een Duitse vlag als UI gehad. Je bent een zwakkeling, een nul, een waardeloze user zonder principes.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij lekker een OP schrijven waarin we Spanje als nieuwe WK mogen verwelkomen.
Ziyech.Komt.Niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Aldus de landenhoer die eerst nog volledig op de Duitse bandwagon zat en nu zielig met een Belgisch vlaggetje rondloopt. Ik verantwoord me voor mijn keuzes, ik sta erachter en ik zal allerminst overdreven een land gaan toejuichen. Jij verantwoordt je niet voor je keuzes en staat er niet tot in de dood achter. Anders had je nog met verve een Duitse vlag als UI gehad. Je bent een zwakkeling, een nul, een waardeloze user zonder principes.
Als we jou in de verf moeten zetten kunnen ze bij Akzo wel een avondje overwerken (lol)quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:57 schreef JanCees het volgende:
Onlogisch komt niet lekker uit de verf vandaag
Hoge bomen vangen veel wind. Jij bent de typische non-user die hijgend vooraanstaat als er iemand de mist ingaat. Ik kies dan liever voor de eerste optiequote:
Mad.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Jij bent de typische non-user die hijgend vooraanstaat als er iemand de mist ingaat. Ik kies dan liever voor de eerste optie.
Ik werk eraanquote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we jou in de verf moeten zetten kunnen ze bij Akzo wel een avondje overwerken (lol)
Als ik je mag adviseren :quote:
groente etenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik je mag adviseren :
Laat de chips staan.
Eet genoeg groente.
Ga bewegen.
En bedank me over 6 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |